Niet perse omdat ik autistisch ben. maar gewoon omdat het een kut school is en het er gewoon niet fijn was om te werken als autist. Momenteel opzoek naar een betere school.. Grote kans dat ik straks dagelijks vanuit Utrecht naar Culemborg moetquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
Hij zit niet meer op school omdat hij autistisch is ofzo toch?
Oh welkom je past er prima tussenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet perse omdat ik autistisch ben. maar gewoon omdat het een kut school is en het er gewoon niet fijn was om te werken als autist. Momenteel opzoek naar een betere school.. Grote kans dat ik straks dagelijks vanuit Utrecht naar Culemborg moet
1 april is al geweest hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:49 schreef d4v1d het volgende:
Omg. Ik heb de minecraft 2.0 jar gevonden.
Zal ik eens proberen een servertje ervan op te zetten straks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utrecht Culemborg is goed te doen andersquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet perse omdat ik autistisch ben. maar gewoon omdat het een kut school is en het er gewoon niet fijn was om te werken als autist. Momenteel opzoek naar een betere school.. Grote kans dat ik straks dagelijks vanuit Utrecht naar Culemborg moet
Mwoah, ben er zelf gek op maar werd zo irritant dat ik uit 4x skypecalls gegooid werd. Nja opgehangen dan, mocht wel terugkomen (ghehe) als ik beloofde te stoppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben ik trouwens de enige die 1 april echt een van de meest nutteloze feestdagen vind? Zoveel moeite in een 'grap' stoppen en kijkt er even naar, denkt 1 april, ignore.
SPOILER: Ja.. Het is echt, kijk deze screenshot maar.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 15:23:29 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |