wat is erquote:
awh schatje toch.quote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:18 schreef ThePast het volgende:
[..]
Iedereen wel, door die kut tijd die verzet is
Ja niet zeuren dat je moe bent danquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef supersof het volgende:
eten doei.
ik ga lekker zeuren over die kip
De paashaas had het kaulo druk joh, beetje respect brother.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:26 schreef Stuart het volgende:
Bedankt voor de 0 paaseieren dit jaar gierige tyfushaas
Nee, ik ben woestquote:Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef ThePast het volgende:
[..]
De paashaas had het kaulo druk joh, beetje respect brother.
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:35 schreef ThePast het volgende:
Wtff,
Ga naar www.youtube.nl en vul in : ''do the harlem shake'' , serieus vet,
Holy shit! Leuk gedaan van youtubequote:Op zondag 31 maart 2013 19:35 schreef ThePast het volgende:
Wtff,
ben je serieusquote:Op zondag 31 maart 2013 19:35 schreef ThePast het volgende:
Wtff,
!alles mooi nice !ava nieuwe een heeft supersof Heequote:Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
Hee supersof heeft een nieuwe ava! Nice mooi alles!
Niet zo miepenquote:
Graag gedaan manquote:Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
Is dat uw kat?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zo miepen
[..]
Graag gedaan man
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zo miepen
[..]
Graag gedaan man
Nee ik knipte het plaatje bijquote:
Toch wel?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
BOOOYAH, dinsdag sollicitatiegesprek bij pappa joe en vrijdag bij een cateringbedrijf
en wat als ze je allebei aannemenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
BOOOYAH, dinsdag sollicitatiegesprek bij pappa joe en vrijdag bij een cateringbedrijf
dan ga ik het werk afbellen waar ik het minste nodig benquote:Op zondag 31 maart 2013 20:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en wat als ze je allebei aannemen
OF ff nog deze doequote:Op zondag 31 maart 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
Homo ben hihi komen kast de uit vnv ga ik
Doe deze nog ff OF
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zo miepen
[..]
Graag gedaan man
Cateringbedrijf is leuker aangezien je de afwisseling hebt tussen bezorgen/koken/opruimen/afwassen etc etc. Mits je een klein caterinbedrijfje doet.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan ga ik het werk afbellen waar ik het minste nodig ben
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]ik moest huilen aan tafel
was ook echt misselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
nah ik ga er dan werken als bar/bediening dus valt mee qua afwisselingquote:Op zondag 31 maart 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Cateringbedrijf is leuker aangezien je de afwisseling hebt tussen bezorgen/koken/opruimen/afwassen etc etc. Mits je een klein caterinbedrijfje doet.
Bar bij een cateringbedrijf? Dat is nieuw voor mij?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nah ik ga er dan werken als bar/bediening dus valt mee qua afwisseling
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Het was zo vies. Ik zag in mijn hoofd die kip zo lopen. En ondertussen zag ik ze die kip etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nja is ook meer een evenementen ding ietsquote:Op zondag 31 maart 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Bar bij een cateringbedrijf? Dat is nieuw voor mij?
Hoe oud bent u trouwens?
geboortedatum: 28-03-1995quote:Op zondag 31 maart 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Bar bij een cateringbedrijf? Dat is nieuw voor mij?
Hoe oud bent u trouwens?
Ja leuk hequote:Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
Zoek in iig iets met veel afwisseling dat houd het leuk. En iets waarbij je veel samenwerkt. Bezorgen van catering is wel zeer leukquote:Op zondag 31 maart 2013 20:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja is ook meer een evenementen ding iets
18
dat is de geboortedatum van DVquote:Op zondag 31 maart 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan ben jij ouder dan ik/mij
ENGE SHIT HIER.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag btw
En als je een pizza tonno heet denk je niet van ''deze vis had eerst nog een leuk vissenleventje?''quote:Op zondag 31 maart 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Het was zo vies. Ik zag in mijn hoofd die kip zo lopen. En ondertussen zag ik ze die kip eten![]()
ikquote:Op zondag 31 maart 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan ben jij ouder dan ik/mij
ENGE SHIT HIER.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag btw
Ik bezit mijzelf.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik
mij is bezittelijk
dat is van mij
dat ben ik
Waarom zou ik dat moeten zoeken? Misschien zijn mijn interesses wel totaal anders?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Zoek in iig iets met veel afwisseling dat houd het leuk. En iets waarbij je veel samenwerkt. Bezorgen van catering is wel zeer leuk
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb gelezen dat mensen op marktplaats oplichten toegestaan is
tnxquote:Op zondag 31 maart 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
Ow dan ga ik even slijmen bij dromevangert
Nog gefeliciteerd schat!
Ik heb gelezen dat jij niet zo slim bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb gelezen dat mensen op marktplaats oplichten toegestaan is
Eigen ervaringquote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten zoeken? Misschien zijn mijn interesses wel totaal anders?
Ik heb gehoord dat jij op moest donderenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat jij niet zo slim bent.
No shitquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Eigen ervaring
Als ik continu het magazijn moet opruimen (vergelijkbaar met vakkenvullers die hele dag vakken vullen) heb ik het na 3 uurtjes ofzo ook wel gehad terwijl ik dan weer vrolijk wat anders mag gaan doen doen vakkenvullers continu hetzelfde wat mijn ontiegelijk saai lijkt (uitzondering zijn hele leuke collega's hebben waar je flink mee kan ouwehoeren)
Als je stereotype fokker bentquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
No shit
denk je dat ik nog nooit heb gewerkt ofzo
ja nou toen zag ik toch niet een vis. nu zag ik gewoon echt die kipquote:Op zondag 31 maart 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als je een pizza tonno heet denk je niet van ''deze vis had eerst nog een leuk vissenleventje?''
Huwelijksaanzoek incomingquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
die jongen van die date van gister is zo aanhankelijk
aldoor zeggen dat hij het leuk vond en dat hij weer zin heeft om wat te doen
hij wou me zelfs uitnodigen voor een paasdiner bij zijn ouders thuis vandaag emahrgeerrdd
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 31 maart 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja nou toen zag ik toch niet een vis. nu zag ik gewoon echt die kip
Ik laat me niet iets opdragen door een 14-jarig opdondertjequote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij op moest donderen
Wat wil je er tegen doen?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat me niet iets opdragen door een 14-jarig opdondertje
Is deze serieus?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb al een paar maanden geleden mijn blackberry verkocht aan een vrouw genoemd: Sandra V.xxxx. toen ik net mijn blackberry op marktplaats had gezet kreeg ik meteen een mail dat ze mijn bb wilde kopen, en ik was natuurlijk blij.
ik vertrouwde haar want ze kwam aardig over totdat ze ineens zei dat ze in nigeria woonde, ik twijfelen maar uiteindelijk besloten dat ik hem aan haar ging verkopen. ze zei dat ze het via paypal wilde doen omdat ze zelf zogenaamd al eens opgelicht was, dus ik een paypal account aangemaakt en het pakketje aangeschreven opgestuurd. het duurde ongeveer 3 weken voordat het pakje er was, maar ik heb nog steeds geen geld. ik heb wel nog mijn bonnetjes van post nl. dus ik ga proberen om mijn geld alsnog te krijgen!
haha
Nou bijvoorbeeld: ik donder niet op. En klaar.quote:
Heyhey niet zo sarcastisch doen. Niet iedereen hier is een zolderautist zonder vrienden, werk en opleiding.quote:
http://marktplaatsoplichting.nl/quote:Op zondag 31 maart 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Is deze serieus?
Sowieso niet iets via PayPal aan buitenland willen verkopen.
Sowieso dat 90% van buitenlandse kopers op Marktplaats oplichters zijn. Welke buitenlander gaat kan nu Nederlands of doet de moeite om de hele site door de vertaalmachine te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaan we daten dromenvanger?
Ik laat me niks opdragen door een 60 jarige nigeriaanse opaquote:Op zondag 31 maart 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld: ik donder niet op. En klaar.
En wat leren we mensen? Met een leuke auto trek je de aandacht, maar met dit soort praktijken ben je die zo weer kwijtquote:Op zondag 31 maart 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
'ik heb echt weer zin om je te zien'
'komt wel goed joh'
'okeeeii'
God sta mij bij.
#liefdagboek
Gewoon wel aardig blijven doenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
die jongen van die date van gister is zo aanhankelijk
aldoor zeggen dat hij het leuk vond en dat hij weer zin heeft om wat te doen
hij wou me zelfs uitnodigen voor een paasdiner bij zijn ouders thuis vandaag emahrgeerrdd
Irrelevantquote:Op zondag 31 maart 2013 20:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik laat me niks opdragen door een 60 jarige nigeriaanse opa
Ayequote:Op zondag 31 maart 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon wel aardig blijven doenhij vindt je gewoon aardig
HOI TROUWENS IEDEREEN
Is ook een geniale reportage van van een belgisch programma dat lijkt op rambam. Moet je maar even opzoeken op youtube ofzo. Die gingen ook zo'n nigeriaan ontmoeten etc etc. Meeste zitten gewoon in internetcafés daar fulltime hun geld te verdienen met oplichting.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
http://marktplaatsoplichting.nl/
70% van de reacties over nigeriaanse oplichting
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
Vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaan we daten dromenvanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze meneer snapt het helemaalquote:Op zondag 31 maart 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat leren we mensen? Met een leuke auto trek je de aandacht, maar met dit soort praktijken ben je die zo weer kwijt
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik krijg zuipen met jongeren maar niks over nigeriaanequote:Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Is ook een geniale reportage van van een belgisch programma dat lijkt op rambam. Moet je maar even opzoeken op youtube ofzo. Die gingen ook zo'n nigeriaan ontmoeten etc etc. Meeste zitten gewoon in internetcafés daar fulltime hun geld te verdienen met oplichting.
HALLONquote:Op zondag 31 maart 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon wel aardig blijven doenhij vindt je gewoon aardig
HOI TROUWENS IEDEREEN
gaat vanzelfquote:Op zondag 31 maart 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Maak je niet zoveel zorgen om dingen
Even opgezocht en programma heet Basta.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik krijg zuipen met jongeren maar niks over nigeriaane
Moet je maar met mij daten.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
'ik heb echt weer zin om je te zien'
'komt wel goed joh'
'okeeeii'
God sta mij bij.
#liefdagboek
http://www.internetmannen.nl/2011/02/18/basta-internetoplichters/quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
http://www.internetmannen.nl/2011/02/18/basta-internetoplichters/
jammer genoeg alle vidoes verwijderd
Dude je bent 14, ik druk je met een hand de grond in.quote:
denk je verkeerd.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dude je bent 14, ik druk je met een hand de grond in.
Dan gewoon duidelijk zijn dat je niet toe bent aan een relatie.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HALLON
Ja doe ik ook welmaar als ik over een paar week ineens zat van hem ben en hem dat laat weten op een fatsoenlijke manier wil ik niet ineens zn hart breken of wat dan ook
en valse hoop geef ik hem nu niet eens dus dit gedrag komt helemaal uit het niks
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan gewoon duidelijk zijn dat je niet toe bent aan een relatie.
Ben je echt serieus over die auto?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben jij ook knap en heb je een bmw z3?
Serieus dat hij 'm heeft of serieus dat ik het belangrijk vind oid?quote:
Ik heb geen auto, maar ben ook niet aahankelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben jij ook knap en heb je een bmw z3?
Als een jongen een dure auto heeft boeit het me helemaal niks hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Serieus dat hij 'm heeft of serieus dat ik het belangrijk vind oid?
Ik vind het niet belangrijk maar gewoon opmerkelijk. En zoals ik al zei; dingen zoals een dure auto onderscheiden je van de rest en maken je dus direct aantrekkelijker
Dat zijn magnetlinks, als het goed is openen die automatisch een een torrent client zoals utorrent. Welke gebruik je?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoe download ik een torrent van piratebay, de downloadlinks leiden mij allemaal om![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vanavond.Deze gebruik je wel vaak heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft toch wel een goede indruk op het eerste gezicht? Daarna zal het idd niet meer belangrijk zijn, maarjaquote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Als een jongen een dure auto heeft boeit het me helemaal niks hoor![]()
Maar is voor iedereen anders dusja
Bit; maar deze pagina geeft geen magnet als ik daarop druk maar een omleiding, andere doen het welquote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn magnetlinks, als het goed is openen die automatisch een een torrent client zoals utorrent. Welke gebruik je?
aaaawwwww ons kleine piraatjequote:Op zondag 31 maart 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoe download ik een torrent van piratebay, de downloadlinks leiden mij allemaal om![]()
Dit deed ik dusquote:Op zondag 31 maart 2013 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aaaawwwww ons kleine piraatje
gewoon isohunt gebruiken
en als je dat niet wil moet je naar fucktimkuik.org gaan > je download intypen > kijken naar seaders > op een torrent klikken > en dan staat er onder DOWNLOAD 'Get this torrent'
Oh nouja ik vind het wel wat hebben aangezien niet iedereen van 20 jaar zo'n auto heeft.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Als een jongen een dure auto heeft boeit het me helemaal niks hoor![]()
Maar is voor iedereen anders dusja
Ja dan weet ik het niet als de rest het wel doet.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bit; maar deze pagina geeft geen magnet als ik daarop druk maar een omleiding, andere doen het wel
echt serieusquote:Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het probleem, het is nu gelukt.
Ik vind auto's ook gewoon niet boeiendquote:Op zondag 31 maart 2013 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh nouja ik vind het wel wat hebben aangezien niet iedereen van 20 jaar zo'n auto heeft.
En dan komen de vrouwelijke oerinstincten in mij op die zeggen dat deze man het goed voor elkaar heeft en goed voor mij kan zorgen.
#ikbenpizza en dit was niet sarcastischquote:Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
echt serieus
ik ga niet meer tegen je praten als je sarcastisch blijft doen
#zatvan #echt #ophouden #ikbendoutzenenikbenboos
#FOK #goeiegarpquote:Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
echt serieus
Is ook belangrijk. Maar iemand die het goed voor elkaar heeft is altijd aantrekkelijk, ongeacht dure spullen of niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind auto's ook gewoon niet boeiendEn lijkt me meer belangrijk als diegene een leuk karakter heeft dan dure spullen
wow dan was dat wel heel domquote:Op zondag 31 maart 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
#ikbenpizza en dit was niet sarcastisch
Het was dit keer echt geen sarcasmeen dat meen ik
rechtermuis>prioriteitquote:Op zondag 31 maart 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan ik torrents sneller laten gaan?
Wat, ben je Doutzen?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
echt serieus
Ligt aan de hoeveelheid seeders die er zijn. It rolls like it doesquote:Op zondag 31 maart 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vond het ook niet al te slim van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Download je voor de eerste keer ofwatquote:Op zondag 31 maart 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
dan zet je prio op hoog.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is de enige download die ik heb?
Hmm nahquote:Op zondag 31 maart 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is ook belangrijk. Maar iemand die het goed voor elkaar heeft is altijd aantrekkelijk, ongeacht dure spullen of niet.
System32 map verwijderen, nutteloze ballastquote:Op zondag 31 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is de enige download die ik heb?
Gedaanquote:Op zondag 31 maart 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan zet je prio op hoog.
werkt niet ontzettend veel maar je kan altijd proberen
Dat ik niet kan downloaden betekent niet dat ik technisch achterlijk benquote:Op zondag 31 maart 2013 21:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
System32 map verwijderen, nutteloze ballast
ja dit moet je doen pizzaquote:Op zondag 31 maart 2013 21:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
System32 map verwijderen, nutteloze ballast
O jawelquote:Op zondag 31 maart 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gedaan
[..]
Dat ik niet kan downloaden betekent niet dat ik technisch achterlijk ben
Gedaan, ik merk er niet zoveel van?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja dit moet je doen pizza
ga naar taakbeer> processen en verwijder system32
Nog niet gezien, schijnt tof te zijnquote:
ga ook kijken nuquote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog niet gezien, schijnt tof te zijn
dit is mijn tweede keerquote:
Cool van zequote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
Oh pizza, mijn ouders hebben het boek Stoner gekochtzag hem vandaag liggen
ik vind het begin geweldigquote:
Ja ik kijk wel een keer, als ik zin hebquote:Op zondag 31 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Cool van zega het ook lezen
Stoner![]()
![]()
ohquote:Op zondag 31 maart 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gedaan, ik merk er niet zoveel van?
Kan me niet zo goed concentreren nuquote:
ohja, ga slapen danquote:Op zondag 31 maart 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan me niet zo goed concentreren nu
Het is hier net enigszins gezelligquote:
Not badquote:Op zondag 31 maart 2013 21:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje, windows doet het nu niet meer. Ik run nou op mijn zelf geschreven OS.
oke dan nietquote:Op zondag 31 maart 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is hier net enigszins gezellig
ohjaquote:Op zondag 31 maart 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga je anders missen tog
ikkequote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik lig lekker in me bedje, wie komt kroelen
o, bij mij voelt het als 4 uur 's middagsquote:Op zondag 31 maart 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik lig lekker in me bedje, wie komt kroelen
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
va en sof moeten daten wie het met mij eens
Niet meteen accepteren hoor. Dat gaat nog wel omhoogquote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja manwindows bood net 4 miljard
quote:
daar ga ik niet overquote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
al weken, gr.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wanneer gaan jullie meeten?quote:
weet nietquote:
We zouden toch naar burgers zoo gaanquote:
VA is een lieve jongen met een schattig neusjequote:
Ja maar ik vind meeten engquote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VA is een lieve jongen met een schattig neusje
jaquote:
Ja, coolquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VA is een lieve jongen met een schattig neusje
Altijd een beetje spanning vantevoren maar dat kom altijd meteen goedquote:
valt eigenlijk reuze meequote:
inderdaadquote:Op zondag 31 maart 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
Altijd een beetje spanning vantevoren maar dat kom altijd meteen goed
Ja, ik leg jou dan onder het luchtkussenquote:
ja okequote:Op zondag 31 maart 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
Altijd een beetje spanning vantevoren maar dat kom altijd meteen goed
Dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 31 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet meteen accepteren hoor. Dat gaat nog wel omhoog
Hoe moet ik haar dan verrassen?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
inderdaad
VA ga dr eens verassen ofzo
Zoek maar verder danquote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik leg jou dan onder het luchtkussen
je komt niet naar de ah hierquote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar dan verrassen?
DM, want anders is het geen verrassing meer
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee want je hebt geen bmw :S::S:S::S
wel een rijbewijs !!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om me op ideeen te brengenquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik wil het alleen voorkomenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om me op ideeen te brengen
is dat te geforceerdquote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik wil het alleen voorkomen
Je voorkomt het alleen door zelf een locatie voor te stellen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik wil het alleen voorkomen
Ik weet wel waar ze werkt hoor, even googlen en ik heb de locatiequote:Op zondag 31 maart 2013 22:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je voorkomt het alleen door zelf een locatie voor te stellen.
je doet het nietquote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ze werkt hoor, even googlen en ik heb de locatie
eh watquote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef fonkeymonkey het volgende:
WATHEFOK!
Doen jullie nog steeds met Harlem Shake
Ga huilen!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef fonkeymonkey het volgende:
WATHEFOK!
Er was ooit zo'n topic over een man die dat had gedaan, het werd als 'stalking' ervarenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ze werkt hoor, even googlen en ik heb de locatie
Nee, gangnam style doen wequote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef fonkeymonkey het volgende:
WATHEFOK!
Wil je haar gat zien ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
w8 mr alsk over 10 jar kaulo reik ben je gat zien
rijk zijn als je 30 bent is ook niet echt speciaalquote:Op zondag 31 maart 2013 22:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
w8 mr alsk over 10 jar kaulo reik ben je gat zien
neequote:
28*quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
rijk zijn als je 30 bent is ook niet echt speciaal
doe hetquote:
it isnt rape if you like itquote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iets met andermans grenzen en wensen respecteren.
Dan leg ik het al niet meer uitquote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo raar om iemand iets te laten zien waar jij heel gepassioneerd over bent en diegene het dan niet snapt en je het helemaal uit moet leggen
quote:
Grappig dat jij het zegtquote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iets met andermans grenzen en wensen respecteren.
Het is meestal dan ook moeilijk over seks te praten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
zo raar om iemand iets te laten zien waar jij heel gepassioneerd over bent en diegene het dan niet snapt en je het helemaal uit moet leggen
Het gaat hem niet worden met BMW-boy he?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
uhohquote:
meisjes vragen er nooit omquote:Op zondag 31 maart 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan vragen meisjes er ook om hoor
Iedereen zonder boerka vraagt er omquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meisjes vragen er nooit omzelfs niet als ze maar een shorts en BH aanhebben.
quote:
niet moeilijkquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is meestal dan ook moeilijk over seks te praten.
watquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen?
'tumblr'
Wat is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |