Hij zet zichzelf nu wel flink voor lul ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:25 schreef Triptamine2 het volgende:
Aad300 is wel een held, maar hij moet dat vieze shirt effe uittrekken.
Ja, dit is zeer onder Aad zijn stand.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf nu wel flink voor lul ja.
Ik kan hem zo niet meer serieus nemenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, dit is zeer onder Aad zijn stand.
Nou ja, Aad kennende is het diepliggende satire met een cynische knipoog. Ik wacht zijn verklaring even af.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan hem zo niet meer serieus nemen
Ik verwacht een persconferentie.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou ja, Aad kennende is het diepliggende satire met een cynische knipoog. Ik wacht zijn verklaring even af.
Met live twitterchatquote:
En een marathon uitzending van de NOS van 14 uurquote:
En als het gelijk wordt?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
Goede kans dat de winnaar van PSV-Ajax kampioen wordt. Spannond.
Dan heeft Ajax een voorsprong omdat ze dan op minimaal één punt van de rest blijven. Oftewel: PSV móet winnen, Ajax hoeft alleen maar niet te verliezen (hoewel die natuurlijk het liefst de drie punten meenemen)quote:
Als Ajax daar wint is de titel binnenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heeft Ajax een voorsprong omdat ze dan op minimaal één punt van de rest blijven. Oftewel: PSV móet winnen, Ajax hoeft alleen maar niet te verliezen (hoewel die natuurlijk het liefst de drie punten meenemen)
Voor PSV geldt hetzelfde, aangenomen dat ze niet weer flaters gaan maken zoals bij Roda dit weekendquote:Op zondag 31 maart 2013 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax daar wint is de titel binnen.
Nee hoor. Als Ajax wint wordt de voorsprong 6. En als PSV wint staan we gelijk, maar is hun doelsaldo beter. Dan is nog niks beslistquote:Op zondag 31 maart 2013 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor PSV geldt hetzelfde, aangenomen dat ze niet weer flaters gaan maken zoals bij Roda dit weekend
Gelijk is altijd in het voordeel van PSV. Daarom zeg ik, als PSV wint zijn ze kampioen als ze geen uitglijers meer maken en voor Ajax geldt hetzelfde.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als Ajax wint wordt de voorsprong 6. En als PSV wint staan we gelijk, maar is hun doelsaldo beter. Dan is nog niks beslist
PSV gaat sowieso nog wel uitglijders maken. Tegen Twente en AZquote:Op zondag 31 maart 2013 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelijk is altijd in het voordeel van PSV. Daarom zeg ik, als PSV wint zijn ze kampioen als ze geen uitglijers meer maken en voor Ajax geldt hetzelfde.
Ik zie dat je voorspellende gaven hebt. Ik zou zeggen, snel naar unibet!quote:Op zondag 31 maart 2013 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat sowieso nog wel uitglijders maken. Tegen Twente en AZ
Denk jij van niet dan? Dat PSV is zo gammel als wat.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie dat je voorspellende gaven hebt. Ik zou zeggen, snel naar unibet!
Twente en AZ zijn ook waardeloos. Niet dat ik zeker weet dat PSV allebei gaat winnen, maar voorspellen dat ze punten gaan laten liggen gaat me ook wat verquote:Op zondag 31 maart 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk jij van niet dan? Dat PSV is zo gammel als wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |