Alleen als je voor PEC bent.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:56 schreef elby1988 het volgende:
Overigens kan ik op EL alle wedstrijden live zien, maar heb nooit betaald voor een abonnement.. Is dat normaal?..
Wellicht heb je EL gehackt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:56 schreef elby1988 het volgende:
Overigens kan ik op EL alle wedstrijden live zien, maar heb nooit betaald voor een abonnement.. Is dat normaal?..
Lol, vroeg me af of het iets bekends was maar blijkbaar niet.. Het is ook echt al maanden zo, vind het niet ergquote:
De vriend van Wilfred Genee en de man die altijd gekleed is als een begrafenisondernemer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke van de kenners zal gelijk krijgen?
[ afbeelding ]
Die met die kale klets?
Misschien wel van een rekening, niet die van mij iig!quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er geen geld van je rekening verdwijnt zal ik het maar zo laten als ik jou was.
Ron Jans blijft in de wijken, het ideale beeld van een Twentetrainer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet Ron Jans ook niet eens de wijde wereld in?
En dan gaat ie naar Zwolle.
Lambiek?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke van de kenners zal gelijk krijgen?
[ afbeelding ]
Die met die kale klets?
quote:
Misschien kreeg hij heimwee tijdens zijn lange vakantie in België.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet Ron Jans ook niet eens de wijde wereld in?
En dan gaat ie naar Zwolle.
Ja, zijn broer was trouwens een goeie grappenmaker in Eindhoven, dus die wordt ook wel eens Nar singh genoemdquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zijn broer was trouwens een goeie grappenmaker in Eindhoven, dus die wordt ook wel eens Nar singh genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |