quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrijdag:
Feyenoord - VVV
Zaterdag:
Vitesse - NAC
FC Twente - Roda JC
PEC - RKC
Willem II - PSV
Zondag:
FC Utreg - ADO
FC Grunn - Heerenveen
NEC - AZ
Ajax - Heracles
Er zit een neger in je hol, ja ja een neger in je hol.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Er staat een koe langs de lijn, ja ja een koe langs de lijn BOE BOE
Ik snap ook niet dat die onbenul steeds overal wordt uitgenodigd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik kan Jan sowieso niet serieus nemen. De beste man heeft dit seizoen al een keer of 5/6 een andere kampioen voorspeld.
Misschien een goeie opvolger voor Brandsquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik kan Jan sowieso niet serieus nemen. De beste man heeft dit seizoen al een keer of 5/6 een andere kampioen voorspeld.
hij is één van de weinige die weet hoe dat apparaat werktquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die onbenul steeds overal wordt uitgenodigd.
De man doet gewoon aan bayesiaanse kansrekening.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Lambiek is strietwaisquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die onbenul steeds overal wordt uitgenodigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |