dan wint hij de "massasprint"quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als hij niet meerijdt, dan stopt Cancellara op een bepaald moment ook wel.
Hij zit al achterstevoren op zijn fiets.quote:
Das waar. En dat is dus de enige manier waarop een eventuele Chavanel of Langeveld nog kan winnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als hij niet meerijdt, dan stopt Cancellara op een bepaald moment ook wel.
Daar zou ik niet zeker van zijn als mannen als Degenkolb of Boasson Hagen terugkeren.quote:
En hij heeft nog maar één ploegmaat erbij zitten.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zeker van zijn als mannen als Degenkolb of Boasson Hagen terugkeren.
quote:
Je vergeet die auto.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef Reya het volgende:
Gelukkig zijn er maar vijf motoren waarop Cancellara zich kan richten.
En zijn eigen motortje natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef Reya het volgende:
Het duo heeft er welgeteld... nul.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef Reya het volgende:
Volgens mij zit er bij Sagan niet veel meer in.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef Marcoss het volgende:
De vraag is nu vooral of Roelandts en Sagan voor de groep blijven..
Van de outsiders verdient Roelandts een pluim, de rest heeft veels te lang gewacht.quote:
Roelandts is met plek 3 ook tevredenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef Evertjan het volgende:
als ik Roelandts was bleef ik lekker plakken in het wiel van Sagan
Die man vergeet ff dat Boonen viel in het begin..quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Een erg tegenvallende RVV trouwens. Je kunt beter alleen de laatste 3 kwartier kijken, daar gebeurd alles.
Sagan is uitgeteld.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef Evertjan het volgende:
als ik Roelandts was bleef ik lekker plakken in het wiel van Sagan
Nog altijd een kwartier meer dan alle andere klassiekers (behalve Parijs-Roubaix).quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Een erg tegenvallende RVV trouwens. Je kunt beter alleen de laatste 3 kwartier kijken, daar gebeurd alles.
Dat was nog voor de uitzending.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die man vergeet ff dat Boonen viel in het begin..
alsof Boonen wat had klaar gespeeld in deze finalequote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die man vergeet ff dat Boonen viel in het begin..
En toch, je weet het niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit geeft Cancellara nooit meer uit handen.
34 seconden en nog bijna 10 km dus het kan denkt hij dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:13 schreef Zelva het volgende:
Ducrot denkt dat Omega-Pharma het door samenwerken nog wel kan omkeren
Is wel vol wind tegen dit stuk.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef OProg het volgende:
[..]
34 seconden en nog bijna 10 km dus het kan denkt hij dan.
MSR was wel tof dit jaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nog altijd een kwartier meer dan alle andere klassiekers (behalve Parijs-Roubaix).
1 minuut per 10 km toch? Dus moet makkelijk kunnenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef OProg het volgende:
[..]
34 seconden en nog bijna 10 km dus het kan denkt hij dan.
Klopt, niet alleen het nieuwe parcours van RVV lijkt op de Amstel Gold Race.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef Pedroso het volgende:
Allemaal even lachen mensen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De wielen zijn rond, het is man tegen man...alles kan nog gebeuren.
Placebo bloedzakje.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat is daar mee aan de hand?
Dat verschil met vorig jaar is belachelijk.
Hebben ze een andere ploegarts? Of is die ziek of zo?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat is daar mee aan de hand?
Dat verschil met vorig jaar is belachelijk.
Parijs is nog ver..quote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De wielen zijn rond, het is man tegen man...alles kan nog gebeuren.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef Evertjan het volgende:
de beste tijdrijder?? Vergeten ze Lance dan maar even voor het gemak
Je negativiteit nekt je, klopt niet helemaal al die ontkenning in je zinnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef Zelva het volgende:
Toptien voor Boom zit er denk net in.
Tenzij hij weer geen sprint over heeft.
Ninja-edit succesfull.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je negativiteit nekt je, klopt niet helemaal al die ontkenning in je zinnen.
Goed lezen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je negativiteit nekt je, klopt niet helemaal al die ontkenning in je zinnen.
Leo van Vliet schreeuwt hem wel naar vorenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef Zelva het volgende:
Toptien voor Boom zit er denk net in.
Tenzij hij weer geen sprint over heeft.
En dat in een kilometer of 10 bij elkaar gefietst.quote:
Wat niet, Cance? Laat hij toch al jaren zien? 2010 was indrukwekkender.quote:
Waar is het publiek?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:23 schreef DeeBee het volgende:
Troosteloos parcours zo in de finale toch, waardeloos.
Hagen werd wel weer gelost op de Pater, is vaak niet goed genoeg meer aan het eind van zo'n koers..quote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef Felagund het volgende:
Naast Boom ook Boasson Hagen en Vansummeren sterk, Cance krijgt dus volgende week (hopelijk) concurrentie.
Wel aardig wat publiek.quote:
Doordat je de laatste km's al in Meerbeke fietst stond er altijd wel wat volk.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Maar de weg van de Bosberg naar Meerbeke was niet echt beter wat dat betreft.
Hij rijdt anderhalve minuut weg op 15 kilometer van de rest, we mogen hier toch een klein beetje kritisch tegenover staan. Enorm exploot welquote:Op zondag 31 maart 2013 16:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat niet, Cance? Laat hij toch al jaren zien? 2010 was indrukwekkender.
47kmquote:Op zondag 31 maart 2013 16:25 schreef Wombcat het volgende:
De vraag voor volgende week is vooral hoe ver voor de finish hij gaat.
Inderdaad. Echt een vooruitgang.quote:
PR ligt hem beter, net als Boom en Vansummeren. Ik vind het een goed teken dat ze alledrie in deze koers al goed zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hagen werd wel weer gelost op de Pater, is vaak niet goed genoeg meer aan het eind van zo'n koers..
17.000 kosten die toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Winnaar 20.000 euro, kun je aardig wat vitaminen van halen.
Ik denk 11e en 13e.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef marcodej het volgende:
Nederlanders veertiende en vijftiende ofzo.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
houd je nog 3000 over voor een motor in je fiets
[..]
[..]
Cousin moet Turgot zijn denk ik.quote:1 - Cancellara
2 - Sagan 126"
3 - Roelandts
4 - Kristoff
5 - Ladagnous
6 - Haussler
7 - Van Avermaet
8 - Cousin
9 - Rasch
10 - Langeveld
11 - Boom
12 - Oss
13 - Chavanel
Dit dus.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:28 schreef marcodej het volgende:
Slecht parcours en laf gekoerst door de outsiders. Dan krijg je dit. Alleen Roelandts snapte het.
Roelandts was een outsider volgens de insidersquote:Op zondag 31 maart 2013 16:28 schreef marcodej het volgende:
Slecht parcours en laf gekoerst door de outsiders. Dan krijg je dit. Alleen Roelandts snapte het.
Roelandts had meer ballen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef Evertjan het volgende:
als een Roelandst 3e kan worden dan moet een Langeveld toch ook wel een keer podium kunnen rijden
Dat zegt Marcodej toch? Als er meer outsiders zoals hem gekoerst hadden, hadden ze misschien een kans gehad.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Roelandts was een outsider volgens de insiders
Inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:26 schreef Pedroso het volgende:
Het aureool dat de RVV de mooiste klassieker is hebben de Belgen zelf de nek omgedraaid. Wat een verslechtering tov de 'oude' RVV.
quote:1 - Cancellara
2 - Sagan 126"
3 - Roelandts
4 - Kristoff
5 - Ladagnous
6 - Haussler
7 - Van Avermaet
8 - Turgot
9 - Degenkolb
10 - Langeveld
11 - Boom
12 - Oss
13 - Chavanel
14 - Vandenbergh
15 - Gatto
16 - Boasson Hagen
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alles wat de koers mythisch maakte de nek omgedraaid voor de commercie, echt genant... Van mooiste klassieker naar criterium met finish in een veld op een winderige provinciale weg.
die van lotto had het wel goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ploegleiders die heel toevallig een eigen renner als 'verrassing' op het podium voorspellen
En dat terwijl je in Oudenaarde de potentie hebt om een mooie finish neer te leggen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Alles wat de koers mythisch maakte de nek omgedraaid voor de commercie, echt genant... Van mooiste klassieker naar criterium met finish in een veld op een winderige provinciale weg.
Waarom zijn ze dan van parcours veranderd? Voor de centen?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Klopt. Nu alleen nog tactisch beter koersen. 'Anticiperen' is het toverwoord.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef TheArt het volgende:
Ik vond de Nederlanders vandaag beter dan verwacht. Bol en Tjallingii prima, Langeveld zat waar hij moest zitten en Boom was beter dan ik had verwacht.
Viel niet tegen (alleen Terpstra)quote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef TheArt het volgende:
Ik vond de Nederlanders vandaag beter dan verwacht. Bol en Tjallingii prima, Langeveld zat waar hij moest zitten en Boom was beter dan ik had verwacht.
Langeveld had achter Roelandts moeten zittenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef TheArt het volgende:
Deden wat ze moesten doen. Je kunt ze niets verwijten i.m.o.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef TheArt het volgende:
Langeveld zat waar hij moest zitten en Boom was beter dan ik had verwacht.
Contract met Meerbeke liep af en Oudenaarde bood meer. Plus lobby van Rik Vanwalleghem.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan van parcours veranderd? Voor de centen?
Inderdaad. Meerbeke stelt helemaal niets voor, maar met deze insteek is Oudenaarde natuurlijk geen verbetering.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dat terwijl je in Oudenaarde de potentie hebt om een mooie finish neer te leggen.
Ja, drie keer een plaatselijke ronden zodat de tenten neer kunnen zetten en VIPS meer kunnen zien. En ze moesten per sé in Oudenaarden finishen omdat dat dorp meer uitstraling heeft. Ze finishen echter in het weiland.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan van parcours veranderd? Voor de centen?
Is het dan dat een gemeente betaald voor de finish-plaats? Het lijkt net of de finish ergens in een weiland ligt nu. Niet echt reclame voor je dorp/stad of zoquote:
Juist.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. Meerbeke stelt helemaal niets voor, maar met deze insteek is Oudenaarde natuurlijk geen verbetering.
Meerbeke was ook pure $$$.
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Is het dan dat een gemeente betaald voor de finish-plaats? Het lijkt net of de finish ergens in een weiland ligt nu. Niet echt reclame voor je dorp/stad of zo
Uiteraard, maar toch had die aankomst een zekere toegevoegde waarde. Met de Muur had je een duidelijke climax, maar daarna toch nog een lange finale waarin koerssituaties vaak wijzigden.quote:
Maar dan wil je toch finishen midden in je dorp of zo? Het lijkt nu echt helemaal nergens opquote:
Toch hebben we ook met de Muur wel eens zo'n finale als vandaag gehadquote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Uiteraard, maar toch had die aankomst een zekere toegevoegde waarde. Met de Muur had je een duidelijke climax, maar daarna toch nog een lange finale waarin koerssituaties vaak wijzigden.
Meerbeke is ook een lelijke stad. Maar doordat ze al km's door het dorp rijden staat er altijd wel vol.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Juist.
Er wordt wel gedaan alsof Meerbeke een enorme traditie had, maar dat valt nogal mee als je er goed naar kijkt.
Ja, Meerbeke heeft niets met koers, maar lag toevallig in de buurt en was bereid genoeg geld te geven. Oudenaarde of Ronse zijn veel logischere aankomsten.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Juist.
Er wordt wel gedaan alsof Meerbeke een enorme traditie had, maar dat valt nogal mee als je er goed naar kijkt.
Vanwalleghem drijft het centrum van de Ronde van Vlaanderen in Oudenaarde. Nu kunnen ze dat promoten, omdat ze ook de toerversie daar kunnen houden. Dat brengt ¤¤¤¤ binnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Is het dan dat een gemeente betaald voor de finish-plaats? Het lijkt net of de finish ergens in een weiland ligt nu. Niet echt reclame voor je dorp/stad of zo
Ja, maar ook koersen zoals in 2011.Nu rijden de sterksten weg op de laatste klim van de Kwaremont of Paterberg en blijven ze weg.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch hebben we ook met de Muur wel eens zo'n finale als vandaag gehad
Datzelfde kun je van de Oude Kwaremont zeggen. Die levert ook een duidelijke climax op.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Uiteraard, maar toch had die aankomst een zekere toegevoegde waarde. Met de Muur had je een duidelijke climax, maar daarna toch nog een lange finale waarin koerssituaties vaak wijzigden.
Langeveld had wel mee mogen schuiven met Roelandts, dat was vooraf zijn doel althans.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef TheArt het volgende:
Zo'n Kwaremont heeft toch ook geen uitstraling, zoals die mensen daar achter hekken gepropt zijn in dat VIP-dorp.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Datzelfde kun je van de Oude Kwaremont zeggen. Die levert ook een duidelijke climax op.
Of de Koppenberg kan dat.
Alleen hebben ze het parkoers alleen uitgetekend met de VIPs in gedachte. Vanwalleghem heeft dat ook wel min of meer toegegeven toen het parkoers bekend werd.
zolang ze maar midden in het dorp finishen en niet ergens tussen de weilanden erbuiten dan vind ik het primaquote:Op zondag 31 maart 2013 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, Meerbeke heeft niets met koers, maar lag toevallig in de buurt en was bereid genoeg geld te geven. Oudenaarde of Ronse zijn veel logischere aankomsten.
Boom zat er nu wel redelijk goed bij en PR is toch wat meer voor hem dan RvV. Podiumkandidaat is hij zekerquote:
De vorm lijkt goed te zijn inderdaad. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Boom zat er nu wel redelijk goed bij en PR is toch wat meer voor hem dan RvV. Podiumkandidaat is hij zeker
Dat ligt dus niet aan de Kwaremont, maar aan de organisatie.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo'n Kwaremont heeft toch ook geen uitstraling, zoals die mensen daar achter hekken gepropt zijn in dat VIP-dorp.
Eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat ligt dus niet aan de Kwaremont, maar aan de organisatie.
Ik zeg toch ook dat het parkoers beroerd is?
Maar de keuze voor Oudenaarde als aankomstplaats is vanuit de traditie van RVV wel degelijk goed te verdedigen. Oudenaarde ligt aan de voet van de Koppenberg en vlakbij de Oude Kwaremont.
Meerbeke ligt in de middle of nowhere.
en niet zo'n chasse patat als vorig jaar neerzettenquote:
Inderdaad. Daar had 'ie echt pech mee.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef franklop het volgende:
[..]
en niet zo'n chasse patat als vorig jaar neerzetten
Ik blijf er nog steeds bij dat hij twee jaar terug zijn beste kans op de zege heeft gehad (vooralsnog). Als hij na het Bos niet lek reed had hij bij Vansummeren en Tjallingii gezeten..
Hij kan daar wel voor podium gaan, hij leek vandaag beter dan verwacht, en Roubaix ligt hem beter (en zijn ook minder toppers aan de start).quote:
quote:1 CANCELLARA Fabian
2 SAGAN Peter
3 ROELANDTS Jurgen
4 KRISTOFF Alexander
5 LADAGNOUS Matthieu
6 HAUSSLER Heinrich
7 VAN AVERMAET Greg
8 TURGOT Sébastien
9 DEGENKOLB John
10 LANGEVELD Sebastian
11 BOOM Lars
12 OSS Daniel
13 CHAVANEL Sylvain
14 VANDENBERGH Stijn
15 GATTO Oscar
16 OFFREDO Yoann
17 BOASSON HAGEN Edvald
18 LEUKEMANS Bjorn
19 JEROME Vincent
20 VANSUMMEREN Johan
21 FLECHA GIANNONI Juan Antonio
22 BURGHARDT Marcus
23 PAOLINI Luca
24 DEMARE Arnaud
25 BRESCHEL Matti
26 HINAULT Sébastien
27 DEBUSSCHERE Jens
28 VOSS Paul
29 VANMARCKE Sep
30 CHAINEL Steve
31 VANTOMME Maxime
32 SCHÄR Michael
33 ELMIGER Martin
34 IGLINSKIY Maxim
35 VOECKLER Thomas
36 STYBAR Zdenek
37 KOREN Kristijan
38 BOZIC Borut
39 MURAVYEV Dmitriy
40 KWIATKOWSKI Michal
41 THOMAS Geraint
42 RAST Grégory
43 WYNANTS Maarten
44 POZZATO Filippo
45 VENTOSO ALBERDI Francisco José
46 FARRAR Tyler
47 HULSMANS Kevin
48 BANDIERA Marco
49 SABATINI Fabio
50 KEISSE Iljo
51 GREIPEL André
52 TJALLINGII Maarten
53 JUODVALKIS Egidijus
54 MINARD Sébastien
55 FLORENCIO CABRE Xavier
56 WILLEMS Frederik
57 QUINZIATO Manuel
58 DEVOLDER Stijn
59 AMADOR BAKKAZAKOVA Andrey
60 CATTANEO Mattia
zie boven jequote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom het zo lang moet duren om een (bijna) volledige uitslag online te hebben in deze tijden
Dat snap ik, maar heeft Cancellara niet wat meer punten dan die 150? Of levert de E3 geen punten op?quote:
Ik sluit me bij deze posting aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij kan daar wel voor podium gaan, hij leek vandaag beter dan verwacht, en Roubaix ligt hem beter (en zijn ook minder toppers aan de start).
Toffe overwinning van CancellaraNiemand die zo kan winnen. Het parcours is inderdaad waardeloos, te veel herhaling, volstrekt sfeerloze wegen en een afschuwelijke aankomst.
Ja klopt, hadden alleen Sagan aangepast.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar heeft Cancellara niet wat meer punten dan die 150? Of levert de E3 geen punten op?
Cance stond na de E3 al op 151 ja, nu op 251 (denk ik).quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar heeft Cancellara niet wat meer punten dan die 150? Of levert de E3 geen punten op?
Tja, was 3de sterkste op de Oude Kwaremont na Sagan en Cancellara. Dat is gewoon zijn plaats.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef Ereinion het volgende:
Chavanel viel me trouwens tegen. In de Panne leek hij nog super sterk (maar ja, daar werd Terpstra ook 3e...), maar hier kwam hij er echt totaal niet aan te pas. Dat zal het voor Roubaix ook wel niet worden. Quick-Step deed sowieso vrijwel niks met hun numerieke sterkte. Sky ook niet, maar daar hadden ze vandaag een collectief vormverlies.
Ploegen die plots in de grote koersen terugvallen en andere ploegen die dan goed zijn. Volgens Verhoeven kon dat niet... Heb hem nu nog niet gehoord.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef Ereinion het volgende:
Chavanel viel me trouwens tegen. In de Panne leek hij nog super sterk (maar ja, daar werd Terpstra ook 3e...), maar hier kwam hij er echt totaal niet aan te pas. Dat zal het voor Roubaix ook wel niet worden. Quick-Step deed sowieso vrijwel niks met hun numerieke sterkte. Sky ook niet, maar daar hadden ze vandaag een collectief vormverlies.
Was nog wel héél voorzichtig hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Karl durft het aan om het parcours te bekritiseren.
Over de fantastische elfde plek van Boom?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ploegen die plots in de grote koersen terugvallen en andere ploegen die dan goed zijn. Volgens Verhoeven kon dat niet... Heb hem nu nog niet gehoord.
Ze waren in de breedte veel beter dan in de laatste koersen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Over de fantastische elfde plek van Boom?
twitter:tomboonen1 twitterde op zondag 31-03-2013 om 17:02:34Pain was my share today, up to next year reageer retweet
quote:
Een samenvatting op Sporza dus.quote:
Ik denk dat hij het oude natuurlijk beter vindt, maar weet dat hij op het nieuwe meer kans maakt om te winnenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef Felagund het volgende:
Fabian lijkt het oude parcours ook beter te vinden, al durft hij niet uit te spreken.
twitter:petosagan twitterde op zondag 31-03-2013 om 18:53:17Was not my intention to disrespect women today on the podium. Just a joke, sorry if someone was disturbed about it. reageer retweet
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef Szura het volgende:
@sporza: Sagen knijpt in poep van podiumdame http://t.co/4UjqaXLTYv #opvallend
Vlaams![]()
Hij had last van Sergio Paulinho begrijp ik?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:02 schreef marcodej het volgende:
Terwijl Boom toch iets strijdbaarder lijkt:
http://nos.nl/video/49061(...)-buiten-toptien.html
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef Szura het volgende:
@sporza: Sagen knijpt in poep van podiumdame http://t.co/4UjqaXLTYv #opvallend
Vlaams![]()
Klopt.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij is poep in Vlaanderen een heel normaal woord voor achterste, ik heb het althans kinderen ook wel eens horen zeggen.
Rechtstreeks duel van de twee grote favorieten op de Oude Kwaremont en Paterberg. Veel meer kun je niet te wensen hebben. Of begint toch door te dringen dat het parkoers toch wat te wensen over laat...quote:Op zondag 31 maart 2013 20:12 schreef Tommeke het volgende:
Nieuwslezer op de Belg die het geen grote Ronde noemde. Als Boonen deed wat Cancellara deed was het legendarisch
Hij gaf iedereen fietsles, Merckxiaans.
Denk dat laatste.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rechtstreeks duel van de twee grote favorieten op de Oude Kwaremont en Paterberg. Veel meer kun je niet te wensen hebben. Of begint toch door te dringen dat het parkoers toch wat te wensen over laat...
Als Cancellara vorig jaar niet was gevallen en zijn sleutelbeen niet had gebroken, had ´ie waarschijnlijk vorig jaar ook gewonnen. Dan was het drama nu ook al compleet geweest.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Denk dat laatste.
Daarom was het ook jammer dat Boonen won. Won Pozzato, dan was het een flutparcours
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Cancellara vorig jaar niet was gevallen en zijn sleutelbeen niet had gebroken, had ´ie waarschijnlijk vorig jaar ook gewonnen. Dan was het drama nu ook al compleet geweest.
Poep = kont.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij is poep in Vlaanderen een heel normaal woord voor achterste, ik heb het althans kinderen ook wel eens horen zeggen.
Dit soort tweetstwitter:_RBanana twitterde op zondag 31-03-2013 om 21:13:08@petosagan It is a sexual harassment. You should be banned from Procycling. #asshole http://t.co/cXYyCpYKHO reageer retweet
Hallokes.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef Szura het volgende:
https://twitter.com/MajaLeye
67 followers toen Karl haar tweette
Het aantal volgers is spectaculair de hoogte ingegaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef Szura het volgende:
https://twitter.com/MajaLeye
67 followers toen Karl haar tweette
quote:vetooo@ammattipyoraily1m
Re-calculation. Ronde van Vlaanderen (BEL). Last 13.26 km. Fabian Cancellara: 16 min 8 sec = 49.314 Kph. #RVV
Cancellara reed de laatste 13km met tegenwind 1:48 sneller dan Pozzato en Boonen in 2012.quote:
Stoegh!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cancellara reed de laatste 13km met tegenwind 1:48 sneller dan Pozzato en Boonen in 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |