Net even de samenvatting van de NOS bekeken, helaas eerder niets kunnen zien. Dus het wordt scoreboardjournalistiek.
IJzersterk wederom van Cancellara, wat een power heeft die man toch in huis. Sagan was dit keer er toch wel dicht bij om te volgen, maar weer net geen overwinning in een echt grote koers. Benieuwd naar de AGR over 1,5 week. De verschillende blokken wisten eigenlijk niet te ondernemen. En eindelijk een goed resultaat van Lotto in een klassieker, de laatste keer was volgens mij toen Gilbert er nog reed. En voor de rest kan je er allemaal standaard geblaat om los laten.
Net als velen heb ik ook kritiek op het nieuwe parcours, maar het scenario van afgelopen zondag hebben we ook vele malen op het oude parcours gezien. Genoeg types Kristoff die zo een mooie ereplaatsen in het verleden wisten te behalen.
Wat de Nederlandse ploegen betreft lijken Boom en Tjallingii klaar voor Roubaix volgende week, was het duo Flecha/Leukemans geen meerwaarde voor de koers volgens mij en blijft Selvaggi een geweldige pilaar voor je team, en heeft Degenkolb toch vrij snel zijn blessure weten te overwinnen en wederom een redelijk resultaat. Of hij hier ooit echt om de knikkers kan meespelen is een ander verhaal.
Wind extinguishes a candle and energizes fire