SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Player.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof ik dat doe.
Alsof ik een vrouw tussen mij en de dude laat komen.
Ik kan er niks aan doen dat er ineens een hand in mijn broek zat.
Of eerst seksen en daarna samen de film kijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een aparte manier van mij beschrijven.
Rekening houden met of plannen zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Ja, tussen de regels door hou je er wel rekening mee.
waarquote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
117 minuten zijn best wat leuke dingen in te doen.
Oke oke, jij rolt dan iets anders. Ik zet gewoon op wat we op dat moment willen zien.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:01 schreef -Engel- het volgende:
Rekening houden met of plannen zijn 2 verschillende dingen
Ik heb geen mediadownloadcenter dingquote:Op zondag 31 maart 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke, jij rolt dan iets anders. Ik zet gewoon op wat we op dat moment willen zien.
Dit vooral ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ansich wel maar het ligt eraan wanneer.
Dat weet ik niet en ook niet waar.... al hebben Royco en Huppel allebei een mediacenterding....quote:
Maakt mij niet uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en ook niet waar.... al hebben Royco en Huppel allebei een mediacenterding....
Huidige count is 5 ...
Heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dafuq, deze hele post verscheen niet. Pas na het verversen.
Ik ookquote:
Hmz ik toch liever eventjes bachquote:
Gourmet ze!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.
[..]
Heb ik ook wel eens.
Gourmetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |