SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat is nou het probleem? Een gelijkspel kan PSV hebben. Van ajax winnen moesten ze toch, en dat is nu nog steeds voldoende. Moet je wel de rest winnen, maar eigenlijk verandert er niks.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:
Had de toetertjes al klaargelegdquote:Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan het niet geloven, een voorspelling van Johan Derksen die niet uitkomt![]()
![]()
Hahahahaha, al die onzintermen komen weer langs bij de commentatort. Voetbalvermogen misschien? PSV kan de bal niet naar een medespeler passen.![]()
Nee joh, is puur mentaliteit.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Hahahahaha, al die onzintermen komen weer langs bij de commentatort. Voetbalvermogen misschien? PSV kan de bal niet naar een medespeler passen.![]()
Kampioenswedstrijdje dit.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Jan van Halst gaat het vanavond over mentaliteit hebben. Let maar opquote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Hahahahaha, al die onzintermen komen weer langs bij de commentatort. Voetbalvermogen misschien? PSV kan de bal niet naar een medespeler passen.
Oh.![]()
Waarom kijk ik nog
Ik denk dat Roda nog wel een keer scoort ja, je zei niet in deze wedstrijd.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
Als Roda nog een keer scoort neem ik een maand een Roda Ui.![]()
![]()
Kijk jij nog naar Studio Voetbalquote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan van Halst gaat het vanavond over mentaliteit hebben. Let maar op![]()
![]()
hahahahaha!quote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik denk dat Roda nog wel een keer scoort ja, je zei niet in deze wedstrijd.![]()
![]()
is gewoon kwaliteit inderdaad, ze werken wel hardquote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle neusjes kunnen fok weer op stelten zetten straks lekker het kampioenschap vieren op fok![]()
![]()
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Oh jeej, er is weer iemand gefrustreerd.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
Alle neusjes kunnen fok weer op stelten zetten straks lekker het kampioenschap vieren op fok![]()
![]()
![]()
0 frustratie, het is toch zo? allemaal de hardcore supporter uithangen hier en jood tot de dood etc maar je bezoekjes aan de arena zijn op 1 hand te tellenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jeej, er is weer iemand gefrustreerd.
Wat is dit
Die kale jan lul is zo'n randdebiel hequote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan van Halst gaat het vanavond over mentaliteit hebben. Let maar opDaarmee vergeleken is de witte chinees nog een sympathieke man
![]()
Ik heb liever de analyse van een man met grote neusgaten.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kale jan lul is zo'n randdebiel heDaarmee vergeleken is de witte chinees nog een sympathieke man
Oh.![]()
Had je spekjes bij je zuurkool gewild?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bennie Jolinkquote:Op zondag 31 maart 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee het is Bennie Jolink van Normaal.
Volgens mij betekent dat, dat we gaan høken!!
Oh.![]()
Penalty
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
was pingel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Grappig inderdaad zo'n dromende kakkiequote:Op zondag 31 maart 2013 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jeej, er is weer iemand gefrustreerd.![]()
Scheidsrechter deed daarstraks hetzelfde bij Wijnaldum, beetje hypocriet om nu dan een strafschop te geven.Un dann rettet kein Kavallerie,
Die Marcelo dat is toch onwerkelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
goed, dat was m[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laatste kansjes op het kampioenschap ook weg dus
Winst of gelijkspel maakte eigenlijk niets uit. Winnen van Ajax levert alsnog hetzelfde resultaat op.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste kansjes op het kampioenschap ook weg dus![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johans toto omzeep helpen kut PSV hoe durven zeMisschien gaat zijn cluppie ook stunten
Oh.![]()
Niet met die dorpspastoor, nu mist NEC echt de mentale boost van de woorden van Wiljan Vloetquote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Misschien gaat zijn cluppie ook stunten
![]()
Kunnen ze geen enkele andere misstap maken. En moeten ze perse winnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef baaart het volgende:
[..]
Winst of gelijkspel maakte eigenlijk niets uit. Winnen van Ajax levert alsnog hetzelfde resultaat op.Oh.![]()
Jij denkt serieus dat PSV een kans maakt tegen Ajax?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef baaart het volgende:
[..]
Winst of gelijkspel maakte eigenlijk niets uit. Winnen van Ajax levert alsnog hetzelfde resultaat op.Je hebt er weinig kijk op zeg.
![]()
Dat is een wijsneusje. Maar prima trainer.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet met die dorpspastoor, nu mist NEC echt de mentale boost van de woorden van Wiljan VloetOh.![]()
Vitesse kan ook zo maar de lachende derde zijn dit weekend.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
is wel wat makkelijker scoren als het fluitje toch is gegaanquote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Was die 1-3 nou gewoon een zuivere goal van Lens?![]()
idd, PSV is thuis altijd slecht tegen Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat PSV een kans maakt tegen Ajax?Je hebt er weinig kijk op zeg.
![]()
Daarom, spel maken ligt PSV niet, dat zie je vandaag ook weerquote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze geen enkele andere misstap maken. En moeten ze perse winnen.![]()
altijd?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, PSV is thuis altijd slecht tegen Ajax.Ik kijk gewoon naar de kwaliteit van de teams die dit seizoen op het veld staan als je het niet erg vindt.
![]()
Ik zie het ook niet makkelijk gaan hoor daar in Eindhovenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, PSV is thuis altijd slecht tegen Ajax.
Oh.![]()
0-3 max inderdaadquote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet makkelijk gaan hoor daar in Eindhoven![]()
Die actie van Willems, puur op de man, maarja Makkelie is nou niet bepaald één van de betere scheidsrechters in NL![]()
![]()
alsof jullie zon wereldploeg hebben man rot toch opquote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat PSV een kans maakt tegen Ajax?Je hebt er weinig kijk op zeg.
Maar gokken op gelijkspel voor Ajax is soms wel lastigquote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, spel maken ligt PSV niet, dat zie je vandaag ook weer. Dat op twee gedachtes hinken.
Oh.![]()
matavzquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd welke PSV'er nu gewelddadig gaat worden![]()
Nu het publiek denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd welke PSV'er nu gewelddadig gaat wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Je hebt het zuur hé?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
alsof jullie zon wereldploeg hebben man rot toch op![]()
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
alsof jullie zon wereldploeg hebben man rot toch op
De beste van de Eredivisie though.![]()
![]()
Wat doe jij nou wijs flapdrol?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
net zo wisselvallig die neusjes.
![]()
Ik zal het vast verklappen: PSV gaat van ajax winnen, Vitesse profiteert en wordt kampioen. Weten jullie dat vast.Un dann rettet kein Kavallerie,
PEC niet onderschatten he.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Monolith het volgende:
Vitesse kan ook zo maar de lachende derde zijn dit weekend.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef baaart het volgende:
[..]
Wat doe jij nou wijs flapdrol?net zo wisselvallig die neusjes.
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef baaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als wij punten laten liggen is dat ongelukkig, als PSV punten laat liggen ehbben ze 9 v/d 10 keer niet meer verdiend.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef baaart het volgende:
[..]
Zoals vandaag bijvoorbeeld, had Roda gewoon verdiend te winnen.![]()
![]()
Nee. Verliezen minderquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef baaart het volgende:
[..]
Oh.![]()
Hahahahahahahhaquote:Op zondag 31 maart 2013 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als wij punten laten liggen is dat ongelukkig, als PSV punten laat liggen ehbben ze 9 v/d 10 keer niet meer verdiend.
Zoals vandaag bijvoorbeeld, had Roda gewoon verdiend te winnen.![]()
Winnen minderquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Makkelie had pas na de kans van Roda af moeten fluiten. Afvallende bal lag voor het oprapen voor Roda JC.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als wij punten laten liggen is dat ongelukkig, als PSV punten laat liggen ehbben ze 9 v/d 10 keer niet meer verdiend.
Zoals vandaag bijvoorbeeld, had Roda gewoon verdiend te winnen.
Kutmakkelie![]()
Vergeet de 100% strafschop niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Makkelie had pas na de kans van Roda af moeten fluiten. Afvallende bal lag voor het oprapen voor Roda JC.
Kutmakkelie![]()
![]()
Ik gun mijn streekgenoten de overwinning van harte natuurlijk.quote:
Schaken![]()
Ga godverdomme nou zelf eens voetballen en winnen en houd je dan maar bezig met concurrenten![]()
Ach het gaat om Ajaxquote:Op zondag 31 maart 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, ik ben niet geheel tevreden met de uitslag.
Oh.![]()
Ik denk dat PSV binnenkort weer een brief de deur uit stuurt waarin ze hun zorgen uiten over het niveau van de arbitrage in Nederland.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Makkelie had pas na de kans van Roda af moeten fluiten. Afvallende bal lag voor het oprapen voor Roda JC.
Kutmakkelie![]()
Het is werkelijk een plaag, dat blaag!quote:Op zondag 31 maart 2013 14:29 schreef Capi het volgende:
Sommige users hier, (van alle teams), beetje voetbalzone niveau af en toe![]()
Vitesse heeft zoveel mazzel gehad dit jaar hadden 15 punten minder moete hebben
Zwollenaar?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gun mijn streekgenoten de overwinning van harte natuurlijk.![]()
![]()
Heb ik al gehoord van Maasbertquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef Zorro het volgende:
Ik zal het vast verklappen: PSV gaat van ajax winnen, Vitesse profiteert en wordt kampioen. Weten jullie dat vast.![]()
De KNVB krijgt de brief overhandigd met trompetgeschal van Henky007quote:Op zondag 31 maart 2013 14:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV binnenkort weer een brief de deur uit stuurt waarin ze hun zorgen uiten over het niveau van de arbitrage in Nederland.![]()
![]()
Roda rekte ook 20 seconden tijd bij die uitworp. Krijg je ditquote:Op zondag 31 maart 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kutmakkelie![]()
Vitesse komt straks na de overwinning van PSV op ajax mee aan kop. Met drie clubs bovenaan. PSV gaat nog punten verspelen, dus gaat het tussen ajax en Vitesse. Vitesse moet nog tegen Feyenoord, dus met een 10-0, wat tegen Feyenoord altijd mogelijk is is het doelsaldo ook meteen beter, dus Vitesse kampioen.Un dann rettet kein Kavallerie,
pingel zelfs.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:33 schreef Capi het volgende:
Die actie waarbij Willems Malki in de weg liep diende ook te leiden tot een vrije trap![]()
Streek als in Salland.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tis maar net hoe breed je 'streek' opvat.
Grappig wat de commentator ook zei: De PSV'ers liggen na duels veelal nog op de grond terwijl die van Roda gewoon meteen opstonden![]()
Ik hou het niet meer.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Doelsaldo Feyenoord: 53-35
Doelsaldo RKC: 27-36
Oh.![]()
Bony
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
Bony scoort.
Die staat in m'n elftal.
Littlerabbit![]()
Beslissende fase van de competitie, laatste paar wedstrijden en zo, kijk je even naar het doelpunt van RKC, sneeuwt het gewoon
Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat zal Vitesse balen van die Afrika cup. Anders waren ze fluitend kampioen geworden
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Nee hoor, dan was Ajax alsnog kampioen geworden.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat zal Vitesse balen van die Afrika cup. Anders waren ze fluitend kampioen geworden![]()
Hadden ze maar geen Afrikaan moeten halenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat zal Vitesse balen van die Afrika cup. Anders waren ze fluitend kampioen geworden
Oh.![]()
Ajax 1 pot minder.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat Ajax 1ste?PSV staat toch 1ste?
![]()
Ajax moet nog spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alfabet.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
De stand is niet virtueel als beide wedstrijden niet op dit moment gespeeld worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn er regels voor een virtuele stand dan?![]()
Wat een Paasfeest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(net wakker)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Lens kreeg daarstraks geel voor doorgaan na een buitenspelsignaal, nu "ik mag toch hopen dat het bij een opmerking blijft". En dat gebeurt ook. Hoe consequent weer.Un dann rettet kein Kavallerie,
Bla bla.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV haalt uit 28 potjes 57 punten
Ajax haalt uit 27 potjes 57 punten.
KNJB heeft gewoon alfabet regel bedacht, zodat Ajax bijna altijd eerste komt te staan.
Onzin, had PSV maar meer punten moeten pakken.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bla bla.
KNJB heeft gewoon alfabet regel bedacht, zodat Ajax bijna altijd eerste komt te staan.![]()
![]()
Oh oke, dus als Ajax nu 1 punt achterstond zouden ze alsnog eerste staan? Want dan hadden ze alsnog minder verliespunten.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is wel de regel, en geheel logisch ook want ze hebben minder verliespunten.![]()
Moeten scheidsrechters eens normaal gaan fluiten.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin, had PSV maar meer punten moeten pakken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ach jochie toch.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeten scheidsrechters eens normaal gaan fluiten.![]()
Het wordt tijd dat de alfabet regel boven de aantal punten regel komt te staan.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bla bla.
KNJB heeft gewoon alfabet regel bedacht, zodat Ajax bijna altijd eerste komt te staan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeten scheidsrechters eens normaal gaan fluiten.
Ik vind dit een schattig plaatje trouwens.![]()
Adoquote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de alfabet regel boven de aantal punten regel komt te staan.
Onzin. Het voetbal van Vitesse is vaak niet om aan te zien. PSV is voetballend echt wel beter dan Vitesse.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
Als ik afga op het voetbal wordt de eindstand:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. Vitesse
4. PSV![]()
quote:Fuck ADO.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de alfabet regel boven de aantal punten regel komt te staan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vind ik dus niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:48 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Onzin. Het voetbal van Vitesse is vaak niet om aan te zien. PSV is voetballend echt wel beter dan Vitesse.![]()
Calimero is een Italiaanquote:Op zondag 31 maart 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit een schattig plaatje trouwens.
Oh.![]()
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php![]()
Daar heeft PSV geen last van idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Veel wedstrijden van Vitesse waren aanzien niet waard.
Oh wacht.![]()
Ik heb ze alleen tegen Ajax gezien, wel aardig efficiëntquote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Veel wedstrijden van Vitesse waren aanzien niet waard.![]()
Zijn gewoon teleurgesteld.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vage competitie dit, een week terug denk je nog dat je alles moet winnen om kampioen te kunnen worden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.phpquote:Ze mogen allemaal in de stront zakken, ben er helemaal klaar mee..
graag op anoniem![]()
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.phpquote:- Uitwedstrijd, dus Mertens weer niet gezien.![]()
![]()
![]()
![]()
1x posten is genoegquote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2408.php
Oh.![]()
quote:nou en bedankt voor het verkutten van mn weekend, waarom ben ik ooit voor PSV geworden vraag ik me af, laffe honden!nou nou
graag op anoniem![]()
Ja, nu weten we het wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2406.php
KNVB MAILEN![]()
![]()
Sommige PSV supportersquote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
quote:Gefeliciteerd Ajax, die titel kunnen we wel vergeten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Op de trekker naar zeist.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB MAILENVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bedankt.quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Stelletje Calimero's daarquote:Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB MAILEN![]()
![]()
Dat moet juist niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een sukkels ook, ze hebben het gewoon nog steeds in eigen hand.
Ajax ook. Maar PSV gaat met samengeknepen billen naar Tilburg, Alkmaar & Enschede hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een sukkels ook, ze hebben het gewoon nog steeds in eigen hand.![]()
Die mogen ook wel weer een keertje winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Alkmaar gaat helpenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax ook. Maar PSV gaat met samengeknepen billen naar Tilburg, Alkmaar & Enschede hoor.
Twente is niks.![]()
Als ze het tegen PSV maar doen, vind ik alles bestquote:Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die mogen ook wel weer een keertje winnen.![]()
![]()
Graag zelfs, hoe meer hoe beter, zodat ze tegen PSV al lang veilig zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die mogen ook wel weer een keertje winnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Shit gaat los swa
jur.h is een veelbelovend talent?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Shit gaat los swa
Dan zal hij binnenkort wel op Ajax-netwerk posten.![]()
Ah weer een incidentquote:Op zondag 31 maart 2013 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Shit gaat los swa
Oh.![]()
Daar post ook iemand die NEC helemaal geweldig vindquote:Op zondag 31 maart 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
jur.h is een veelbelovend talent?
Dan zal hij binnenkort wel op Ajax-netwerk posten.
Oh.![]()
Derksen?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar post ook iemand die NEC helemaal geweldig vindUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Shit gaat los swa![]()
![]()
Thijsje moet het oppakken.quote:
Nee eentje die zegt dat spelers als Conboy de beste zijn. En dat NEC het mooiste voetbal van NL speeltquote:
Oh.![]()
Goede vergelijking. Die pakken bijna geen punten.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV wel? Heb je de wedstrijd vandaag wel gezien?
Tegen Roda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |