SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net zo slecht spelen als PSV, met die "pech" dat ze een tegenstander hadden die beter speelde... Kortom, terecht verliezen dus.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat deed Feyenoord gisteren trouwens?![]()
Ajacieden die beginnen over juichen tegen Roda1-1 in eigen stadion, well done
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Goede TT.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:
![]()
![]()
En toch op 83 goals staan, best knap.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doet dat er wat aan af dat dit gewoon het slechtste PSV in 20 jaar is?![]()
Waardeloze gozer.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)rade---ajax-1-2.html'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
bijna raak[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
8-2 acht ik redelijk onwaarschijnlijk eerlijk gezegdquote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef FL_Freak het volgende:
Zou mooi zijn als het de eerste helft al beslist kan worden.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zo slecht spelen als PSV, met die "pech" dat ze een tegenstander hadden die beter speelde... Kortom, terecht verliezen dus.![]()
Feyenoord heeft elke wedstrijd 12 man.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Juichen omdat je tegen Roda JC scoort, ghehe![]()
Hoi.quote:
Hoe laat begint PEC?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, dat Roda stelt niets voor. Rijnsburgse Boys winnen er nog van![]()
Blijkbaar is Roda lastig zat om van te winnen, mag je best juichenquote:
Ingooi![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hutchinson doet steeds wat Gijp altijd zegt: Hij begint aan een actie, maar heeft geen i-dee wat hij nou eigenlijk wil
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik krijg opeens een heel raar gevoel door deze post.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij wil aan tafel schuiven bij z'n mattie Derksen![]()
Ik dacht dat je onwel werd.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een heel raar gevoel door deze post.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Een ongemakkelijk gevoel?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een heel raar gevoel door deze post.![]()
![]()
Echt, je zou Advocaat maar als trainer hebben. Staat continue te schreeuwen langs de lijn. Om je dood te schamen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die HutchinsonWat een kut RB ook.
Wat raar dat een trainer dat doet.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:10 schreef Dven het volgende:
Echt, je zou Advocaat maar als trainer hebben. Staat continue te schreeuwen langs de lijn.![]()
Ga nog meer dingen zoeken om PSV af te kunnen krakenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:10 schreef Dven het volgende:
Echt, je zou Advocaat maar als trainer hebben. Staat continue te schreeuwen langs de lijn. Om je dood te schamen
Een trainer die aanwijzingen schreeuwt langs de lijn, dat dit kan in voetbalquote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga nog meer dingen zoeken om PSV af te kunnen kraken![]()
![]()
wijnaldem
oei[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beter dan Frans de Boer, die zit steeds te fronsen alsof hij denkt "Wat doe jij nou?"quote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een trainer die aanwijzingen schreeuwt langs de lijn, dat dit kan in voetbalUn dann rettet kein Kavallerie,
De manier waarop is inderdaad beschamendquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beter dan Frans de Boer, die zit steeds te fronsen alsof hij denkt "Wat doe jij nou?"![]()
![]()
swag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo die is goed heequote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beter dan Frans de Boer, die zit steeds te fronsen alsof hij denkt "Wat doe jij nou?"'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Geen grappen over frons de boer.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beter dan Frans de Boer, die zit steeds te fronsen alsof hij denkt "Wat doe jij nou?"Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dries ziet dat ze zonder hem wel winnen. Wordt hij natuurlijk wel een beetje ongerust van.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een trainer die aanwijzingen schreeuwt langs de lijn, dat dit kan in voetbal![]()
![]()
makkelie afgefloten dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Afgezien van het feit dat PSV en de supporters de enige ter wereld zijn waar ik een pleurishekel aan heb, is Advocaat natuurlijk ook van zichzelf al een trainer om een hekel aan te hebben. Wat dat betreft is het ook wel een gelukkig huwelijk tussen hem, PSV en de suportersquote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ga nog meer dingen zoeken om PSV af te kunnen kraken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
geen hekel aan supporters van de rivaal?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat PSV en de supporters de enige ter wereld zijn waar ik een pleurishekel aan heb, is Advocaat natuurlijk ook van zichzelf al een trainer om een hekel aan te hebben. Wat dat betreft is het ook wel een gelukkig huwelijk tussen hem, PSV en de suporters[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat hebben de supporters je misdaan?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat PSV en de supporters de enige ter wereld zijn waar ik een pleurishekel aan heb, is Advocaat natuurlijk ook van zichzelf al een trainer om een hekel aan te hebben. Wat dat betreft is het ook wel een gelukkig huwelijk tussen hem, PSV en de suporters
wat een rod stewartquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevantquote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat PSV en de supporters de enige ter wereld zijn waar ik een pleurishekel aan heb, is Advocaat natuurlijk ook van zichzelf al een trainer om een hekel aan te hebben. Wat dat betreft is het ook wel een gelukkig huwelijk tussen hem, PSV en de suporters![]()
"ZIT NIET ZO TE SCHIJTUHHH"quote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een trainer die aanwijzingen schreeuwt langs de lijn, dat dit kan in voetbal
"SCHIJTLAAAAAK"
Ik had hem direct een koek voor zijn bakkes gegeven
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Roda is slecht man.quote:Al hebben ze hier wel pech
Haha die Willems
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Hupperts was dat.
Als je er staat moet je normaal beoordeeld worden, dus leeftijd speelt geen rol.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is net jarig, geef die jongen de tijd.![]()
Nope. Kan Feyenoord nog redelijk waarderen, met uitzondering van het tokkievolk wat daar veelal rondloopt. Maar allemaal beter dan een Brabanderquote:Op zondag 31 maart 2013 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geen hekel aan supporters van de rivaal?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat heb ik met ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat PSV en de supporters de enige ter wereld zijn waar ik een pleurishekel aan heb, is Advocaat natuurlijk ook van zichzelf al een trainer om een hekel aan te hebben. Wat dat betreft is het ook wel een gelukkig huwelijk tussen hem, PSV en de suporters
Met Feyenoorders heb ik dat niet nee, hoe ze ook hun best doen om te zieken, het blijft meer aandoenlijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
WTF?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Dooddoener. Simpele zielquote:Op zondag 31 maart 2013 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nope. Kan Feyenoord nog redelijk waarderen, met uitzondering van het tokkievolk wat daar veelal rondloopt. Maar allemaal beter dan een Brabander
Daarom is het ook een baas.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij niet elke wedstrijd 5x inlevert zou het wel een baas zijn ja![]()
Blind zet je er liever neer?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, en dan zeggen sommigen nog dat hij geselecteerd moet worden voor het Nederlands elftal.![]()
![]()
Ajax-supporters heb ik niet zo'n last van, al vind ik dat arrogante triest.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik met ajax.
Met Feyenoorders heb ik dat niet nee, hoe ze ook hun best doen om te zieken, het blijft meer aandoenlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat arrogante is iets wat verzonnen is om toch een hekel aan ze te hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax-supporters heb ik niet zo'n last van, al vind ik dat arrogante triest.Uiteraard, die heeft veel meer kwaliteit.quote:![]()
Deels mee eens, sommigen doen het er wel bewust om.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat arrogante is iets wat verzonnen is om toch een hekel aan ze te hebben.
[..]
Uiteraard, die heeft veel meer kwaliteit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |