SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sierd inhuren, ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer voeren ze de optie in om Engels commentaar te kiezen bij een Eredivisiewedstrijd..
Inhuren
Dit, dus.![]()
Jaaaaaaa
Eerste minuut doorgekomen!Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Deze ventquote:Op zondag 31 maart 2013 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verwacht in dit topic goede toevoegingen?![]()
![]()
Kan iemand in het stadion die trommelaars even op hun bek rammen
Un dann rettet kein Kavallerie,
Terechte klacht ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:34 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand in het stadion die trommelaars even op hun bek rammen![]()
De enige PSV-er hier en dan gelijk hap hap hapquote:Op zondag 31 maart 2013 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof ze een Ajax mascotte erop gaan zetten.![]()
Vooronderzoek!Un dann rettet kein Kavallerie,
Kan je net zo goed korfballen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van Bommel moet van die gozer afblijven, wat een homo![]()
Als één land achter Roda
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
knvb kennende zullen ze v.bommel wel weer een schorsing geven.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En terecht.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
knvb kennende zullen ze v.bommel wel weer een schorsing geven.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Meuiiiquote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
knvb kennende zullen ze v.bommel wel weer een schorsing geven.![]()
Mwah, duidelijk slaande beweging door Fledderus. Van Bommel gaat daar echt geen schorsing voor krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
![]()
Ja en dan zelf de vermoorde onschuld spelenquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
KNJBquote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
Misschien zei v Bommel wel homo tegen Fledderus.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, duidelijk slaande beweging door Fledderus. Van Bommel gaat daar echt geen schorsing voor krijgen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Fledderus schijnt Feyenoorder te zijn, dat je het weet.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien zei v Bommel wel homo tegen Fledderus.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef Crimyclown het volgende:
Doe Strootman ook eens een kaart geven. Rotkop dat die heeft.![]()
![]()
Die Demouge is zo'n onderschatte speler he.. die scoort ook echt overal zijn goals
faalquote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[/img]https://encrypted-tbn0.gs(...)Fx_q-DL9qZtGPpUyzdmQ[/img]![]()
In het Nederlands Elftal doet 'ie nooit wat en bij Psv altijd fucked up geīrriteerd etc.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef Crimyclown het volgende:
Doe Strootman ook eens een kaart geven. Rotkop dat die heeft.![]()
![]()
Daarom doet hij zo gefrustreerd vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fledderus schijnt Feyenoorder te zijn, dat je het weet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zeker weten, en de zomertijd hielp ook al niet mee.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom doet hij zo gefrustreerd vandaag.![]()
Het is net zo'n speler als een V. Ginkel bij Vitesse. Zwaar irritant en de hele tijd gemene overtredingen. Alleen Strootman heeft zijn rotkop ook nog tegen zich. Die kerel kijkt erbij alsof die net heeft lopen schijten.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
In het Nederlands Elftal doet 'ie nooit wat en bij Psv altijd fucked up geīrriteerd etc.Anonieme tievesclown![]()
Marco van Ginkel = Justin Bieber.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:40 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is net zo'n speler als een V. Ginkel bij Vitesse. Zwaar irritant en de hele tijd gemene overtredingen. Alleen Strootman heeft zijn rotkop ook nog tegen zich. Die kerel kijkt erbij alsof die net heeft lopen schijten.![]()
Was in het gezicht slaan niet 3 wedstrijden de vorige keer?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beide fout, beide niet straffen, simpel![]()
![]()
Dat was een bewuste elleboog, zonder enige provocatie. Hier houdt vBommel Flederus in een soort van houdgreep. Hij verdiende wat hij kreeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was in het gezicht slaan niet 3 wedstrijden de vorige keer?![]()
Die Fledderus is een portie aan het schoppen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Dit potje gaat nog rode kaarten krijgen, je ziet nu al dat het voetballend treurig is en ze het op fysiek gaan gooien.![]()
Wil die bommel nu op zijn rug klimmen ofzo?!? Toch maar een stream aanzwieren. Gaat weer lachen worden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen probleem meequote:Op zondag 31 maart 2013 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bouma gaat het expres verneuken voor PSV![]()
naar mannetjequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL![]()
Hahah geniaal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL![]()
let op die demouge, zeggen ze dan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Als ze zo door blijven voetballen, gaan ze weer verliezen. Ik hoop dat Roda al het glas heeft verwijdert en beveiliging heeft geregeld voor in de catacomben....quote:Op zondag 31 maart 2013 12:42 schreef Dven het volgende:
Wil die bommel nu op zijn rug klimmen ofzo?!? Toch maar een stream aanzwieren. Gaat weer lachen worden![]()
Daar zit wat in.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Die Demouge is zo'n onderschatte speler he.. die scoort ook echt overal zijn goalsUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik zei het
Marcelo
RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODA RODAAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Van Bommel ziet het voordat de corner is genomen al aankomenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Begint lachwekkend te worden hoe vaak PSV op achterstand komt tegen dit soort pauperteams![]()
hebben knjb ook weer mee zittenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is weer zo'n weekend dat voor Ajax alles de goede kant opvalt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Begint lachwekkend te worden hoe vaak PSV op achterstand komt tegen dit soort pauperteams[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hihiquote:Op zondag 31 maart 2013 12:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Begint lachwekkend te worden hoe vaak PSV op achterstand komt tegen dit soort pauperteamsWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Al die frusti lampjes hier, heerlijk
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kenk.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
quote:
origineelquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe kun je boos zijn op iets wat er niet is?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat boos op de arbitrage
Kan je beter zijn op je eigen verdediging![]()
waarom staan de logo's nog steeds in beeld?
Hij hield hem tegenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Advocaat boos op de arbitrage
Kan je beter zijn op je eigen verdediging![]()
Demouge werd ook geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Begint lachwekkend te worden hoe vaak PSV op achterstand komt tegen dit soort pauperteamsVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Scherpquote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kun je boos zijn op iets wat er niet is?Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Wat lult die Reitma weer raar. Doelpunt is een logisch gevolg na de eerste 13 minuten
Bouma
Marcelo wil hogerop he.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Demouge werd ook geen strobreed in de weg gelegd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat er net gescoord werdquote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom staan de logo's nog steeds in beeld?![]()
Nooit opgevallen? Bij de commentatoren in Nederland is nooit de tegenstander van de grotere clubs goed... Enkel spelen de grote 3 slecht.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef Zorro het volgende:
Wat lult die Reitma weer raar. Doelpunt is een logisch gevolg na de eerste 13 minuten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 12:46:47 ]![]()
Was Demouge niet hoog genoeg?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Was alweer even terug hoor.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PSV speelt dan ook slecht.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nooit opgevallen? Bij de commentatoren in Nederland is nooit de tegenstander van de grotere clubs goed... Enkel spelen de grote 3 slecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Troll mag nie heeeequote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef GGMM het volgende:
Sinds Toivonen terug is speelt PSV echt stukken beter.![]()
Klopt, maar doet dat af aan het betere spel van Roda? Net zoals gisteren... Feyenoord speelde slecht, maar Heerenveen speelde gewoon beter. Dat laatste werd nauwelijks benoemd.quote:
Is iets wat me al tijden stoort.![]()
Klopt.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar doet dat af aan het betere spel van Roda? Net zoals gisteren... Feyenoord speelde slecht, maar Heerenveen speelde gewoon beter. Dat laatste werd nauwelijks benoemd.
Is iets wat me al tijden stoort.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is nog niet voorbij maar het gaat de goeie kant opquote:Op zondag 31 maart 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist al dat Feyenoord & PSV zouden verliezen.![]()
Kerel, er is nog 70 minuten te spelen man. Reken je nou niet te vroeg rijkquote:Op zondag 31 maart 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wist al dat Feyenoord & PSV zouden verliezen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Klopt, behalve dat in dit geval beide teams ruk spelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar doet dat af aan het betere spel van Roda? Net zoals gisteren... Feyenoord speelde slecht, maar Heerenveen speelde gewoon beter. Dat laatste werd nauwelijks benoemd.
Is iets wat me al tijden stoort.Un dann rettet kein Kavallerie,
corner = goal
oh wacht het is psv, niet ajax[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
corner = goal
oh wacht het is psv, niet ajaxUn dann rettet kein Kavallerie,
Je zei?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
corner = goal
oh wacht het is psv, niet ajax![]()
zat erin lijkt me
1-1
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Toivonen.PSV is echt veel beter met hem, speciaal wapen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef GGMM het volgende:
Sinds Toivonen terug is speelt PSV echt stukken beter.![]()
![]()
Zo zie je maar weer, met Toivonen is het toch anders
Toivonen is een homo
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Toivonen.PSV is echt veel beter met hem, speciaal wapen.
![]()
![]()
Bij PSV was hij natuurlijk weer afgekeurd jaquote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sws niet bij ander team was ie afgekeurd
Oh wacht...Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee doen alsof PSV heeft verloren na een doelpunt in de 11de minuut ziet er slim uitquote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want 1-1 tegen Roda vet goed jeweet
Je loopt met je eigen domheid te koop jongen![]()
![]()
Stakkerquote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want 1-1 tegen Roda vet goed jeweet
Je loopt met je eigen domheid te koop jongen![]()
![]()
Lens
Uiteraard.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee doen alsof PSV heeft verloren na een doelpunt in de 11de minuut ziet er slim uit
Zolang Fledderus geen geel heeft verdient niemand geel.Un dann rettet kein Kavallerie,
Fledderus gaf van Bommel terecht een beukWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef Zorro het volgende:
Zolang Fledderus of von Bommel geen geel heeft verdient niemand geel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV mag van mij winnen, iedereen wel. Ajax verliest namelijk niet meer en is eigenlijk al kampioen.![]()
![]()
Hoogmoed.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV mag van mij winnen, iedereen wel. Ajax verliest namelijk niet meer en is eigenlijk al kampioen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeg dat nou niet Jordiii
slechte voorzet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajacieden geloven in de kracht van herhaling ofzo? Ik lees al 24 uur niets andersquote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV mag van mij winnen, iedereen wel. Ajax verliest namelijk niet meer en is eigenlijk al kampioen.
corner = goal[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
bijna[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hoera hoera hoeraquote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi schot van Jetro.
Jetro is trouwens deze week 19 jaar geworden.
3 hoeraatjes.![]()
Je ziet inderdaad het verschil niet tussen de A1 en het echte ajaxquote:
hoeraatjes hoeraatjes hoeraatjesquote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi schot van Jetro.
3 hoeraatjes.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
De B1.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad het verschil niet tussen de A1 en het echte ajaxSpelen inderdaad net zoals Ajax 1 het beste voetbal van Nederland.
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi schot van Jetro.
3 hoertjes.Un dann rettet kein Kavallerie,
waarom is die vent eraf?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oei[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooie UIquote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een saaie flutwedstrijd. Twee teams die niet kunnen voetballen..![]()
Zijn heup doet auwWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De B1.Spelen inderdaad net zoals Ajax 1 het beste voetbal van Nederland.
![]()
![]()
Je voorspelling van de wedstrijd van half 5?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een saaie flutwedstrijd. Twee teams die niet kunnen voetballen..![]()
4-1quote:Op zondag 31 maart 2013 12:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je voorspelling van de wedstrijd van half 5?![]()
![]()
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hutch
Haten op Waterbaasquote:Op zondag 31 maart 2013 12:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een matige keepers bij deze wedstrijd
Ronald?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
http://eredivisielive.nl/(...)krade---psv-1-1.html
Kijk hoe de keeper wordt gehinderd in z'n eigen 5 meter dan.![]()
![]()
Die verdediging kan ook niet opbouwen
Had je niet een mooier Marco plaatje kunnen vinden? Hier kijkt ie zo sipquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij hebt er geen verstand van.![]()
Dus niet het beste voetbalquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we wel actueel blijven.![]()
![]()
Was gister goed bezig jaquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we wel actueel blijven. Ene Bazoer speelt bij Ajax trouwens, geweldig talent.![]()
Hoe kun je het beste voetbal spelen en 5e staan?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we wel actueel blijven. Ene Bazoer speelt bij Ajax trouwens, geweldig talent.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Komt omdat hij een geweldige opleiding heeft gehad bij de mooiste club van het landquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we wel actueel blijven. Ene Bazoer speelt bij Ajax trouwens, geweldig talent.
j0rdiii lult maar wat. Kijkt nooit jeugd.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kun je het beste voetbal spelen en 5e staan?![]()
PINGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Combinatie van arrogantie en blind zijn voor de waarheid. Is niet zo moeilijk voor de hoofdstedelingenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Marcelo![]()
![]()
Dat klopt inderdaad niet maar er schijnen wel de meeste talenten te lopen van die leeftijdquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zeker allemaal gekocht van andere clubs?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad niet maar er schijnen wel de meeste talenten te lopen van die leeftijd![]()
Tuut tuut tuut
Willen de ouders van de bejaarde dronken man deze ophalen bij de receptie
Tuut tuut tuut![]()
KOEKOEK[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Constant geschuif met spelers door elftallen en posities, heeft nogal eens invloed op de uitslag.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toivonen he, dan krijg je dat.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat is Roda een kut team eigenlijk
PSV kampioenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Waar is je blauwe naampje heen?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een saaie kutpot tussen 2 anti-voetbalploegen![]()
gaan nacompetitie spelenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
KNBB
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mijn uitspraken niet kennenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al gezien hoe PSV speelt? Die zijn al blij als een pass goed aan komt![]()
![]()
Wat deed Feyenoord gisteren trouwens?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al gezien hoe PSV speelt? Die zijn al blij als een pass goed aan komt![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat deed Feyenoord gisteren trouwens?![]()
![]()
Doet dat er wat aan af dat dit gewoon het slechtste PSV in 20 jaar is?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat deed Feyenoord gisteren trouwens?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |