ik niet, neemt teveel ruimte in beslag, pleur al die bende wegquote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
Bewaren jullie de dozen van je consoles eigenlijk?
Ja, heb geleerd dat het makkelijker is als je het wil verkopen.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
Tuulk! Altijd handig als je 1 van je consoles verkoopt!quote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
Maar ja, ik ga ze nooit verkopenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:23 schreef CoExist het volgende:
[..]
Tuulk! Altijd handig als je 1 van je consoles verkoopt!
Ik heb ze wel allemaal bewaard. Vind het wel handig eigenlijk, dan kan ik de console er weer in op bergen (verkoop ze ook niet) als er een nieuwe is. En ik vind het ook leuk om te bewaren, nostalgiequote:
Yep, uiteraard! Wat als ik hem wil verkopen (kleine kans maar goed)? Wat als ik ga verhuizen? Wat als ik hem wil opbergen? In de laatste twee gevallen kan je n andere doos gebruiken maar het is niet hetzelfdequote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
Ditquote:Op zondag 31 maart 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik niet, neemt teveel ruimte in beslag, pleur al die bende weg
ik heb al mijn LEGO nogquote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een briljant spel zeg. Al meerdere malen hardop moeten lachen en begin te twijfelen mijn legocollectie bij mijn ouders op te halen om die stad na te bouwen
Ja, ik ook, maar dat staat bij mijn ouders opgeslagen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb al mijn LEGO nog
zal ff een foto maken van de lego set trouwens
Wilde deze vraag net gaan stellen!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb al een paar disguises gevonden en auto's unlocked tijdens mijn tripjes door legoland, maar geen idee hoe ik ze aan kan doen of die auto's op kan roepen. Ze staan er niet bij in mijn call-in-station
Ik heb het al gevonden, maar thanks anywayquote:Op zondag 31 maart 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht hidden exit in t tweede level van wereld 1 maar weet niet 100% zeker, als je wilt kan k wel ff wii aangooien en kijken
Ja ja en ja!!!!!quote:Op maandag 1 april 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Maar lego city is het wel waard om te kopen dus ?
Zit er wel genoeg uitdaging in zo'n kinderspel?
Ik heb ook veel van die piraten sets! Al was ik meer fan van die soldaatjes (engelse of franse ofzo? ) die er bij zaten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat staat bij mijn ouders opgeslagen.
Had flinke kastelen en heel veel van de space police en de piraten vooral. Yarrrrrrrrrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |