PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door BDIL op 31-03-2013 09:58:17 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:
Ik sliep al om 15 voor 9, werd half 1 wakkers en snel weddenschappen geplaatst en toen slapen tot 7quote:Op zondag 31 maart 2013 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Tevens goedemorgen allemaalWas om half 9 al naar bed gegaan
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe OP chicks gezien thema
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:
Hier nietquote:
Blijf deze posts mooi vinden, in Zweden schijnt al 1,5 week de zon ofzoquote:
De zon schijnt hier nu ook welquote:Op zondag 31 maart 2013 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blijf deze posts mooi vinden, in Zweden schijnt al 1,5 week de zon ofzo
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoe is het me je nieuwe crib? Al helemaal over?
Ja, de spullen zijn verhuisd nu , het internet doet het, PS3 is aangeslotenquote:Op zondag 31 maart 2013 11:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hoe is het me je nieuwe crib? Al helemaal over?
Mogguhquote:Op zondag 31 maart 2013 08:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Tevens goedemorgen allemaalWas om half 9 al naar bed gegaan
Gamen en koffie is het belangrijkste toch?!quote:Op zondag 31 maart 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ja, de spullen zijn verhuisd nu , het internet doet het, PS3 is aangeslotenMoet alleen op de nieuwe gordijnen wachten, en moet alles nog met decoratieve zaken opvullen. Maar ik kan hier slapen, douchen, gamen, koffie drinken enzo, dus ben erg tevreden
Loop door de toetsweek twee afleveringen achter. Vanmiddag maar even terugkijken.quote:
zeker doen, vooral de laatste was weer erg goedquote:Op zondag 31 maart 2013 12:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Loop door de toetsweek twee afleveringen achter. Vanmiddag maar even terugkijken.
Tjerk verklapte met zijn dikke kop in de klas al dat er iets ging gebeuren.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker doen, vooral de laatste was weer erg goed
Ik vind Muller fijner spelen dan Kroos. Maar dat komt omdat hij bij mij als een baas heen en weer loopt. Neemt ook vaak over als Alaba eroverheen komt. Maar ik speel dan ook in een 4222 opstellingquote:
De Ronde van Vlaanderenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:34 schreef Maver24 het volgende:
Is er vandaag nog wat bijzonders op de buis te zien, Eredivisie voetbal maar ik heb het over buitenlands voetbal,
Boonen is al afgestaptquote:Op zondag 31 maart 2013 12:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aaaaight, Ja natuurlijk,
Mijn favoriete sport buiten voetbal om, Wielrennen,
Netjes hoorquote:
China Open? Snookerquote:Op zondag 31 maart 2013 12:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aaaaight, Ja natuurlijk,
Mijn favoriete sport buiten voetbal om, Wielrennen,
Wtf, meen je dat nou, wat is er gebeurd ?quote:
Gevallen na 20 kilometerquote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wtf, meen je dat nou, wat is er gebeurd ?
Uitzending begint om 1 uur toch op de NOS ?, hoop dat ze dan ook meteen live naar de koers gaan ,
Nu op Sporzaquote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wtf, meen je dat nou, wat is er gebeurd ?
Uitzending begint om 1 uur toch op de NOS ?, hoop dat ze dan ook meteen live naar de koers gaan ,
Wat een mongool die Fledderusquote:
Hij verdient het alleen niet om gold te zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef Reemi het volgende:
Hij sprong nog best hoog.Verdient wel meer dan 34 jumping lijkt me.
Achja er zijn nu ook silvers die brons horen te zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij verdient het alleen niet om gold te zijn
Demouge is silver hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij verdient het alleen niet om gold te zijn
Er zijn genoeg 65-rated silvers die ik liever als bronze had willen zienquote:Op zondag 31 maart 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja er zijn nu ook silvers die brons horen te zijn.
En daarna omkijken van ja wat doen julliequote:Op zondag 31 maart 2013 12:46 schreef ThadCastle het volgende:
Echt zo slecht een centrale verdediger die zijn man zo laat lopen
Ik bedoelde die kabouter van ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg 65-rated silvers die ik liever als bronze had willen zien
Inderdaad. Lukokiquote:
quote:
Dit.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inderdaad. LukokiOnbegrijpelijk dat hij zilver is en al helemaal onbegrijpelijk dat hij gewoon 4* skills heeft.
En Snijders. Die Messaoud viel toch 1x in en raakte meteen geblesseerd?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef Tim86 het volgende:
Snap sowieso niets van die upgrades..bijna alle spelers die vorige jaar fijne bronzes waren in de Eredivisie en niet of nauwelijks hebben gespeeld hebben ineens een 65 rating..zo'n Messaoud bijvoorbeeld
tjerkquote:Op zondag 31 maart 2013 12:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tjerk verklapte met zijn dikke kop in de klas al dat er iets ging gebeuren.
Een team pakken waar de CB's een afro hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:54 schreef DeWesp het volgende:
Ik ben een beetje aan het kloten met custom set pieces voor de corners. Ik vind het alleen vrij lastig om te zien welke spelers ik nu waar zet. Ik wil mijn cb's bijvoorbeeld in de 16, maar je ziet geen namen of nummers. Nou meen ik ergens gelezen te hebben dat daar een trucje voor is, zodat je dit toch kunt zien. Alleen weet ik natuurlijk niet meer waar ik dat gelezen heb en wat dat trucje was.
Jullie enig idee?
Firstrowquote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef leoon. het volgende:
[..]
Janlul.com en dan de eerste stream nemen!
ik welquote:Op zondag 31 maart 2013 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap niet dat Easter nu nog niks waard is?
Ik had vannacht nog 1k geboden op een Johnson 1 minuut voordat mijn internet uitviel en ik heb hem ook nog binnen voor die prijs
Neequote:
Wel knap bedacht zo om iedereen op 9 chem te krijgenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe team in aanbouw, kijken wie we in de spits gaan zetten
quote:
Verkeerd om, ik schrik me dood jonge Iwanquote:
Gomez en Pizzaro? Of toch Mandzukic?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe team in aanbouw, kijken wie we in de spits gaan zetten
Ik ook. Maak ik gewoon een team met hem in de spitsquote:
Ja en die was niet zo goedquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Baje het volgende:
Hatoeee alle PSV haterzzzz 1-2. ToivonenFeynooit is ook te goed 2-0 verliezen
Bundesliga of Duitsers, geen andere opties volgens mij. Geen Fransoos en Nederlander als spits met een sterke linkquote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Achterhoede nu ook compleet, Wie kunnen we in de spits zetten ?
Hij is dan ook geen strikerquote:Op zondag 31 maart 2013 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
hij moet er trouwens nog een maken wil ie in aanmerking komen voor een IF, er zijn al twee strikers met een hattrick
Roda is te slecht jaquote:Op zondag 31 maart 2013 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Alsof iemand had verwacht dat Roda überhaupt iets zou kunnen
Tuurlijk. Hij ziet er ook uit als een CAM-sletje.quote:
Kroos wegdoen en dan ozil, benzema en sif higuain?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Achterhoede nu ook compleet, Wie kunnen we in de spits zetten ?
Gast, doe gewoon normaalquote:Op zondag 31 maart 2013 13:09 schreef Baje het volgende:
Onze olli doet wat hij moet doen. Die feyenoorders kijken naar een vetgemeste olifant in de dierentuin. Tevens pelle
Ik heb die 3 NIF's nu, speelt echt bazigquote:Op zondag 31 maart 2013 13:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kroos wegdoen en dan ozil, benzema en sif higuain?
Als je ziet hoe vaak Toi inschuift naar de spitspositie, Lens de vleugel opzoekt en Wijn inzakt dan is dat ook niet echt onlogisch. En hij heeft voor PSV ook vaak genoeg spits gespeeld in het verleden.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
ook wel logisch, ik weet niet waarom ik met spits in mijn gedachten zatlaten we het maar houden op de zomertijd
Doe vitesse dan maar.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Ajax of PSV kampioen dan zou het nogal moeilijk zijn.
Als ik kijk naar de club dan liever Ajax
Als ik kijk naar de supporters dan liever PSV
quote:
Nee, dat is de meest koopzieke club van allemaalquote:
feyenoord is slechtquote:Op zondag 31 maart 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gast, doe gewoon normaal
[..]
Ik heb die 3 NIF's nu, speelt echt bazig
Minder lelijk dan PSV is een betere omschrijvingquote:
Huurziek.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat is de meest koopzieke club van allemaal
Ik vind PSV een nog lelijkere club en Ajax gun ik al helemaal niks, dus dan Vitesse maar.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat is de meest koopzieke club van allemaal
Ik ben blij dat je het mij zo guntquote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Ajax of PSV kampioen dan zou het nogal moeilijk zijn.
Als ik kijk naar de club dan liever Ajax
Als ik kijk naar de supporters dan liever PSV
10-0quote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minder lelijk dan PSV is een betere omschrijving
Ok, en nu?quote:
Gast hang jezelf opquote:
Altijd maar weer die oude koeien bij PSVquote:
psv is gewoon baasquote:Op zondag 31 maart 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
RoyPSV en Marcie kon ik het van hebben dat ze PSV supporter waren, die gingen miss wat ver maar waren wel echte supporters
Baje daarintegen, wat een strontmongool
Champions League 1996 jongequote:Op zondag 31 maart 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Altijd maar weer die oude koeien bij PSV. Maar wat wil je dan ook, zo zonder recente successen.
Ga ons eens even niet ophangen aan wat Baje zegtquote:Op zondag 31 maart 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Altijd maar weer die oude koeien bij PSV. Maar wat wil je dan ook, zo zonder recente successen.
ajax spreekt aaleen maar over het verledenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je een taalcursus bij Rijst gedaan?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:16 schreef Tim86 het volgende:
Puush werkt hier nu wel weer, net hele tijd niet. Zag ik ook geen plaatjes hier.
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je een taalcursus bij Rijst gedaan?
Wel fijn dat je weer reageert op mensen die je proberen te helpen met je teams.quote:
Dat weet je onderhand toch wel?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel fijn dat je weer reageert op mensen die je proberen te helpen met je teams.
Voortaan zoek je het maar uit
Je zou zeggen dat hij er gisteren wel wat van geleerd had, maar neequote:
Wil niet veel zeggen maar ik heb het wel gelezen hoor over Ozil etc, was het ook al aan het veranderen in wefutquote:Op zondag 31 maart 2013 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel fijn dat je weer reageert op mensen die je proberen te helpen met je teams.
Voortaan zoek je het maar uit
Je zegt helemaal niksquote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar ik heb het wel gelezen hoor over Ozil etc, was het ook al aan het veranderen in wefut
Super mooi team gr grquote:
Thad gewonnen van Dude 1 wedstrijd.quote:
quote:
Ik zie het toch niet gebeuren eigenlijk dat ze daar een resultaat pakken. Maar misschien is het gemis van Van Aanholt wel zo groot dat Zwolle kan profiterenquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zeiden ze dat net op eredivisie live?
Lees 't nergens
Zwolle staat in uitwedstrijden best goedquote:Op zondag 31 maart 2013 13:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie het toch niet gebeuren eigenlijk dat ze daar een resultaat pakken. Maar misschien is het gemis van Van Aanholt wel zo groot dat Zwolle kan profiteren
Oh zo haha.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Nee, maar hij moet even punten pakken tegen VitesseDat bedoelde ik
Ik vind dat loopvermogen van Müller ook altijd heel fijn en goede workrates volgens mij, maar Kroos heeft die 5* weak foot die ik altijd erg fijn vind. Jammer van zijn pace, maar in 4-1-2-1-2 en 3-5-2 vind ik wel dat zijn shooting en passing geweldig tot hun recht komenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind Muller fijner spelen dan Kroos. Maar dat komt omdat hij bij mij als een baas heen en weer loopt. Neemt ook vaak over als Alaba eroverheen komt. Maar ik speel dan ook in een 4222 opstelling
Even gegoogled, lolquote:
Ik had hem dus ook in die 4222 geprobeerd. Dikke faal gewoonquote:Op zondag 31 maart 2013 13:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat loopvermogen van Müller ook altijd heel fijn en goede workrates volgens mij, maar Kroos heeft die 5* weak foot die ik altijd erg fijn vind. Jammer van zijn pace, maar in 4-1-2-1-2 en 3-5-2 vind ik wel dat zijn shooting en passing geweldig tot hun recht komen
Kroos als WideCam ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had hem dus ook in die 4222 geprobeerd. Dikke faal gewoon
Enige andere linksback die ze hebben. Vd Heijden en Febo zijn te traag voor die positie, Vd Struijk is rechtsback en ook al te slecht daar..quote:Op zondag 31 maart 2013 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even gegoogled, lol![]()
Sowieso beetje odd, aangezien ze zijn contract hebben opgezegd =
ja, als een CAM die iets wijder staat, zou ik hem ook niet fijn vinden, denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had hem dus ook in die 4222 geprobeerd. Dikke faal gewoon
Ik zou die driehoek Ozil Benzema Higuain even proberen. Gewoon de NIF's, speelt erg goedquote:Op zondag 31 maart 2013 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
Iets meer dan 200k voor een nieuw team over.Silvers of Golds. Iemand voor inspiratie iets tofs in 3-5-2?
walcott podolskiquote:Op zondag 31 maart 2013 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
Iets meer dan 200k voor een nieuw team over.Silvers of Golds. Iemand voor inspiratie iets tofs in 3-5-2?
iets met sneijder misschien? in 3-5-2 is dat echt een baas(je)quote:Op zondag 31 maart 2013 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
4412, schitterende opstellingquote:Op zondag 31 maart 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
walcott podolski
cazorla
ox chambo diaby arteta motm gervinho
Gibbs mertesacker koscielny jenkinson
fabianski
Een team met Machadoquote:Op zondag 31 maart 2013 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
Walcott is trouwens echt goedquote:Op zondag 31 maart 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
walcott podolski
cazorla
fabianski
Ik vind dat die pace van Mertesacker in FIFA helemaal nergens op slaat, hij liep die McAnuff er gister een paar keer goed uitquote:Op zondag 31 maart 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
walcott podolski
cazorla
fabianski
Op CDMquote:Op zondag 31 maart 2013 13:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
iets met sneijder misschien? in 3-5-2 is dat echt een baas(je)
Ja, die had ik toevallig in m'n club en Muller moest ik nog halen. Wilde die binnenhalen met open bid, maar duurde nog best lang. Potje gespeeld, Muller gehaald. 5 potjes gespeeld en iedere keer vergat ik Kroos eruit te halenquote:
Leuk idee.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou die driehoek Ozil Benzema Higuain even proberen. Gewoon de NIF's, speelt erg goed
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
walcott podolski
cazorla
fabianski
Hmm..quote:Op zondag 31 maart 2013 13:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
iets met sneijder misschien? in 3-5-2 is dat echt een baas(je)
Al gehad als wide CAM om chemistry op te lossen, daar vond ik 'm kut.quote:
oh, ik dacht op CAM, is hij op CDM zo goed?quote:
Geruchten dat Wenger Vermaelen wil verkopen. Ben je daar blij mee of vind je thomas wel goed genoeg?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
walcott podolski
cazorla
fabianski
Vond hem wel fijn met een fysiek sterk beest ernaast. Longshot heaven.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh, ik dacht op CAM, is hij op CDM zo goed?
dan probeer ik ook nog eens wat daarmee
Meh ik vind hem in kleine ruimtes ook ideaal om te kappen en 1 2tjes mee te doenquote:
Ik vond Tosic lekkerder spelen, maar #IBGR toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/3115/
Hij lijkt mij trouwens een erg goede speler in fifa
Ik heb nu dit, alleen nog tegen Thad gespeeld maar speelde goedquote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk idee.
[..]
[..]
Hmm..
[..]
Al gehad als wide CAM om chemistry op te lossen, daar vond ik 'm kut.Komt misschien ook omdat het echt totaal geen wide CAM is qua stats.
Die geruchten allemaal, als die waar zijn spelen Götze, Cavani, Lewandowski, Hummels, Bender, Higuain, Benzema, Sakho en nog meer spelers er deze zomer. Dan kan je Vermaelen wel missen ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geruchten dat Wenger Vermaelen wil verkopen. Ben je daar blij mee of vind je thomas wel goed genoeg?
Sissoko bijvoorbeeld? of M'Vila?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond hem wel fijn met een fysiek sterk beest ernaast. Longshot heaven.
Ik heb nog nooit met 'm gespeeld. Jammer van die 3* skills.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh ik vind hem in kleine ruimtes ook ideaal om te kappen en 1 2tjes mee te doen
Totaal geen wide CAM nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk idee.
[..]
[..]
Hmm..
[..]
Al gehad als wide CAM om chemistry op te lossen, daar vond ik 'm kut.Komt misschien ook omdat het echt totaal geen wide CAM is qua stats.
Puush ligt eruit.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb nu dit, alleen nog tegen Thad gespeeld maar speelde goed
[ afbeelding ]
dit is me toch een topreactiequote:Op zondag 31 maart 2013 13:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die geruchten allemaal, als die waar zijn spelen Götze, Cavani, Lewandowski, Hummels, Bender, Higuain, Benzema, Sakho en nog meer spelers er deze zomer. Dan kan je Vermaelen wel missen ja.
Dat soort gasten ja. In ieder geval iemand met veel strength en geen high AWRquote:
Ozil heeft kut workrates en 2* weakfootquote:
dankje, ga wat proberenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort gasten ja. In ieder geval iemand met veel strength en geen high AWR
Lindgren ze je UI is goedquote:Op zondag 31 maart 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Puush ligt eruit.Kan 'm niet zien.
Ik neem trouwens afscheid van het Serie A team met 6 chem Eto'o.Best een redelijk gemiddelde
[ afbeelding ]
Higauin Benzemaquote:Op zondag 31 maart 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik neem trouwens afscheid van het Serie A team met 6 chem Eto'o.Best een redelijk gemiddelde
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel lekker spelen. Modric is ook minder fijn in te passen in een hybridquote:
Hangt van je hybrid afquote:Op zondag 31 maart 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Higauin Benzema
Ozil
Schurlle Gundogan Fellaini Lennon
Santana Kompany Vertonghen
Hart
[..]
Ik vind hem wel lekker spelen. Modric is ook minder fijn in te passen in een hybrid
Oh dat team, ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Higauin Benzema
Ozil
Schurlle Gundogan Fellaini Lennon
Santana Kompany Vertonghen
Hart
[..]
Ik vind hem wel lekker spelen. Modric is ook minder fijn in te passen in een hybrid
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lindgren ze je UI is goedik heb het gevoel dat ik teveel op heb
![]()
Pfff... dat is niets!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind beide goed alleen heb ik liever dat me CAM kleiner en behendiger is dan groot. Ik zou Ozil op CF eerder zetten dan Modricquote:Op zondag 31 maart 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk zal BDIL liever Modric dan Nemo hebben
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik erger me altijd zo dood aan het commentaar van Theo. Die wil PSV altijd zien verliezen
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik erger me altijd zo dood aan het commentaar van Theo. Die wil PSV altijd zien verliezen
quote:
Dat vind ik niet zo prettig om aan te horen, een partijdige commentator.quote:
Of Lekker Jezusquote:Op zondag 31 maart 2013 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil dat Reitsma dadelijk HAAL DIE POES WEG schreeuwt.
of dat zijn controller vettig isquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er mensen van Dutchies online? Ik heb zin om weer eens te clubben.
Hoi.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er mensen van Dutchies online? Ik heb zin om weer eens te clubben.
da's een hoop pornoquote:Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Laat je een laptop repareren bij een vriend, krijg je hem terug met windows 8, extra RAM en 200gb aan nutteloze aids
Gisteren zijn er een paar mensen mee begonnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
Op ps3 nog toernooi met die random manier doen dan? Toefjes/Lindgren/GG/POTS/Reemi/...?
[..]
Omni is er zeker niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
Op ps3 nog toernooi met die random manier doen dan? Toefjes/Lindgren/GG/POTS/Reemi/...?
[..]
Hommoquote:
Haha Lex is geblesseerdquote:Op zondag 31 maart 2013 13:52 schreef vandermar het volgende:
Haha, Strootman is nu impotent. Niet dat grindtegels anders wel kinderen kunnen krijgen
denk het niet neequote:Op zondag 31 maart 2013 13:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omni is er zeker niet.
[..]
Hommo
doe kaolo stoerquote:Op zondag 31 maart 2013 13:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omni is er zeker niet.
[..]
Hommo
Maar Eto'o is weer redelijk baas deze Fifa? Misschien even een paar spelers kopen om hem ergens in te plaatsen. Dit moet volgens mij wel werken toch?quote:
Wat is dat random dan precies?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Diarra is zo goed deze FIFA, jammer dat er geen/amper Real versies op de markt zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar Eto'o is weer redelijk baas deze Fifa? Misschien even een paar spelers kopen om hem ergens in te plaatsen. Dit moet volgens mij wel werken toch?
[ afbeelding ]
Bob Schoeman uit Westervoort klikt op de random knop op wefut.nl.quote:
Ja hoor, lijkt me leuk.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef poker4lifee het volgende:
Ik had hem er gisteren liever bijgehouden. Het was alleen taktiek van Heerenveen om zoveel mogelijk Feyenoorders te blesseren.quote:
Eto'o op 6 chem is genoeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar Eto'o is weer redelijk baas deze Fifa? Misschien even een paar spelers kopen om hem ergens in te plaatsen. Dit moet volgens mij wel werken toch?
[ afbeelding ]
Met die random knop op wefut een team maken, 2 spelers uit de eerste 8kiezen die je te zien krijgt, dan nog een keer drukken en 1 uit de eerste 4 kiezenquote:
quote:
Klinkt wel leuk.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Met die random knop op wefut een team maken, 2 spelers uit de eerste 8kiezen die je te zien krijgt, dan nog een keer drukken en 1 uit de eerste 4 kiezenEn met die 3 spelers dus een team maken
Maar Immers blesseerde toch zichzelf?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem er gisteren liever bijgehouden. Het was alleen taktiek van Heerenveen om zoveel mogelijk Feyenoorders te blesseren.
Dat klopt, vandaar mijn piquote:Op zondag 31 maart 2013 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Immers blesseerde toch zichzelf?
Als m'n account ge-unbanned wordt zou het me wel leuk lijken om aan zo'n toernooitje mee te doen.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar staat dat random gedoe op wefut?
ik was al begonnen, maar dat team is kutquote:
Ohja, dat is goed hoor! Ik wil toch weer een beetje wedstrijdjes gaan spelen. Maak ik vanavond wel een teampjequote:Op zondag 31 maart 2013 13:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Met die random knop op wefut een team maken, 2 spelers uit de eerste 8kiezen die je te zien krijgt, dan nog een keer drukken en 1 uit de eerste 4 kiezenEn met die 3 spelers dus een team maken
Hoax, iemand van 15 kan niet goed zijn in traden én in FIFAquote:Op zondag 31 maart 2013 13:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik was al begonnen, maar dat team is kut![]()
![]()
Nou moet ik zeggen dat Djeetje echt wel goed is in FIFA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |