Rug werd koud en je werkt prima als rugverwarmingquote:Op zondag 31 maart 2013 09:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat keer je je kont naar me toe
there was one time at bandcampquote:Op zondag 31 maart 2013 10:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rug werd koud en je werkt prima als rugverwarming
Dumpenquote:Op zondag 31 maart 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Lief dagboek,
Ik kwam er zojuist achter dat tax geen dure auto heeft omg.
Wat nu
yeah working on itquote:Op zondag 31 maart 2013 10:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dumpen
Zoek een Marokkaan met een Audi
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:05 schreef Taexon het volgende:
Ben ik weer, zojuist wat audi's en marrokanen gesloopt
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:05 schreef Taexon het volgende:
Ben ik weer, zojuist wat audi's en marrokanen gesloopt
samen marokkanen daten? Ga samen tax daten dan.quote:
Misschien ga ik toch maar oceanview daten, hij was een Marokkaan toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
samen marokkanen daten? Ga samen tax daten dan.
Maar ik ben geen marrokaanquote:Op zondag 31 maart 2013 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
samen marokkanen daten? Ga samen tax daten dan.
Ik wil ook gvdquote:Op zondag 31 maart 2013 11:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oja, zal ik wanneer ik aangekleed even aan werken
hij was bij mij dus in feite was hij er ookquote:Op zondag 31 maart 2013 11:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee jij krijgt niet had je die desbetreffende avond er maar bij moeten zijn
Ja maar hij heeft het niet gevraagdquote:Op zondag 31 maart 2013 12:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij was bij mij dus in feite was hij er ook
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoe eet je een ei?
Nou niet met je neus schijnbaar
Ik had het te druk met glazen omgooien bby boyquote:Op zondag 31 maart 2013 12:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het niet gevraagd
hij vraagt nu tochquote:Op zondag 31 maart 2013 12:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het niet gevraagd
ah joh jij bent beter dan datquote:
Teleurstellendquote:Op zondag 31 maart 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het is een stoere nederlandse boii jeweet
Neequote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef supersof het volgende:
nu pas wakkerweet iemand hoe laat het is?
Wanneer gaat er dan een uur vooruit?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Hallon menschen
Ik was vergeten dat er een uur vooruit ging
Ik zou ook huilen als ik aan een kruis werd genageld.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef timmmmm het volgende:
Als ik zo die tt en die op zie: waak ervoor dat dit geen inteeltkliekje wordt. dat zou niet tof zijn en dan maken jullie jezus aan het huilen
TT en OP hiervoor was leuker he?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef timmmmm het volgende:
Als ik zo die tt en die op zie: waak ervoor dat dit geen inteeltkliekje wordt. dat zou niet tof zijn en dan maken jullie jezus aan het huilen
tim ik hou van jequote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef timmmmm het volgende:
Jaaaaaaquote:Op zondag 31 maart 2013 12:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
TT en OP hiervoor was leuker he?
Waarom wordt er alleen in JNG zo iets gezegd terwijl het in andere sc's veel en veel erger zijn qua kliekjes?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef timmmmm het volgende:
Jij zou al sterven van geluk als je uberhaupt met je spijker bij iemands kruis mag komenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zou ook huilen als ik aan een kruis werd genageld.
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zou al sterven van geluk als je uberhaupt met je spijker bij iemands kruis mag komen
[..]
Jij zou al sterven van geluk als je uberhaupt met je spijker bij iemands kruis mag komen
Die is ver gezocht.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Timmmmm, wil je na de meet zeggen of je VA's neus schattig vindt?
1:59 AMquote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wanneer gaat er dan een uur vooruit?
[..]
hihihihihihi :$ :$quote:
Beetje weinig geslapen, maar voel me primaquote:
je hebt al een uur korter geslapen als het goed isquote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is het toch al geweest?
En mogen we nu een uur langer slapen of een uur korter?
Vannacht is de tijd van 1:59 naar 3:00 gesprongen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is het toch al geweest?
En mogen we nu een uur langer slapen of een uur korter?
Kutzooi dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je hebt al een uur korter geslapen als het goed is
Dus het is niet 2:00 geweest?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vannacht is de tijd van 1:59 naar 3:00 gesprongen.
Ik heb wel heerlijk geslapen na een lange tijdquote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje weinig geslapen, maar voel me prima
En met u?
Omdat ik daar niks te zeggen heb, en hier wel. Ik hou niet van incrowd, en SCs hernoemen naar de jasper en jordie sc vind ik toch vrij ver gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom wordt er alleen in JNG zo iets gezegd terwijl het in andere sc's veel en veel erger zijn qua kliekjes?
quote:
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel heerlijk geslapen na een lange tijd
Voel me goed, alleen moet zo wiskunde leren en dan heb ik echt geen zin in.
jesper*quote:
ik hoop hetquote:
Kom, en oordeel zelf potdoriequote:Op zondag 31 maart 2013 12:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Timmmmm, wil je na de meet zeggen of je VA's neus schattig vindt?
Er komen er de laatste tijd regelmatig nieuwe mensjes kijken en dat gaat prima hoor. Ik snap je punt wel, hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik daar niks te zeggen heb, en hier wel. Ik hou niet van incrowd, en SCs hernoemen naar de jasper en jordie sc vind ik toch vrij ver gaan.
Het is ook nog niet zo erg, maar het dreigt die kant op te gaan met dat soort dingen. Daar waak ik voor. Mede omdat je inderdaad in veel andere SCs als buitenstaander nog niet dood gevonden wil worden. In JNG zou het fijn zijn als dat niet het geval is
Lief dat jij zo denkt, maar wel een beetje krom dat de andere sc's niet zo hoeven doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik daar niks te zeggen heb, en hier wel. Ik hou niet van incrowd, en SCs hernoemen naar de jasper en jordie sc vind ik toch vrij ver gaan.
Het is ook nog niet zo erg, maar het dreigt die kant op te gaan met dat soort dingen. Daar waak ik voor. Mede omdat je inderdaad in veel andere SCs als buitenstaander nog niet dood gevonden wil worden. In JNG zou het fijn zijn als dat niet het geval is
Ja maar ik mag nietquote:
Ik denk dat dit wel handig gaat zo om UDOWO-praktijken te voorkomenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lief dat jij zo denkt, maar wel een beetje krom dat de andere sc's niet zo hoeven doen.
JNG / 11 mei JNG BBQmeet!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef Trollscience het volgende:
wanneer was die meet nou en hoeveel kostte het
Gewoon doen. Net zolang zeuren tot het wel mag. Potdorie. Zelfs omgevallenflat komt. Dat wil je toch niet missen?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar ik mag niet
Ik wil zo graag hè. Iedereen knuffelen.
11 mei bij timmie en kostte 15 euro dacht ikquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef Trollscience het volgende:
wanneer was die meet nou en hoeveel kostte het
Waarom niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar ik mag niet
Ik wil zo graag hè. Iedereen knuffelen.
Als het nou na de CSE's was mocht ik welquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon doen. Net zolang zeuren tot het wel mag. Potdorie. Zelfs omgevallenflat komt. Dat wil je toch niet missen?
De PUBSC was ook al zo'n gedoe om, en dit is een beetje een mengeling. Daarbij, tegen mij klagen dat andere SCs iets doen wat niet gewenst is, daar kan ik niets mee. Moet je bij de andere mods zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel handig gaat zo om UDOWO-praktijken te voorkomen
ja want als je een op verandert en zo'n tt maakt doen we opeens allemaal kut tegen nieuwe mensen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je CSE's hangen niet af van 1 dagquote:Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als het nou na de CSE's was mocht ik wel
Mag niet voor mn CSE's weg want stel dat er wat gebeurd woooeee. En ze vinden het ook engquote:
Oh okay dan snap ik het, je moet dus lerenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ga weg asljeblieftquote:Op zondag 31 maart 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja want als je een op verandert en zo'n tt maakt doen we opeens allemaal kut tegen nieuwe mensen.
ehm nee. als je nou ook eens kijkt hoe we dat doen. dankje.
True, maar ik vind het een beetje "overdreven" om meteen zo te reageren(zoals timmmmm het deed) omdat er zo'n TT is.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel handig gaat zo om UDOWO-praktijken te voorkomen
Klopt, zei ik ook tegen ze maar dat bedoelde ze dus nietquote:Op zondag 31 maart 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je CSE's hangen niet af van 1 dag
Je ouders hebben wel weinig vertrouwen in je als ze denken dat je het laatste weekend nog diehard moet gaan leren. Je kan de hele dag leren, voor 3en zal je thuis niet wegmoeten. Dus nonsens, ga ze overtuigen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij snapt me.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja want als je een op verandert en zo'n tt maakt doen we opeens allemaal kut tegen nieuwe mensen.
ehm nee. als je nou ook eens kijkt hoe we dat doen. dankje.
Maar het ligt niet aan het leren maar aan de periode enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je ouders hebben wel weinig vertrouwen in je als ze denken dat je het laatste weekend nog diehard moet gaan leren. Je kan de hele dag leren, voor 3en zal je thuis niet wegmoeten. Dus nonsens, ga ze overtuigen.
Oh, die tijd van de maandquote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan het leren maar aan de periode enzo
???quote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De meesten van ons dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar omdat tim en conflict er zo goed opzitten gedragen wij ons nog normaal
quote:
Daarom zeg ik: waak ervoor dat je zo niet wordt. Ik zei dus al dat jullie niet zo zijn, ik zou het fijn vinden als de SC zijn open karakter kan behoudenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True, maar ik vind het een beetje "overdreven" om meteen zo te reageren(zoals timmmmm het deed) omdat er zo'n TT is.
We doen echt hartstikke goed, al helemaal vergeleken met andere sc's
alleen al omdat jij me weg wilt hebben blijf ik hier.quote:
Blijf hier!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen al omdat jij me weg wilt hebben blijf ik hier.
Haat je leven als je een maand niks leuks mag doen omdat de examens eraan komenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stel er gebeurd wat tijdens de meet en ik word ziek of breek mn arm of of whatever (quote:
ja kom op. het werd bedacht om drie uur 's nachts ofzo. alsof mensen dan normaal doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Het is maar een "troll" tt
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kom op. het werd bedacht om drie uur 's nachts ofzo. alsof mensen dan normaal doen.
Meeten vind ze engquote:Op zondag 31 maart 2013 13:07 schreef timmmmm het volgende:
En supersof moet blijven potverdriedubbeltjes! En ook naar de meet komen.
Ik ben een gecertificeerd kleinebruinemeisjesoppasserquote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stel er gebeurd wat tijdens de meet en ik word ziek of breek mn arm of of whatever () dan kan ik waarschijnlijk mn examen niet maken
Maar wel een beetje random als je het zegt terwijl we niemand buiten sluiten, en heel vaak post je niet hier.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: waak ervoor dat je zo niet wordt. Ik zei dus al dat jullie niet zo zijn, ik zou het fijn vinden als de SC zijn open karakter kan behouden
Meen je dit?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stel er gebeurd wat tijdens de meet en ik word ziek of breek mn arm of of whatever () dan kan ik waarschijnlijk mn examen niet maken
Waar woon je dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:08 schreef Trollscience het volgende:
te ver weg geen geld voor trein enso grtzzzzzzz
Zelfs DV wil komen johquote:Op zondag 31 maart 2013 13:08 schreef Trollscience het volgende:
te ver weg geen geld voor trein enso grtzzzzzzz
Dee eerste keer dat ik hem meette vond ik het ook eng, 2 lineaals naast elkaar leggen omdat een niet genoeg was enzo. brrquote:
Ik kidnap alleen kinderen van mijn leeftijd.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Wilt iemand me kidnappen want AJ kon niet
Ik heb wat legendarische meets gemist afgelopen jaar eigenlijk, moet nu wel een keer naar een groepsmeet gaanquote:Op zondag 31 maart 2013 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dee eerste keer dat ik hem meette vond ik het ook eng, 2 lineaals naast elkaar leggen omdat een niet genoeg was enzo. brr
maar uiteindelijk valt het allemaal mee en moet je t gewoon n keer doen, dat meeten, we zijn allemaal heel leuk
Ik laat de Chineze maffia gang van mij wel doen, is dat ook goed?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
elfjarigen kidnappen is gemeen en niet grappigquote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kidnap alleen kinderen van mijn leeftijd.
Ik ben al bijna 15.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
elfjarigen kidnappen is gemeen en niet grappig
krijg ik dan ook kroepoek?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik laat de Chineze maffia gang van mij wel doen, is dat ook goed?
ja laat mequote:
Graagquote:
Denk je sat er een crewlid is die beter weet hoe het in deze SC werkt? Of iemand die jullie als user beter kent? Zeg ik niks is het volgende keer NET een tikje verder, nog steeds niemand buitensluiten maar net wat minder toegankelijk. en dan komt er weer een user die net wat te ver gaat en over een maand mag ik het weer op komen lossen en vallen er weer tig bans omdat men zich niet kan gedragen omdat alles een tijdlang goedgevonden is. Zoals vorige keer dat alles steeds verder ging, toen waren de slachtoffers appelcake, letmein, omgevallenflat en chocoloco die eraf vlogen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wel een beetje random als je het zegt terwijl we niemand buiten sluiten, en heel vaak post je niet hier.
Al snap ik je punt wel.
sorry hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 13:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, je mag al blij zijn dat ze je komen kidnappen potver.
Ik ben nu toch wel normaal toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je sat er een crewlid is die beter weet hoe het in deze SC werkt? Of iemand die jullie als user beter kent? Zeg ik niks is het volgende keer NET een tikje verder, nog steeds niemand buitensluiten maar net wat minder toegankelijk. en dan komt er weer een user die net wat te ver gaat en over een maand mag ik het weer op komen lossen en vallen er weer tig bans omdat men zich niet kan gedragen omdat alles een tijdlang goedgevonden is. Zoals vorige keer dat alles steeds verder ging, toen waren de slachtoffers appelcake, letmein, omgevallenflat en chocoloco die eraf vlogen.
Als ik op een verder heel normale manier zeg dat dit eigenlijk niet zo goed overkomt en incrowd lijkt voor users, doe ik niet haten of onaardig omdat het kan oid.Maar deel drie van een incrowd (jordy en jEsper) sc, hernoemt en alles, schrikt nieuwe users af. Ik ben niet boos, ik haat en schreeuw niet, ik geef niemand de schuld, niemand is genote oid. Ik geef alleen maar aan dat dit de dingen zijn die zorgen dat je uiteindelijk afglijdt.
Dus waak daarvoor
quote:
Beter wordt het toch niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NOOIT, NOOIT HOOR JE ME.
NEEEEEVAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
wil jij mn post even in begrijpelijk nederlands vertalen.quote:
SAY NEEEEVAAAAHHHHHHHquote:Op zondag 31 maart 2013 13:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NOOIT, NOOIT HOOR JE ME.
NEEEEEVAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
niksquote:Op zondag 31 maart 2013 13:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat kan ik doen om je over te halen toch te komen meeten?
Ik lig al een half uur in badquote:Op zondag 31 maart 2013 13:21 schreef Trollscience het volgende:
ik heb al anderhalf uur lang geen broek aan;););)
Wel een onderbroek?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:21 schreef Trollscience het volgende:
ik heb al anderhalf uur lang geen broek aan;););)
Gewoon geen stomme TT's anders banquote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wil jij mn post even in begrijpelijk nederlands vertalen.
Ik ben gewoon helemaal van slag dat je niet komt. Kom je al?
Dat is wel heel erg streng.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon geen stomme TT's anders ban
handdoekquote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wrm niet?
Straks komen je ouders binnen.
DEAL WITH IT.quote:
na je examens ga ik nog een keer barbecueen, alleen voor jouquote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon geen stomme TT's anders ban
Volgende keer Tim.![]()
Wel TC aandoen zodat ik ook kan meegenieten
Doen we! WNTBquote:Op zondag 31 maart 2013 13:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
na je examens ga ik nog een keer barbecueen, alleen voor jou
10quote:Op zondag 31 maart 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
als ik 1.30 ging slapen en 12.30 wakker werd en de klok een uur vooruit ging hoeveel uur heb ik dan geslapen :s
10 uurquote:Op zondag 31 maart 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
als ik 1.30 ging slapen en 12.30 wakker werd en de klok een uur vooruit ging hoeveel uur heb ik dan geslapen :s
Te lang, lui kindquote:Op zondag 31 maart 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
ja ik moest vrijdag en zaterdag vet vroeg op en kei lang werken in de paasdrukte dus ik was moequote:
Dan ben je vergeven.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik moest vrijdag en zaterdag vet vroeg op en kei lang werken in de paasdrukte dus ik was moe
oke mooiquote:
yeah surequote:Op zondag 31 maart 2013 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen omdat de Heer vrijdag gestorven is voor je zonden he
why not?quote:
ik vind ze lekkerquote:
Daar weten we het antwoord niet op.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:35 schreef AppelCake het volgende:
Is de lijkwade van Jezus nou echt of is het een vervalsing?
balenquote:
thanksquote:
beetje welquote:Op zondag 31 maart 2013 13:52 schreef supersof het volgende:
If you love it like I love it
And you feel what I feel inside
If you want it like I want it
Then baby let’s get it tonight
If you feel it, say hell yeah hell yeah
leuk liedjuh
jaquote:
oh ok, dat is typisch Chinees dat ze zich zo'n zorgen makenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
rustig aan doen danquote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja eh hallo ik heet nog altijd jesperquote:Op zondag 31 maart 2013 12:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh ok, dat is typisch Chinees dat ze zich zo'n zorgen maken
http://www.nu.nl/opmerkel(...)saal-eindexamen.html bronquote:Op zondag 31 maart 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jajaquote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)saal-eindexamen.html bron
ik heb wel gratis OV maar zijn er treinen in zeeland?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Alleen maar boten, want ZEEland xDquote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb wel gratis OV maar zijn er treinen in zeeland?
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb wel gratis OV maar zijn er treinen in zeeland?
Blijkbaar accepteren die boten ook OV-chipkaart?quote:
Boot naar Middelburgquote:Op zondag 31 maart 2013 14:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Blijkbaar accepteren die boten ook OV-chipkaart?
Chill, maar welke boot neem ik dan om daar te komen?
wel te doenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Die doet er wel 3 uur en 32 minuten over
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik dacht eerst dat uj was gehackt met de tijd 1uur vooruit en toen googelde ik en kwam er achter dat het hoort
stel de vraag maar, hopelijk weet ik het nog..quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een vraag over WisB iemand die wilt helpen?
Nou ik moet de exacte waarde van W bij t= 1/4πquote:Op zondag 31 maart 2013 15:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
stel de vraag maar, hopelijk weet ik het nog..
:S fout in de uitwerkingen dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou ik moet de exacte waarde van W bij t= 1/4π
W=4-2 cos(3t + 1/2π)
Ik heb dan:
4-2cos(3/4π + 1/2π)
4-2cos(1 1/4π)
Alleen in het antwoordenboek halen ze de 1/2π weg
dus: 4-2cos(3/4π)![]()
nee staat gewoon 3 x 1/4πquote:Op zondag 31 maart 2013 15:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
:S fout in de uitwerkingen dan?
Misschien doen ze zo van 3t= 1/4
4-2cos(1/4π + 1/2π)
4-2cos(3/4π)
oh vandaar, met die eenheidscirkelquote:Op zondag 31 maart 2013 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
oh wacht cos(1 1/4π) is ook gewoon -1/2√ 2
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh vandaar, met die eenheidscirkel
You must be a captain, Mr. Obviousquote:
Hey ik heb niet gevolgd hoe het was gegaan met je 'date' enzo, was het leuk?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You must be a captain, Mr. Obvious
Ja was gezelligquote:Op zondag 31 maart 2013 15:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey ik heb niet gevolgd hoe het was gegaan met je 'date' enzo, was het leuk?
Mooiquote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja was gezelligEn Zwolle is blijkbaar schattig
leuk liedjequote:
Beetje moe, maar dan heb je het ook gehad, goed dusquote:
Goed want chocolade-eieren.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe, maar dan heb je het ook gehad, goed dus
Met u?
Oh god het is zo moeilijk van die dingen af te blijven, maar het luktquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
ik heb eieren verstopt. maar niemand weet het dus straks komen ze eieren tegen enzo
Rond het hele huis?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
ik heb eieren verstopt. maar niemand weet het dus straks komen ze eieren tegen enzo
dat is oppassen dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
mensen die vragen of 'pasen' met twee s'en moet*zucht*
Dan eet je wat en dan is je honger weg.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu heb ik honger en ik wil geen honger
tss vetzak.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef A-Scudder het volgende:
[..]![]()
Die van mij waren allemaal groot hoor
Eet een komkommerquote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu heb ik honger en ik wil geen honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |