Lijkt me wel ja. Eerst BS1, dan 2, dan Infinite.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Forbry het volgende:
Ik zit er over te denken om ooit nog het eerste deel van Bioshock (helemaal) te spelen. Misschien dat ik deze DLC beter daarna pas speel qua spoilers enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef Curlbrah het volgende:
Hebben meer mensen last van bugs? Had nu al een paar keer dat een NPC gebugged was of dat deuren niet open gingen.![]()
vraag in een spoiler maar is eigenlijk geen spoilerGaat over de DLC neem ik aan...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef Curlbrah het volgende:
Hebben meer mensen last van bugs? Had nu al een paar keer dat een NPC gebugged was of dat deuren niet open gingen.![]()
vraag in een spoiler maar is eigenlijk geen spoilerVia die skylines naar de 3e verdieping. Heb je aan 1 kant een plasmid winkel en aan de andere kant die winter tentoonstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Ah, thanks! Ben niet gewend dat er skylines in rapture zitten.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Via die skylines naar de 3e verdieping. Heb je aan 1 kant een plasmid winkel en aan de andere kant die winter tentoonstelling.
Ik ook niet, ik was ook rond aan het dolen in dat gebied, geen idee waar ik heen moestquote:Op donderdag 14 november 2013 12:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ah, thanks! Ben niet gewend dat er skylines in rapture zitten.
Had wel een "booker, look up!" line kunnen gebruiken van Elizabeth.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was ook rond aan het dolen in dat gebied, geen idee waar ik heen moest
Good call.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:12 schreef The_Substitute het volgende:
Niet vergeten, vanavond 19.00u.
Would ya kindly?
Echt zo jammer manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit was het laatste wat we van Bioshock krijgen. De studio bestaat niet meer.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit was het laatste wat we van Bioshock krijgen. De studio bestaat niet meer.
Damnquote:
Nog nergens op, maar ik ga 'm op 360 spelen. Vanavond de download aanzetten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |