dan ga je dit ook ruk vinden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef vosss het volgende:
Ja hoi dit dat en alles, stel ik vond deel 1 gaaf en deel 2 ruk, ga ik deel 3 dan wat vinden?
Vorige week ff gehaald, maar nog maar 10 minuutjes gespeeld tot ik net door dat riool gespoeld wordt bij die priesters zegmaar.
Iemand?
Als je 'm toch gehaald (BETaald hoop ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef vosss het volgende:
Ja hoi dit dat en alles, stel ik vond deel 1 gaaf en deel 2 ruk, ga ik deel 3 dan wat vinden?
Vorige week ff gehaald, maar nog maar 10 minuutjes gespeeld tot ik net door dat riool gespoeld wordt bij die priesters zegmaar.
Iemand?
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je 'm toch gehaald (BETaald hoop ik) hebt, speel 'm dan ook en vorm je eigen oordeel. Beetje jammer dat we dit aan een oudgediende als jij nog uit moeten leggen.
![]()
Maar om je een beetje op weg te helpen:
Infinite is...
* van de maker van Bioshock 1
* een mengeling van (imo) Bioshock 1 en Halflife 2
* het best door 'm gelijk op Hard te spelen
En nu spelen, en we willen je niet meer horen tot de eindcredits voorbij zijn gerold.
Speel 'm ook gelijk op Hard of 1999-mode.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:01 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb de eerste paar uur erop zitten, en heb er gemengde gevoelens bij tot nu toe![]()
het ziet er prachtig uit, speelt lekker weg, maar ik vind het tot nu toe gewoon geen bioshock.
ik mis spanning, het is nooit echt eng en er is VEEL te veel ammo te vinden tot nu toe.
maar ben nog niet echt ver, dus hopelijk word het wat spannender/moeilijker. iig zo dat je zuinig moet zijn op je ammo want ik speel het nu gewoon als een standaard shooter
Het is DLC, maar die trailers zijn altijd zo vet van Bioshock. Hou echt van dat sfeertjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Nieuwe DLC aangekondigd: de eerste is gericht op combat, de tweede is blijkbaar een return naar Rapture?
Dat bedoelde ik met de op combat gerichtte DLC. Wel jammer dat de eerste DLC die uit moet komen op Bioshock's zwaktste punt is gericht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Er komt vandaag trouwens ook een kleinere DLC.
http://www.eurogamer.net/(...)in-the-clouds-review
Mij lukte het na 2 keer. Met name heel veel bewegen, rockets en volleygun gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef The_Substitute het volgende:
Dat laatste gevecht samen met songbird op 1999 mode.![]()
Sta nu op 10+ pogingen, 't wil maar niet lukken. Iemand tips?
Het is niet dat het niet wil lukken omdat ik steeds het loodje leg, maar omdat die core toch steeds kapot gaat. Die rpg en hailfire/volleyguns gebruik ik ja. Ik leg ook steeds het dek vol met shockjockey- en devil's kiss-traps. Gebruik de skyline om achter de vox/patriots te komen (zodat ik op de gears kan schieten). Songbird gebruik ik voornamelijk voor de zeppelins, want tegen de patriots gebruiken helpt niet, want dan schieten de zeppelins meteen weer 2 nieuwe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Gatenkaas het volgende:
Mij lukte het na 2 keer. Met name heel veel bewegen, rockets en volleygun gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer even genoten van het einde. Blijft een topgame.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |