Dit inderdaadquote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet sowieso thuis alles winnen. We hadden al kampioen kunnen zijn
Die kan je ook zomaar gewoon met 0-3 winnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik voel nu al spanning voor die wedstrijd
Ach daar is ook niet veel meer van over. In de beker speelden we ze al helemaal weg. Misschien zijn we wel al kampioen danquote:Op zondag 31 maart 2013 14:48 schreef Omega het volgende:
31-03-2013EREAjax NEC
07-04-2013EREAjax Heracles Almelo
14-04-2013EREPSV Ajax
19-04-2013EREAjax sc Heerenveen
27-04-2013ERENAC Breda Ajax
05-05-2013EREAjax Willem II
12-05-2013EREFC Groningen - Ajax
Groningen uit is wel traditie getrouw lastig voor Ajax, maar laatste wedstrijd als we kampioen kunnen worden met overwinning of gelijkspel, zie ik het niet verkeerd gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
En dat was ook nog eens zijn debuut als clubcoachquote:
Ik zie het ook zomaar 3-0 voor PSV wordenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die kan je ook zomaar gewoon met 0-3 winnen.
Normaal gesproken nietquote:Op zondag 31 maart 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het ook zomaar 3-0 voor PSV worden
Dat zou wel lekker zijn, met Eriksen, de Jong en Alderweireld eruit + CL kom je om in het geld. Eigen vermogen gaat dan dik de 100 miljoen over.quote:
We hebben nu niet echt een baas als Vertonghen die als een keizer over het veld loopt.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Als de klik er is, zoals nu weer gaan ze al die zogenaamde lastige potjes gewoon winnen.
Siem word steeds meer een leiderquote:Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben nu niet echt een baas als Vertonghen die als een keizer over het veld loopt.
Ze gaan sowieso nog aankopen doen. Maar je hebt gelijk, we hebben genoeg geld. Volgens mij is het geld van Suarez nog niet eens helemaal geinvesteerdquote:Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, met Eriksen, de Jong en Alderweireld eruit + CL kom je om in het geld. Eigen vermogen gaat dan dik de 100 miljoen over.
En toch 2x 3x op rij kampioen wordenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso nog aankopen doen. Maar je hebt gelijk, we hebben genoeg geld. Volgens mij is het geld van Suarez nog niet eens helemaal geinvesteerd
Alleen in Amsterdam was het zwaar terecht. Die uitwedstrijd in Arnhem is gewoon doodzondequote:Op zondag 31 maart 2013 14:52 schreef tammepiet het volgende:
Als je 2 keer op een heel seizoen verliest ben je wel terecht landskampioen.
Potjes tegen Vitesse blijven een smetje hoewel ze in Amsterdam stukken beter waren.
Vertonghen is dan ook een betere en completere voetballer dan Siem.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft toch echt minder kwaliteit en is veel minder dominant als Jan was vorig seizoen
En dat allemaal nadat Suarez weg ging. Kan me die commentaren nog wel herinneren dat als Suarez weg zou gaan bij Ajax er niks meer zou overblijven. Maar toen kwam Frankquote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En toch 2x 3x op rij kampioen worden
Siem moet lekker verkassen in de zomer. Alleen weet ik niet wie volgend seizoen dan echt de leider wordt. Moisander is ook niet echt een persoonlijkheidquote:Op zondag 31 maart 2013 14:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertonghen is dan ook een betere en completere voetballer dan Siem.
Moisander en Blind als die er nog is.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem moet lekker verkassen in de zomer. Alleen weet ik niet wie volgend seizoen dan echt de leider wordt. Moisander is ook niet echt een persoonlijkheid
Frank is een heldquote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat allemaal nadat Suarez weg ging. Kan me die commentaren nog wel herinneren dat als Suarez weg zou gaan bij Ajax er niks meer zou overblijven. Maar toen kwam Frank
quote:De Boer war: Ajax coach emerges as favourite to replace Roberto Mancini as Manchester City boss
Italian faces an end of season review at the Etihad with directors Soriano and Begiristain said to favour a move for the former Barcelona star
Frank de Boer has emerged as the front runner to replace Roberto Mancini at Manchester City.
Mancini will shortly face an end-of-season review to determine whether he is the man to take the Blues forward.
And De Boer, the 42-year-old Ajax coach, will be targeted by the Blues chief executive Ferran Soriano and sporting director Txiki Begiristain, if they decide Mancini should quit.
De Boer is looking to lead Ajax to a hat-trick of Dutch titles since taking over at the club he graced as a player in 2010. But he is frustrated that the Amsterdam giants have become a selling club, to the tune of £70million in recent times.
Luis Suarez, Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen and Vurnon Anita have departed, and Christian Eriksen is set to leave this summer. Ajax have said that they want to tie De Boer to a new long-term contract, but the Dutchman has been frustrated by the lack of developments in that area.
Soriano and Begiristain have not been convinced by Mancini. City’s defence of the Premier League title has been poor and they finished behind Real Madrid, Borussia Dortmund and Ajax in their Champions League group, with the Dutch club winning 3-1 in Amsterdam and drawing 2-2 at the Etihad.
But Mancini’s fate will depend on whether he can work with the two Spaniards after they were brought in to develop City in the same way that they made Barcelona the best club in Europe.
De Boer comes from the same footballing school as Johan Cruyff, who modelled the Barca style taken up so brilliantly by Pep Guardiola.
City were expected to look for a big name if they decided to replace Mancini, who has alienated the hierarchy at the club with constant claims that he had little influence on transfer business last summer.
De Boer, who spent four years as a player at Barca, is a multi-millionaire, so money will not be his main motivation when he decides his future. He wants a project that will enable him to challenge for the top honours in Europe.
If Mancini departs the Etihad, De Boer would be the perfect fit.
Meanwhile, Mancini has been given a vote of confidence – by Sir Alex Ferguson.
Bron: http://www.mirror.co.uk/s(...)r-news-frank-1794212
Moisander is toch een stuk minder een persoonlijkheid. Al zal hij wel aanvoerder worden als de drie (Toby, Siem en Chris) weggaan. Blind kan ook wel, maar moet hij nog een seizoen vlammen. Op VM wil ik hem wel zien volgend seizoenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander en Blind als die er nog is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |