Waarom zou je van PSV verliezen?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef FredVleespet het volgende:
Juich nog maar niet te vroeg, als je van PSV verliest ben je als nog de lul
Ja het was veel gunstiger geweest als Roda vandaag gewonnen had.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef FredVleespet het volgende:
Laten we eerst maar even die 2 wedstrijden ervoor goed afsluiten, al acht ik de kans daarop wel heel groot.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef FredVleespet het volgende:
Ajax wint alles, sinds ze uit de overige toernooien zijn en van AZ uit hebben gewonnen juich ik al. Deze uitslagen van Feyenoord en PSV maken ook niks uit zo he, ze kunnen Ajax toch niet voorbij.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef FredVleespet het volgende:
Ook dat en moeten ook nog tegen Hveen. Blijft afwachten, al is dit natuurlijk wel een goed beginquote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even die 2 wedstrijden ervoor goed afsluiten, al acht ik de kans daarop wel heel groot.
Wel erg optimistisch. Hoe slecht PSV ook is, we hebben het altijd lastig in Eindhoven. Met die 6-2 toen daar, speelde PSV ook niet best hè in dat seizoenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax wint alles, sinds ze uit de overige toernooien zijn en van AZ uit hebben gewonnen juich ik al. Deze uitslagen van Feyenoord en PSV maken ook niks uit zo he, ze kunnen Ajax toch niet voorbij.
Grootste voordeel is om tegen een PSV te spelen dat niets heeft aan minder dan 3 puntenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:38 schreef Omega het volgende:
Voordeel is nu wel dat PSV zomaar derde kan worden. En als osv wel de beker wint, dan heeft Twente dus wel iets voor te spelen op de laatste speeldag.
maar inderdaad maakt deze wedstrijd wezenlijk nog niet veel verschil, maar sport en zeker teamsporten is nu eenmaal ook flow, momentum zelfvertrouwen e.d heel belangrijk, en die zijn bij psv een stukje minder na vandaag.
Klopt maar dat is voor Roda-psv ook al.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste voordeel is om tegen een PSV te spelen dat niets heeft aan minder dan 3 punten
Ik zie ons thuis tegen Heerenveen wel winnen hoor. Die moeten het ook van het voetbal hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:41 schreef Omega het volgende:
Heerenveen is wel thuis in de arena, dus dat is wel een voordeel.
Weet iemand of het dak vandaag dicht is? Zal wel open zijn, dus ga me warm aankleden
Moet ook, enige lastige wedstrijd is PSV.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we weer alles gaan winnen tot het eind
Je moet sowieso thuis alles winnen. We hadden al kampioen kunnen zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef Omega het volgende:
Voordeel is we als we weer een Roda of ADO wedstrijd hebben, dat we dan nog steeds bovenaan staanal zie ik het wel zeer positief in.
Ik voel nu al spanning voor die wedstrijdquote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moet ook, enige lastige wedstrijd is PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |