Zal wel prachtig zijn als het dan wel lukt.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
Of misschien Marco van Basten een tweede kans gunnen? Toen hij hoofdcoach was, was het een janboel bij Ajax. Als hij kan instappen in een goede organisatie kan het mogelijk nog wat worden. Hij heeft dan ook weer wat meer bagage.
Als hij maar niks te zeggen krijgt over het aankoopbeleid.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:56 schreef Artillerieschaap het volgende:
Of misschien Marco van Basten een tweede kans gunnen? Toen hij hoofdcoach was, was het een janboel bij Ajax. Als hij kan instappen in een goede organisatie kan het mogelijk nog wat worden. Hij heeft dan ook weer wat meer bagage.
De visie van de club is inmiddels al wel bekend.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar niks te zeggen krijgt over het aankoopbeleid.
Van krenterige Marc zal hij geen blanco cheques krijgen denk ik zoquote:Op zondag 31 maart 2013 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar niks te zeggen krijgt over het aankoopbeleid.
Ja maar zo gaat hij dat er proberen door te drukkenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:58 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De visie van de club is inmiddels al wel bekend.
Marc zie ik ook nog wel snel vertrekken denk ik. Die wilde al naar Arsenal toequote:Op zondag 31 maart 2013 03:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Van krenterige Marc zal hij geen blanco cheques krijgen denk ik zo
Als Marc weggaat dan moet Ajax aan deze topicreeks het aankoopbeleid toetsenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc zie ik ook nog wel snel vertrekken denk ik. Die wilde al naar Arsenal toe
Ja hier willen ze alles met talenten oplossen. Dat gaat toch nietquote:Op zondag 31 maart 2013 04:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als Marc weggaat dan moet Ajax aan deze topicreeks het aankoopbeleid toetsenHier zitten net zulke krenten.
Waarom moeten ze het stadion kopen dan? En wat heeft het voor zin om van de beurs af te gaan?quote:Op zondag 31 maart 2013 04:11 schreef SaulGoodman het volgende:
Geld uitgeven is kortzichtig; alleen leuk voor de korte termijn. Ajax moet van de beurs af en het stadion terugkopen. Zolang dat niet gerealiseerd is, moeten er geen grote aankopen worden gedaan. Het is de enige manier om Ajax te laten groeien.
Dit meen je toch niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze het stadion kopen dan? En wat heeft het voor zin om van de beurs af te gaan?
Beide niet nodig en ook niet waarquote:Op zondag 31 maart 2013 04:11 schreef SaulGoodman het volgende:
Geld uitgeven is kortzichtig; alleen leuk voor de korte termijn. Ajax moet van de beurs af en het stadion terugkopen. Zolang dat niet gerealiseerd is, moeten er geen grote aankopen worden gedaan. Het is de enige manier om Ajax te laten groeien.
Leg het nog maar even uit dan want ik zie het nut ook nietquote:Op zondag 31 maart 2013 09:07 schreef plesner het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of echt zo dom?
Dit is bedrijfseconomie 1+1
Okéquote:Op zondag 31 maart 2013 09:12 schreef badboynova het volgende:
"Friesche vlag nu ook voor kakkerlakken verdelging"
Vitesse maakt niet uit, PSV zou wel leuk zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst hopen op een misstap van PSV/Vitesse.
Vitesse zit maar 3 puntjes achter, en hebben nog best een makkelijk speelschemaquote:Op zondag 31 maart 2013 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vitesse maakt niet uit, PSV zou wel leuk zijn
Zitten wel dichtbij ja, zelf gewoon blijven winnenquote:Op zondag 31 maart 2013 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse zit maar 3 puntjes achter, en hebben nog best een makkelijk speelschema
Prachtig bouwjaar ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Topicnummer 1972, het jaar 1972
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |