abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5723376
Meldt hier wanneer er een dilema/confrontatie zit aan te komen.
Ik vind deze wel erg verdacht:
quote:
gepost op 09-09-2002 13:03

12.44

WIL STEFAN NAAR DE DBK KOMEN, WIL STEFAN NAAR DE DKB KOMEN

Daan: He steef, je krijgt je zakagenda
Steef: Ja (lachend)
Ondertussen in Stefan terug uit de DBK, en het ging over zijn stem? Dat hij te hard zou praten. Margriet vind dat maar raar, zegt ze want zij heeft een veel hardere stem.

Dat riekt naar een dilema wat ik je brom,morgen zitten ze weer in rijk.
  maandag 9 september 2002 @ 17:19:53 #2
15985 huiz
Man in Black
pi_5723609
'k Ben benieuwd dan
Scope Pure Colombia BV
  maandag 9 september 2002 @ 18:16:22 #3
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5724400
Haha, orakel! Maar laten we het hopen, dan beweegt er tenminste weer eens wat in dat huis.
Ben te zaai voor een signature
pi_5726799
(bron mediawatchers)
quote:
20:15 uur
"Wil Stefan naar de dagboekkamer komen"
"Wil Stefan naar de dagboekkamer komen"
Stefan komt terug van de dagboekkamer.
Weer Marlboro light zegt'Margriet?
Ik vraag al 3 dagen om die rooie....
En wéér Stefan die naar de dagboekkamer moet komen.
Valt erg op.
pi_5726946
Ps dilemma is met 2 m's ken effe een modje veranderen voor me.
Please????
*lief aankijkt*
pi_5744842
Las net de streamverslagen en volgens Sanshine zit er een volgende confrontatie aan te komen.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_5744900
Jaa zag ik ook net
quote sanshine:
"Ik heb inmiddels de streams aan. Er staat iets te gebeuren. De rijke kant zit te overleggen. Ze weten nog niet precies hoe en wat. Judith zegt: Het kan dus ook alleen Jeanette en ik tegen Margriet en Daan zijn. Laurens zegt dat Mustapha Margriet had uitgekozen.
De tweede confrontatie komt er dus aan"
Switch time.
  woensdag 11 september 2002 @ 08:48:57 #8
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5750220
Van de officiele site:

De Confrontatie
Op een gegeven moment worden de mannen één voor één naar de Dagboekkamer geroepen. Big Brother heeft namelijk een Confrontatie voor de Bewoners in petto.
De mannen moeten elk een vrouw noemen met wie ze een koppel moeten vormen. Er gaat namelijk een keiharde Confrontatie plaatsvinden. Het mannelijke geslacht heeft de teamverdeling al snel gemaakt: Bo kiest Jeanette en Laurens gaat voor Judith. Binnen de Bunker is het ook wel duidelijk wie voor wie kiest. Mustapha en Margriet zullen een koppel vormen en Stefan kiest voor zijn vriendinnetje Daniela.

Niemand weet wat hem of haar te wachten staat en onrustig lopen de Bewoners door het Huis. Margriet en Stefan gaan ten einde raad hun stembanden maar weer trainen in de Kooi. Wat zal de nacht de Bewoners brengen?

[Dit bericht is gewijzigd door Parel op 11-09-2002 08:53]

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  woensdag 11 september 2002 @ 08:50:58 #9
17519 Parel
pi_5750232
[edit] foutje... [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Parel op 11-09-2002 08:54]

woensdag 11 september 2002 @ 08:53:35 #10
17519 Parel
pi_5750242
quote:
Op woensdag 11 september 2002 08:50 schreef Parel het volgende:
Nog meer info over van de offi site:

Verhuizen met een man
De vrouwen zijn er klaar voor. Hun vrouwelijke intuïtie liet ze niet in de steek. Het stiekeme gedoe van de heren in de dagkamer is voor onze pientere dames een duidelijk signaal.

Sigrid Kalk 10-09-2002 22:05
Er komt een Confrontatie aan.Laat maar komen, brult Judith instinctief. Direct trekt ze haar sportpakje aan en haast ze zich naar de tuin voor wat rekken en strekken.

Koppeltjes
En dan komt eindelijk de spreekwoordelijke aap uit de mouw. De mannen biechten eerlijk op wat er in de Dagboekkamer gebeurd is. De vermoedens worden bevestigd en de vrouwen luisteren aandachtig. Jullie kunnen door deze Confrontatie verhuizen, legt Laurens zijn dames vaderlijk uit. Maar dat verhuizen gebeurt wel met een man en niet zomaar een man, één van ons, zegt hij niet zonder trots. Het verbaast Judith niet dat zij bij Laurens hoort. Ook Jeanette staat niet te kijken van Bo zijn keuze. En nu duidelijk is hoe de setjes zijn samengesteld, zoeken de koppeltjes elkaar op.

Oefeningen
Stefan omarmt Daniela stevig en ook Laurens geeft Judith een peptalk. Margriet laat Mustapha weten ook behoefte aan een beetje liefde te hebben. Zet hem op hè Margrietje, lacht hij hardop.
De vrouwen willen wel heel graag weten wat ze te wachten staat. Misschien moet ik wel een coopertest lopen, klaagt Margriet. Ik ga in ieder geval met mijn joggingpak in bed liggen, zegt ze met knipoog. In de andere ruimte doen Jeanette en Judith alvast wat gymnastische oefeningen. En zo staan de dames al vroeg in de avond op scherp, laten we hopen dat ze niet te lang hoeven te wachten.
Warme maaltijd tegen de onrust
Nu de Bewoners op de hoogte zijn van de aankomende Confrontatie zijn het vooral de dames die erg onrustig zijn.

Wiedeke Borgsteede 10-09-2002 22:01
De broodmaaltijd was kennelijk niet voldoende voor de Bunker-bewoners. Helemaal met het oog op de aankomende Confrontatie, vinden Mustapha en Stefan het wel belangrijk om hun meisjes nog een warme maaltijd te serveren.

Doperwtjes
Het warme diner wordt vandaag nog later geserveerd. Het is bijna tien uur als Stefan Daniela doperwtjes, aardappels en vlees serveert. Mustpha zorgt voor een lekker bordje voor Margriet. De mannen zorgen goed voor hun vrouwen!

Onrust
Toch heerst er een onrust in het Huis. Niemand weet precies wat de Confrontatie in zal houden. En wanneer deze zal plaatsvinden...
Ook in de Bungalow zijn het vooral de dames die zich druk maken. Jeanette en Judith maken zich al klaar voor de strijd. Judith doet strekoefeningen, terwijl Jeanette probeert te ontspannen met balletoefeningen.

Iedereen vraagt zich hetzelfde af...Wanneer gaat de Confrontatie plaatsvinden? Hopelijk kunnen de Bewoners nog een beetje van hun nachtrust genieten...

pi_5750590
De confrontatie is begonnen zie streamverslagen!
pi_5751848
Nu maar hopen voor Margriet dat er snel een dilemma komt zodat als ze die winnen met hele team naar de bungalow mogen.

Ik begin een bloedhekel aan Stefan te krijgen trouwens.

pi_5752180
Ik ken er nog een, maar Musje stijgt met grote stip bij mij.
pi_5754326
Wel leuk vind ik dat het niet het hele programma door dezelfde teams blijven.
Nadeel is wel dat er weinig haat en nijd tussen de groepen is.
Wel zal er ruzie en spanningen blijven tussen de mensen onderling. Ook wel spannend als iemand echt een hekel aan iemand heeft en niet in 1 groep wil en daarom liever naar arm gaat dan dat hij/zij zijn best doet om in rijk te komen.
mickel
  woensdag 11 september 2002 @ 18:18:03 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_5757894
Uit het streamverslag van okzin:
quote:
Ze hebben een opdracht gekregen. Ze moeten 6 van de 8 gerechten goed hebben. Incl. ingredienten moeten ze div. gerechten benoemen. Margriet begint meteen: Een amuse van het eea. Ze praten doorelkaar heen, Jeanette vraagt of iedereen het in stilte kan doen. Een volgend gerecht dat ik hoorde was: Een hemelse verleiding. enz. Wie de opdracht gaat uitvoeren is nog niet bekend
Dus.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5765566
Erg jammer dat BB nu meteen al zijn eigen concept (weer) onderuit haalt.
Bunker is bunker en dus geen luxe. Laat ze daar dan ook. Of als ze toch iets extra's hadden willen doen, had ze dan zo'n opdracht laten doen (misschien iets moeilijker) en had ze dan (of het andere team voor hen) 1 gerecht voor 1 persoon laten uitkiezen en dat naar de bunker gebracht. Leuke voorwaarden zou zijn dat ze zelf moesten uitmaken wie van de 4 dat ene gerechtje mocht opeten.
mickel
pi_5765831
Join the crew, zou ik zo zeggen
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:31:05 #18
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_5804280
Opgelet uit de stream verslagen:
19:50 - Confrontatie
Judith en Laurens zijn naar de DBK geroepen. Ze moeten telefoonnummers aanstrepen waarvan de som van de cijfers tussen de tien en de dertig ligt. Na 10 minuten mogen ze terug naar de groep, maar mogen hierover niks zeggen. Volgens mij is Arm zo aan de beurt.
Ennnnn Vast!
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:37:37 #19
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_5804342
Een nieuwe confrontatie!

Opeens worden de Bungalowbewoners opgeschrikt door de stem van Big Brother: of Judith en Laurens naar de Dagboekkamer willen komen. Daar wacht hen een nieuwe confrontatie ...

Maja Froeling 14-09-2002 19:50
Gespitst zitten ze op de grote groene stoel. Een confrontatie is wel het laatste dat ze hadden verwacht. Voor hun neus ligt een telefoonlijst en een stift. De opdracht is helder: Judith en Laurens moeten telefoonnummers aanstrepen waarvan de som van de cijfers tussen de tien en de dertig ligt. Het koppel dat de meeste juiste telefoonnummers binnen tien minuten weet aan te strepen is de winnaar van een verblijf in de Bungalow.

Startsein
Voordat Big Brother het startsein geeft, probeert Judith Laurens nog wat tips door te schuiven. 'Als de kengetallen gelijk zijn, hoeven we ons daar niet meer druk over te maken!'. Dan start de klok: vlijtig gaan Laurens en Judith aan het werk.

Concentratie
De stem van Big Brother haalt ze even uit hun concentratie. Jullie hebben nog 5 minuten Oh, zegt Judith opgelucht. Vlug gaat ze weer aan de slag. Fluisterend zitten ze allebei te rekenen. De seconden tikken voorbij en voor ze het weten is de tijd om.

Borrel
'Jullie mogen terugkeren naar de groep. Maar jullie mogen niet zeggen wat jullie hebben gedaan en met wie jullie deze confrontatie aangaan', meldt Big Brother. Terug in de keuken kijken Stefan en Carmen het duo vragend aan. Vraag maar niks, dat heeft toch geen zin. Ik heb zin in een borrel, verzucht Judith.

Carmen en Stefan maken zich toch een beetje zorgen. Misschien hebben Laurens en Judith hen wel aangewezen om naar de Bunker te gaan, vrezen ze ...

Bron: Big-Brother.nl

Ennnnn Vast!
  zondag 15 september 2002 @ 18:28:16 #20
215 misterDre
Paint it black!
  dinsdag 17 september 2002 @ 00:24:30 #21
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_5837467
Heeft er al iemand iets van Stefans stalkingen jegens Laurens opgemerkt ??
....in de donkere nacht.
  Moderator dinsdag 17 september 2002 @ 13:06:32 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5842726
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 00:24 schreef Magics het volgende:
Heeft er al iemand iets van Stefans stalkingen jegens Laurens opgemerkt ??
Laurens heeft neem ik aan al lang en breed door dat Stefan bezig is met een dilemma?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_5854987
Ik zie de bungalowbewoners in de DBK.
Confrontatie????
  woensdag 18 september 2002 @ 09:46:53 #24
215 misterDre
Paint it black!
pi_5855801
Bungalowconfrontatie op de vroege morgen
Dag 22 is begonnen en de Bewoners liggen nog lekker op één oor. Maar voor de Bungalow is dit niet van lange duur. Om kwart voor acht worden ze uit hun slaap gehaald door Big Brother.

Jolanda Dane 18-09-2002 09:14
Het is tijd voor een Bungalowconfrontatie, maar de Bewoners zijn moeilijk wakker te krijgen. Terwijl de Bunkerbewoners nog lekker in dromenland zijn, wordt de Bungalowpartij gewekt. Ik zit midden in een droom man. Ting, wakker worden, moppert Margriet. Een slaperig stemmetje komt onder de dekens vandaan. Wat is er?, vraagt Ting. Jeanette mompelt: We moeten naar de Dagboekkamer.

Confrontatie
Er ligt voor elke Bewoner een boekje met vijf raadsels klaar, die ze individueel moeten oplossen. Ze moeten zich verspreiden over de serre, keuken en eettafel en er mag niet gespiekt worden. Met hun antwoorden kunnen de Bewoners weer naar de Dagboekkamer. Daar worden ze gecontroleerd. Alle antwoorden goed, houdt in dat de Bewoner een blauwe envelop mag trekken. Daarin zit een kaartje. Op vijf kaartjes staat Bungalow en op één staat Bunker.

De zes Einsteins begeven zich naar het Huis en beginnen driftig te schrijven. Welke Bewoner zal naar de Bunker moeten?

Bron: Big-brother

woensdag 18 september 2002 @ 10:07:01 #25
28560 toska
Let's All Chant
pi_5856057
Confrontatie op Dag 22: Geef antwoord op de volgende vragen.

Vraag 1
Een koning wil zijn rijk beschermen door een stenen muur te bouwen. Deze muur zal 3 meter hoog zijn en 2 meter breed. De totale lengte van de grens waarlangs de koning de muur wil bouwen is 500 kilometer. Een kubieke meter stenen is ongeveer 4000 kilo waar.
Hoeveel kilo wordt de aarde zwaarder door het bouwen van deze muur?

Vraag 2
Een slak bevindt zich op de bodem van een 20 meter diepe put. Elke dag klimt de slak 5 meter omhoog, maar 's nachts glijdt hij weer 4 meter terug naar beneden.
Hoeveel dagen duurt het voordat de slak de bovenrand van de punt heeft bereikt?

Vraag 3
Een boekenworm eet zich een rechte weg door een tiendelige encyclopedie die in een boekenkast staat. Elk deel bestat uit 1000 pagina's. De boekenworm begint aan de voorkant van het eerste deel en eindigt op de achterkant van het laatste deel.
Van hoeveel bladzijden geeft de boekenworm gegeten?

Vraag 4
Een trap heeft 50 treden. Op de eerste trede ligt 1 muntje, op de tweede liggen 2 muntjes, op de derde trede liggen 23 muntjes en zo verder, waarbij op de vijftigste trede 50 muntjes liggen.
Hoeveel muntjes liggen er totaal op de trap?

Vraag 5
Welke lettergroep is niet de naam van een dier?

TORTE
NATERP
GEEL
KEIFFO
DARNE
FARGIEF

Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_5856133
quote:
Op woensdag 18 september 2002 10:07 schreef toska het volgende:

Vraag 1
Een koning wil zijn rijk beschermen door een stenen muur te bouwen. Deze muur zal 3 meter hoog zijn en 2 meter breed. De totale lengte van de grens waarlangs de koning de muur wil bouwen is 500 kilometer. Een kubieke meter stenen is ongeveer 4000 kilo waar.

De aarde wordt niet zwaarder door het verplaatsen van massa...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_5856183
quote:

Vraag 2
Een slak bevindt zich op de bodem van een 20 meter diepe put. Elke dag klimt de slak 5 meter omhoog, maar 's nachts glijdt hij weer 4 meter terug naar beneden.

Na 16 dagen heeft de slak de bovenrand bereikt. Eenmaal over de rand zal deze niet meer terug zakken.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_5856218
TORTE
NATERP
GEEL
KEIFFO
DARNE
FARGIEF

otter
panter
egel
arend
giraffe

keiffo dus

wat een kinderachtige vragen zeg

pi_5856221
quote:

Vraag 3
Een boekenworm eet zich een rechte weg door een tiendelige encyclopedie die in een boekenkast staat. Elk deel bestat uit 1000 pagina's. De boekenworm begint aan de voorkant van het eerste deel en eindigt op de achterkant van het laatste deel.

10 x 1000 = 10.000
10 x 2 = 20 (de kaft)
pi_5856279
quote:

Vraag 4
Een trap heeft 50 treden. Op de eerste trede ligt 1 muntje, op de tweede liggen 2 muntjes, op de derde trede liggen 23 3 muntjes en zo verder, waarbij op de vijftigste trede 50 muntjes liggen.

Er zit een type-foutje in... maar goed, ik neem aan dat op trede 3 ook 3 muntjes liggen...

even rekenen...

Volgens mij heel simpel door 25 x 51 = 1275

Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 18 september 2002 @ 10:26:18 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5856356
quote:
Op woensdag 18 september 2002 10:17 schreef melonovy het volgende:

[..]

10 x 1000 = 10.000
10 x 2 = 20 (de kaft)

Fout... de kaft is geen bladzijde
pi_5856368
1. Niet 12 miljard maar 0 want steen is al op de aarde
2. 16 dagen, tijdens dag 16 komt hij aan de 20 meter, dan zakt hij niet meer terug
3. 8002 Bij een encyclopedie staat het eerste deel links en bevindt de eerste bladzijde zich aan de rechterkant van het boek als je ernaar kijkt. Het laatste deel staatrechts en de laatste bladzijde bevindt zich aan de linkerkant van dat boek. De boekenwurm eet zich dus een weg door alle bladzijden behalve die van het eerste deel en het laatste deel. Als je de eerste en de laatste bladzijde meetelt kom je dus aan 8*1000 + 2= 8002 pagina's

4. 1275 50+1 49+2 etc 25,5 per trede 50 tredes = 50*25,5=1275
5. KEIFO

Typisch een gevalletje van digyslexie
  woensdag 18 september 2002 @ 10:31:48 #33
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5856436
heel goed Harry...ja vraag 3 was wel een denkertje.
The world is a stage and each must play a part.
  woensdag 18 september 2002 @ 10:38:08 #34
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_5856499
Even over die boeken... het is maar 8 x 1000

Wanneer de worm tot de achterkant van het laatste
boek moet, dan gaat hij niet DOOR het laatste boek:

code:
  |---Eerste Boek        |---- Laatste boek 
  v _ _ _ _ _ _ _ _ v
 | | | | | | | | | | |
 |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

---> Richting worm

[Dit bericht is gewijzigd door ChOas op 18-09-2002 10:41]

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_5856510
quote:
Op woensdag 18 september 2002 10:31 schreef Dynabite het volgende:
heel goed Harry...ja vraag 3 was wel een denkertje.
Ja das wel een nadenkertje, maar nu zit ik ook even verder te denken, 1 pagina bestaat uit 2 bladzijdes... dus moet jouw som door 2 worden gedeeld... dus 4001...

of niet???

Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 18 september 2002 @ 10:42:18 #36
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5856552
hmmm...goeie vraag.
  woensdag 18 september 2002 @ 10:47:19 #37
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5856617
Niet door 2 denk ik hoor...
pi_5856667
zucht ... Ik kom er niet uit hoor, ik hoop dat een ander het verlossende antwoord kan geven.....
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_5856903
quote:
Op woensdag 18 september 2002 10:39 schreef melonovy het volgende:

Ja das wel een nadenkertje, maar nu zit ik ook even verder te denken, 1 pagina bestaat uit 2 bladzijdes... dus moet jouw som door 2 worden gedeeld... dus 4001...

of niet???

Een pagina = bladzijde.

Pagina 1 , pagina 2 enz.

Een vel = 2 pagina´s of bladzijdes.

[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5856933
1 pagina heeft 2 bladzijdes

hij eet door 10 x 1000 pagina's = 20.000 bladzijdes

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_5856976
Goed de vraag is of het nu begint met blz 1 van boek 1 of na die blz, en vervolgens of we spreken van tot of tot en met blz 1000 van boek 10.
Dus of 8000; niks van boek 1 en niks van boek 10
Of 8001 wat technisch niet kan want als je erdoor bent heb je 2 blz.
of 8002 wel 1 blad van boek 1 of boek 10
of 8004 eerste vel van boek 1 en laatse vel van boek 10
of 16000 / 16002 / 16004 1pag. is 2 blz's

tja, wie weet raad.
P.s. Gezien het niveau van de andere (Sito toets/ groep8) zal het wel gewoon 8002 zijn

pi_5856994
ALS IK JOU VRAAG PAGINA 3 OPEN TE SLAAN VAN DE KRANT GA JIJ DAN 3 KEER OMSLAAN OF KIJK JE OP BLADZIJDE 3
[b]Op donderdag 29 augustus 2002 11:14 schreef calvobbes het volgende:[/b][br]Is dit het nieuwe beleid van Fok? Alle herrieschoppers mod maken en hersenspoelen tot softy....
pi_5857065
Heb de antwoorden naa Big-brother redaktie gestuurd, en gevraagt om uitwerking van vraag drie Hopen dat ze snel reageren.

Persoonlijk denk ik nog steeds 8002

pi_5857092
Ik had mijn antwoorden ook naar de redactie van BB gestuurd (was een optie op de site) en kreeg een mailtje terug dat rond de klok van 12 uur de uitslag op de site zou komen te staan. En wel hier: www.big-brother.site

Nog even wachten en we zullen het allemaal weten...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_5857111
quote:
Op woensdag 18 september 2002 11:20 schreef melonovy het volgende:
Ik had mijn antwoorden ook naar de redactie van BB gestuurd (was een optie op de site) en kreeg een mailtje terug dat rond de klok van 12 uur de uitslag op de site zou komen te staan. En wel hier: www.big-brother.site

Nog even wachten en we zullen het allemaal weten...

[edit] die url klopt niet eens, zal wel www.big-brother.nl zijn... [/edit]

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_5857135
meteen even gekeken en wat zie er staan:

Terug de Bunker in
Na drie uur rekenen, gokken en opnieuw proberen, komt het verlossende nieuws voor de Bungalowbewoners. Eén van hen pakt de envelop met het Bunkerbriefje.

Jolanda Dane 18-09-2002 10:47
Daniela loopt voor de zoveelste keer met haar antwoorden de Dagboekkamer binnen. Tot haar grote opluchting heeft ze eindelijk alle vragen goed.

Envelop
Ze is blij, maar nu komt het moment om een envelop te pakken. Ze twijfelt en roept bij voorbaat al: Wedden dat er Bunker op staat? Wedden? Haar angst komt uit: er staat Bunker op haar briefje.

Zalf
Scheldend en tierend loopt ze meteen de badkamer in om haar spulletjes te pakken. Snel smeert ze nog wat zalf op haar gezicht. Ongelooflijk, moppert ze.

Stefan
Aan de andere kant van het hek staat de blonde krullenbol, Stefan, haar al op te wachten. Hij heeft het hele tafereel op de voet gevolgd.

Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 18 september 2002 @ 11:34:52 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_5857289
quote:
Op woensdag 18 september 2002 11:24 schreef melonovy het volgende:

Zalf
Scheldend en tierend loopt ze meteen de badkamer in....

Stefan
Aan de andere kant van het hek staat de blonde krullenbol, Stefan, haar al op te wachten. Hij heeft het hele tafereel op de voet gevolgd.

zou ik ook gaaan schelden als er een blonde krullebol op me zou wachten aan de andere kant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_5857986
Van de bbsite (niet big streepje brother puntje site, maar gewoon puntje nl):
Vraag 1
Antwoord: 0 kilo; de stenen komen van de aarde.

Vraag 2
Antwoord: 16 dagen; op de eerste dag bereikt de slak een hoogte van vijf meter, en hij glijdt 's nachts weer 4 meter naar beneden. Hij eindigt dus op een hoogte van 1 meter. De tweede dag bereikt hij de 6 meter, maar hij glijdt terug naar de 2 meter. De derde dag bereikt hij 7 meter, en glijdt terug naar de 3 meter. De vijftiende dag bereikt hij 19 meter, en eindigt hij op 15 meter. De zestiende dag bereikt hij de 20 meter, dus is hij aan de rand van de put gekomen!

Vraag 3
Een boekenworm eet zich een rechte weg door een tiendelige encyclopedie die in een boekenkast staat. Elk deel bestaat uit 1000 pagina's. De boekenworm begint aan de voorkant van het eerste deel en eindigt op de achterkant van het laatste deel.
Antwoord: 8000; als je alle boeken naast elkaar ziet, kun je een streep trekken die de weg van de boekenworm uitbeeldt van het begin van boek 2 tot het eind van boek 9. De voorkant van boek 1 is 1000 pagina's in de rij, het einde van boek 10 is 1000 pagina's van het einde van de rij.

Vraag 4
Een trap heeft 50 treden. Op de eerste trede ligt 1 muntje, op de tweede liggen 2 muntjes, op de derde trede liggen 3 muntjes en zo verder, waarbij op de vijftigste trede 50 muntjes liggen.
Antwoord: 1275; in totaal zijn er 50 treden. de eerste en de negenenveertigste trede vormen samen 50, zo ook de tweede en de achtenveertigste, de derde en de zevenenveertigste etc. In totaal zijn er 24 van deze combinaties mogelijk: 24 x 50 = 1200 + 50 + 25 = 1275

Vraag 5
Welke lettergroep is niet de naam van een dier?

TORTE
NATERP
GEEL
KEIFFO
DARNE
FARGIEF

Antwoord: KEIFFO; torte = otter, naterp = panter, geel = egel, darne = arend, fargief- giraffe en keiffo = koffie

pi_5858149
YEAH! Ik had er 4 goed... alleen die boekenwormvraag had ik fout...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_5858481
De derde vraag is niet goed gesteld. In de vraag staat dat de worm zich een rechte weg baant door een tiendelige encyclopedie. Uit het antwoord blijkt dat hij niet door tien delen is gegaan maar slechts door acht. Het is zowiezo onmogelijk bij het tweede boek te beginnen als de weg recht is, de worm moet eerst door het eerste boek om aan het tweede te kunnen beginnen. Verder wordt niets vermeld over de volgorde van de boeken. Als het eerste en laatste deel naast elkaar staan eet de worm nul bladzijden. Op grond van deze tekst kunnen een heleboel antwoorden goed gerekend worden.
  woensdag 18 september 2002 @ 13:02:22 #51
28560 toska
Let's All Chant
pi_5858553
Ik zit ook nog steeds te puzzelen op die worm
pi_5858610
De oplossing van dit dilema is heel simpel !!!
Als je als bewoner in het BB huis zat moest je geen enkele poging doen om de goede antwoorden op de 5 vragen te vinden. Rustig wachten totdat 5 andere een enveloppe getrokken had de kans was dan al groot geweest dat de Bunker kaart reeds was getrokken en je kon stoppen.. was je als enige overgebleven en de Bunker kaart was nog niet getrokken dan moest je dus geen antwoorden meer geven omdat je dan zeker was van het verkrijgen van de Bunker kaart.
Volg ook het BB4 forum op www.prijzenvergelijker.nl
  woensdag 18 september 2002 @ 13:55:04 #53
28560 toska
Let's All Chant
pi_5859482
Ik snap hem nog steeds niet *mopper*
  woensdag 18 september 2002 @ 14:12:38 #54
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5859847
Als een boek in de kast staat, bevindt de achterkant van het boek zich aan de linkerkant Tosca.( en de voorkant zit dus rechts van het boek)
De worm beweegt van links naar rechts, dus slaat hij deel 1 over.
Vervolgens stopt hij op de achterkant van deel 10( dus eet hij ook geen blazijden van deel 10).
Hij eet dus maar van 8 delen..8x1000= 8000.

Snap je hem nu?

pi_5859990
Ik heb gelezen over het dilemma (de vragen) en las in de streams dat Jeanette alles fout had, en Daniela er 4 goed.

Daarom nu de vraag: waarom zit Daniela in arm?

(moeilijk te volgen...

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_5860084
quote:
Op woensdag 18 september 2002 14:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik heb gelezen over het dilemma (de vragen) en las in de streams dat Jeanette alles fout had, en Daniela er 4 goed.

Daarom nu de vraag: waarom zit Daniela in arm?

(moeilijk te volgen...

Omdat ze geloof ik dan moeten kiezen uit enveloppen.
En als ze de bunker kiezen moeten ze dus daarheen en als ze de bungalow kiezen daarheen.
Snap ik ook niet waarom ze die vragen moeten maken maar ja.
  woensdag 18 september 2002 @ 14:28:06 #57
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5860137
Verslag is niet compleet..ze konden iedere keer dat ze dachten alle antwoorden te weten naar de dagboekkamer gaan.
Als ze alles goed hadden moesten ze een envelop trekken( 1 envelop zat de bunker in, de anderen bungalow).
Daniele had de pech dat ze de verkeerde envelop trok ( bunker dus).
pi_5860225
quote:
Op woensdag 18 september 2002 14:28 schreef Dynabite het volgende:
Verslag is niet compleet..ze konden iedere keer dat ze dachten alle antwoorden te weten naar de dagboekkamer gaan.
Als ze alles goed hadden moesten ze een envelop trekken( 1 envelop zat de bunker in, de anderen bungalow).
Daniele had de pech dat ze de verkeerde envelop trok ( bunker dus).
Aha, Daniela werd dus gestraft omdat ze alle antwoorden goed had!

Thanks Dynabite.

woensdag 18 september 2002 @ 14:32:18 #59
28560 toska
Let's All Chant
pi_5860239
quote:
Op woensdag 18 september 2002 14:12 schreef Dynabite het volgende:
Als een boek in de kast staat, bevindt de achterkant van het boek zich aan de linkerkant Tosca.( en de voorkant zit dus rechts van het boek)
Vervolgens stopt hij op de achterkant van deel 10( dus eet hij ook geen blazijden van deel 10).

Snap je hem nu?

T begint t dagen

thank you

btw waarom schrijft bijna iedereen mijn naam met een c?

woensdag 18 september 2002 @ 14:32:39 #60
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5860247
Precies...domme pech.
  woensdag 18 september 2002 @ 14:34:37 #61
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_5860298
Sorry Toska..
  woensdag 18 september 2002 @ 14:35:13 #62
18617 sam_the_man
is on it again.....
pi_5860311
Heel vreemd ook dat je niet de laatste die de antwoorden nog niet heeft in de bunker flikkert, maar enveloppen laat trekken (moest Daniela weer terug?).Laat ze dan gewoon enveloppen trekken zonder raadsels.....

Manipuleeoverflakee

Ennnnn Vast!
pi_5861260
Slimme bewoners zijn regelmatig naar de koelkast gelopen tijdens de opdracht om te eten en te drinken. Als ze naar arm zouden moeten zouden ze dat dan in ieder geval doen met een gevulde buik. Hoe langer ze over over de opdracht deden hoe langer ze in rijk zouden zitten.

De enveloppen lagen overigens als ik het goed heb in de dagboekkamer. Het is dus mogelijk dat toen Daniela aan de beurt was er uitsluitend bunkerenveloppen waren waar zij uit kon kiezen.

woensdag 18 september 2002 @ 19:20:13 #64
5718 bege
lekker belangrijk
pi_5865294
Ik zet mijn encyclopedie altijd heel anders in mijn kast.
quote:
Op woensdag 18 september 2002 14:12 schreef Dynabite het volgende:

Snap je hem nu?

Istar
  donderdag 19 september 2002 @ 15:52:57 #65
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_5879021
Kleurrijke Confrontatie
Straks vindt er een Confrontatie tussen de mannen en de vrouwen plaats. Alvast een tipje van de sluier....

19-09-2002 15:07
Voor de Bewoners is het vandaag een spannende dag. Niet alleen zullen er vanavond twee mannen bij komen en zal een vrouw het Huis verlaten, ook vindt er vanmiddag nog een Confrontatie plaats!

In de Confrontatie van vanmiddag zullen de man-vrouw-verschillen duidelijk naar voren komen. Vrouwen schijnen een beter oog te hebben voor details en dus ook voor kleurnuances. Hier zal Big Brother de Bewoners eens op testen. Het mannenteam en het vrouwenteam krijgt 5 kleuren slechts één keer te zien en vervolgens moeten ze op een kleurenstaal precies aangeven welke kleur het was. Het winnende team mag naar de Bungalow en het verliezende team naar de Bunker...
We hebben straks dus een mannenteam en een vrouwenteam...

KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
pi_5879057
De battle/confrontatie gaat zo beginnen, maar mijn code is bijna op en kan helaas niet verder gaan. Scanman staat er anders alleen voor, dus is er iemand die hem kan assisteren?
  donderdag 19 september 2002 @ 16:00:08 #67
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_5879173
cartwoman had er een in de aanbieding zag ik!!
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
pi_5882830
quote:
Op woensdag 18 september 2002 15:14 schreef Bus watcher het volgende:
De enveloppen lagen overigens als ik het goed heb in de dagboekkamer. Het is dus mogelijk dat toen Daniela aan de beurt was er uitsluitend bunkerenveloppen waren waar zij uit kon kiezen.
In de uitzending van vandaag was te zien dat de enveloppen op eettafel lagen. Het is dus niet mogelijk dat BB Daniela alleen bunkerenveloppen heeft voorgelegd.
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:00:08 #69
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_5900833
Ik hoorde Hummie op de radio zeggen dat er na het feestje een confrontatie komt.
Er komt straks een nep agent die hun meeneemt naar het strijdveld.
pi_5900867
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 22:00 schreef bbvolger het volgende:
Ik hoorde Hummie op de radio zeggen dat er na het feestje een confrontatie komt.
Er komt straks een nep agent die hun meeneemt naar het strijdveld.
Na het feestje?
tja dat wordt een latertje.
helaas
pi_5900894
heb ook zoiets vernomen... iets met een blaastest

hoe laat/vroeg sluit het cafe ??

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_5900903
Inderdaad, een confrontatie nu.
De battleman komt verkleed als agent het cafe binnen en verteld ze dat ze gaan confronteren.
  vrijdag 20 september 2002 @ 22:18:30 #73
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5901064
Ik heb ook al in een ander topic geopperd dat ze na het feestje wel allemaal zullen moeten blazen en diegenen met het hoogste alcoholpercentage zullen dan wel naar de bunker moeten.

Dus Moes mag naar de bungalow!

eurobilltracker.com
pi_5902710
oeps
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  zaterdag 21 september 2002 @ 00:35:08 #75
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5902921
Sorry, verkeerd gegokt.
eurobilltracker.com
pi_5921327
Dilemma-alert!
Judith heeft een dilemma. Het heeft te maken met een kaartspel.
pi_5921765
De mannen moeten strippoker spelen!!!!!. Judith is de bank.
Als ze winnen mogen ze naar het cafe voetbal kijken.
(Mijn God, BB leert het echt niet!)
  zondag 22 september 2002 @ 19:40:08 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5921947
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:28 schreef sillie het volgende:
De mannen moeten strippoker spelen!!!!!. Judith is de bank.
Als ze winnen mogen ze naar het cafe voetbal kijken.
(Mijn God, BB leert het echt niet!)
En tuurlijk krijgen de mannen dit dilemma... Moet je niet op rekenen dat ze zoiets aan de vrouwen voorleggen....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5921977
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En tuurlijk krijgen de mannen dit dilemma... Moet je niet op rekenen dat ze zoiets aan de vrouwen voorleggen....

Scan, jij hebt vorig jaar al genoeg van een naakte Kelly "genoten". Nu zijn wij aan de beurt!!
  Moderator zondag 22 september 2002 @ 19:42:35 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5921978
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:40 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat komt nog wel. Uit vertrouwelijke bron heb ik gehoord dat de vrouwen jankfilm-avondjes kunnen winnen als ze zich groepsgewijs klaarmaken met een Tarzan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 22 september 2002 @ 19:42:53 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5921981
Ik kan me niet voorstellen dat Mustapha hieraan meedoet. Mag dit wel van zijn geloof?
  maandag 23 september 2002 @ 02:23:51 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5928003
Krijgen de dames morgen het strippoker dilemma voorgelegd? En zo ja... zal BB onderscheid maken en toestaan dat de dames hun slipje aanhouden? Reken er maar wel op!! Maar naar verwachting zal het dilemma niet eens geaccepteerd worden. Er zijn 5 dames, waarvan zeker 2 al niet mee willen doen.... en ik verwacht nog twee anderen ook niet, waardoor alleen Jeanette overblijft. Wel gillen en joelen en 'broek uit, broek uit' roepen bij de mannen, maar vast niet zelf ook een potje strippoker willen spelen. Dat is wat er morgen gaat gebeuren ALS ze al het zelfde dilemma krijgen voorgelegd.

Maar de BB site maakte al melding van een mogelijk strippoker dilemma voor de dames, dus het zit er waarschijnlijk wel aan te komen. Hopelijk staat er een waanzinnige sanctie tegenover als ze weigeren want wel joelen en roepen en geilen op de mannen, maar zelf niet zoiets willen doen ... dat kan natuurlijk niet!

We zullen het morgen zien. Ik ben wel benieuwd hoeveel er 'nee' zeggen... ik gok op 3 (Ting, Margriet en Judith)

pi_5928153
quote:
Op zondag 22 september 2002 19:42 schreef marky het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Mustapha hieraan meedoet. Mag dit wel van zijn geloof?
nee uiteraard niet en daarom dus niet eerlijk want dat wist BB van te voren.
pi_5960140
Dan krijgt Stephan dus Woensdag z'n gewonnen voetbalavondje en mag met de 2 mannen die hij daarvoor heeft uitgekozen, (Bo en Martijn?) naar PSV kijken.
  vrijdag 27 september 2002 @ 13:53:47 #85
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_5999483
Dilemma voor Margriet, ze moet acht uur zingen in plaats van spreken, ze mag drie foutjes maken. Als het goed gaat krijgt ze twee certificaten die ze, als ze in de Bunker zit, mag inleveren. Dan mag ze van 09.00 tot 02.00 uur naar de Bungalow, ze mag de certificaten ook aan iemand anders geven!
Back in town
  vrijdag 27 september 2002 @ 13:58:54 #86
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_5999556
Hoe verzinnen ze het
pi_5999573
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 13:53 schreef Elbutre het volgende:
Dilemma voor Margriet, ze moet acht uur zingen in plaats van spreken, ze mag drie foutjes maken. Als het goed gaat krijgt ze twee certificaten die ze, als ze in de Bunker zit, mag inleveren. Dan mag ze van 09.00 tot 02.00 uur naar de Bungalow, ze mag de certificaten ook aan iemand anders geven!
Jezus dan ga je toch gewoon acht uur in je nest liggen ofzo?
pi_6000277
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 13:59 schreef Sambal het volgende:

[..]

Jezus dan ga je toch gewoon acht uur in je nest liggen ofzo?

godsamme wat een domme dilemma.
BB Ik weet niet wat er aan het handje is, maar zo boeiend is een zingende Margriet echt niet
  zaterdag 28 september 2002 @ 02:21:37 #89
3542 Gia
User under construction
pi_6009781
Ben blij dat Margriet dit dilemma heeft gekregen en niet Jeanette, bijvoorbeeld.
Margriet kan tenminste behoorlijk zingen.

Maar idd. wat net al gezegd was, dan ga je toch gewoon 8 uur pitten.

pi_6011373
confrontatie!!!
pi_6011642
wat is de bedoeling van deze confrontatie???

morgeh trouwens en thnxs voor het streamen

verheug jij je ook wel eens op een dooie mus
pi_6011675
Ze moeten blijven dansen op het ketchupdansje van Corry Konings. Ik zit nu al een kwartier te kijken en ik kanhet nummer niet meer horen!

Ik vind het echt een achterlijke confrontatie

pi_6011710
Ik denk dat ze moeten dansen tot iedereen het Ketchup dansje kan? Want Mus kan het dansje nog steeds niet? Die instucteur zei tegen Mus, kijk dan naar de mensen voor je........................
pi_6011740
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ze moeten dansen tot iedereen het Ketchup dansje kan? Want Mus kan het dansje nog steeds niet? Die instucteur zei tegen Mus, kijk dan naar de mensen voor je........................
Nee, het gaat ook over afvallers, wie er als eerste mee gaat stoppen. Maar hoe de beloning dan is? De drie die over blijven mogen in de bungalow blijven ofzo? En wat doet Daan er dan tussen?
Shrink - it's a lifestyle
pi_6011831
Daan zei dat ze het ook voor iemand anders doet (en voor haar zelf) Dus als ze wint dat dan iemand van de bunker naar de bungalow mag?

Mus heeft trouwens de laatste waarschuwing gekregen

pi_6011944
Ze zijn al bijna 1,5 uur bezig
pi_6014733
Ik weet niet of er over nagedacht wordt bij BB maar dit lijkt me niet echt gezond deze ketchup dans wedstrijd...Mensen uitputten totdat ze erbij neervallen....No points BB..Verzin wat beters a.u.b.
  zaterdag 28 september 2002 @ 17:30:52 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_6014792
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 17:25 schreef Anzjie het volgende:
Ik weet niet of er over nagedacht wordt bij BB maar dit lijkt me niet echt gezond deze ketchup dans wedstrijd...Mensen uitputten totdat ze erbij neervallen....No points BB..Verzin wat beters a.u.b.
Kom op joh!
Eindelijk een beetje actie!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6014851
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 17:30 schreef APK het volgende:

[..]

Kom op joh!
Eindelijk een beetje actie!

Ja ik anticipeer... Nu zijn ze zo moe dat ze drie weken nodig hebben om bij te komen.
pi_6015355
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 17:37 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ja ik anticipeer... Nu zijn ze zo moe dat ze drie weken nodig hebben om bij te komen.

ach ik vind ook laat ze nog maar meer doen.
Alleen irriteer ik me aan het feit dat ze zelf mogen kiezen wie bij wie hoort gedurende de confrontaties.
Ik vind het niet oke dat Judith en Laurens altijd voor elkaar kiezne (behalve als daniela overruled )

Laat het lot maar bepalen wie bij wie moet.
Nu zitten weer Judith en laurens in de bungalow en daniela ook (als ze geen straf had gehad gnegne)
Dat is op zich al saai.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:08:51 #101
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6113423
Confrontatie:
De bungalow bewoners moeten tot donderdag tegen Daniela en de bunker bewoners volhouden dat Marco Borsato echt is geweest.
eurobilltracker.com
pi_6113483
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:08 schreef bunnyma het volgende:
Confrontatie:
De bungalow bewoners moeten tot donderdag tegen Daniela en de bunker bewoners volhouden dat Marco Borsato echt is geweest.
Ow das jammer we waren gelijk
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:14:33 #103
2018 PC eend
relativist
pi_6113523
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:08 schreef bunnyma het volgende:
Confrontatie:
Volgens mij hebben ze dit terplekke verzonnen omdat Hazes met z'n bezopen kop weer es niet kwam opdagen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_6276079
Vanmiddag hebben de bewoners rond 14u. te horen gekregen dat er een nieuwe confrontatie komt, ze hebben ieder een andere bewoner moeten kiezen, de groepjes zien er zo uit:

Daniela en Judith
Arthur en Mustapha
Stefan en Dennis
Margriet en Geesje
Jeanette en Joyce
Martijn en Laurens
Ursula en Ting

het is nu 16:30 en ze zijn nog steeds in afwachting van wat er komen gaat, niemand heeft nog een idee wat het voor een confrontatie zal gaan worden.

maandag 14 oktober 2002 @ 21:00:24 #105
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6281407
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 16:31 schreef Tante Bep het volgende:
Vanmiddag hebben de bewoners rond 14u. te horen gekregen dat er een nieuwe confrontatie komt, ze hebben ieder een andere bewoner moeten kiezen, de groepjes zien er zo uit:

Daniela en Judith
Arthur en Mustapha
Stefan en Dennis
Margriet en Geesje
Jeanette en Joyce
Martijn en Laurens
Ursula en Ting

het is nu 16:30 en ze zijn nog steeds in afwachting van wat er komen gaat, niemand heeft nog een idee wat het voor een confrontatie zal gaan worden.

Ik gok op koekhappen
  maandag 14 oktober 2002 @ 23:46:50 #106
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6285081
Komt er nog wat van...

Moet morgen weer vroeg op dus eeehhh.....Hummie, schop die lanterfantende uitvreters hun bed eens uit.

pi_6285117
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 23:46 schreef Jappie het volgende:
Komt er nog wat van...
Idd
  maandag 14 oktober 2002 @ 23:49:48 #108
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6285167
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 23:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Idd

Misschien wachten ze bij de redactie op goede ideeën van ons .....

Pim-pam-pet is misschien iets te hoog gegrepen??

maandag 14 oktober 2002 @ 23:52:43 #109
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6285242
Voor mijn part worden ze weer een hele nacht de "confrontatieweide" opgestuurd om een hele diepe kuil te graven op zoek naar een niet bestaande aanwijzing. Als er maar wat actie komt.
  maandag 14 oktober 2002 @ 23:57:40 #110
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_6285380
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 23:52 schreef Jappie het volgende:
Voor mijn part worden ze weer een hele nacht de "confrontatieweide" opgestuurd om een hele diepe kuil te graven op zoek naar een niet bestaande aanwijzing. Als er maar wat actie komt.
Kan die tr*t van een Hummie niet eens ff opschieten? of hangt ze weer eerst met dr bek aan een fles wodka ofzo?
never play games........
pi_6291530
BB heeft ze nog een nachtje laten wachten en besloot dat ze de confrontatie aan moesten gaan precies op het moment dat Claus de kerk in wordt gedragen, dat getuigt nog eens van respect!
quote:
'Maak je borst maar nat'

Met slaperige hoofden zitten de Bewoners in de Dagboekkamer. over vijf minuten moeten ze op het Speelveld zijn. Wat is de Bedoeling?

Met slaperige hoofden zitten de Bewoners in de Dagboekkamer. Ze hebben vijf minuten de tijd en dan moeten ze klaar staan aan in de tuin. Er moet geplast zijn van tevoren en alle alarmtasjes moeten klaar staan!

Zandveld

Iedereen eet nog gauw iets en de laatste sigaretten worden gerookt. Wat staat de Bewoners te wachten? Dan klinkt er een soort luchtalarm en iedereen schrikt op. De laatste succes en ik ga mijn best doen klinken over en weer. Eenmaal op het Speelveld worden de Bewoners voorgesteld aan Battle-Begeleider Frank. Het Speelveld is één groot zandveld. Nou, maak je borst maar nat, zucht Margriet. Dan volgt de speluitleg

Niet met elkaar, maar tegen elkaar

De grote verassing is, dat de koppeltjes niet met elkaar de Confrontatie aan gaan, maar tegen elkaar! Ursula en Arthur lachen lief tegen elkaar, hier hadden ze al een beetje rekening meegehouden. Naast de koppeltjes, is er ook nog een teamverdeling gemaakt door Big Brother! Een blauw team en een geel team. De ene helft van het koppel zit in het blauwe team, de andere helft in het gele team.

Zaklopen

Wat is de bedoeling? De Bewoners moeten ouderwets zaklopen! Maar het parcours is niet eenvoudig: ze moeten kruipen, door water heen en over banden springen.
Maar eerst krijgen de Bewoners vijf minuten de tijd voor de warming-hug. En voor de strijd begint, is er nog even tijd voor een groepsknuffel!

Welk team zal er winnen?

pi_6291548
Blauwtje gelopen

De zware Confrontatie levert een nieuwe opstelling op in het Big Brother Huis: Team Geel heeft gewonnen en mag uitpuffen in de Bungalow!

Het blauwe team is druk aan het overleggen. Met de bezetting Stefan, Mustapha, Geesje, Ursula, Joyce, Judith en Laurens is dat eventjes nadenken. Moet de sterkste en snelste als eerste in de estafette of juist als laatste? Casanova Stefan heeft de briljante oplossing: 'waarom doen we niet meisje jongen meisje jongen?'. Helaas voor Stefan geeft Big Brother aan dat er geen fysiek contact mag worden gemaakt en er al helemaal niet over elkaar heen gerold mag worden. Dus wordt er maar gekozen voor iemand die een sprint kan trekken op het eind... Zoals bij geel al wordt gegrapt: 'Tinus mag aan het eind, want als hij ziet dat we achterliggen, dan gaat 'ie wel rennen!'

Klaar voor de start

Beide teams krijgen nog een paar minuten om hun zak te testen. Team blauw kiest er voor om alvast een stevige warming up te doen. Terwijl Geel meer aan teambanding gaat: gebroederlijk staan de Bewoners in een kringetje een geimproviseerde yell te oefenen. Na het parcours verkend te hebben, is Blauw is er helemaal klaar voor. Ook Geel wil beginnen, maar eerst nadat iedereen zijn zak heeft geprepareerd. Klaar voor de start...

Van onze verslaggever

'De strijd is begonnen, en wel tussen krachtbundel Stefan en Dennis. Dennis beschikt overduidelijk over meer spierbundels en hopt de elegante Stefan er al snel uit. Ting neemt het parcours van hem over en hupt met kleine pasjes richting waterkuil. Ze besluit er niet doorheen te banjeren, dat kost veel te veel tijd: ze duikt gewoon met zak en al de plas in. Geesje ziet haar kans schoon en nadert de fragiele Ting op de zak. Maar Ting laat zich niet kennen: onverstoorbaar vervolgt zij haar weg met natte voeten, terwijl de bodem van haar voertuigzak vrolijke klotsgeluidjes maakt.

Nu is het de beurt aan groepsfavoriet Margriet. Gretig stort ze zich op de zak van Ting, maar daarbij gaat ze iets te haastig te werk. Al na twee meter stort de vrolijke blondine met haar kin in het zand. Als een lenig slangenmens worstelt ze zich omhoog, met inmiddels Ursula in haar kielzog. Margriet danst behendig door het water, terwijl de rossige schoonheid zichtbaar meer moeite heeft met waterballet. Dan gebeurt er opeens iets heel opmerkelijks...

Gelijk op

Tijdens de laatste hindernis, Margriet ruim vier meter op kop, storten beide dames simultaan ter aarde. Totaal uitgeput blijven de leden van team Geel en Blauw gelijktijdig op het zand liggen. Margriet heeft het zeer zwaar en inplaats dat Ursula de kans grijpt haar tegenstander te verslaan, maakt ze gretig gebruik van de pauze om zelf op adem te komen! En jahoor: gezusterlijk hijgen ze zij aan zij tegen elkaar aan. Dan wordt de achterban van Geel opeens wakker en beging Margriet aan te moedigen: 'hop hop, Margriet kom op!', maar het is al te laat: Ursula gaat als eerste over de streep, waardoor de stand weer gelijk komt. Totaal versleten leveren ze hun zak in en daar gaan de volgende twee strijders: Joyce (Blauw) tegen Arthur (Geel). Arthur probeert de hink stap sprong en vliegt door het water heen, terwijl Joyce er wel een heel elegante stijl op na houdt. Al snel bereikt Arthur het thuishonk terwijl Joyce nog meer dan de helft moet afleggen... Helaas voor Blauw staan ze weer achter.

En de winnaar is...

Jeannette is de volgende en de kleine gele hopt er als een razende vandoor! Met een angstige blik kijkt ze naar de vieze modderplas... Eén moment aarzelt ze maar, dan springt ze kordaat in het donkere water. Met vakkundig kleine hopjes, zodat er geen water naar binnen komt en ze haar evenwicht goed kan behouden, wipt ze als een speer het water uit. 'Goedzo Jeanette!!!', roept idereeen in koor. Hoe gaat het ondertussen met onze blauwe vriendjes?

Joyce is nèt pas binnen als Mustapha er als een haas vandoor hupt! Wanneer hij bijna binnen is maakt Daniela zich op om de sprong te wagen. De strijd gaat niet meer gelijk op. Heel rustig maar compleet foutloos springt Daantje door het parcours heen, terwijl Judith woedend struikelt over alle hindernissen. Met Tinus als laatste inzet heeft Geel bewezen fysiek maar ook strategisch het beste team te zijn: hij hupt er op los met extreem hoge sprongen. Hoewel Laurens overduidelijk op dezelde zakkenloop school heeft gezeten (dezelde hoge sprongen), is de strijd al snel ten einde....

Totaal uitgeput liggen alle bewoners op de grond na te hijgen. De uitslag wordt bekend gemaakt: Blauw heeft verloren, dus Geel gaat naar de Bungalow! Er klinkt een luid gejuich. Dat was het wachten en springen meer dan waard...

pi_6292360
quote:
Geen live-beelden tussen 13.00 en 13.30
In verband met de uitvaart van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Claus vervallen de live-beelden uit het Huis vanmiddag.

In verband met de uitvaart van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Claus vervallen de live-beelden uit het Huis vanmiddag. Er zal dus ook geen sms-chat plaatsvinden.

De verslaggeving over de gebeurtenissen in het Big Brother huis vinden vandaag gewoon plaats op het Internet.

De internetredactie

Nee, maar wel precies op het moment van begraven de confrontatie plannen!

Hypocriete kloothufters.

Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:28:12 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6347986
Wouter heeft dus vannacht flessen drank lopen leeggieten.

Wat ik me alleen afvraag: de bungalowbewoners kunnen toch direct nieuwe flessen laten aanrukken? Het zal hun een zorg zijn! Ze zullen vrij snel in de gaten hebben dat het een dilemma is, en bestellen dan lachend een nieuwe voorraad booz.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:31:52 #115
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6348066
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:28 schreef Gert het volgende:
Wouter heeft dus vannacht flessen drank lopen leeggieten.

Wat ik me alleen afvraag: de bungalowbewoners kunnen toch direct nieuwe flessen laten aanrukken? Het zal hun een zorg zijn! Ze zullen vrij snel in de gaten hebben dat het een dilemma is, en bestellen dan lachend een nieuwe voorraad booz.

Correct...en ook die zal weer zoekgemaakt moeten worden door Wouter

Ik meen me alleen te herinneren dat er vorig jaar ook een keer alle drank was afgepakt door Yorin zelf en dat de bewoners het er toen over hadden dat het een klote sanctie was, omdat ze er minstens twee weken over zouden doen om alle merken en dranken weer aangevuld te krijgen (wegens budget of zo)

pi_6348104
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:31 schreef Jappie het volgende:

[..]

Correct...en ook die zal weer zoekgemaakt moeten worden door Wouter

Ik meen me alleen te herinneren dat er vorig jaar ook een keer alle drank was afgepakt door Yorin zelf en dat de bewoners het er toen over hadden dat het een klote sanctie was, omdat ze er minstens twee weken over zouden doen om alle merken en dranken weer aangevuld te krijgen (wegens budget of zo)

Ik vind het maar een dilemma van lik mijn vest.
Dat hebben ze toch zo door, en wat bb hoopt dat ze dan boos worden op de nieuwe, gaat echt niet gebeuren.
die zijn echt niet zo dom, wel dom oke, maar niet zo
Ik verwacht dat ze misschien zelfs gaan meehelpen
pi_6348176
Ik denk dat deze dilemma's voor arm anders uit gaan pakken dan voor rijk. Ik voorzie in arm wel ruzie hierdoor, ze gaan elkaar verdenken, beschuldigen de verkeerde en de bom barst. Wishfull thinking?
In rijk hadden ze beter iets anders kunnen verzinnen dan het drank. kleding laten verdwijnen, de voorraad sigaretten laten verdwijnen, elkaar laten verdwijnen haha....
  Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:46:51 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6349238
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:39 schreef danosa het volgende:
Ik denk dat deze dilemma's voor arm anders uit gaan pakken dan voor rijk. Ik voorzie in arm wel ruzie hierdoor, ze gaan elkaar verdenken, beschuldigen de verkeerde en de bom barst.
Ik denk het niet. Zeker zodra ze doorkrijgen dat in Rijk alle drank weg is, is meteen wel duidelijk dat het om een dilemma gaat.

Vraag is dan alleen: had dit dilemma aangenomen moeten worden? Nee natuurlijk! Maar dat heeft Yorin slim gespeeld:

1. de nieuwelingen wisten nog niet hoe de situatie in de bunker was toen ze het dillemma aannamen. Ze waren er vast niet van doordrongen dat elk beetje eten echt superbelangrijk is daar, en dat ze al ruzieen om een reep.

2. Marc en Wouter wisten nog niet wie van hun 2-en in de bunker terecht zouden komen.

3. Ze werden tijdens een live-uitzending verrast met dit dilemma. Zo'n live uitzending is altijd een heel gedoe met floormanagers, cameramensen en geluidstechnici, gegeven bij het feit dat ze al helemaal zenuwachtig zijn omdat ze dadelijk het huis in moeten: zeg dan maar eens "bekijk het maar" tegen zo'n dilemma.

En dan die vreselijke pakjes die ze gisteren aanmoesten: ze zijn echt genaaid door Yorin.

pi_6349321
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Zeker zodra ze doorkrijgen dat in Rijk alle drank weg is, is meteen wel duidelijk dat het om een dilemma gaat.

Vraag is dan alleen: had dit dilemma aangenomen moeten worden? Nee natuurlijk! Maar dat heeft Yorin slim gespeeld:

1. de nieuwelingen wisten nog niet hoe de situatie in de bunker was toen ze het dillemma aannamen. Ze waren er vast niet van doordrongen dat elk beetje eten echt superbelangrijk is daar, en dat ze al ruzieen om een reep.

2. Marc en Wouter wisten nog niet wie van hun 2-en in de bunker terecht zouden komen.

3. Ze werden tijdens een live-uitzending verrast met dit dilemma. Zo'n live uitzending is altijd een heel gedoe met floormanagers, cameramensen en geluidstechnici, gegeven bij het feit dat ze al helemaal zenuwachtig zijn omdat ze dadelijk het huis in moeten: zeg dan maar eens "bekijk het maar" tegen zo'n dilemma.

En dan die vreselijke pakjes die ze gisteren aanmoesten: ze zijn echt genaaid door Yorin.

mee eens dat ze het snel door zullen krijgen

1: nou ik neem aan dat ook deze nieuwelingen BB3 hebben gezien en dan hadden ze kunnen weten dat eten heel belangrijk is in arm/bunker

2 maakt niet uit, 50% kans,

3 mee eens. Je moet heel veel moed heben om als je voor het eerst voor de camera's staat te gaan zeggen nee dat doe ik niet.
ik denk dat vrijwel niemand dat zou durven.

pi_6350915
Het 'bungalow' dilemma (alle drank verduisteren) is nog wel acceptabel om uit te voeren, maar om in de bunker al het eten 'kwijt' te maken is een dilemma die ik subiet zou weigeren. En moet dat dan de hele week? Heb gisteren in de live-uitzending niet goed begrepen voor hoe lang dit dilemma dan geldt?

Als je bedenkt dat de beloning 'slechts' volgende week de dubbele hoeveelheid eten is en daar tegenover staat dat er 1 week niets te eten is dan lijkt me de keus ook niet moeilijk.

Ten eerste: onuitvoerbaar. Iedereen valt binnen twee a drie dagen voor 'dood' neer en er komt sowieso grote hommeles van.

Ten tweede: bij een eventuele fysieke confrontatie zullen de bunkerbewoners (nog) minder kans hebben te winnen.

Ten derde: wie zegt dat dezelfde groep die nu dan afziet ook volgende week als de beloning komt nog in de bunker zit en er dan profijt van heeft.

Kortom alleen maar nadelen als je het dilemma aanneemt/uitvoert en geen of schamele beloning. Wat is dan het voordeel eigenlijk?

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_6350998
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:15 schreef tiki het volgende:
Het 'bungalow' dilemma (alle drank verduisteren) is nog wel acceptabel om uit te voeren, maar om in de bunker al het eten 'kwijt' te maken is een dilemma die ik subiet zou weigeren. En moet dat dan de hele week? Heb gisteren in de live-uitzending niet goed begrepen voor hoe lang dit dilemma dan geldt?

Als je bedenkt dat de beloning 'slechts' volgende week de dubbele hoeveelheid eten is en daar tegenover staat dat er 1 week niets te eten is dan lijkt me de keus ook niet moeilijk.

Ten eerste: onuitvoerbaar. Iedereen valt binnen twee a drie dagen voor 'dood' neer en er komt sowieso grote hommeles van.

Ten tweede: bij een eventuele fysieke confrontatie zullen de bunkerbewoners (nog) minder kans hebben te winnen.

Ten derde: wie zegt dat dezelfde groep die nu dan afziet ook volgende week als de beloning komt nog in de bunker zit en er dan profijt van heeft.

Kortom alleen maar nadelen als je het dilemma aanneemt/uitvoert en geen of schamele beloning. Wat is dan het voordeel eigenlijk?

joh ze hebben niet gezegd dat hij het verplicht is
als hij denkt dit is te moeilijk dan jat hij een aardappel. dat merken ze niet.
het gaat er om dat hij alles wat hij wegmaakt dubbel terug krijgt.
Ik denk dat hij er al achter is hoe moeilijk dat is in de bunker
pi_6351151
Ik denk dat dit weer zo'n Borsato dillema is.

Ik denk dat ze het gewoon hadden moeten weigeren, zeker in de Bunker......
Dat dan BB ze beloond omdat Marc ?? de bunkerbewoners niet laat verhongeren...

sas

Babe In Totale Control of Herself
pi_6351267
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:29 schreef Sassefras het volgende:
Ik denk dat dit weer zo'n Borsato dillema is.

Ik denk dat ze het gewoon hadden moeten weigeren, zeker in de Bunker......
Dat dan BB ze beloond omdat Marc ?? de bunkerbewoners niet laat verhongeren...

sas

tja ook bb weet dat iemand die net nieuw is niet gaat zeggen dikke reet
pi_6400239
Confrontatie geweest!!!!

Rekensommetjes voor de mannen:

www.big-brother.nl

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_6400493
Ik weet even niet hoe ik de vragen hier naartoe moet kopiëren. Is er een handige fokker in de buurt die dat even zou kunnen regelen?
pi_6400514
Dit moesten de mannen oplossen

Vraag I
Suzan heeft een onbekend aantal sigaretten. Na er één op te roken, geeft ze de helft van het aantal sigaretten dat ze over heeft aan Peter. Suzan rookt daarna nog een sigaret, vervolgens geeft ze van de overige sigaretten de helft aan Helen. Nu heeft ze nog 5 sigaretten over.
Hoeveel sigaretten had Suzan eerst?

Vraag II
Jan is 12 jaar oud. Hij is drie keer ouder dan zijn broer Wim. Hoe oud is Jan, als hij twee keer ouder is dan zijn broer Wim?

Vraag III
Bereken (-2+4) x (25x9+26)+25x6=?

Vraag IV
Een autohandelaar vindt dat hij een slechte dag heeft gehad. Hij heeft maar twee autos verkocht en elke auto verkocht hij voor €7500. Op één auto maakt hij 25 % winst op de inkoopprijs, de andere auto verkocht hij met 25% verlies.
Heeft de autohandelaar winst of verlies gemaakt? En wat is het bedrag?

pi_6400850
Volgens mij zijn ze wel te doen:

vraag 1 23 sigaretten

vraag 2 jan blijft gewoon 12 of hij is 8 geworden

vraag 3 3162

vraag 4 7500 * 75/100 = 5625 (winst dus 1875)
7500 * 100/75 = 10000 (verlies dus 2500) saldo verlies 625

Ik heb het alleen wel in 2 minuten gedaan, de bewoners in 20 minuten, dus er kan een foutje ingeslopen zijn

pi_6400955
Ik zal nog ff wachten met de antwoorden hier te plaatsen
Misschien willen er nog meer mensen de vragen oplossen!

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 21-10-2002 22:29]

pi_6400972
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 22:22 schreef Remquito het volgende:
Volgens mij zijn ze wel te doen:

vraag 1 23 sigaretten

vraag 2 jan blijft gewoon 12 of hij is 8 geworden

vraag 3 3162

vraag 4 7500 * 75/100 = 5625 (winst dus 1875)
7500 * 100/75 = 10000 (verlies dus 2500) saldo verlies 625

Ik heb het alleen wel in 2 minuten gedaan, de bewoners in 20 minuten, dus er kan een foutje ingeslopen zijn

Er zijn foutjes ingeslopen
  maandag 21 oktober 2002 @ 22:48:38 #130
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6401504
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 22:09 schreef late_vogel het volgende:
Dit moesten de mannen oplossen

Vraag I
Suzan heeft een onbekend aantal sigaretten. Na er één op te roken, geeft ze de helft van het aantal sigaretten dat ze over heeft aan Peter. Suzan rookt daarna nog een sigaret, vervolgens geeft ze van de overige sigaretten de helft aan Helen. Nu heeft ze nog 5 sigaretten over.
Hoeveel sigaretten had Suzan eerst?

23 sigaretten
quote:
Vraag II
Jan is 12 jaar oud. Hij is drie keer ouder dan zijn broer Wim. Hoe oud is Jan, als hij twee keer ouder is dan zijn broer Wim?
18 jaar oud
quote:
Vraag III
Bereken (-2+4) x (25x9+26)+25x6=?
652
quote:
Vraag IV
Een autohandelaar vindt dat hij een slechte dag heeft gehad. Hij heeft maar twee autos verkocht en elke auto verkocht hij voor €7500. Op één auto maakt hij 25 % winst op de inkoopprijs, de andere auto verkocht hij met 25% verlies.
Heeft de autohandelaar winst of verlies gemaakt? En wat is het bedrag?
auto 1 is 1500 euro winst
auto2 is 2500 euro verlies
totaal 1000 euro verlies

-edit- ca 10 minuten over gedaan

pi_6401621
Jappie Ook foutje(s) ingeslopen
  maandag 21 oktober 2002 @ 22:54:06 #132
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6401660
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 22:52 schreef late_vogel het volgende:
Jappie Ook foutje(s) ingeslopen
Oe ben benieuwd waar...

-edit- Hmmkzie het al denk ik...

Vraag 2 = 16 jaar

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 21-10-2002 22:56]

maandag 21 oktober 2002 @ 22:55:53 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6401699
Ik kreeg overal dezelfde antwoorden als Remquito... alleen bij vraag twee moet het antwoord zijn 16 !
pi_6401758
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik kreeg overal dezelfde antwoorden als Remquito... alleen bij vraag twee moet het antwoord zijn 16 !
Dan toch nog een foutje
pi_6401864
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 22:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Oe ben benieuwd waar...

-edit- Hmmkzie het al denk ik...

Vraag 2 = 16 jaar

Smiecht dat heeft Scanman voorgezegd
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:03:48 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6401887
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:02 schreef late_vogel het volgende:
Heb je 'm ook door
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:04:15 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6401901
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 22:58 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Dan toch nog een twee foutjes

Nu maak jij zelf ook een foutje....
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:04:54 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6401921
Maareh.. vraag 1 is zeker goed... vraag 2 is zeker goed... vraag 3 is zeker goed... en volgens mij moet vraag 4 ook goed zijn... Maar als ik ergens over twijfel is het vraag 4, dus die kijk ik nog maar even na.
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:06:05 #139
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6401946
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:02 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Duhhh...[sub]Als er iemand is waar ik het al 2 seizoenen lang structureel mee oneens ben dan is het Scan wel... [/sub]
pi_6401951
Niet stiekem gaan kijken ik zal zo de uitslag geven
pi_6401954
Oeps had er toch beter even goed voor kunnen gaan zitten....

eentje goed

Ik overstijg niet het niveau van de gemiddelde big brother bewoner. Ben ik echt een Jeannette????? Waar is mijn gereedschapkist????

maandag 21 oktober 2002 @ 23:10:54 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6402077
Antwoord op vraag 4moet zijn 1000 ,-

Een auto gekocht voor 6000,-
Een auto gekocht voor 10000,-

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 21-10-2002 23:12]

maandag 21 oktober 2002 @ 23:11:05 #143
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6402085
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:06 schreef Remquito het volgende:
Oeps had er toch beter even goed voor kunnen gaan zitten....

eentje goed

Ik overstijg niet het niveau van de gemiddelde big brother bewoner. Ben ik echt een Jeannette????? Waar is mijn gereedschapkist????

Ja de bunker in jij *kijkt streng* alleen nog maar sabbelen op spruiten vanaf nu..!!!
pi_6402164
Nou hier de uitslag dan

Vraag I
Antwoord:23
Want 23-1= 22 X ½ = 11 1 = 10 X ½ =5
Opmerking: deze vraag is ook goed uit te rekenen als je telkens een ander getal invult.

Vraag II
Antwoord: 16 jaar
Uitwerking: 12/3 dus broer is 4 jaar, dus het verschil tussen de broers is 8 jaar, als Jan twee keer zo oud is dan zal hij minimaal 16 moeten zijn, dus het antwoord is 16 ( 2 X 8) = 16

Vraag III
eerst tussen de haakjes
dan machtsverheffen
dan vermenigvuldigen en delen
dan optellen en aftrekken
Antwoord: 652
Dus:
(-2+4)·(25·9+26)+25·6= (eerst tussen de haakjes)
2·(225+26)+25·6= (eerst vermenigvuldigen)
2·251+150= (idem)
502+150= (dan optellen)
652

Vraag IV
Antwoord: verlies: € 1000
Auto 1 : 25% winst op de inkoopprijs dus 7500 = 125% dus de aankoopprijs was € 6000 en een winst van totaal € 1500
Auto 2: verlies van 25% dus € 7500 is 75% en de aankoopprijs was is €10000 dus dat is een verlies van € 2500
Totaal €1500 € 2500 = € 1000

* had er ook 2 fout *

maandag 21 oktober 2002 @ 23:18:35 #145
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6402248
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:14 schreef late_vogel het volgende:
Nou hier de uitslag dan

* had er ook 2 fout *

maandag 21 oktober 2002 @ 23:18:49 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6402255
Dan had ik die derde vraag dus nog fout.. hoewel ik het daar niet mee eens ben...

Bij de uitslag die jij geeft hadden de laatste cijfers volgens mij ook tussen haakjes moeten staan, dus zo:

Bereken (-2+4) x (25x9+26)+(25x6)

Aangezien dat niet zo was krijg je volgens mij dus
502 + 25 = 527

527 x 6 = 3162

maandag 21 oktober 2002 @ 23:20:04 #147
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6402280
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Dan had ik die derde vraag dus nog fout.. hoewel ik het daar niet mee eens ben...

Bij de uitslag die jij geeft hadden de laatste cijfers volgens mij ook tussen haakjes moeten staan, dus zo:

502 + 25 = 527

527 x 6 = 3162

Mijnheer van dalen wacht op antwoord
pi_6402387
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:18 schreef scanman01 het volgende:

502 + 25 = 527

527 x 6 = 3162

Yep, zo had ik het dus ook berekend. Lijkt me ook het enige correcte antwoord
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:24:48 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6402392
Ik zie hetzelfde antwoord nu staan op de BB site....
Je bent nooit te oud om te leren zal ik maar zeggen..
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:24:49 #150
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6402393
tussen haakjes gaat altijd voor ( en tussen de haakjes gaat vermenigvuldigen weer voor optellen).
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:28:50 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6402468
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:24 schreef Dynabite het volgende:
tussen haakjes gaat altijd voor ( en tussen de haakjes gaat vermenigvuldigen weer voor optellen).
Ik heb ook eerst de 2 sommen tussen de haakjes gedaan... dat is dus
2 x 251

Daarna dus + 25 ... en daarna x6

Schijnt niet goed te zijn

pi_6402501
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:18 schreef Jappie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik was zo eerlijk om ze te doen voor ik de goede antwoorden wist
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:31:30 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6402510
Ik wil alleen maar zeggen dat volgens mij die 25x6 op het einde dan ook tussen haakjes had moeten staan. Nu dat niet zo is tel je toch eerst 25 erbij op... en eindig je met 6x het totaal.
pi_6402524
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:24 schreef Dynabite het volgende:
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:34:45 #155
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6402557
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat volgens mij die 25x6 op het einde dan ook tussen haakjes had moeten staan. Nu dat niet zo is tel je toch eerst 25 erbij op... en eindig je met 6x het totaal.
En nu ben je op 21 okt. een beetje verdrietig??
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:36:26 #156
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6402591
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:30 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Ik was zo eerlijk om ze te doen voor ik de goede antwoorden wist

Uhuh das sportief, desalniettemin ook lachen.

[sub] Alenig stom van mezelf dat ik eerst dacht dat 3 x ouder hetzelfde was als de leeftijd van wim plus nog 3 keer de leeftijd [/sub]

maandag 21 oktober 2002 @ 23:42:42 #157
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6402697
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:34 schreef Anzjie het volgende:
En nu ben je op 21 okt. een beetje verdrietig??
Juist niet Op 21 Oktober weer wat geleerd... Ik vind het logischer dat de laatste twee cijfers dan ook tussen haakjes hadden gestaan, maar het blijkt dus een regel te zijn (heb ik weer niet opgelet op school )
  maandag 21 oktober 2002 @ 23:51:13 #158
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6402828
Ter afbraak van mijn eerdere: "Mijnheer van dale wacht op antwoord" volgt hier de modernere versie.........
Hoe Moeten Wij Van De Onvoldoendes Afkomen

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 21-10-2002 23:54]

maandag 21 oktober 2002 @ 23:52:45 #159
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6402842
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:51 schreef Jappie het volgende:
Ter afbraak van mijn eerdere: "Mijnheer van dale wacht op antwoord" volgt hier de modernere versie... Hoe Komen Wij Van De Onvoldoendes Af

Hoe komen we aan discussies??

pi_6403057
quote:
Ter afbraak van mijn eerdere: "Mijnheer van dale wacht op antwoord" volgt hier de modernere versie.........
wat een
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 00:10:12 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6403123
quote:
* Even snel doorgelezen *
Okee BB.. kom maar op met de volgende serie sommen!!!

En doe ook nog maar een Jan/Wim som, want sommigen hadden daar ook moeite mee

Moderator maandag 4 november 2002 @ 15:57:29 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6619868
alert... alert.... alert...

Er is weer iets gaande, zie streams van Bunnyma!

De mannen moeten weg.. de vrouwen switchen deels van kant...

pi_6619905
Da's mooi en dat werd tijd ook.
pi_6619994
Als ik het zo lees is BB weer eens mild

Ursula mag naar de bunker naar Arthur, en hiervoor mogen twee dames naar de bungalow.
Sjezus, ze hadden beter een leuke confrontatie kunnen manipuleren. Dan had er ook een switch kunnen plaatsvinden

pi_6621296
zo zie je maar weer. jeanette en Margriet mochten naar de bungalow dat de 2 met de grootste bek hun zin krijgen
pi_6621309
quote:
Op maandag 4 november 2002 16:04 schreef Remquito het volgende:
Als ik het zo lees is BB weer eens mild

Ursula mag naar de bunker naar Arthur, en hiervoor mogen twee dames naar de bungalow.
Sjezus, ze hadden beter een leuke confrontatie kunnen manipuleren. Dan had er ook een switch kunnen plaatsvinden

Dat konden ze niet doen want de bungalowers hebben 1 week bungalow verdiend weet je nog?
dus vandaar een soort van dilemma
pi_6622243
quote:
Op maandag 4 november 2002 17:17 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat konden ze niet doen want de bungalowers hebben 1 week bungalow verdiend weet je nog?
dus vandaar een soort van dilemma

Sinds wanneer komt BB haar beloftes na??? Ik had de eerste bewoner nog moeten zien die hier tegen was gaan protesteren

Dit vind ik nou niet echt een dilemma te noemen hoor. Goh, hoelang zou Ursula hebben moeten nadenken om naar Arthur te gaan
En Jeannette en Margriet zijn er nu toch wel zwaar ingeluist hoor, dat ze 3 dagen naar de bungalow moeten

maandag 4 november 2002 @ 18:28:10 #168
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6622340
quote:
Op maandag 4 november 2002 18:23 schreef Remquito het volgende:

[..]

Sinds wanneer komt BB haar beloftes na??? Ik had de eerste bewoner nog moeten zien die hier tegen was gaan protesteren

Dit vind ik nou niet echt een dilemma te noemen hoor. Goh, hoelang zou Ursula hebben moeten nadenken om naar Arthur te gaan
En Jeannette en Margriet zijn er nu toch wel zwaar ingeluist hoor, dat ze 3 dagen naar de bungalow moeten

Het was geen dilemma, hoor!
Ursula is zelf gaan vragen in de DBK of ze naar de bunker mocht.
Terwijl ze onder de douche stond had BB dit verzonnen.
Het enige dilemma was welke twee gaan er naar de bungalow.
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')