Wat heeft EJ hiermee te maken?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:29 schreef Giertje het volgende:
bij deze om eric jan tevreden te houden
[ afbeelding ]
Gemist ik wilde ook gaan kijken. Staat wel op uitzending gemistquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat heeft EJ hiermee te maken?
Heeft iemand trouwens laatst veronica's nachtwacht gezien? Ze gingen naar een voorgaande editie van Grindfeast en ik vraag me af hoe het in beeld is gebracht
Ik denk helaas van wel ja. Of een beetje toen Veronica Gaahl ging interviewenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:54 schreef GimmeGore het volgende:
Zal vast ja, maar ik heb weinig tijd, dus als mensen hier nu al zouden zeggen: "het is van het niveau Rutger Leert Stappen" hoef ik het niet te zien
volgens mij organiseert hij hetquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens laatst veronica's nachtwacht gezien? Ze gingen naar een voorgaande editie van Grindfeast en ik vraag me af hoe het in beeld is gebracht
http://www.kijk.nl/video/mfD7pywXaQc8quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jeff Hanneman is overleden.quote:Slayer band · 3,359,751 like this.
13 minutes ago near Los Angeles, CA ·
Slayer is devastated to inform that their bandmate and brother, Jeff Hanneman, passed away at about 11AM this morning near his Southern California home. Hanneman was in an area hospital when he suffered liver failure. He is survived by his wife Kathy, his sister Kathy and his brothers Michael and Larry, and will be sorely missed.
Our Brother Jeff Hanneman, May He Rest In Peace (1964 - 2013)
Hier ook... Ik was 12 toen Reign in blood uitkwam, die plaat maakte toen ongelofelijk veel indruk op me. RIP Jeff.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:37 schreef lifeblind het volgende:
Zo, tijd voor een Slayer marathon op m'n werk! (weliswaar via de koptelefoon, maar dan nog)
Mja, toen Reign in Blood uitkam was ik 8 maandenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hier ook... Ik was 12 toen Reign in blood uitkwam, die plaat maakte toen ongelofelijk veel indruk op me. RIP Jeff.
Ik 5 maar maar mijn broer 18 en die heeft er wel voor gezorgd dat het ook een indruk op mij gemaakt heeft!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hier ook... Ik was 12 toen Reign in blood uitkwam, die plaat maakte toen ongelofelijk veel indruk op me. RIP Jeff.
Dit was al jaren geleden, heeft hierdoor ook meerdere malen op het randje van de dood gebalanceerd, maar uiteindelijk is een leveraandoening hem fataal geworden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:01 schreef Snakey het volgende:
Ik dacht even toen ik liver failer hoorde dat het drank zou zijn ofzo, maar het was hoogstwaarschijnlijk door een spinnenbeet...
http://www.rollingstone.c(...)-dead-at-49-20130502
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |