PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Alves voegt helemaal niets toe hoor. Alba is 40 klasses beter.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat duiken ben ik over eens en het is een irritante speler ja.
Maar hij is wel de beste RB voor Barca en speelt heerlijk samen met Messi
Alves speelde een hele lange tijd echt heel goed hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alves voegt helemaal niets toe hoor. Alba is 40 klasses beter.
Ik zou Alves verkopen en Montoya altijd laten spelen.
Alves heeft de meeste assists gegeven op Messiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat duiken ben ik over eens en het is een irritante speler ja.
Maar hij is wel de beste RB voor Barca en speelt heerlijk samen met Messi
quote:
Omdat er een onderzoek is ingesteld door de europese commissie over de subsidiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom krijg ik op dit moment geen coins voor me verkochte spelers?
Omdat Messiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom praten jullie om zo´n wedstrijd die echt totaal niet boeit?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef vandermar het volgende:
Omdat er een onderzoek is ingesteld door de europese commissie over de subsidie
Podolski LM ook nooit begrepenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Mirallas scoort en hij staat voor het eerst dit seizoen op links. Zal je dus net zien dat hij, net als alle Belgen, een IF LW/LM krijgt
Die speelt wel bijna altijd links bij Arsenal als hij meedoetquote:
Linkerspits dan toch zeker?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die speelt wel bijna altijd links bij Arsenal als hij meedoet
nope echt linksquote:
Die was zo fijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had wel redelijke stats ja.
wtfquote:
Ziekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HSVquote:
okquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
Avond
Prachtig zeg dat record van Messi ....
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
Avond
Prachtig zeg dat record van Messi ....
quote:
Ibra 3 goals Messi 5 goalsquote:
Volgens mij het vorig jaar echt iedereen hier hem op links en Lukaku in de spits. Dat speelde dan ook goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij het vorig jaar echt iedereen hier hem op links en Lukaku in de spits. Dat speelde dan ook goed
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
Ik zou dus echt niet onderdoen voor een Pique of Bartra.
Ach joh, iedereen kan daar achterin staan.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, iedereen kan daar achterin staan.
Van der weg kwijtquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand een goed bronze 3-5-2 teampje? Het liefst met overpowerede verdedigers.
Voldoet niet aan de toernooi eisen toch?quote:
3 nations toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voldoet niet aan de toernooi eisen toch?
Heb je nog ingezet? Of door mij niet?quote:
oh ik dacht exact 3, maar het is minimaal 3?quote:
Ja wel 3 euroquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je nog ingezet? Of door mij niet?
oh ik dacht minimaal 3, is het exact 3?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik dacht exact 3, maar het is minimaal 3?
ff opgezocht, maar jij had gelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
oh ik dacht minimaal 3, is het exact 3?
Hadden vandaag gewoon kampioen worden..echt bizarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
Bayern 20 punten voorsprong met nog 7 wedstrijden te gaan
Timmy, wat een verneukte zin voor jouw doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Completing als ik me team aant bouwen ben
me is mijn, verder klopt het tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Timmy, wat een verneukte zin voor jouw doen
En tegenwoordig is er altijd wel completing volgens mij![]()
Haha baasquote:
surewinnen haalt de fun van de funbet afquote:
Hoeveel krijg je als je dat nu doet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
surewinnen haalt de fun van de funbet af
Die 2 dingen ja..ik ben beter gewend van jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
me is mijn, verder klopt het toch? Ja en aan het, maar dat doe ik ook vaker
Waarom is van der Wiel een UP?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hadden vandaag gewoon kampioen worden..echt bizar
lolquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Timmy, wat een verneukte zin voor jouw doen
Sorry manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 2 dingen ja..ik ben beter gewend van je
En Wielleke is geen UP idd
Utrecht![]()
![]()
ifquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef BDIL het volgende:
Ik heb gelukkig 15 euro op over 9,5 goals gezet
Bij welke oddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef BDIL het volgende:
Die bet van jou in het WOS topic over wie het 6e punt van de tiebreak zou winnen tussen die 2 semi amateursquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef BDIL het volgende:
dan ben je nu zeker een rijke tattaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef BDIL het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die bet van jou in het WOS topic over wie het 6e punt van de tiebreak zou winnen tussen die 2 semi amateurs![]()
POM POM POMquote:
Hoezo hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die bet van jou in het WOS topic over wie het 6e punt van de tiebreak zou winnen tussen die 2 semi amateurs![]()
Wie is dit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Cufré is maar een vreemde speler. Hij is een CB en hij heeft Medium-Low zie ik netOok heeft hij random 76 penalties.
Donk?quote:
Hoe verzin je het om zo'n bet te plaatsen dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo hahaDie honden hadden hem nog gecanceled omdat het te laat was ingezet
jup. Maar toch heb ik nooit last van die verneukte workrates..zie mensen vaak klagen over dat soort dingen, maar bij Donk lijkt niemand het door te hebbenquote:
Ik had er bij hem ook geen last van. Bij iemand als Osborne ook niet en die heeft High-Medium.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. Maar toch heb ik nooit last van die verneukte workrates..zie mensen vaak klagen over dat soort dingen, maar bij Donk lijkt niemand het door te hebben
Ik keek live en het was een tiebeak op de service van die gast en een best hoge odd ( hij had de 1e set al gewonnen en was veel beterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe verzin je het om zo'n bet te plaatsen dan?
quote:
9.1k zou leuker zijnquote:
Netjesquote:
Netjesquote:
En nu is die van mij binnen bij over 10.5quote:
Ik ging stuk gisterquote:
Ik had een Castaignos voor 150 coinsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die bijna gekocht en die ernaast stond maar bij golds is er teveel concurrentie
Zullen we ook van die random toernooitjes doen @ ps3?quote:
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had een Castaignos voor 150 coins
Of je bent gewoon niet de enige met dit idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Irritante autobuyers nu ook al bij Pizarro
quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zullen we ook van die random toernooitjes doen @ ps3?
Dat sowieso maar dan nog is er niemand zo snel om in 1 seconde een speler te kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je bent gewoon niet de enige met dit idee.
Achterlijk traag ja die sitequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef BDIL het volgende:
Volgens mij laat bwin de website expres trager lopen aangezien mensen nu bakken met geld maken door deze wedstrijd
Soms staan er ook nog auctions die allang zijn gekocht en als je er op klikt is het net alsof ze pas op dat moment worden verkocht..ook wel raar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat sowieso maar dan nog is er niemand zo snel om in 1 seconde een speler te kopen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achterlijk traag ja die sitedaardoor per ongeluk 2 bets op over 10.5 geplaats
Dit heb ik vaak met fitnesskaartjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms staan er ook nog auctions die allang zijn gekocht en als je er op klikt is het net alsof ze pas op dat moment worden verkocht..ook wel raar.
Net was er 1 voor 1.1k, daar werd zo snel 1k op geboden en een seconde later werd hij via BIN verkocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms staan er ook nog auctions die allang zijn gekocht en als je er op klikt is het net alsof ze pas op dat moment worden verkocht..ook wel raar.
quote:
Kunnen we ook wel doen dan toch als er nog 2-3 man zijn die willenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee.Ik vind het idee wel leuk.
nice, richting de pvrquote:
+1 hierquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kunnen we ook wel doen dan toch als er nog 2-3 man zijn die willenVond het idee ook wel leuk
Weer eens wat anders, speel amper meer fut eigenlijk misschien hierdoor weer een beetje dan ^^
[..]
nice, richting de pvr
Idd dan heb ik al 55 euroquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kunnen we ook wel doen dan toch als er nog 2-3 man zijn die willenVond het idee ook wel leuk
Weer eens wat anders, speel amper meer fut eigenlijk misschien hierdoor weer een beetje dan ^^
[..]
nice, richting de pvr
morgen nog wat cashen bij HEE - FEYquote:
Morgen ben ik niet actief of FOKquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morgen nog wat cashen bij HEE - FEYen vitesse
Is HEE - FEY niet vanavondquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morgen nog wat cashen bij HEE - FEYen vitesse
jezelf een beetje gejinxtquote:
Twente staat 9 punten achter op PSV ofzo johquote:
Die bet had ik ook altijd af laten kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje dacht dat hij al binnen was. Dan vraag je erom haha
Brama is wel echt zo'n smerige ratquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef FCsuarez het volgende:
gun iedereen bij twente een goal maar brama
Dacht ik eindelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
hahahquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin vroeg of ik mee ging met iets van pasen.
Ja maar ik vind het altijd leuk als Twente verliestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Twente staat 9 punten achter op PSV ofzo joh
Op zijn Duitsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
Hij heeft ook nog amper basisplaatsen gehad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Lol hij had nog niet eens gescoord dit seizoen tot vandaag
iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahahnee ik doelde op twente dat je deed alsof je hem al had en nu vlak voor het eind genaaid
Heel moeilijkquote:
Tja, die goal hing al een tijdje in de lucht natuurlijk..dan moet je maar surewinnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:26 schreef Djeetje het volgende:
Ik voel me nu echt in mijn kont genomen
Mijn login faalt steeds en met de ipad kan het ook nietquote:
Jij weet hoe dat voelt? Okequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:26 schreef Djeetje het volgende:
Ik voel me nu echt in mijn kont genomen
Ik probeer het tijdens Feyenoord nog een keerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn login faalt steeds en met de ipad kan het ook niet
Als CB?quote:
Ik wil eigenlijk TV kijken en ik wil eerst tegen iemand andersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee hallo randompeople, wie wil er zo randoms?
Morgen man, ben al 24 uur wakkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk TV kijken en ik wil eerst tegen iemand anders
quote:
Inloggen en etc duurt 80 jaarquote:
Mangala speelt CB zo te zien ja..Alex Sandro staat LBquote:
Oei, dat wordt een leuke IFquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mangala speelt CB zo te zien ja..Alex Sandro staat LB
Zie het nu ja, paupers. AL is bwin niet zo vaak offline..Unibet heeft veel vaker issuesquote:
Ik eigenlijk ook. Toch heb ik ondanks het feit dat ik zo moe ben vanmorgen nog dat nieuwe toernooi gewonnenquote:
Die opmerking dat je niet kon slapen door de kritiek hier was een grapje toch hè?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Toch heb ik ondanks het feit dat ik zo moe ben vanmorgen nog dat nieuwe toernooi gewonnen
Nee, dat is echt zo en ik had het ook heel warm terwijl mijn raam open stond. Heel raar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die opmerking dat je niet kon slapen door de kritiek hier was een grapje toch hè?
lolquote:
De mijne wordt niet leukquote:
Jungske toch, het is maar een internetforumquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo en ik had het ook heel warm terwijl mijn raam open stond. Heel raar.
Niet leuk voor ons of niet leuk voor jouquote:
ik moet nog een team verzinnen manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sneller anders mag je niet meer meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet nog een team verzinnen man
Skiet is op manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet nog een team verzinnen man
oke ik heb al wat verzonnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sneller anders mag je niet meer meedoen
Wij zo potje danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sneller anders mag je niet meer meedoen
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wedden dat Twente zijn eerste thuiswinst van het jaar dan pakt tegen PSV
Haha ja zag het net.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Die vrije trappen van Balotelli, 5 genomen ofzo alle 5 tegen de keeper
Ja waren ook niet slecht ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha ja zag het net.
Tenmiste nog tussen de palen.
Jaa Balo is wel goed bij Milan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja waren ook niet slecht ofzoZag er gewoon grappig uit. eentje nog die keeper losliet en Montolivo de 1-0 binnentikte
For the helft asliepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee Thaddy Westside, where are you?
Oh das mooi, dan heb ik misschien een kans tegen jequote:
Wellicht. Maar zal er niet veel van bakken ben ik bangquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh das mooi, dan heb ik misschien een kans tegen je![]()
Maar jij komt dus ook niet futten?
Dan ga ik maar even een normaal team erbij maken, zodat als er niemand komt ik iig wat online kan spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wellicht. Maar zal er niet veel van bakken ben ik bang
Miss zo even uurtje pitten daarna zal ik wel wat fitter zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even een normaal team erbij maken, zodat als er niemand komt ik iig wat online kan spelen
Niet dat ik weet me internet is echt sloomquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hebben we al genoeg liefhebbers voor randoms op ps3?
Mag je hem al posten? DM anders, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb echt een bazenteamOf ik nou win of verlies
Ik DM hem welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag je hem al posten? DM anders, nu ben ik nieuwsgierig
je zal het wel zienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gebruik je vaker van die verkouden spelers ja. Echt een kutteam
Je hebt geen speler die je vorige keer ook had he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb echt een bazenteamOf ik nou win of verlies
Uhm Sakho had ik al in een ander team, maar die zat nou in mijn draw. Verder nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt geen speler die je vorige keer ook had he?
Mijn team vind ik leuk omdat er spelers bij zitten die ik nog niet gebruikt heb, maar mij wel chill lijken.
IF Kagawa bijv
join je ook randoms ? moeten we nog een paar andere hebben.quote:
ja, ik vind het goed, had het ook al met mijn broertje gedaan een keer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
join je ook randoms ? moeten we nog een paar andere hebben.
Heb je mijn secretaresse gesproken? Of heb je al betaald/ alles afgehandeld?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
join je ook randoms ? moeten we nog een paar andere hebben.
Overdracht is vandaag gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je mijn secretaresse gesproken? Of heb je al betaald/ alles afgehandeld?
Oke, net van jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Overdracht is vandaag gedaan.
Je zal het geld dinsdag hebben vanwege de feest dagen.
ja, drukke periodes wel altijd hoor, die feestdagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Overdracht is vandaag gedaan.
Je zal het geld dinsdag hebben vanwege de feest dagen.
Moeten we even kijken wie nog meer willenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, ik vind het goed, had het ook al met mijn broertje gedaan een keer.
Immers is gewoon een achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Immers lijkt eraf te moeten..blessure door zijn eigen achterlijke actie
Watskeburtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Immers lijkt eraf te moeten..blessure door zijn eigen achterlijke actie
Bal schoot van zijn voet af, toen ging hij als een lompe gek door en maakte hij een overtreding waarbij hij zelf verkeerd terecht kwam.quote:
Ik had een CF-ST vandaag voor 5.5k, daar was ik wel tevreden meequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu met de onmogelijke opgave bezig een goedkope LW>LM te vinden op de markt
Het is niet meer zoals in FUT11 dat iedereen er positie- en formatiekaarten voor lage prijzen erop zetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had een CF-ST vandaag voor 5.5k, daar was ik wel tevreden mee
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
VDM met zijn Driesje moet een blessure krijgen hahah
Op zijn dikke neus komt hij terug. Daag Lex
Die heb ik laatst verkocht voor 1500 coins volgens mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu met de onmogelijke opgave bezig een goedkope LW>LM te vinden op de markt
Ik gun spelers nooit echt blessures (of ik moet onder invloed zijn van ietsquote:
Dat is de helft van wat je er minimaal voor zou moeten krijgen. Op xbox tenminste.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die heb ik laatst verkocht voor 1500 coins volgens mij.
preciesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik gun spelers nooit echt blessures (of ik moet onder invloed zijn van iets) maar hier kan ik toch wel om lachen
Ja zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Mag ik eigenlijk een positiekaart op ronaldinho gebruiken?
Ik kreeg hem niet weg voor 2500 coins..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is de helft van wat je er minimaal voor zou moeten krijgen. Op xbox tenminste.
Altijd gewoon BIN doen bij dat soort kaarten. Mensen betalen voor gemak.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kreeg hem niet weg voor 2500 coins..
het laagste wat die kaarten gemiddeld voor gingen was volgens mij 2200 coins. Maar dan zijn de prijzen tijdens de crash niet meegenomen...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kreeg hem niet weg voor 2500 coins..
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
tijdelijk mijn vaste team![]()
NIF Vertonghen was voor mij zo waardeloos. Verder lijkt het mij wel een goed teamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt tijdelijk mijn vaste teamEven kijken of het fijn speelt, daarna beslissen welke IFs en SIFs ik ga kopen en een betere RM zoeken. Nu even een goedkoop teampje voor erbij
Het ziet er idd raar uitquote:
Tjah ik wil het even gaan proberen. Kompany erbij zou ook wat goed moeten makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
NIF Vertonghen was voor mij zo waardeloos. Verder lijkt het mij wel een goed team
quote:
Heb jij ooit commentaar gehad op de filmpjes van DS2?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |