Geeft niksquote:
Ja neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geeft niks
Als vergoeding moeten de Pussycat Dolls of Beyonce in de OP staan.
Zijn vriendin lijkt me dan beterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
misschien wil je moeder wel helpen
moeten fappen als je een vriendin hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn vriendin lijkt me dan beter
Long distance is een bitchquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moeten fappen als je een vriendin hebt
.. als je niet vaak kan afspreken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Long distance is een bitch
Yeah truequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. als je niet vaak kan afspreken.
Die heeft nu kennelijk een leven (quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Waar is gaygay eigenlijk? Die heb ik lang niet gezie
Zelfs zonder lijkt het me een bitch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
.. als je niet vaak kan afspreken.
wat zonder? vriendin?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zelfs zonder lijkt het me een bitch.
Nee ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zonder afstand.
Snap je, want je vriendin als bitch hihaho![]()
Zoiets denk ik. Vrouwen zijn over het algemeen vaker te vinden op instagram en twitterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
Wat is het aandeel mannen.vrouwen op FOK! eigenlijk? 70% man en 30% vrouw?
Dan is het het best er over op te houden. Ik ben vreselijk in grappen uitleggen.quote:
Er zitten geen vrouwen op FOK! man...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
Wat is het aandeel mannen.vrouwen op FOK! eigenlijk? 70% man en 30% vrouw?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Vrouwen zijn over het algemeen vaker te vinden op instagram en twitter
Tumblr*quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Vrouwen zijn over het algemeen vaker te vinden op instagram en twitter
Als je ze uberhaupt moet uitleggen heb je een probleemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan is het het best er over op te houden. Ik ben vreselijk in grappen uitleggen.
Wellesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zitten geen vrouwen op FOK! man...
Ja dat zeggen ze maar zijn gewoon volwassen mannen hoorquote:
Echt waarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In nederland niet zomerk ik dan.. Hier in de omgeving zijn dat ook meer jongens
In mijn hoofd zijn ze hi-la-ri-sch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je ze uberhaupt moet uitleggen heb je een probleem
oja tuulrijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze maar zijn gewoon volwassen mannen hoor
Oh zal de omgeving wel zijn danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echt waarwant ik ken eigenlijk gene jongens in mijn persoonlijke omgeving met tumblr.
ik ook, ook keiveel meisjes hebben blogspot. ok doeiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echt waarwant ik ken eigenlijk gene jongens in mijn persoonlijke omgeving met tumblr.
Mijn omgevingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh zal de omgeving wel zijn dan
Ligt eraan wat je vanavond wil bereiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
haar los of in een wilde vlecht vanavond?
zoiets dus
[ afbeelding ]
Ik zeg losquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
haar los of in een wilde vlecht vanavond?
zoiets dus
[ afbeelding ]
Mijn deskundigheid negeren en niet eens quotenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja jij bent de enige hier die mij recent gezien heeft dus ik ga maar uit van jouw mening.
Datequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat ga je doen dan vanavond DV?
Waarom moet mn haar los als ik interesse heb?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je interesse hebt: los
Als je niet weet of je wel interesse hebt: vlecht
Sorry hoor, maarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Date
maar weet niet of de jongen leuk is want was drunk
maar hij heeft wel een dure auto en is knap
who knows
dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen dure auto dus chicks vallen niet op mij omg
te laatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom moet mn haar los als ik interesse heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
aparte criteria heb jijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja watdat heeft niet iedereen van 20 jaar
Sarcasmquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zeg ik niethet is alleen een opvallend iets
Ik ook niet man, ik voel jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen dure auto dus chicks vallen niet op mij omg
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
te laatoh dan doe ik mn haar vast en ga ik de hele tijd met mn armen over elkaar zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan geef je wel heel erg het signaal af dat je geen fysiek contact wil, al hoewel hij dan wel extra zijn best zal gaan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh dan doe ik mn haar vast en ga ik de hele tijd met mn armen over elkaar zitten
Noteer ik even gr grquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neuh, het zijn dingen die iemand anders dan de rest maken dus interesanter.
Als je echt interessant wil zijn VA dan moet je niet naar bezit kijken, eerder iets creatiefs oid doenquote:
lkr hard 2 get doen xoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan geef je wel heel erg het signaal af dat je geen fysiek contact wil, al hoewel hij dan wel extra zijn best zal gaan doen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je echt interessant wil zijn VA dan moet je niet naar bezit kijken, eerder iets creatiefs oid doen![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neuh, het zijn dingen die iemand anders dan de rest maken dus interesanter.
ligt aan het meisjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar anders dan de rest in geest is beter dan in bezit
Ik moest lachen, dat paas-eitwitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 18:39:56Zalig Pasen! http://t.co/JGQwgcGpIK reageer retweet
Dit is wel waar. Alleen als je snel de aandacht wil trekken dan is in bezit wel de beste optie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar anders dan de rest in geest is beter dan in bezit
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee geestelijk is altijd beter man![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Combinatie van beide is perfect.
Nou kijk het is meer dat als je in de kroeg zit meisjes niet de kans krijgen om te zien of je geestelijk iets speciaals en leuks hebt, dus je hebt bezit misschien nodig om aandacht te trekken, maar dat kan ook anders dan een dure auto.quote:
'saai'quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
de middenmoot is altijd veilig terrein
Maar als je goed gekleed bent helpt dat ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou kijk het is meer dat als je in de kroeg zit meisjes niet de kans krijgen om te zien of je geestelijk iets speciaals en leuks hebt, dus je hebt bezit misschien nodig om aandacht te trekken, maar dat kan ook anders dan een dure auto.
oh nee bedoelde meer dat een combinatie van alles op een gemiddeld niveau veilig isquote:
Omg ik vind me hier helemaal in terugquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh nee bedoelde meer dat een combinatie van alles op een gemiddeld niveau veilig is
dus niet té knap
niet té rijk
niet té lief
niet té gespierd
Ja maar je moet natuurlijk ook een klik hebben met iemand he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als je goed gekleed bent helpt dat ook
Ja ook, maar daarom de combiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar je moet natuurlijk ook een klik hebben met iemand he.
ja jij wel hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omg ik vind me hier helemaal in terug
ik ben niet tè knap, lief, gespierd of rijkquote:
nee maar je bent wel te dun voor je lengtequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik ben niet tè knap, lief, gespierd of rijk
BETEKENT DIT DAT IK TE PREFECT BEN?!?!![]()
Haten dan dat is handig bij sportenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar je bent wel te dun voor je lengte
gvdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chicks aantrekken kan iedereen wel
de kunst is om ze bij je te laten blijven.
En dit wordt moeilijker als je autistisch bent.
Stel je bent lelijk maar weet wel hoe je de aandacht van een meisje moet houden > succes
Stel je bent knap en super saai > doei
Maar niet bij chicksquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haten dan dat is handig bij sporten
'hey ik zit op wedstrijd zwemmen'quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haten dan dat is handig bij sporten
''Hey ik ben DJ''quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'hey ik zit op wedstrijd zwemmen'
ja, daar krijg je een meisje nat mee![]()
![]()
dan moet je haar eerst in het zwembad duwen
ja oke aantrekken is wel lastigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gvd![]()
Trouwens chicks aantrekken is juist de moeilijkheid bij de meeste mensen hoor
Ik ben een van de weinige die dat niet interessant vind.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Hey ik ben DJ''
sopsopsopsopsop
Gelukkig probeer ik jou niet te hosselenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige die dat niet interessant vind.
Barmannen daarentegen
Beter dan: 'hey ik ben een autist zonder sport'quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'hey ik zit op wedstrijd zwemmen'
ja, daar krijg je een meisje nat mee![]()
![]()
dan moet je haar eerst in het zwembad duwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
hmm, even volgende week kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig probeer ik jou niet te hosselen
Wanneer gaan we trouwens hosselen in grunn?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beter dan: 'hey ik ben een autist zonder sport'![]()
daarbij dan trek ik ze maar in het zwembad
![]()
Hieronder trouwens standaard zwemmer. Dus niet haten opja maar hij is niet ectoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek de persoon met de puisten, en de bril dus, thx voor de tipquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja oke aantrekken is wel lastigmaar tijdens uitgaan is op een chick, die in jouw league zit (!), afstappen en aanspreken niet echt een kunst ofzo
als zij in jouw league zit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zoek de persoon met de puisten, en de bril dus, thx voor de tip
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gvd![]()
Trouwens chicks aantrekken is juist de moeilijkheid bij de meeste mensen hoor
Dat inschattten is vaak vrij moeilijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja oke aantrekken is wel lastigmaar tijdens uitgaan is op een chick, die in jouw league zit (!), afstappen en aanspreken niet echt een kunst ofzo
maar ipv uitstekende botten heeft deze meneer mooie rondingen en spieren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij is 100% zeker ook te licht.
Hoe weet ik dan wie er in mijn league zitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als zij in jouw league zit?![]()
![]()
Ik heb ook geen uitstekende bottenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ipv uitstekende botten heeft deze meneer mooie rondingen en spieren.
oh ben benieuwd danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ook geen uitstekende bottenen ook ik heb spieren ja
je dm is vast niet aangekomenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je nog geen nudes van me dan![]()
Elk uur*quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt elke dag een nieuwe hossel toch?
Leer DV kennen, hertjes en Harry Stylesquote:
alles wat je hoeft te wetenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leer DV kennen, hertjes en Harry Styles
Iedereen doet best hetero te zijn, komt harry aan, gewoon casual gay as fuck asdfghquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen doet zo hun best om smooth te zijn en dan is harry daar zo casual being sexy asdfghj
Je bent gewoon, net als ik trouwens, jaloers as fuck op die dudequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iedereen doet best hetero te zijn, komt harry aan, gewoon casual gay as fuck asdfgh
Ik ben toch een van de mensen die zonder te liegen kan zeggen dat ze niet jaloers op harry zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent gewoon, net als ik trouwens, jaloers as fuck op die dude
je weet dat als je 1 van mijn obsessies afkraakt dit gebeurd he;quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iedereen doet best hetero te zijn, komt harry aan, gewoon casual gay as fuck asdfgh
Alsof dat al niet het geval isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je weet dat als je 1 van mijn obsessies afkraakt dit gebeurd he;
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je weet dat als je 1 van mijn obsessies afkraakt dit gebeurd he;
[ afbeelding ]
gefeliciteerd je bent de enige persoon die dit kanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is goedik kan ze tenminste tot op zekere hoogte mee zingen
als deze vraag naar mij is gericht kan je het antwoord al voorspellen neem ik aanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
One Direction is trouwens toch wel lichtelijk saaie muziek vind je niet
One Direction omg omg harry asdfghjkl?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als deze vraag naar mij is gericht kan je het antwoord al voorspellen neem ik aan
Ga die discussie niet aanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
One Direction omg omg harry asdfghjkl?
Waar zie jij een discussiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga die discussie niet aan
Nou of 1D goede muziek is of nietquote:
Smaken verschillen, niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou of 1D goede muziek is of niet
Ja lekker hoor, vanavond stapavondje met collega'squote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Avond mijn beste
Alles goed?
VAquote:
Dat dit kan in Nederland!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef ThePast het volgende:
gewoon 14 munten niet gepost in de rush, wtf
Ja wat is dezequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef ThePast het volgende:
gewoon 14 munten niet gepost in de rush, wtf
In dat geval krijg ik nog geld van jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
nou ik heb een date doei autisten
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dat geval krijg ik nog geld van je
Sjors Peter fanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt gedate met pizza?
Answer the god damn questionquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Answer the god damn question
quote:
quote:
quote:
tuurlijk niet. pizza is levenloos en heeft heel de avond hier gezeten.quote:
Ik vind ze wel lievv samenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
tuurlijk niet. pizza is levenloos en heeft heel de avond hier gezeten.
Ik denk dat brownie gewoon pizza heeft gegeten vandaag
kut sofquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
quote:
watquote:
nu lijk ik forever alone net als VAquote:
Ik heb gewoon wel iemand gemeet hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nu lijk ik forever alone net als VA
SVquote:
hi5 ik ben ook forever alonequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nu lijk ik forever alone net als VA
Hoe was t?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wel iemand gemeet hoor
Iets spannends gebeurd?quote:
welquote:
smoothquote:
Jullie daten met elkaar?quote:
oh nee lb heeft het doorquote:
krijg ik een nobel?quote:
jaquote:
Ik uh schrijf uh engels rap uh tekstenquote:
quote:
quote:
quote:
hehehquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat vond jij het leukste aan de date
Ik vond jou het leukst
IN MIJN GEDACHTEN BEN IK ALTIJD BIJ HAAR JAquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat vond jij het leukste aan de date
Ik vond jou het leukst
Ik at jou vanavondquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IN MIJN GEDACHTEN BEN IK ALTIJD BIJ HAAR JA
omgquote:
meant to bequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We hebben ook zoveel gemeen![]()
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHAHA LONER GA TERUG NAAR JE EENZAAMHEID HAHAHA
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Moet jij zeggen![]()
Ik ben vandaag heul lang weggeweest
kan je er weer even tegen aanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Moet jij zeggen![]()
jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef JRRY het volgende:
[..]Hoe is het sof, ben je al aan het oppassen?
/carequote:
Ja ga maarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even sociaal doen met mijn ouders, die vinden mij wel aardig
Have funquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
koekjesdeegquote:
ik vind je wel aardigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik stiekem ookquote:
Ik heb metafysische contacten jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Moet jij zeggen![]()
Beetje vervelend. Maar ze liggen al in bedquote:
Ik weet niet eens wat dat is he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb metafysische contacten ja
Heel de appie is zowat leeg bij onsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Yam, die wou ik ook halen vanmiddag, maar de AH had ze niet (meer).
romantischquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar het klinkt erg mooi he
Waaromquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heel de appie is zowat leeg bij ons
omg omg ik ook, bij Jamin gehaald, ik heb de smaak kruidige kaneel heel veel, die vind ik het lekkerstquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef ThePast het volgende:
Ik heb zin in jellybeans, en ik heb jelylbeans
quote:
Jullie vind ik ook wel lievquote:
Ja maar dat is geen B&J eh. Dat zal wel van die milsani zooi zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
Je moet B&J niet halen bij de ah ofzo hoorbij de lidl helft van het geld
Ja klopt ik moet het godverdomme doen met c1000 jellybeans (de neppe)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg omg ik ook, bij Jamin gehaald, ik heb de smaak kruidige kaneel heel veel, die vind ik het lekkerst![]()
wel keiduur man.
jij bent zooiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen B&J eh. Dat zal wel van die milsani zooi zijn
ik vind jou ook aardigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Jullie vind ik ook wel liev
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Jullie vind ik ook wel liev
Mijn tactiek is altijd, gewoon nemen en volgende dag bij appie eff snel weer inkopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Bitch please ik heb nog maar een magnum dus kan ik niet nemen want dat is oneerlijk voor mijn broertje en zusje.
Ja moet je doen, is echt keilekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet ook weer eens keer keer B&J eten
Maar dan gaat mijn familie booswordenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef ThePast het volgende:
[..]
Mijn tactiek is altijd, gewoon nemen en volgende dag bij appie eff snel weer inkopen
supermarkten zijn morgen dichtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef ThePast het volgende:
[..]
Mijn tactiek is altijd, gewoon nemen en volgende dag bij appie eff snel weer inkopen
supertrashquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
supersof lijkt op supertrash, trash = zooi (toch), = superzooi, supersof = superzooi
Je moet ervoor zorgen dat ze het niet zin, en snel nieuwe kopen, haha ik krijg ook altijd problemen als ik vreten weghaal, mag godverdomme niks meer voor mezelf houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan gaat mijn familie boosworden
Cookie dough is ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah gewoon iets met Chocola of koekjesdeeg en ik vind het prima, geen fruitige dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cookie dough is gewoon #1.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Cookie dough is ookdie chocola heb ik nog niet geproefd
Toen die die koffie ging bestellen, ik moest lachen ..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind veel van die dingen van dat programma grappig, maar uitgerekend deze niet.
Welk programma is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |