SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 00:05:14 ]Fuck the EBU.![]()
Stage en onduidelijke wetgeving.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom 10 maanden gestopt eigenlijk, Mono?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 16:05:49 ]![]()
Omdat hommo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Waarom 10 maanden gestopt eigenlijk, Mono?Fuck the EBU.![]()
Ja het blijft lang in bloed zitten toch.
Als werknemer sta je qua wet niet zo stevig als ze je controleren.![]()
Wat voor werk doe je dan? Ze voeren toch niet op elke random werkplek een controle uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Monopoly het volgende:
Ja het blijft lang in bloed zitten toch.
Als werknemer sta je qua wet niet zo stevig als ze je controleren.![]()
Treinmachinistquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:15 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Ze voeren toch niet op elke random werkplek een controle uit![]()
![]()
Wel op alcohol en bij vermoedens op wiet. Maar ben wel verplicht om er aan mee te werken, dus ik ben heel voorzichtig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:18 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Controleren ze daar vaak dan?
Also al ooit eens gehad dat er iemand voor sprong?
En nog geen springer gehad gelukkig.![]()
Welke ritten rij je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel op alcohol en bij vermoedens op wiet. Maar ben wel verplicht om er aan mee te werken, dus ik ben heel voorzichtig.
En nog geen springer gehad gelukkig.Zit best vaak in de trein
![]()
![]()
Goederentreinen, veel in de haven en over de Betuweroute naar Emmerichquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Welke ritten rij je?Zit best vaak in de trein
![]()
Ahquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goederentreinen, veel in de haven en over de Betuweroute naar EmmerichDacht aan een intercity bij de ns oid
Maar goed, tabak is gehaald. Tijd om een jointje te rollen.![]()
Roll it up,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
AhDacht aan een intercity bij de ns oid
Maar goed, tabak is gehaald. Tijd om een jointje te rollen.
Light it up,
Some it up,
Inhale, exhale!![]()
Is het dan een probleem dat er nog wel thc in je bloed zit maar dat je niet stoned bent. Want volgens mij blijft dat iets van 5 weken ofzo zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel op alcohol en bij vermoedens op wiet. Maar ben wel verplicht om er aan mee te werken, dus ik ben heel voorzichtig.
En nog geen springer gehad gelukkig.![]()
Nee dat is alleen als je een regelmatige gebruiker bent, bij mono is het na een week alweer uit z'n bloed dan als ie het zo weinig doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Is het dan een probleem dat er nog wel thc in je bloed zit maar dat je niet stoned bent. Want volgens mij blijft dat iets van 5 weken ofzo zitten.![]()
Nog iemand aan het blowen?![]()
Rond lunchtijd was het hier gewoon zonnig en lekker weer, nu sneeuwt het weer een beetje :s![]()
Helaas niet. Mijn wiet is op en moet over driekwartier op werk zijn. Maar vanavond weer ff een mannetje bellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Rond lunchtijd was het hier gewoon zonnig en lekker weer, nu sneeuwt het weer een beetje :s![]()
Was jij trouwens degene die 4th floors aanraadde? Ben daar toen nog heen geweest met een vriend, maar bij de deur stonden poortjes en je moest vingerafdrukken geven volgens mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goederentreinen, veel in de haven en over de Betuweroute naar EmmerichVonden we met onze stonede kop iets te veel moeite
![]()
![]()
De jeugd van tegenwoordig
Sta ik gister een sigaretje te roken in een kroeg waar dat niet mag. Komt er zo'n lange hockeybal op me af van doe je sigaret weg dit dat. Ik kijk hem aan, lach en zeg nee. Begint hij opeens vol op me in te slaan. 3 klappen op mn hoofd en daarna grijpt ie me bij mn keel waardoor ik even niet kon ademen. Gevolg: flinke bult op de kop en 2 rode strepen in mn nek. Achterlijke mensen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Werkte hij daar of kwam hij gewoon willekeurig zeiken? Hockeyballetjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
Sta ik gister een sigaretje te roken in een kroeg waar dat niet mag. Komt er zo'n lange hockeybal op me af van doe je sigaret weg dit dat. Ik kijk hem aan, lach en zeg nee. Begint hij opeens vol op me in te slaan. 3 klappen op mn hoofd en daarna grijpt ie me bij mn keel waardoor ik even niet kon ademen. Gevolg: flinke bult op de kop en 2 rode strepen in mn nek. Achterlijke mensen.![]()
![]()
Bijna avond etenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Rond lunchtijd was het hier gewoon zonnig en lekker weer, nu sneeuwt het weer een beetje :s
Blowen is weer voor vanavond
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Heb me voorgenomen om vanavond voor het eerst sinds zeker 1,5 jaar weer eens iets aan sport te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Bijna avond eten
Blowen is weer voor vanavondBen nu een beetje een korte route aan het uitstippelen om te gaan hardlopen, langer dan 2-2,5 km moet hij echt niet zijn
![]()
![]()
Pfff.. de triestheid van mankind :Squote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
Sta ik gister een sigaretje te roken in een kroeg waar dat niet mag. Komt er zo'n lange hockeybal op me af van doe je sigaret weg dit dat. Ik kijk hem aan, lach en zeg nee. Begint hij opeens vol op me in te slaan. 3 klappen op mn hoofd en daarna grijpt ie me bij mn keel waardoor ik even niet kon ademen. Gevolg: flinke bult op de kop en 2 rode strepen in mn nek. Achterlijke mensen.
Kut koters
Willekeurig zeiken. Als hij er had gewerkt had ik mn peuk wel uitgemaaktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Werkte hij daar of kwam hij gewoon willekeurig zeiken? Hockeyballetjes
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Truequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
Willekeurig zeiken. Als hij er had gewerkt had ik mn peuk wel uitgemaaktZeker zo'n balletje dat anti-drugs en roken is maar wel elk weekend twee keer zat is?
![]()
![]()
Van zulke mensen moeten ze de ballen gewoon in de marianentrog gooien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
Sta ik gister een sigaretje te roken in een kroeg waar dat niet mag. Komt er zo'n lange hockeybal op me af van doe je sigaret weg dit dat. Ik kijk hem aan, lach en zeg nee. Begint hij opeens vol op me in te slaan. 3 klappen op mn hoofd en daarna grijpt ie me bij mn keel waardoor ik even niet kon ademen. Gevolg: flinke bult op de kop en 2 rode strepen in mn nek. Achterlijke mensen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ja broederquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Was jij trouwens degene die 4th floors aanraadde? Ben daar toen nog heen geweest met een vriend, maar bij de deur stonden poortjes en je moest vingerafdrukken geven volgens mijVonden we met onze stonede kop iets te veel moeite
Je moet dan ff wachten en dan doen ze het poortje open![]()
![]()
Haha, okequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja broeder
Je moet dan ff wachten en dan doen ze het poortje openBinnenkort nog eens proberen dan.
![]()
Wtfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
Sta ik gister een sigaretje te roken in een kroeg waar dat niet mag. Komt er zo'n lange hockeybal op me af van doe je sigaret weg dit dat. Ik kijk hem aan, lach en zeg nee. Begint hij opeens vol op me in te slaan. 3 klappen op mn hoofd en daarna grijpt ie me bij mn keel waardoor ik even niet kon ademen. Gevolg: flinke bult op de kop en 2 rode strepen in mn nek. Achterlijke mensen.Aangifte doen dit dat!
Fuck the EBU.![]()
Lekker
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Weet je, de code voor eenis een O en een + he?
Mijn bloedgroep is O + (algemene ontvanger en rhesuspositief).
Dus de lobi zit gewoon in mijn bloed jeweet![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik heb echt jaren geleden m'n vingerafdrukken daar een keer gegeven. Volgens mij werkt die shit al niet meer. Ik moet toch altijd wachten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Was jij trouwens degene die 4th floors aanraadde? Ben daar toen nog heen geweest met een vriend, maar bij de deur stonden poortjes en je moest vingerafdrukken geven volgens mijVonden we met onze stonede kop iets te veel moeite
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Vanochtend werd ik wakker gemaakt door de deurbel, werd m'n nieuwe crusher afgeleverd. Meteen maar uit getest![]()
![]()
Issie chill?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef OllieWilliams het volgende:
Vanochtend werd ik wakker gemaakt door de deurbel, werd m'n nieuwe crusher afgeleverd. Meteen maar uit getesthallonquote:![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik verveel meMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ga straks ff een frietje halen, maar de enige chille snackbar is best wel ver wegZit nu te twijfelen of ik de bus ga pakken of op de fiets...
![]()
fiets, wachten op de bus = koude frietjuuhzquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Ga straks ff een frietje halen, maar de enige chille snackbar is best wel ver wegZit nu te twijfelen of ik de bus ga pakken of op de fiets...
![]()
ik eet gewoon daar opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
fiets, wachten op de bus = koude frietjuuhz![]()
![]()
Speelt iemand hier wel eens Killing Floor?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
zegt me niksquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
Speelt iemand hier wel eens Killing Floor?
Zombie-achtige wezens neerschieten.quote:
nee niemandquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
Speelt iemand hier wel eens Killing Floor?![]()
Jammer.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dadelijk gaat Doctor Who weer verder (eindelijk) BBC1
Doctor Who is een bazenserie.
Zekers.. Alleen jammer dat dr maar 1 aflevering per week isquote:
Volgens mij naar aanleiding van het hernamen van Mono's pen0rquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Haha, toen ik dat zei, was ie nog: "Ik ben blijkbaar geneukt in mijn slaap.quote:"
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Net terug van de Plus, was stiekem toch echt wel heel leuk..
boodschappen doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
je mag ook wel mijn boodschappen voor me doen dan hoor![]()
![]()
Nohh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
boodschappen doen?
je mag ook wel mijn boodschappen voor me doen dan hoor
Werken(eerste dagje)
Jammer.. had ook wel een boodschapper willen hebbenquote:
Wat moest je allemaal doen?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
Mooi verhaal ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
"Ja hoe ben je eigenlijk bij de Plus komen te werken?"
Fuck the EBU.![]()
"Ik kwam stoned een sollicitatie binnen lopen. Toen dacht men 'Ja, zo iemand zoeken we' en namen ze me aan".quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi verhaal dit
"Ja hoe ben je eigenlijk bij de Plus komen te werken?"Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
"Kijk die gast,, hij is skaffa,, hem kunnen we vast wel onderbetaald laten vakkenvullen"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ik kwam stoned een sollicitatie binnen lopen. Toen dacht men 'Ja, zo iemand zoeken we' en namen ze me aan".
"Sure, kom we nemen hem aan"
"En ProficiatUnscrewed, je hebt de baan gekregen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Olment op 30-03-2013 21:24:16 ]He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:47 schreef Olment het volgende:
[..]
"Kijk die gast,, hij is skaffa,, hem kunnen we vast wel onderbetaald laten vakkenvullen"
"En ProficiatUgjerke, je hebt de baan gekregen."
Unscrewed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in mijn jeugd heb ik natuurlijk ook in een super gewerkt, en iemand was ook altijd stoned en liep dan zo heel vrolijk door de winkel klanten groeten, de vaste klanten op leeftijd vonden hem geweldig want hij was zo aardig en hielp altijd met producten vinden, maar hij werd ontslagen omdat ie stoned was, toen kwamen die oudjes niet 'want ik wil niet winkelen waar ze alle leuke mensen ontslaan"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Life2.0 het volgende:
in mijn jeugd heb ik natuurlijk ook in een super gewerkt, en iemand was ook altijd stoned en liep dan zo heel vrolijk door de winkel klanten groeten, de vaste klanten op leeftijd vonden hem geweldig want hij was zo aardig en hielp altijd met producten vinden, maar hij werd ontslagen omdat ie stoned was, toen kwamen die oudjes niet 'want ik wil niet winkelen waar ze alle leuke mensen ontslaan"![]()
![]()
Vakjes vullenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Jammer.. had ook wel een boodschapper willen hebben
Wat moest je allemaal doen?
Spiegelen
Klanten helpen
Dozen kapot stampen![]()
En uhh.. na afloop kregen we chocolade eitjes voor het harde werken.![]()
Top baas, hoor.quote:Ja toch
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi verhaal dit
"Ja hoe ben je eigenlijk bij de Plus komen te werken?"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Ik kwam stoned een sollicitatie binnen lopen. Toen dacht men 'Ja, zo iemand zoeken we' en namen ze me aan".quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:47 schreef Olment het volgende:
[..]
"Kijk die gast,, hij is skaffa,, hem kunnen we vast wel onderbetaald laten vakkenvullen"
"En ProficiatUnscrewed, je hebt de baan gekregen."
Stomme pestkoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat een bazen oma's (en opa's)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Life2.0 het volgende:
in mijn jeugd heb ik natuurlijk ook in een super gewerkt, en iemand was ook altijd stoned en liep dan zo heel vrolijk door de winkel klanten groeten, de vaste klanten op leeftijd vonden hem geweldig want hij was zo aardig en hielp altijd met producten vinden, maar hij werd ontslagen omdat ie stoned was, toen kwamen die oudjes niet 'want ik wil niet winkelen waar ze alle leuke mensen ontslaan"
Als ie gewoon snel was, klanten hielp, altijd vriendelijk was, wtf gaan ze dan zo'n domme reden gebruiken om iemand te ontslaan.
Dat vind ik nou ook. Als die gewoon goed werkt en verder geen problemen veroorzaakt. laat um lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat een bazen oma's (en opa's)
Als ie gewoon snel was, klanten hielp, altijd vriendelijk was, wtf gaan ze dan zo'n domme reden gebruiken om iemand te ontslaan.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
"Drugs"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat een bazen oma's (en opa's)
Als ie gewoon snel was, klanten hielp, altijd vriendelijk was, wtf gaan ze dan zo'n domme reden gebruiken om iemand te ontslaan.ben ook zo vaak stoned gaan werken
maargoed nooit wat van gezegd, denken vast dat ik uitgegaan ben en daarom zo kijk ofzo.
![]()
ironische is dus, dat die hele winkel nu naar de kloten is, maar 20 keer meer personeel heeft
iemand die gewoon met plezier zijn werk doet werkt harder dan 5 anderen![]()
![]()
als mensen naar jouw winkel komen omdat het (stonede) personeel zo goed bevalt is dat toch een gat in de markt, dan klop jezelf als ondernemer toch op de borst?![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot je personeel een vreetkick krijgt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef Life2.0 het volgende:
als mensen naar jouw winkel komen omdat het (stonede) personeel zo goed bevalt is dat toch een gat in de markt, dan klop jezelf als ondernemer toch op de borst?![]()
win win want voor het over datum voedsel moet je betalen om te laten vernietigenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wacht maar tot je personeel een vreetkick krijgt.![]()
![]()
Echt? bij ons zaten ze altijd te huilen als ik daar wat van mee wilde nemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
win win want voor het over datum voedsel moet je betalen om te laten vernietigen![]()
![]()
brood en spelen he, je moet ze net genoeg geven om de rest te kunnen ontzeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Echt? bij ons zaten ze altijd te huilen als ik daar wat van mee wilde nemen![]()
Same herequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Echt? bij ons zaten ze altijd te huilen als ik daar wat van mee wilde nemendan denk ik altijd wtf doen jullie nou gierig. Dus als er iets bij brood is wat 35% kortingssticker heeft neem ik het gewoon mee
![]()
![]()
vooral de ah is gierig als een oma met aow, fles "verse" sap, tot 30maart geldig, nee geen korting want je kan het nu gewoon opdrinken
ik:______________________________________________________! *pakt fles die nog 2 weken goed is* "nu mag je die dus weggooien straks
"
![]()
en dan in de het nieuws huillie huillie doen over je oh zo dure inkoop en dat concumenten niet in je grap trapt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
vooral de ah is gierig als een oma met aow, fles "verse" sap, tot 30maart geldig, nee geen korting want je kan het nu gewoon opdrinken
ik:______________________________________________________! *pakt fles die nog 2 weken goed is* "nu mag je die dus weggooien straks
"
![]()
![]()
Holy shit, die nieuwe Doctor Who intro is trippy.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:
dat spel zelf is geen reet aan, maar ik kon uren rondvliegen in mijn nooby vliegtuig om de achtergrond te bekijken
http://img17.imageshack.us/img17/9292/20090917135715.jpg (copy/paste deze link)![]()
WoW: TBC
quote:
Ik werkte vroeger best vaak stoned, op een gegeven moment zei mn teamleider dat ik altijd zo raar uit mn ogen keekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Life2.0 het volgende:
in mijn jeugd heb ik natuurlijk ook in een super gewerkt, en iemand was ook altijd stoned en liep dan zo heel vrolijk door de winkel klanten groeten, de vaste klanten op leeftijd vonden hem geweldig want hij was zo aardig en hielp altijd met producten vinden, maar hij werd ontslagen omdat ie stoned was, toen kwamen die oudjes niet 'want ik wil niet winkelen waar ze alle leuke mensen ontslaan"Het heeft niet echt invloed op mn werk, ik heb alles alleen minder door en daardoor gaat de tijd sneller.
Doe dit nu niet meer, ben toch liever nuchter tijdens werkHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik schrok al even.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Take some fuck then some shit
then some fuck then some shit
You've got a fuck-shit stack
A fuck-shit stackOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
poem ptsj poem pstjquote:Op zondag 31 maart 2013 04:39 schreef Ugjerke het volgende:
Take some fuck then some shit
then some fuck then some shit
You've got a fuck-shit stack
A fuck-shit stackHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
MOIRA WAT DOE JE NOU?!
Treinen door het leven oh wat is dat fijn
Iedereen weet dat Oerbeer een knappe man is
Murdera heeft sex gehad meet een dolfijn
LompeHork stinkt naar een mengsel van poep en pis
Rijmen, waarom doe ik het, ik heb geen idee
Vanavond steek ik mijn pen0r in iemand haar snee
Want batsen dat vind Mono leuk
Haat mij hier, ik geef geen neuk![]()
![]()
![]()
Ja goftedomme ik ben toch geen dolfijnquote:Op zondag 31 maart 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Weer een wake&bake gedaan ofzo?![]()
![]()
Laatste keer dat Mur en ik gingen "chillen" maakte hij dolfijnengeluiden en had hij een grijs pak aan incl rugvinquote:Op zondag 31 maart 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja goftedomme ik ben toch geen dolfijn![]()
Weer een wake&bake gedaan ofzo?![]()
![]()
Verdomd stonede aapquote:Op zondag 31 maart 2013 13:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatste keer dat Mur en ik gingen "chillen" maakte hij dolfijnengeluiden en had hij een grijs pak aan incl rugvin![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb genoten na 10 maanden clean zijn
Stoned zjjnIk zou ook wel mijn 4 jaar streak willen doorbreken, maar maar beter van niet
![]()
![]()
Zolang het geen gewoonte wordt is het niet zo'n rampquote:Op zondag 31 maart 2013 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb genoten na 10 maanden clean zijn
Stoned zjjn
Trouwens,
TreinenIk zit hier nog half gaar uit te brakkken en komt er zo'n overijverige conducteur langs die iets te vrolijk is voor het moment
![]()
![]()
Ik was gisteren stuiter dikkeMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Gastquote:Op zondag 31 maart 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Ik ben ook fucking brak jongenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef Monopoly het volgende:
Trouwens,
TreinenIk zit hier nog half gaar uit te brakkken en komt er zo'n overijverige conducteur langs die iets te vrolijk is voor het moment
net een half uur op de bank liggen pitten met het hele gezin
Fuck the EBU.![]()
Hoe laat komen Hork en Oer nou dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
Zo, thuis in mijn eigen rommelhok. Even peukkie doen en als de ziekte opruimenEn ga je nog naar de Jumbo?
Fuck the EBU.![]()
Half 4 - 4 uur zijn ze hier volgens mij. En dan gelijk ff Jumbo pakken en dan chillenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe laat komen Hork en Oer nou dan?En ga je nog naar de Jumbo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Half 4 - 4 uur zijn ze hier volgens mij. En dan gelijk ff Jumbo pakken en dan chillenZie DM, fb chat te moeilijk dit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Jullie hebben elkaar al oo facebook
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Poeh zo maar eens ontbijten enz. Heb mezelf net toch maar uit zijn bed geschopt
Your beauty never ever scared me.![]()
Ghehe, eet smakelijk. Ik zit stuffed van een paasbrunchquote:Op zondag 31 maart 2013 15:32 schreef Amarantha het volgende:
Poeh zo maar eens ontbijten enz. Heb mezelf net toch maar uit zijn bed geschopt
Fuck the EBU.![]()
Jullie...Dit -- Parkiet is mijn papa
Vanavond maar weer eens smoken als vanoudsMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
En dan oom nog met pasen naar familiequote:Op zondag 31 maart 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, die zomertijd ook... Voor je goed en wel je bed uit bent is het bijna half 5
0906-090SEX![]()
Ik heb morgen pas paaseten. Mn moeder heeft helemaal niet aan mij gedacht met pasenmorgen ga ik dus na mn vader
Gisteren vergeten uit te stappen van de bus, ere rondje gemaakt met mijn dronken kop en zitten kaarten met meisjes in de bus
Mooie avondMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
JA WEEKNIE!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
That escalated quickly.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAT, WAT HAD JE DAN HE?? MOET IK JE KOMEN SLOPEN DAN?
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe, eet smakelijk. Ik zit stuffed van een paasbrunch![]()
![]()
weuwquote:Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme wat zie ik er ongelofelijk goed uit.
picsDit -- Parkiet is mijn papa
Zo even een stokbroodje met kruidenboter in de oven gooien. Te lui voor iets anders
Heb nu al 5 verschillende gecrackte photoshops gedownload om een logo voor een vriend van me te maken, doen ze het allemaal nietHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Volgens vas is het niet zoquote:
Sorry iedereen die vas aardig vond, maar ze moet verdwijnen. een mooi bospaadje, zee, of wellicht verwerkt in een nieuwbouwhuis. Maar verdwijnen zal ze.![]()
WHAT THE FUCK DOET DIT OP YOUTUBE
can';t fap to thisquote:![]()
![]()
quote:Is ook echt raar dat dat gewoon op YT mag zijn.
Oh en meiden.. doe dit alsjeblieft nooit?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@1:45Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef Unscrewed het volgende:
Oh en meiden.. doe dit alsjeblieft nooit?waarom klik ik gewoon als ik eet ;')SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@1:45![]()
Same herequote:Op zondag 31 maart 2013 18:24 schreef Amarantha het volgende:
Zo even een stokbroodje met kruidenboter in de oven gooien. Te lui voor iets anders![]()
![]()
M'n moeder is in eten-maak staking omdat ik te lang slaap volgens haar____ Nu moet ik dus zelf avondeten maken. Turks brood met kruidenboter in de oven it is
Het wordt tijd om uit huis te gaanHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
En zelf eet ze niets?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:03 schreef Studeur het volgende:
M'n moeder is in eten-maak staking omdat ik te lang slaap volgens haar____ Nu moet ik dus zelf avondeten maken. Turks brood met kruidenboter in de oven it is
Het wordt tijd om uit huis te gaan![]()
![]()
Ah, zoquote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
jawel, ze heeft alleen eten voor zichzelf gemaaktVervelend.
![]()
Ik snap wel dat ze het er niet mee eens is dat ik elke dag tot minstens 3 uur slaap. Maar mij wakker schreeuwen helpt niet, dan krijg je gescheld terug wat dus vanmiddag gebeurde, met als gevolg geen avondeten.
Helaas heb ik een soort blokkeer-systeem ontwikkeld dat zodra mn ouders gedrag gaan bestraffen ik dat gedrag juist uit blijf voeren. Daarom ben ik meer gaan blowen toen mn ouders erachter kwamen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
sorryquote:
Sowieso vind ik het altijd raar als ouders gaan zeiken als je lang slaapt in het weekend.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:06 schreef Studeur het volgende:
Ik snap wel dat ze het er niet mee eens is dat ik elke dag tot minstens 3 uur slaap. Maar mij wakker schreeuwen helpt niet, dan krijg je gescheld terug wat dus vanmiddag gebeurde, met als gevolg geen avondeten.
Helaas heb ik een soort blokkeer-systeem ontwikkeld dat zodra mn ouders gedrag gaan bestraffen ik dat gedrag juist uit blijf voeren. Daarom ben ik meer gaan blowen toen mn ouders erachter kwamen
Kan je eindelijk uitrusten, mag het niet van je ouders.
Je slaapt tot je wakker word, als dat lang duurt, heb je dus nog veel slaap nodig.
Onderbreek dat dan ook niet. -_-Dit -- Parkiet is mijn papa
Probleem bij mij is dus dat mn ritme gewoon anders is, ik leef snachts en sta om 14:00/15:00 pas op. Mn ma is nu echt laaiend, ik moet er iets aan doen of ze zorgt niet meer voor me en ze kankert me het huis uit blablabla, de zoveelste keer dat ze daar mee aankomt. Ik reageer er niet eens meer op, al die emotie. Ze loopt echt 10 minuten tegen me te schreeuwen net.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het altijd raar als ouders gaan zeiken als je lang slaapt in het weekend.
Kan je eindelijk uitrusten, mag het niet van je ouders.
Je slaapt tot je wakker word, als dat lang duurt, heb je dus nog veel slaap nodig.
Onderbreek dat dan ook niet. -_-
Alsof ik er zelf trots op ben, dat ik elke dag lang slaap. Heb al meerdere malen geprobeerd om mn ritme te veranderen maar als ik dan weer 1 keer laat naar bed ga ben ik terug bij af. Ik ben gewoon een nachtmens.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Als iemand eist dat ik iets doe, doe ik het ook niet. Dan is diegene de leider en ik de volger en dat kan ik niet hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:06 schreef Studeur het volgende:
Helaas heb ik een soort blokkeer-systeem ontwikkeld dat zodra mn ouders gedrag gaan bestraffen ik dat gedrag juist uit blijf voeren. Daarom ben ik meer gaan blowen toen mn ouders erachter kwamenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Heb eigenlijk precies hetzelfde, sta zelden voor 13:00 op en lig er nooit voor 3-4 uur in. Bij mij heeft alleen niemand er last vanquote:Op zondag 31 maart 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Probleem bij mij is dus dat mn ritme gewoon anders is, ik leef snachts en sta om 14:00/15:00 pas op. Mn ma is nu echt laaiend, ik moet er iets aan doen of ze zorgt niet meer voor me en ze kankert me het huis uit blablabla, de zoveelste keer dat ze daar mee aankomt. Ik reageer er niet eens meer op, al die emotie. Ze loopt echt 10 minuten tegen me te schreeuwen net.
Alsof ik er zelf trots op ben, dat ik elke dag lang slaap. Heb al meerdere malen geprobeerd om mn ritme te veranderen maar als ik dan weer 1 keer laat naar bed ga ben ik terug bij af. Ik ben gewoon een nachtmens.![]()
![]()
KUT MANquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
EENSCH +1 VOOR DEZEN KEROLquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
FOK!
Wtf het is fucking zondag en er komt een busje aan, belt aan en geeft mijn telefoon!?
Welk bedrijf werkt op zondag?!Dit -- Parkiet is mijn papa
In ieder geval heb ik eindelijk mijn telefoon terug!Dit -- Parkiet is mijn papa
Hoe heette dat spel ook alweer die jullie speelde waar iemand kwam tot level 84 ofzoiets?
Iets met Candy..Dit -- Parkiet is mijn papa
candy crushquote:Op zondag 31 maart 2013 20:40 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe heette dat spel ook alweer die jullie speelde waar iemand kwam tot level 84 ofzoiets?
Iets met Candy..fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Jeejquote:Op zondag 31 maart 2013 20:38 schreef Unscrewed het volgende:
In ieder geval heb ik eindelijk mijn telefoon terug!Eindelijk weer TC'en met Unscrewed
![]()
![]()
Ik vond het al zo raar dat het om 20uur nog licht was....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Ja dat ja!quote:
Kost dat geld of heeft het gewoon ziek veel ads?
Owjaa!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JeejEindelijk weer TC'en met Unscrewed
Even die cam app opnieuw downloaden.
Ze hebben al mijn apps gewiped. :\Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat een kansloze kutdag zo met die zomertijd zeg, nog niks uitgevoerd en het is alweer bijna 9 uurWel chill dat mijn eerste wietloze dag een uurtje korter duurt om er in te komen
![]()
![]()
Ik heb ook niks gedaan hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat een kansloze kutdag zo met die zomertijd zeg, nog niks uitgevoerd en het is alweer bijna 9 uurWel chill dat mijn eerste wietloze dag een uurtje korter duurt om er in te komen
Ga je stoppen met smoken?
3 weekjes ivm tentamensquote:Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb ook niks gedaan hoor.
Ga je stoppen met smoken?![]()
![]()
Succes, de eerste 3-4 dagen ga je je heel raar voelen.quote:
Een beetje afwezig zeg maar.Dit -- Parkiet is mijn papa
I knowquote:Op zondag 31 maart 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Succes, de eerste 3-4 dagen ga je je heel raar voelen.
Een beetje afwezig zeg maar.Paar maanden terug precies hetzelfde moeten doen
![]()
![]()
brb eten.Dit -- Parkiet is mijn papa
Gewoon weer je hoofd legen op FOKquote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Unscrewed het volgende:
Yay ik hou ervan als avondeten eindigt in ruzie. [ afbeelding ]ff tc'tje openen
![]()
Een momentje, mijn telefoon doet raar.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon weer je hoofd legen op FOKff tc'tje openen
Ik zet even Android er opnieuw op, ze hebben waarschijnlijk iets software-side verneukt want ook al mijn data is weg.
Gelukkig heb ik een backup gemaakt van te voren
thuiswonenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:17 schreef Unscrewed het volgende:
Yay ik hou ervan als avondeten eindigt in ruzie. [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben niet meer vrijgezel
En nu moet ik echt geen domme dingen meer doen
[ Bericht 28% gewijzigd door Ama op 01-04-2013 11:47:09 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb teveel vaage partys de laatste tijd
0906-090SEX![]()
Waarom heb je een streep daar doorheen? Maar fijn voor je, hebben wij ook weer ff rust met de r&p hopelijk hahaha.quote:Op maandag 1 april 2013 10:43 schreef Amarantha het volgende:
En nu moet ik echt geen domme dingen meer doen![]()
Geen zorgen schatje, ik ga het niet uitmaken.quote:Op maandag 1 april 2013 10:43 schreef Amarantha het volgende:
En nu moet ik echt geen domme dingen meer doen![]()
vaas killt alle lubs meteenquote:Op maandag 1 april 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb je een streep daar doorheen? Maar fijn voor je, hebben wij ook weer ff rust met de r&p hopelijk hahaha.![]()
![]()
ga je me verlaten voor een bitch ja?quote:Op maandag 1 april 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe erg homo ik eigenlijk ben![]()
pics hiervanquote:Op maandag 1 april 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe erg homo ik eigenlijk ben![]()
Zo, die kip was goed door de wijn gehaald.
Mijn brein las dit als "Vas neukt graag mannen in de kont".quote:Op maandag 1 april 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet hoe erg homo ik eigenlijk ben
Haha vond ik leukquote:Op maandag 1 april 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb je een streep daar doorheen? Maar fijn voor je, hebben wij ook weer ff rust met de r&p hopelijk hahaha.Maar idd haha
Gelukkig maarquote:Op maandag 1 april 2013 14:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Geen zorgen schatje, ik ga het niet uitmaken.
Bedanktquote:Op maandag 1 april 2013 18:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mijn brein las dit als "Vas neukt graag mannen in de kont".![]()
![]()
Denk dat er de laatste dagen iets in zijn hoofd is gebeurd waardoor die besefte dat die nog teveel voor mij voelt ofzo? Ik weet het niet eigenlijk. Ik sliep gisteren voor de 2de nacht op rij bij hem (gewoon slapen) en toen vroeg ik hem of we nog steeds vrijgezel waren en toen zei die dat we weer wat hadden. Ik vind het ergens 'eng' omdat hij 2 weken lang heeft gezegd geen zin meer te hebben in een relatie met wie dan ook. Verder heb ik hem ook na de eerste keer seks ruimte gegeven en hem niet meer gevraagd of hij en ik nog een stel zouden worden ofzo omdat ik zoiets had van 'ik zie wel hoe dingen lopen'. Misschien heeft dat ook mee gespeeld?quote:Op maandag 1 april 2013 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
He maar Ama, vanwaar die omslag van A.?
Hmm oke, nouja ik duim voor je dat het goed blijft gaanquote:Op maandag 1 april 2013 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat er de laatste dagen iets in zijn hoofd is gebeurd waardoor die besefte dat die nog teveel voor mij voelt ofzo? Ik weet het niet eigenlijk. Ik sliep gisteren voor de 2de nacht op rij bij hem (gewoon slapen) en toen vroeg ik hem of we nog steeds vrijgezel waren en toen zei die van niet. Ik vind het ergens 'eng' omdat hij 2 weken lang heeft gezegd geen zin meer te hebben in een relatie met wie dan ook. Verder heb ik hem ook na de eerste keer seks ruimte gegeven en hem niet meer gevraagd of hij en ik nog een stel zouden worden ofzo omdat ik zoiets had van 'ik zie wel hoe dingen lopen'. Misschien heeft dat ook mee gespeeld?![]()
![]()
Thanks. Ik heb in ieder geval van bepaalde dingen geleerd. Als ik nu bijv. niet kan slapen dan ga ik even in mijn eigen kamer of het rookhok zitten om een joint te roken en laat ik hem verder slapen. Dat soort dingen heb ik wel geleerd en ik heb de laatste keren dat hij dronken was ook geen ruzie meer gehad met hem.. Ik accepteer zijn 'gedrag' tot bepaalde hoogte en praat er de volgende dag over als hij nuchter is en dat is tot nu toe goed gegaan (ook het praten de volgende dag)quote:Op maandag 1 april 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm oke, nouja ik duim voor je dat het goed blijft gaanYour beauty never ever scared me.![]()
Ik heb alleen wel besloten voor mezelf als het nu fout gaat dat ik het geen kans meer wil geven ongeacht hoe gek ik op hem ben. Een knipperlicht relatie zie ik echt niet zittenHoop dat het nu gewoon goed gaat en dat we gewoon een moeizame start hebben gehad
nie zo stressenquote:Op maandag 1 april 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen wel besloten voor mezelf als het nu fout gaat dat ik het geen kans meer wil geven ongeacht hoe gek ik op hem ben. Een knipperlicht relatie zie ik echt niet zittenHoop dat het nu gewoon goed gaat en dat we gewoon een moeizame start hebben gehad
![]()
Oh ik stress niet hoorquote:Je moest eens weten hoe relaxt ik me voel haha
beter 14gifquote:Op maandag 1 april 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik stress niet hoorJe moest eens weten hoe relaxt ik me voel haha
![]()
Jointjes rokenquote:En ik zit weer eens goed vol. Ook een lekker gevoel haha, net heerlijk gebunkerd bij mijn vader
Zo, dit was een geslaagd weekend. Lekker een biertje nu, Oerbeer zo op zijn weg zetten en dan nog wat leren als een Mofo voor examens.
Trouwens vannacht een tulp door het vuistje gerookt, de tering hahahha.
Onorgineel zag het me doen voor de cam![]()
![]()
Ik zag het je ook doen hoor, slappe hap gelijk hoesten als een idiootquote:Op maandag 1 april 2013 19:25 schreef Monopoly het volgende:
Zo, dit was een geslaagd weekend. Lekker een biertje nu, Oerbeer zo op zijn weg zetten en dan nog wat leren als een Mofo voor examens.
Trouwens vannacht een tulp door het vuistje gerookt, de tering hahahha.
Onorgineel zag het me doen voor de cam![]()
![]()
Ja hahhah het was een beste teugquote:Op maandag 1 april 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag het je ook doen hoor, slappe hap gelijk hoesten als een idioot![]()
![]()
Liesjequote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie had die tulp gefixt eigenlijk? Ik kan die shit echt nietZe zei dat ze die tulp ging maken, en ik zat nog ondertussen bier te drinken en te chillen en opeens kreeg ik hem in mijn handen en iemand riep "vuistje doen Mono".
En zo geschiedde![]()
![]()
tulp komt wel echt hard aan ja, laat staan vuistjequote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
LiesjeZe zei dat ze die tulp ging maken, en ik zat nog ondertussen bier te drinken en te chillen en opeens kreeg ik hem in mijn handen en iemand riep "vuistje doen Mono".
En zo geschiedde![]()
![]()
Ja het ging wel ff hard. Maar verder prima avondje gehad. Nu wel een klein beetje brak, maar niets geks verder.quote:Op maandag 1 april 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tulp komt wel echt hard aan ja, laat staan vuistje![]()
Volgende keer met zn allenquote:Op maandag 1 april 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja het ging wel ff hard. Maar verder prima avondje gehad. Nu wel een klein beetje brak, maar niets geks verder.![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger, wat denk jezelf!
Drank, wiet en dronken van de liefde die jij me altijd geeftik ben al maanden brak van liefde voor jou.quote:Op maandag 1 april 2013 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger, wat denk jezelf!
Drank, wiet en dronken van de liefde die jij me altijd geeftIk voel je broeder.
![]()
Oké, het is uit met mn vriendin.![]()
Lang verhaal kort, ik heb me er zo uit geluld dat het aan niemand lag
Maar ik heb wel hazegruis
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ben je nu blij of niet?quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef Klojo120 het volgende:
Lang verhaal kort, ik heb me er zo uit geluld dat het aan niemand lag
Maar ik heb wel hazegruis![]()
Mensen die niet mentaal afbreken, en de tegenpartij achterlaten met een schuldgevoel, terwijl je ze gemanipuleerd hebt tot ze je hebben gedumpt.quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef Klojo120 het volgende:
Lang verhaal kort, ik heb me er zo uit geluld dat het aan niemand lag![]()
![]()
Was mijn originele planquote:Op maandag 1 april 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet mentaal afbreken, en de tegenpartij achterlaten met een schuldgevoel, terwijl je ze gemanipuleerd hebt tot ze je hebben gedumpt.![]()
Tegenpartij? For real?quote:Op maandag 1 april 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet mentaal afbreken, en de tegenpartij achterlaten met een schuldgevoel, terwijl je ze gemanipuleerd hebt tot ze je hebben gedumpt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Voorhene relatiepartner?quote:Op maandag 1 april 2013 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zocht een ander woord, vijand was te negatief.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
was t zon anti drugs kutje?quote:Op maandag 1 april 2013 20:07 schreef Klojo120 het volgende:
Nu een vriendin zoeken waarmee ik kan blowen![]()
![]()
junkiesquote:Op maandag 1 april 2013 20:07 schreef Klojo120 het volgende:
Nu een vriendin zoeken waarmee ik kan blowen![]()
![]()
Hahahquote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niet anti, ze wilde er alleen niet bij zijn.Niks beters dan je fucked-zijn status te delen met iemand die je leuk vind
![]()
![]()
Poeh ik zal het heel moeilijk vinden om een relatie te hebben met iemand die niet blowt. Wetend dat er vanzelf wel woordenwisselingen overkomen enzYour beauty never ever scared me.![]()
MDMA smsjes![]()
heb alleen eigenlijk zelden gebruikende dames gehad. 1 maar, maar dat was wel nice snachts na oud en nieuw smssen, Te lief gewoon.Alleen niet later nalezen.
![]()
![]()
Trouwens, de schoenen van Mur zijn fucking leip man. echt prachtigquote:![]()
![]()
JONGENS DEZE IS GOED GELUKT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dun, maar goed gelukt.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 20:31 schreef Klojo120 het volgende:
JONGENS DEZE IS GOED GELUKT!Ik kan hem niet meer vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dun, maar goed gelukt.
Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: