Ik zou gewoon ff passen bij een winkel. Er zijn heel veel winkels die asics verkopen dus je kan ze vast ergens passen. Al hebben ze niet het paartje dat je zoekt weet je dan iig je maat.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef wesley_k het volgende:
Nike AM1 meestal 8.5 soms 9, en Free Run zowel 2 als 3 in 9. US sizing. All Stars weer 8, maar dat is dan weer een UK maat zie ik net.
Ging trouwens hier om. Mismo. So najs. So duur.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:30 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb er ook geen moeite meer als ze de schoen verder niet hebben, maar anders koop ik het dan ook wel direct bij m'n local. Trouwens, doet mijn local ook niet moeilijk over. Laatst mooie tas bekeken, maar ze hadden de CW die ik wilde niet. Werd gewoon naar de concurrent doorverwezen die hem wel had, geen centje pijn.
Voor je klantvriendelijkheid ook alleen maar beter. Als je de klant er niet aan kan helpen, whats the harm om door te verwijzen naar ergens waar ze het wel hebben? Met sneakers/tassen smeer je toch niet gauw een andere kleur aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:30 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb er ook geen moeite meer als ze de schoen verder niet hebben, maar anders koop ik het dan ook wel direct bij m'n local. Trouwens, doet mijn local ook niet moeilijk over. Laatst mooie tas bekeken, maar ze hadden de CW die ik wilde niet. Werd gewoon naar de concurrent doorverwezen die hem wel had, geen centje pijn.
[American] I know, right?quote:
Jij hebt echt meer een tassen dan een sneaker tik geloof ik. Hoe je over tassen praat soms.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
[American] I know, right?[/American]
Voor mij is het tassen en sneakers. Tassen zijn alleen duurder. Zucht.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jij hebt echt meer een tassen dan een sneaker tik geloof ik. Hoe je over tassen praat soms.
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:25 schreef SHOOOTO het volgende:
Pics zeggen minder bajs, we willen een keertje komen voelen /nogerard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |