Precies, laat ze dan godverdomme ook maar sterven ook. Ik neem aan een aprilgrap overigens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:55 schreef spierbal het volgende:
Weet je wat ze mogen krijgen
DE TYFUS![]()
Stelletje tering eisers dat het zijn.
Laat ik het nou eens een keertje helemaal met je eens zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:17 schreef LXIV het volgende:
Ik neem aan dat die artsen beweren dat het onzin is en die islamtheologen het tegendeel. Het is immers een discussie.
Dat niet alleen, maar ik kan me voorstellen dat werkende moeders geen zin/tijd hebben om te kolven en van deze bank zouden willen afnemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Neemt de vraag in NL en TR naar donormelk nou toe nu vrouwen over het algemeen op steeds latere leeftijd kinderen krijgen?
nietus, nietus, nietus ......quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef De_Guidance het volgende:
Dat je een correspondent bent in Istanbul maakt je niet meteen betrouwbaar.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze zijn er achterlijk genoeg voor.
Die zijn er ook in Nederland al jaren. Sorry, hoe vreselijk het ook is......alles lijkt erop dat dit geen grap is. Het bericht staat in een artikel van een halve pagina en de auteur is een serieuze Turkse correspondent die alleen maar serieuze artikels schrijft.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou ja, als ze al moeilijk doen over de geaardheid van adoptieouders.. Ze zijn er achterlijk genoeg voor.
Maar toch is dit gelukkig een grap. Ik heb nog nooit van moedermelkdonors gehoord iig. En anders is het te hopen dat de EU een keer iets goeds doet en ingrijpt bij deze stelselmatige babymoord.
"De moedermelkbank moet er vroeg of laat komen in Turkije omdat ieder jaar maar liefst negenduizend Turkse baby's het leven laten. Zesduizend van hen sterven al in de eerste zes maanden van hun leven", zegt professor Sengul Hablemitoglu van het Gezondheidsbureau van de Universiteit van Ankara. Bij de helft van de zuigelingen die niet gered kunnen worden gaat het om premature baby's, die vaak gered hadden kunnen worden door goede medische behandeling - en moedermelk. Volgens Hablemitoglu is een moedermelkbank noodzakelijk omdat niet alle pas bevallen moeders over voldoende melk beschikken: "Bij de te vroeg geborenen kan het verschil tussen goed en slecht voedsel van doorslaggevende betekenis zijn. Gedoneerde moedermelk kan levens redden".quote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Nou ja, als ze al moeilijk doen over de geaardheid van adoptieouders.. Ze zijn er achterlijk genoeg voor.
Maar toch is dit gelukkig een grap. Ik heb nog nooit van moedermelkdonors gehoord iig. En anders is het te hopen dat de EU een keer iets goeds doet en ingrijpt bij deze stelselmatige babymoord.
Natuurlijk is het onzin, alleen al de zuigelingen sterfte cijfer is verkeerd, die is 24 voor Turkije in plaats van 53.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat het gewoon dikke onzin is van RTL en Trouw, lekker makkelijk scoren over de rug van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |