PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Mathijsenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien :
http://eredivisielive.nl/(...)--feyenoord-1-0.html
Slimme voetballer dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mathijsen
Hij zoekt de zwakste tegenstander altijd op. Hij weet zelf ook wel dat hij tegen Janmaat geen schijn van kans maakt.
Daarom zet hij hem ook in de basis natuurlijk, omdat hij hem slecht vindtquote:
Als hij echt zo goed was dan zou hij er vaker gebruik van moeten maken. Dat doet hij niet, dus willen clubs die beter zijn dan bijvoorbeeld Besiktas hem niet.quote:
Daarom wisselde hij hem ook, omdat hij slecht was.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom zet hij hem ook in de basis natuurlijk, omdat hij hem slecht vindt
Stond wel gewoon in de basisquote:
Ik heb schijt aan wie hem wel of niet wilt. Bayern Munchen heeft scouts voor hem naar Eindhoven gestuurd, al meerdere keren. En dan gaat ie maar naar Besiktas, betalen zullen ze. Het is in de Eredivisie gewoon 1 van de beste vleugelaanvallers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was dan zou hij er vaker gebruik van moeten maken. Dat doet hij niet, dus willen clubs die beter zijn dan bijvoorbeeld Besiktas hem niet.
Die wedstrijd misschien wel, maar je zet iemand in de basis omdat je vindt dat hij over het algemeen goed speeltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom wisselde hij hem ook, omdat hij slecht was.
Die wachten rustig zijn contract af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wie hem wel of niet wilt. Bayern Munchen heeft scouts voor hem naar Eindhoven gestuurd, al meerdere keren. En dan gaat ie maar naar Besiktas, betalen zullen ze. Het is in de Eredivisie gewoon 1 van de beste vleugelaanvallers.
Ja, hij is klein en snel er vermoeid tegenstanders door zijn loopvermogen en in de 2e helft komen echte bazen in het veld om het af te makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom zet hij hem ook in de basis natuurlijk, omdat hij hem slecht vindt
Kunnen ze nog lang wachtenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die wachten rustig zijn contract af.
En maar volhouden hèquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed was dan zou hij er vaker gebruik van moeten maken. Dat doet hij niet, dus willen clubs die beter zijn dan bijvoorbeeld Besiktas hem niet.
Zolang ze niet hoeven te betalen vinden ze het mooi.quote:
True, maar zo goed is de concurrentie ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wie hem wel of niet wilt. Bayern Munchen heeft scouts voor hem naar Eindhoven gestuurd, al meerdere keren. En dan gaat ie maar naar Besiktas, betalen zullen ze. Het is in de Eredivisie gewoon 1 van de beste vleugelaanvallers.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten ze er wel wat winst op kunnen maken..15 miljoen betaald voor hem en Stroot toch?
Ja 6.5 voor hem, 8.5 voor Strootman ongeveer. (dat heb ik niet verzonnen, dat is blijkbaar hoe het verdeeld isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True, maar zo goed is de concurrentie ook niet
Uiteindelijk moeten ze er wel wat winst op kunnen maken..15 miljoen betaald voor hem en Stroot toch?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En maar volhouden hè![]()
Lekker TT, mooi die 2 voorbeeldjes tegen Feyenoord
AA speelde laatst tegen USA en toen kreeg Johnson geel terwijl hij rood had moeten hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
chrissmoove gebruikt Torres Nilo![]()
![]()
(wel H2H maar ach)
Ben je toch verkeerd geïnformeerd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blokland heeft hem gekocht, als hij met winst wordt verkocht dan krijgt Feyenoord de winst. Wordt hij niet met winst verkocht dan is het verlies voor Blokland. Tevens deed Cisse het best goed toen alleen door blessures is hij een miskoop. Tevens is hij gewoon een nuttige speler die het beste op linksback kan staan.
Ik dacht dat Cisse apart was gehaald, el Ahmadi wist ik van. Met Cisse dat kwam vooral omdat er een insider op FN was die de hele tijd gelijk had over het aantrekken van Cisse en hij had het ook over een externe financierder voor deze transfer waarbij eventuele winst voor Feyenoord was (minus de rente die over het aankoopbedrag kwam en het aankoopbedrag zelf)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ben je toch verkeerd geïnformeerd.![]()
Cissé zit in het zogenaamde FIF (Feyenoord investerings fonds) en is daar voor 4,4 miljoen euro in opgenomen, andere spelers die daar in zaten waren El Ahmadi, Ignatovic, Dani Fernandez en Mokotjo.
In totaal stonden deze jongens voor 12 miljoen op de lijst en bij winst kwam dat in de zak van Feyenoord, bij verlies moest Feyenoord bijleggen. Zoals bekend is enkel El Ahmadi voor een bedrag van rond de 4 miljoen euro geloosd en had de rest geen restwaarde. Mokotjo en Cisse zie ik ook geen klapper meer maken.![]()
M.a.w, Feyenoord dient dus 8 miljoen euro terug te betalen aan diezelfde investeerders mét rente, ware het niet dat afgelopen jaar een groot deel van dat bedrag (stond nog 3,5 miljoen euro open afgelopen zomer) óok is omgezet in aandelen die dus weer in handen zijn van diezelfde investeerders waarvan de club deze op redelijk korte termijn óok weer dient terug te kopen.
Al met al kost het Feyenoord dus genoeg deze miskopen, dat de club het niet direct merkt omdat het is omgezet in aandelen en met de transfer van El Ahmadi het 'restant' bedrag overschreven was waardoor er niets meer hoeft te worden uitgekeerd aan de aandeelhouders in dit FIF is mooi meegenomen. Maar de rest van die faalhazen uit dat rijtje zorgen er dus voor dat ze een aantal aandelen van onze mooie club hebben gekost die nu in handen zijn van derden.
Mocht Mokotjo of Cisse nog verkocht worden, dan krijg je dus een situatie dat Feyenoord dat bedrag niet hoeft uit te keren maar kan herinvesteren.
Die was ook wel obviousquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:54 schreef BDIL het volgende:
Jammer dat niemand ingaat op mijn troll![]()
Mertens is een goede speler al vind ik dat hij moeite zal hebben in de top door zijn fysieke sterkte en hij de techniek mist van een topspeler die Hazard bijvoorbeeld wel heeft.Hierdoor wordt compenseren op een topniveau van zijn fysiek wellicht een probleem
Die investeringsfondsen zijn zo verneukt geweest..Veel van die huidige toptalenten zitten ook in zo'n pool toch, waardoor Fey er veel minder aan gaat verdienen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ben je toch verkeerd geïnformeerd.![]()
Cissé zit in het zogenaamde FIF (Feyenoord investerings fonds) en is daar voor 4,4 miljoen euro in opgenomen, andere spelers die daar in zaten waren El Ahmadi, Ignatovic, Dani Fernandez en Mokotjo.
In totaal stonden deze jongens voor 12 miljoen op de lijst en bij winst kwam dat in de zak van Feyenoord, bij verlies moest Feyenoord bijleggen. Zoals bekend is enkel El Ahmadi voor een bedrag van rond de 4 miljoen euro geloosd en had de rest geen restwaarde. Mokotjo en Cisse zie ik ook geen klapper meer maken.![]()
M.a.w, Feyenoord dient dus 8 miljoen euro terug te betalen aan diezelfde investeerders mét rente, ware het niet dat afgelopen jaar een groot deel van dat bedrag (stond nog 3,5 miljoen euro open afgelopen zomer) óok is omgezet in aandelen die dus weer in handen zijn van diezelfde investeerders waarvan de club deze op redelijk korte termijn óok weer dient terug te kopen.
Al met al kost het Feyenoord dus genoeg deze miskopen, dat de club het niet direct merkt omdat het is omgezet in aandelen en met de transfer van El Ahmadi het 'restant' bedrag overschreven was waardoor er niets meer hoeft te worden uitgekeerd aan de aandeelhouders in dit FIF is mooi meegenomen. Maar de rest van die faalhazen uit dat rijtje zorgen er dus voor dat ze een aantal aandelen van onze mooie club hebben gekost die nu in handen zijn van derden.
Mocht Mokotjo of Cisse nog verkocht worden, dan krijg je dus een situatie dat Feyenoord dat bedrag niet hoeft uit te keren maar kan herinvesteren.
Hazard is fysiek ook sterker hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:54 schreef BDIL het volgende:
Jammer dat niemand ingaat op mijn troll![]()
Mertens is een goede speler al vind ik dat hij moeite zal hebben in de top door zijn fysieke sterkte en hij de techniek mist van een topspeler die Hazard bijvoorbeeld wel heeft.Hierdoor wordt compenseren op een topniveau van zijn fysiek wellicht een probleem
Gelukkig is bijna alles daarvan weg. Nog een paar spelers zijn daarvan over.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die investeringsfondsen zijn zo verneukt geweest..Veel van die huidige toptalenten zitten ook in zo'n pool toch, waardoor Fey er veel minder aan gaat verdienen?
Wel een paar toptalenten toch? De Vrij o.a.?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig is bijna alles daarvan weg. Nog een paar spelers zijn daarvan over.
Klopt ja. Praktisch ieder groot talent dat nu bij het eerste zit, zit ook in de beloftenpool. Zo uit m'n hoofd tegen 20 procent van de transfersom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die investeringsfondsen zijn zo verneukt geweest..Veel van die huidige toptalenten zitten ook in zo'n pool toch, waardoor Fey er veel minder aan gaat verdienen?
Vind ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die was ook wel obvious
Maar ik ben het met je eens, denk ook niet dat hij goed genoeg is voor absolute top. Engeland zal ook geen competitie voor hem zijn, maar bij een Sevilla, een Bayer Leverkusen, een As Roma, daar kan hij wel heen.
Indi en Clasie volgens mij ook nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een paar toptalenten toch? De Vrij o.a.?
Van de jongens die nog onder contract staan zijn dat: Ramsteijn, Nelom, Martins Indi, De Vrij, Clasie, Kongolo, Huijgevoort en Lamprou.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een paar toptalenten toch? De Vrij o.a.?
Hamsik is toch ook niet echt groot en sterk? En Shaarawy ook niet echt? Volgens mij is die competitie toch wel iets minder hard geworden. Maar Bundesliga lijkt me het meest geschikt voor Driesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind ik ookItalië is een no go want daar trappen ze je kapot ( je ziet dat spelers van kleine fysiek het toch moeten afleggen als zij niet topfit zijn bijvoorbeeld Coutinho en Sneijder, al is dat een apart verhaal
) hetzelfde geldt voor BPL . Bundesliga en Liga BBVA bieden genoeg kansen voor hem om zich in een basiself te spelen en verder te groeien
Hamsik wel hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hamsik is toch ook niet echt groot en sterk? En Shaarawy ook niet echt? Volgens mij is die competitie toch wel iets minder hard geworden. Maar Bundesliga lijkt me het meest geschikt voor Dries
Als ze maar dikke knaken voor hem neerleggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hamsik is toch ook niet echt groot en sterk? En Shaarawy ook niet echt? Volgens mij is die competitie toch wel iets minder hard geworden. Maar Bundesliga lijkt me het meest geschikt voor Dries
Hamsik 1,83 en 73 kg en El Farao 1,78 en 72 kgquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, dacht dat ze beiden wel iets kleiner waren, maar scheelt wel veel iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hamsik 1,83 en 73 kg en El Farao 1,78 en 72 kgAllebei een stuk langer en zwaarder dan Driesje ( 164 cm en 55 kg
) Overigens zijn zij imo technisch een stuk beter dan Driesje dus dat weegt ook mee
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hamsik 1,83 en 73 kg en El Farao 1,78 en 72 kgAllebei een stuk langer en zwaarder dan Driesje ( 164 cm en 55 kg
) Overigens zijn zij imo technisch een stuk beter dan Driesje dus dat weegt ook mee
groeispurt gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heuj, je gegevens kloppen niet~!
Die is nog kleiner dan dries:Pquote:
Volgens mij is niet iedereen er?quote:
en zometeen ben ik er nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij is niet iedereen er?
Schiet lekker op ditquote:
Moralez ook in de Serie Aquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is nog kleiner dan dries:P
Niet lichter
Lamprou is ook 1.90 volgens futhead terwijl hij maar 1.75 isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heuj, je gegevens kloppen niet~!
quote:
Niemand is er, dus we doen wel een andere keerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
Ik ben zometeen wel weg. Ik skip deze draw dan ook omdat ik eerst de TP maar eens leeg moet hebben.
TOTY Messiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is volgens jullie de beste spits deze FUT? Dan bouw ik daar wel een team omheen
Klose.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is volgens jullie de beste spits deze FUT? Dan bouw ik daar wel een team omheen
IF Klose dan neem ik aanquote:
Zowel koppend als schietend de beste afmaker. Alleen is 3* skill wel matig, maar qua echte spits is het wel de beste.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Klose dan neem ik aan? Maar die is niet echt compleet toch? Kan alleen voorzetten inknikken?
Benzemaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Balotelli. Ibra heb ik niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je mag mijn account wel kopenquote:
Nou ik had eigenlijk de intentie om mijn account te verkopen met bijna net zo veel seizoenkaart's dagen als jijquote:
niemand wil die kutaccount van je kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk de intentie om mijn account te verkopen met bijna net zo veel seizoenkaart's dagen als jij
Ik heb hem er al op gezetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mag ik die Ajax kit voor een friendprice?
Weer een goed 5k packquote:
Hou je bek sletquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niemand wil die kutaccount van je kopen
Higuain zou ik maar achterwege laten, de SIF valt behoorlijk tegen, hij schiet echt alles naastquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja dat ga ik doen, SIF Higuain en IF Benzema![]()
Thanks kusjes![]()
![]()
*houdquote:
De IF vond ik wel heel erg goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Higuain zou ik maar achterwege laten, de SIF valt behoorlijk tegen, hij schiet echt alles naast
Ik ga hem toch proberenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Higuain zou ik maar achterwege laten, de SIF valt behoorlijk tegen, hij schiet echt alles naast
Het meervoud van maand is maanden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
IF Ibra was 2 maand terug nog 1,3 miljoen. Nu 1,8...
tradeoffer 2k en een willemsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem er al op gezet
[..]
Weer een goed 5k pack
Ik speel ook 433 maar hij valt echt tegen,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
De IF vond ik wel heel erg goedwel in 433 was dat.
Omdat jij het bent mag het, hij staat erop voor 4.9k BIN met nog iets minder dan 3 uur te gaan.quote:
Ik ben Fries en het kan hier beide. Sorry voor mijn Friesismes zo af en toequote:
Haal je dat eruit per pakje ?, hoe doe je dat dan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
Ik maak bijna winst tot nu toe per pakje van 5K (Balotelli niet meegerekend) Ik haal zo'n 4600 à 4800 coins eruit nu en de pakjes zijn niet bijzonder.
Alles verkopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haal je dat eruit per pakje ?, hoe doe je dat dan ?
Moet toch mijn account kwijt man !!!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:03 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
OSM.
Eckten spelen gewoon FM
Besten TT ooit btw![]()
Dat kan best met 5k packs ja, bijna elke 4 atb formatie 900 of meer, player morale kaarten verkopen ook voor 200 of 250 en contracten voor 350+quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
Ik maak bijna winst tot nu toe per pakje van 5K (Balotelli niet meegerekend) Ik haal zo'n 4600 à 4800 coins eruit nu en de pakjes zijn niet bijzonder.
Zit toch meestal op de bank dit seizoen?quote:
Ook alle kits?, ik krijg heel vaak die trainingskaartjes van shooting +10 enzo, verkopen die dingen dan ook ?quote:
Die dingen verkopen welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook alle kits?, ik krijg heel vaak die trainingskaartjes van shooting +10 enzo, verkopen die dingen dan ook ?
Ja volgens mij wel, maar lijkt me wel een stabiele en betere verdediger dan wat we nu hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit toch meestal op de bank dit seizoen?
Rotterdammers gaan uren in de wacht liggen voor een olifantenknuffel, dus trainingskaartjes zullen in die regio ook wel verkopen.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb p4l niet op Facebook, dus bij dezen. Er is maar 1 iemand die getagd zou moeten worden in deze foto en dat is dus Mo.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]laatste clubs avond had ik er uiteindelijk toch netjes 2 uit 5.
Sowieso Chiellini > Ogbonna.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet een leuke LM en RM voor in dit team? En sowieso verbeteringen?
Chiellini CBquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet een leuke LM en RM voor in dit team? En sowieso verbeteringen?
Niet voor een SIF met die kwaliteiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
150k. Vind ik nog een beste bak met coins.
Eensch. 99 finishing.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet voor een SIF met die kwaliteiten.
Ik vind Ogbonna >>>>>>>>>Chielliniquote:
Ja maar jij vindt Strootman ook een goed speler dus dat zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Ogbonna >>>>>>>>>Chiellini
Nee, hij doet het bij mij ook niet.quote:
Niet op Futquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt Strootman ook een goed speler dus dat zegt niet zoveel.
Geen goed verdedigend blok?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik wil dit als aanval, wie heeft een leuk team eromheen, met snelle vleugelspelers en geen goed verdedigend blok?
Opstelling maakt me niet uit
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik wil dit als aanval, wie heeft een leuk team eromheen, met snelle vleugelspelers en een goed verdedigend blok?
Opstelling maakt me niet uit
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andere LCB voor de p's kan natuurlijk ook.
Heb gewoon van allemaal de IF gepakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
Thanks, mooi team, wordt wel wat duur zo denk ikDan pak ik eerder Schweini en Kompany NIF en Santana ipv Lummel
Even kijken hoeveel het dan kost
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb gewoon van allemaal de IF gepakt.Kan natuurlijk allemaal naar NIF, behalve Reus en Gervinho.
Die Gervinho is wel kansloos duur.
Onderhoud aan de servers denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd of EA nog wat gaat doen met 1 April,
Ja iedereen 1 miljoen coins geven en je kan het niet gebruikenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Maver24 het volgende:
Gervinho heeft wel pro statsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb gewoon van allemaal de IF gepakt.Kan natuurlijk allemaal naar NIF, behalve Reus en Gervinho.
Die Gervinho is wel kansloos duur.
Vorig jaar gingen ze MOTM kaarten re-releasen (met een paar nieuwe) en in FUT11 gingen ze bijna alle bronze en silver IFs opnieuw uitbrengen. Ik hoop eigenlijk dat ze nu niks gaan doen maar ze verzinnen vast iets geks zoals 91 Messi opnieuw uitbrengen ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
Yao Kouassi lijkt me wel een prima speler op LM/RM
Paar maand(en) terug nog 430quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Maver24 het volgende:
Benzema IF is ook achterlijk duur zeg, 700k,
Dat was een stuk aantrekkelijker dan nu het geval is, toch ben ik ook erg benieuwd naar TOTY Falcao, die wil ik ook nog proberen, die lijkt me wel echt baasquote:
Heb je er al iets mee gespeeld? Hoe ging dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik was in een [ afbeelding ] bui![]()
Niet letten op Badunkadonk, die gebruik ik in 2 teams. Af en toe 4-2-2-2 en 3-4-2-1 kaarten kopen is goedkoper dan een extra Donk
[ afbeelding ]
Ik twijfel ook nogquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:40 schreef vandermar het volgende:
Ik zou IF Ozil dan juist niet nemen, maar de gewone. Tevens Kaboul ipv Verthongen
Ja, maar dan met NIF versies van Hazard, Fellaini en Courtois en dat liep erg lekker. Die Lens - Narsingh tandem is wel zo geniaal trouwensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je er al iets mee gespeeld? Hoe ging dat?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkope versie van het team van Lindgren. Denk dat het dan zoiets wordt
Nog even over denken
Bedankt voor het meedenken iigLiefde voor jullie
Tering.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik was in een [ afbeelding ] bui![]()
Niet letten op Badunkadonk, die gebruik ik in 2 teams. Af en toe 4-2-2-2 en 3-4-2-1 kaarten kopen is goedkoper dan een extra Donk
[ afbeelding ]
Was het niet te aanvallend dan? Zo ziet het er wel uit namelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dan met NIF versies van Hazard, Fellaini en Courtois en dat liep erg lekker. Die Lens - Narsingh tandem is wel zo geniaal trouwens
IF Tong is echt 100x beter dan de NIF overigens.
Dat die zo duur is johquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef vandermar het volgende:
Die paderborn kit heb ik al eens voor 8k verkocht
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Np!
[..]
Tering.Op papier ziet die rechterkant er trouwens niet zo best uit, maar die bevalt dus wel?
Ja, Lens is echt heel goed voor het doel, Narsingh heeft echt hele fijne workrates voor een RM en met zijn pace blijft hij echt de hele flank bestrijken..komt ook vaak over Lensie en heeft een goede cross en is zo bizar wendbaar... Fer is sowieso echt een hele fijne en complete speler en Donk is bekend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was het niet te aanvallend dan? Zo ziet het er wel uit namelijk
Dat is mijn jaarlijkse traditiequote:
SIF Mertens is wel een aanraderquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ja, Lens is echt heel goed voor het doel, Narsingh heeft echt hele fijne workrates voor een RM en met zijn pace blijft hij echt de hele flank bestrijken..komt ook vaak over Lensie en heeft een goede cross en is zo bizar wendbaar... Fer is sowieso echt een hele fijne en complete speler en Donk is bekend.
El Ghanasy is opzich wel de zwakste schakel, wil Lamah en SIF Dries daar ook nog testen. Desondanks doet hij het best ok verder. Fijne dribbel, degelijke pass en cross, matig schot. Wilde daar eigenlijk ook wel een silver zetten, dus misschien dat ik ook wel voor Brüls ga..die beviel in 3-5-2 erg goed en heeft betere workrates (medmed, net als Narsingh)
Team is vrij aanvallend, maar ook weer niet té. Fellaini en Lerra compenseren veel en van de WR van Tong en Donk heb ik nooit last gehad.
Niet teveel 1-2tjes doen is in ieder geval iets dat ik snel heb geleerd bij deze formatie, want dan sta je echt ineens met 8 man voor de bal te kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SIF Mertens is wel een aanraderEn oke, ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt, ik denk dat ik overal gaten zou laten vallen
Thad is de koeien aan het melken volgens mijquote:
lekker jezusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thad is de koeien aan het melken volgens mij
Livedraw, dus dan moeten mensen vertellen welke spelers ze kiezenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
Waarom moet iedereen tegelijk aanwezig zijn dan?
Quagliarellaquote:
Kwakkie weerquote:
Zijn IF dit jaar, die is zo slechtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
Toen Quag nog bij Udinese zat speelde ik vaak met dat team..voorhoede Quag (die toen 89 pace had en een veel hogere rating) en Di Natale![]()
![]()
oh ik hoorde er juist best veel goede dingen overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn IF dit jaar, die is zo slecht
Ik vond het echt 300x niksquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik hoorde er juist best veel goede dingen over
Moet je voetballen ? (wedstrijd)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:15 schreef Ajacied7 het volgende:
Lekker voetbalweer, beetje zon, beetje sneeuw
Wel gescoord ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb al gespeeld, 1-2 verloren![]()
Misschien kan ik met FUT wel winnen
Waar sta je dan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Neu ben geen linksbuiten als jou![]()
En uit de meeste 5k packs maak je gewoon winst
Bal zou net naast gaan manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Buutje bijna een geniale goal met zijn rechter
Bijna dus.quote:
Oké, klinkt goed. UP Lens z'n stats zien er ook best goed uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ja, Lens is echt heel goed voor het doel, Narsingh heeft echt hele fijne workrates voor een RM en met zijn pace blijft hij echt de hele flank bestrijken..komt ook vaak over Lensie en heeft een goede cross en is zo bizar wendbaar... Fer is sowieso echt een hele fijne en complete speler en Donk is bekend.
El Ghanasy is opzich wel de zwakste schakel, wil Lamah en SIF Dries daar ook nog testen. Desondanks doet hij het best ok verder. Fijne dribbel, degelijke pass en cross, matig schot. Wilde daar eigenlijk ook wel een silver zetten, dus misschien dat ik ook wel voor Brüls ga..die beviel in 3-5-2 erg goed en heeft betere workrates (medmed, net als Narsingh)
Team is vrij aanvallend, maar ook weer niet té. Fellaini en Lerra compenseren veel en van de WR van Tong en Donk heb ik nooit last gehad.
Prima spitsie, maar geld niet waard tov de NIF, maar ach, yolo dit dat. Ik speelde met een 77 Lukaku tegen een vriend van mij laatst..tering, die was goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, klinkt goed. UP Lens z'n stats zien er ook best goed uit.
Tof team.Hoe is IF Romelu?
Nee wij hadden niks.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eigenlijk overal op het middenveldJij nog gespeeld vandaag?
En nu? Vierde man?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee wij hadden niks.
Ook geen oefenwedstrijd.
Op het middenveld is trouwens ook leuk speelde ik vorig jaar
Ik zag het ook ja. Heeft Dude er nog een team mee gemaakt?quote:
jepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja. Heeft Dude er nog een team mee gemaakt?
2 nu, 1 penalty. Hoe speelt ie?quote:
Feliquote:
nog niet mee gespeeldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 nu, 1 penalty. Hoe speelt ie?
Lijkt me wel..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan een oververhitte PSU er voor zorgen dat je pc vastloopt?
mooi binnengekoptquote:
Lijkt me leuker jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:01 schreef poker4lifee het volgende:
Arsenal wordt niet eens uitgezonden.
Swansea-Spurs of City-Newcastle? DDenk dat ik voor de 1e ga
[..]
mooi binnengekopt
Zijn er niet meer wedstrijden op die Paas-maandag ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker dan, Man Utd speelt maandag weer om de FA CUP. Konden ze dat nou niet een paar dagen verzetten
Volgens mij mag dat niet aangezien er CL is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker dan, Man Utd speelt maandag weer om de FA CUP. Konden ze dat nou niet een paar dagen verzetten
quote:
Geen idee, maar ik vind het wat vreemdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn er niet meer wedstrijden op die Paas-maandag ook?
Dat zal best kunnen ja, maar slaat eigenlijk nergens op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet aangezien er CL is?
Dacht dat er dan geen andere wedstrijden mochten zijn.
Ik had al gekeken, leek me niet zo'n nuttige IF met zijn 2 ster weakfootquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:05 schreef Tim86 het volgende:
Misschien een Palermo IF erbij..2-0 voor bij rust tegen Roma
[ afbeelding ]
SIF speknek kan ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had al gekeken, leek me niet zo'n nuttige IF met zijn 2 ster weakfoot
kutding, loopt sinds gister te overheaten terwijl ik aan het gamen benquote:
Loopt hij echt vast of knalt hij er gewoon uit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutding, loopt sinds gister te overheaten terwijl ik aan het gamen bendacht eerst dat het de GPU was, maar die draait gewoon rond de 80 graden met gamen.
hij freezet en dan moet ik hem hard resetten. Denk dat ik al weet wat het is, PSU werd heel heet namelijk, dus terwijl ie vastliep keek ik even naar de fan op de PSU, die deed het dus nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Loopt hij echt vast of knalt hij er gewoon uit?
Ik wil niet veel zeggen, maar ik zei voor de wedstrijd nog tegen je....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Heb het altijd al gezegd, geweldige speler
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik zei voor de wedstrijd nog tegen je....
quote:
Weekveel. Thad is de schapen aant scheren.quote:
Doet Thadje het toch later.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weekveel. Thad is de schapen aant scheren.
Goede kwaliteit ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bookmark deze dan gewoon.
http://www.sportlemon.tv/
Tja, of je gaat gewoon dokken voor Sport1, of je moet het doen met pauperstreams.quote:
Een 77 Lukaku? In H2H ofzo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima spitsie, maar geld niet waard tov de NIF, maar ach, yolo dit dat. Ik speelde met een 77 Lukaku tegen een vriend van mij laatst..tering, die was goed
Ja, met die EA matchday updates ofzoquote:
Aha! Ja, dat doe ik dus nooit.quote:
Was gewoon thuis op de bank tegen ee nvriend..die exhibtion potjes zeg maar..daar kan je dat ook aanzetten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha! Ja, dat doe ik dus nooit.Mijn laatste potje h2h is van een maand of 4 terug gok ik.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Jezus BDIL, wat is dit voor junkiebet dan
UVT / Wedden op Sport #1350 - Combo YOLO
Na elke wedstrijd slaat ie gewoon op, dus lijkt me sterk ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wow dit is vet. Speel ik 4 of 5 ultimate team wedstrijden. Win ze allemaal glansrijk (4-0, 5-0 etc) geeft ie aan dat de server niet bereikt kan worden. Allemaal reglementair verlies geworden
Aha.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was gewoon thuis op de bank tegen ee nvriend..die exhibtion potjes zeg maar..daar kan je dat ook aanzetten.
En jij ben ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Wow dit is vet. Speel ik 4 of 5 ultimate team wedstrijden. Win ze allemaal glansrijk (4-0, 5-0 etc) geeft ie aan dat de server niet bereikt kan worden. Allemaal reglementair verlies geworden
Bullshitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Als 1 unit 50 euro is kan dat toch prima.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
100 euro inzetten op 3 of meer goals van Ajax voor een odd van 1.93, dat vind ik nou niet echt handig
Ik vind 3 goals nou niet echt 1 op 2 kansquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als 1 unit 50 euro is kan dat toch prima.
Poep in je voordeel praten is 1 ding maar poep in je nadeel praten had ik tot 1 minuut geleden nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Yeap.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
is dit een oude pvr ?(heb er niet echt verstand van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |