abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124693708
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef slangpie het volgende:

[..]

neeee niet vertinnen, tin wordt na een tijd broos, en gaat afbrokkelen e.d. waardoor je contact met de kroonsteen slechter wordt, met uiteindelijk geknetter enzo als gevolg.
bij de meeste kroonstenen is het niet meer nodig om er een adereindhuls om heen te doen, omdat er een plat plaatje onder de schroef zit.
Wat gek, ik heb nog geen een gezien! Lijkt mij wel een goede oplossing eigenlijk. Bij ouderwetse kroonsteentjes dus kabelschoentjes/aderhulzen gebruiken.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 21:17:32 #27
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_124697581
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Wat gek, ik heb nog geen een gezien! Lijkt mij wel een goede oplossing eigenlijk. Bij ouderwetse kroonsteentjes dus kabelschoentjes/aderhulzen gebruiken.

hier kun je het ook wel ietsje zien.
nerovetsrethca
pi_124699665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 16:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik zeg niet dat het niet gebeurd, ik zeg alleen dat het niet mag. Toen ik in mijn huis, toen ik het kocht, de hoofdschakelaar uitdeed in de meterkast bleef er gewoon nog een lamp branden.... :X :N
Ik geef alleen aan hoe het moet en hoe het niet moet volgens de regels.
En je bent tot op de dag van vandaag van mening dat dat kwam doordat iemand een bruine draad van een lamp, aan een zwarte schakeldraad had geknoopt???

(Je verhaal is onzin, en niet zo'n beetje ook... :W )
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zondag 31 maart 2013 @ 01:53:50 #29
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124709185
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En je bent tot op de dag van vandaag van mening dat dat kwam doordat iemand een bruine draad van een lamp, aan een zwarte schakeldraad had geknoopt???

Geloof d'r niks van... :X
Als ik zoiets zou aantreffen in mijn nieuwe woning, dan belde ik subiet de elektricien!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124715308
Lol, misschien aan de bruine draad van een andere groep geknoopt dan, of van de buren.
  zondag 31 maart 2013 @ 13:41:09 #31
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_124716033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Denk eerder een lamp op de galerij ofzo:')
nerovetsrethca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')