Zijn er mensen die mij een goede toevoeging vinden dan?quote:
Ik vind van wel, vast wel meer maar nog niet iedereen kent jou of welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zijn er mensen die mij een goede toevoeging vinden dan?Anders duik ik weer terug in andere zaken
Ja jij bent een lekker dingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zijn er mensen die mij een goede toevoeging vinden dan?Anders duik ik weer terug in andere zaken
Nee, ik postte vooral in ONZquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind van wel, vast wel meer maar nog niet iedereen kent jou of wel
Dit is de nieuwe Minaj, ze gaat voor een more natural look, geen pruiken meer. Deze pic is van haar nieuwe video voor High School - ft. Lil'Wayne, de clip komt dinsdag uit.quote:
Waar haal je dat vandaanquote:
Haha je kan d'r muziek niet leuk vinden, maar een goede zangeres is het wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jij vind Beyonce een goeie zangeres.
Dus erg serieus te nemen
nah
JJquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja ik wil een Jordy en Jesper TT maken
Dat is relatiefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha je kan d'r muziek niet leuk vinden, maar een goede zangeres is het wel.
Dankjequote:
Beetje jammer dat natural, als je die siliconen uit haar bikini ziet vallenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe Minaj, ze gaat voor een more natural look, geen pruiken meer. Deze pic is van haar nieuwe video voor High School - ft. Lil'Wayne, de clip komt dinsdag uit.
Ja sexy heaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat natural, als je die siliconen uit haar bikini ziet vallen
Het is nog steeds een lelijk wijf met het vermogen van een vlieg met het syndroom van down. En dan beledig ik mensen met het syndroom van down.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe Minaj, ze gaat voor een more natural look, geen pruiken meer. Deze pic is van haar nieuwe video voor High School - ft. Lil'Wayne, de clip komt dinsdag uit.
Maar ja, in dat geval is deze constatering dan ook niet meer juist, je plettert je hele eigen opmerking kapot --of hoe ze dat ook noemen--quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij kan hitler een goeie man vinden, ik kan vinden van niet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jij vind Beyonce een goeie zangeres.
Dus erg serieus te nemen
nah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |