Zijn er mensen die mij een goede toevoeging vinden dan?quote:
Ik vind van wel, vast wel meer maar nog niet iedereen kent jou of welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zijn er mensen die mij een goede toevoeging vinden dan?Anders duik ik weer terug in andere zaken
Ja jij bent een lekker dingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zijn er mensen die mij een goede toevoeging vinden dan?Anders duik ik weer terug in andere zaken
Nee, ik postte vooral in ONZquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind van wel, vast wel meer maar nog niet iedereen kent jou of wel
Dit is de nieuwe Minaj, ze gaat voor een more natural look, geen pruiken meer. Deze pic is van haar nieuwe video voor High School - ft. Lil'Wayne, de clip komt dinsdag uit.quote:
Waar haal je dat vandaanquote:
Haha je kan d'r muziek niet leuk vinden, maar een goede zangeres is het wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jij vind Beyonce een goeie zangeres.
Dus erg serieus te nemen
nah
JJquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja ik wil een Jordy en Jesper TT maken
Dat is relatiefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha je kan d'r muziek niet leuk vinden, maar een goede zangeres is het wel.
Dankjequote:
Beetje jammer dat natural, als je die siliconen uit haar bikini ziet vallenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe Minaj, ze gaat voor een more natural look, geen pruiken meer. Deze pic is van haar nieuwe video voor High School - ft. Lil'Wayne, de clip komt dinsdag uit.
Ja sexy heaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer dat natural, als je die siliconen uit haar bikini ziet vallen
Het is nog steeds een lelijk wijf met het vermogen van een vlieg met het syndroom van down. En dan beledig ik mensen met het syndroom van down.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe Minaj, ze gaat voor een more natural look, geen pruiken meer. Deze pic is van haar nieuwe video voor High School - ft. Lil'Wayne, de clip komt dinsdag uit.
Maar ja, in dat geval is deze constatering dan ook niet meer juist, je plettert je hele eigen opmerking kapot --of hoe ze dat ook noemen--quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij kan hitler een goeie man vinden, ik kan vinden van niet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jij vind Beyonce een goeie zangeres.
Dus erg serieus te nemen
nah
Dat wijf is echt te dom om te poepen inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is nog steeds een lelijk wijf met het vermogen van een vlieg met het syndroom van down. En dan beledig ik mensen met het syndroom van down.
woppa gangname sttyle XDXD lol ebn een chinees XDXDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
luister vanaf 2:40 dan hoor je oppa gangnam style hem zeggen
Oh nee hoor, ik ben namelijk elitair.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ja, in dat geval is deze constatering dan ook niet meer juist, je plettert je hele eigen opmerking kapot --of hoe ze dat ook noemen--
[..]
Nee klopt, ik kan mooiere rapsters bedenkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is nog steeds een lelijk wijf met het vermogen van een vlieg met het syndroom van down. En dan beledig ik mensen met het syndroom van down.
die boi heeft wel epilepsie ja bietje respect ajbquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Hetzelfde geldt trouwens voor 'Lil Wayne' man man, wat een kermisattractie die gast
Klopt, maar hij is wel mens want hij heeft last van epilepsieaanvallenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Hetzelfde geldt trouwens voor 'Lil Wayne' man man, wat een kermisattractie die gast
Wie ben jij, en hoiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
die boi heeft wel epilepsie ja bietje respect ajb
Plsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het liefst schijn ik hem in zn bakkes met een stroboscoopquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee klopt, ik kan mooiere rapsters bedenken
stoer hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het liefst schijn ik hem in zn bakkes met een stroboscoop
Ik maak je koud killquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind alleen steeds die doodsbedreigingen mijn kant op van iedereen hier zo storen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef Drabit het volgende:
[..]Kom net dit tegen, past heel goed bij jouw reactie.
Hij is bekend, iedereen bekijkt zijn clip en lacht erom. Dat is precies wat hij wilde.quote:
Bij mij ben je altijd veilig bbyquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind alleen steeds die doodsbedreigingen mijn kant op van iedereen hier zo storen
Hier wat om die nare galmen uit je oor te spoelen,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
Dit meesterwerk
Ik gun jullie het oorvoer, alstjullieblieft
Geen leeg bierflesje hebben staanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Even plassen van alle sensatie hier XD XD
Godverdomme, ik dacht die gaat met iets heel moois komen, komt 'ie met zo'n nog erger schreeuwzooiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hier wat om die nare galmen uit je oor te spoelen,
pls ga slapenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Godverdomme, ik dacht die gaat met iets heel moois komen, komt 'ie met zo'n nog erger schreeuwzooi
Mensen op een internet forum belachelijk maken, jij hebt het echt gemaakt in je leven!quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind je dat echt relaxende, mooie muziek dan?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:08 schreef JRRY het volgende:
Wie gaat deze video haar eerste dislike geven?
Waarom waardeer ik dit? Ze schreeuwen en toch klinkt het eigenlijk best goed... Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hier wat om die nare galmen uit je oor te spoelen,
Nu mag ik je nog meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom waardeer ik dit? Ze schreeuwen en toch klinkt het eigenlijk best goed... Ik snap het niet.
Ik zie een goeie smaak in jouquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom waardeer ik dit? Ze schreeuwen en toch klinkt het eigenlijk best goed... Ik snap het niet.
Luister jij Kanye ja ?quote:
Die is vast met Beyonce ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, luister je het hele album? Dan kan je volgende nummer skippen
Ik vind sprookjesfiguren om mijn nek kinderachtigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb zon kruis met jezus erop en draag ik speciaal vandaag
Ik heb dit soort muziek nog nooit geluisterd, ik zit de laatste tijd eigenlijk wel een beetje te zoeken naar wat ik leuk vind. Misschien heb ik het nu gevondenquote:
Dank!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zie een goeie smaak in jou
Blijf groeie jongeling
ow. Ja, Lift Off.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is vast met Beyonce ?Nee ik zit op joetjoeb
Ik zal hem luisteren voor je.quote:
als god de aarde niet heb gemaakt wie dan wel? er is gewoon niks anders mogenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik vind sprookjesfiguren om mijn nek kinderachtig
Godverquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zie een goeie smaak in jou
Blijf groeie jongeling
Big Bangquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als god de aarde niet heb gemaakt wie dan wel? er is gewoon niks anders mogenlijk
Dat weten wetenschappers niet eens. Dus daarom agnost zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dan blijft alsnog de vraag: Waar kwam die vandaan
Floggin molly is ook tof ja,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
Hier, totaal andere style dan andere nummers hier, dus is wel het posten waard
atheistquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weten wetenschappers niet eens. Dus daarom agnost zijn
Iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Floggin molly is ook tof ja,
What's left of the flag enzo
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als god de aarde niet heb gemaakt wie dan wel? er is gewoon niks anders mogenlijk
Nee een agnost zegt: Je kan niet bewijzen dat God bestaat en je kan niet bewijzen dat hij niet bestaat. dus het kan allebeiquote:
Dat is onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
Door deze SC ben ik gisteren anders gaan kijken naar het begin van de aarde:
Het was er gewoon altijd al.
Ik deel jouw mening, maar zeker weten doe ik niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
Door deze SC ben ik gisteren anders gaan kijken naar het begin van de aarde:
Het was er gewoon altijd al.
Nee, als ik hem vergelijk met No church in the wild en Niggas in Paris vind ik hem niet goed, maar dat komt niet door Beyonce hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening, maar zeker weten doe ik niet.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
IddHad niet verwacht dat iemand het kende, niemand van mijn vrienden kent het...
Waarom? Voor de Big Bang waren ook eerst stoffen nodig, dat wordt dan wel geloofd.quote:
Waarom moet die ergens vandaan komen? Er is alleen een begin als er tijd, of ruimte is, maar dat was er dus niet, er was alleen een oneindigheid van tijdloosheid, en daaruit is op een zeker moment tijd bestaan, maar je kan niet verder kijken dan het begin van de tijd, dus zie je niet welke natuurwetten er voor de tijd golden, dus waar kwam het vandaan? Het was er altijd al.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dan blijft alsnog de vraag: Waar kwam die vandaan
JE maakt jezelf nu tot slaaf van religiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee een agnost zegt: Je kan niet bewijzen dat God bestaat en je kan niet bewijzen dat hij niet bestaat. dus het kan allebei
Omdat alles een begin en een eind heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Waarom? Voor de Big Bang waren ook eerst stoffen nodig, dat wordt dan wel geloofd.
En als God de aarde gemaakt zou hebben, dan zou God dus ook altijd al bestaan hebben, en dat is dan wel te geloven?
Nee, ik vind dat in dit nummer juist Beyonces vocals het nummer upgraden, het is niet een heel goed nummer. Otis en No Church In The Wild vind ik wel de beste.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als ik hem vergelijk met No church in the wild en Niggas in Paris vind ik hem niet goed, maar dat komt niet door Beyonce hoor
quote:
Juist nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JE maakt jezelf nu tot slaaf van religie
Niet wereld is rondquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat alles een begin en een eind heeft.
Tijd ook.
Nee juist niet dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd ook.
Gezien op Pinkpop 2009quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
Hier, totaal andere style dan andere nummers hier, dus is wel het posten waard
Er moet een begin zijn, ergens. er moet ` iets'' zijn begonnen.quote:
Daar ben ik niet zeker van.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd ook.
okquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Stel je bijvoorbeeld een zwart gat voor, in een zwart gat is de ontsnappingsnelheid groter dan de snelheid van het licht, maar het kromt de ruimte dus zo dat er een oneindigheid in bestaat, want de tijd kan nooit ontsnappen, maar omdat in dat zwarte gat de tijd stil staat, bestaat het dus eigenlijk niet, en heeft dus geen begin en geen einde
Nee want in een oneidigheid zijn geen eindesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er moet een begin zijn, ergens. er moet ` iets'' zijn begonnen.
Hoe is het heelal dan begonnen? Er is altijd iets nodig om iets anders te beginnen. Maar waar is het iets dan begonnen om het andere iets te beginnen. Oei, onduidelijk dit...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er moet een begin zijn, ergens. er moet ` iets'' zijn begonnen.
Jij typt altijd van die wetenschappelijk dingen, niemand heeft zin om dat te lezen op zaterdagavond of wel :squote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Stel je bijvoorbeeld een zwart gat voor, in een zwart gat is de ontsnappingsnelheid groter dan de snelheid van het licht, maar het kromt de ruimte dus zo dat er een oneindigheid in bestaat, want de tijd kan nooit ontsnappen, maar omdat in dat zwarte gat de tijd stil staat, bestaat het dus eigenlijk niet, en heeft dus geen begin en geen einde
Deze regel klopt dus nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe is het heelal dan begonnen? Er is altijd iets nodig om iets anders te beginnen. Maar waar is het iets dan begonnen om het andere iets te beginnen. Oei, onduidelijk dit...
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
En aan mijn piem0l komt ook geen einde![]()
Het is vrijdagavond nitwitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij typt altijd van die wetenschappelijk dingen, niemand heeft zin om dat te lezen op zaterdagavond of wel :s
Daarom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe is het heelal dan begonnen? Er is altijd iets nodig om iets anders te beginnen. Maar waar is het iets dan begonnen om het andere iets te beginnen. Oei, onduidelijk dit...
Dit wist ik niet, en vind ik best interessantquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zo zie ik hetquote:
Maar als ik lichtelijk aangeschoten ben, dan heb ik wel zin om het te typenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij typt altijd van die wetenschappelijk dingen, niemand heeft zin om dat te lezen op zaterdagavond of wel :s
Helemaal waar, ik ga ook niet lang door met filosoferen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Je kan jezelf echt letterlijk gek maken, door hier te diep over na te denken.
Ben je nu lichtelijk aangeschoten?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als ik lichtelijk aangeschoten ben, dan heb ik wel zin om het te typenik zie het universum voor me dan, ik zie de wereld in perfecte vorm zonder dat het gebukt gaat onder het juk van ongeluk en leed, wat is het toch mooi
Is het ook als je het echt interessant vind, het heelal dan, kan ik je wel een boek aanraden waar dit alles ook in voor komtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, en vind ik best interessant
Nee eigenlijk niet, maar als ik dat tegen mezelf blijf zeggen, treedt hetzelfde effect opquote:
Ik lees liever op internet, naar de bibliotheek gaan doe ik eigenlijk nooit. Als ik iets wil weten zoek ik het op op internet of vraag ik het aan mijn ouders als zij er verstand van hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het ook als je het echt interessant vind, het heelal dan, kan ik je wel een boek aanraden waar dit alles ook in voor komt
Nu snap ik hem wel, ik vind hem grappigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
Pizza begreep hem niet![]()
[ afbeelding ]
Sorry luister Niggas in Paris dus
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar als ik dat tegen mezelf blijf zeggen, treedt hetzelfde effect op
Hou je bek Jesper ik zeg wat ik wil over ons mamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou Nou jordy, zo praat je niet over je moeder
quote:
Slaap lekkerquote:
Gewoon om 4 uur nog losgaan op oldskool muziekquote:
Kom vechten danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek Jesper ik zeg wat ik wil over ons mam
Weet je welk nummer ik nu contstant luister? LET IT BEquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon om 4 uur nog losgaan op oldskool muziek
Ik was om half 6 nog opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon om 4 uur nog losgaan op oldskool muziek
1 van de leukere nummers van the Beatlesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Weet je welk nummer ik nu contstant luister? LET IT BE
Waar woont je huis dan hè hommoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom vechten dan![]()
Ik ga je slaan met mijn lege flesje bier hoor
Daar hadden we net nog een filmpje van, zeker door 8 jongens?quote:
Luister eens the zombies of the kinks jeetje mineetjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
when i find myself in times of trouble, mother mary blablabla
Whatsapp ik je wel homoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar woont je huis dan hè hommo
Wat is dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luister eens the zombies of the kinks jeetje mineetje
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:32 schreef JRRY het volgende:
Mja wat ik wel tof vind aan The Beatles, is dat het wel met echte instrumenten is ingespeeld en zo puur nog klinkt.
quote:
Ja.quote:
Ja dat zie je niet vaak meer hoor, al die hiphop en pop enzo heb je eigenlijk alleen nog maar computer gegenereerde beats. Vmbo'ers hebben een zwaar levenquote:
Wie niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat je mijn nummer hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja.
Ik zit al eeuwen te wachten op een duet met The Beatles en Beyoncé, would be amazing
Of Nelly Furtado en The Beatles![]()
Ohja jou had ik nog nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat je mijn nummer hebt
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie niet.Of gewoon The Beatles alleen, ook goed. Let It Be is geweldig nummer, vind je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
nee
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie niet.dat zijn maar 9 cijfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
nee![]()
Die staat nu toevallig op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of gewoon The Beatles alleen, ook goed. Let It Be is geweldig nummer, vind je niet?
Als je even wacht, bel ik je zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het tiende cijfer is geheim. Die mag ik alleen.![]()
![]()
jordy is stiekem een mittiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:37 schreef ThePast het volgende:
[..]
Jordy klinkt niet echt als een vrouwlijk neukobject, jammer dit.
Heb je zelf wel eens lucide gedroomd? En hoe lukte dat? Ervaring met sleep paralysis?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:38 schreef ThePast het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar boeken over gelezen, wat zijn je vragen?
Heb het een keer mogen meemaken na twee weken fulltime trainen (als ik naar bed ging) alleen deed dit van korte duur omdat je zo enthousiast bent dat je er meteen weer uitgaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens lucide gedroomd? En hoe lukte dat? Ervaring met sleep paralysis?
Ga je morgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:43 schreef JRRY het volgende:
KUT!
Ik wil dinsdag naar Walibi, is ie dan nog dicht____!
Dat lijkt mij echt geweldig!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef ThePast het volgende:
[..]
Heb het een keer mogen meemaken na twee weken fulltime trainen (als ik naar bed ging) alleen deed dit van korte duur omdat je zo enthousiast bent dat je er meteen weer uitgaat.
Het is gelukt om met me ogen dicht een half uur zonder te bewegen niks deed in bed.
Toen naar weer drie weken verstreken de hoop opgegeven.
Als je het niet lukt moet je gewoon bij de shop wat theeblaadjes halen, die kan je eten drinken of roken, en als je dan gaat slapen kom je automatisch in een lucide droom.
IS WALIBI NIET LEUK GENOEG VOOR EEN ZATERDAG OFZOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee man morgen is het geen leuk weer + ga ik al andere dingen doen
Dan is het te druk vind ik, en ik ga liever op een vrije doordeweekse dag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:45 schreef ThePast het volgende:
[..]
IS WALIBI NIET LEUK GENOEG VOOR EEN ZATERDAG OFZO
Nee geen ervaringen, maar er zijn wel een aantal truckjes om daaruit te komen.quote:
Slapen, of hier aan het posten.quote:
guus kom naar huus want de koein stoan te spring`nquote:
picsquote:
wutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:48 schreef ThePast het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat die koeien neukt, daarna melken we pas
guusjuuhhhh, kiek utquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
guus kom naar huus want de koein stoan te spring`n
Zoiets had ik ook gehoord ja, ik denk dat ik het maar eens ga proberen dan. Ik had op internet een mp3 bestand gevonden waardoor je er makkelijker in zou raken of zoiets. Heb geen idee of het werkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:46 schreef ThePast het volgende:
[..]
Nee geen ervaringen, maar er zijn wel een aantal truckjes om daaruit te komen.
Het is juist de ''kunst'' om te kunnen realiseren dat dat monster ofzo wat achter je aan zit niet echt is, je moet zeker niet wegrennen maar het meteen confronteren
Hmm nu krijg ik er weer zin in, ik ga het zo maar weer eens proberen, ben nu wel aardig moe, dus dan zou het makkelijker moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gehoord ja, ik denk dat ik het maar eens ga proberen dan. Ik had op internet een mp3 bestand gevonden waardoor je er makkelijker in zou raken of zoiets. Heb geen idee of het werkt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:50 schreef ThePast het volgende:
[..]
Hmm nu krijg ik er weer zin in, ik ga het zo maar weer eens proberen, ben nu wel aardig moe, dus dan zou het makkelijker moeten gaan.
Die muziek even op mn ipod zetten, kijken of t werkt.
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Kent iemand nog die i doser met die geluidsgolven?
ik hoor het morgen wel, ik ga lekker mn bed inquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]Ik ga het ook proberen straks met die muziek. Ik hoop dat het gaat lukken
Truste, je zal het vanavond wel horen denk ik jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:52 schreef ThePast het volgende:
[..]
ik hoor het morgen wel, ik ga lekker mn bed in
*Lacht*quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je had er toch ook een waarvan je moest schijten![]()
En?quote:
Nederlandse versie van Chatroulette?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
http://www.anonieme.nl/
join misschien komen we elkaar tegen xdxd
Zo maar eens proberenquote:
\Ik probeer het eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:54 schreef JRRY het volgende:
http://www.anonieme.nl/
join misschien komen we elkaar tegen xdxd
Succes! Ik luister het niet want dan moet ik helemaal van zolder af komenquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Succes! Ik luister het niet want dan moet ik helemaal van zolder af komen
Hoezo luisteren dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Succes! Ik luister het niet want dan moet ik helemaal van zolder af komen
Het is een bepaalde frequentie waarvan je moet poepen.quote:
Oké maakt niet uitquote:
Echt wel manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:59 schreef Drabit het volgende:
Die anonieme.nl werkt voor geen meter, niemand zegt iets terug.
Dit heb ik:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:00 schreef JRRY het volgende:
Jij: Hoi, j/m
Vreemde: hee j
Jij: Ik ben meisje
Vreemde: okee x
Jij: Alles goed?
Vreemde: jametjou?
Jij: Ook hooar
Vreemde: mooisoow
Vreemde: hoe oudd?
Jij: 11, jijjjj?
Vreemde: 15
Jij: haha grappigg
Jij: so oud
Vreemde: mja erg?
Jij: tja ik weet niet of je well met een meisje van 11 wilt nueken xd
Jij: of skyppen
Vreemde: woow neuken? :$ aha
Vreemde: heb je skype?
Jij: ja ;d
Vreemde: mag ik
En bij mij antwoord echt helemaal niemandquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:02 schreef JRRY het volgende:
Vreemde: woow neuken? :$ aha
Vreemde: heb je skype?
Jij: ja ;d
Vreemde: mag ik
Jij: jahoor, lekkere bbeeer van me![]()
Vreemde: aha aww
Vreemde: vertel?
Jij: ik heet anitatjexxx
ga nu 'ns een nieuwe starten?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
En bij mij antwoord echt helemaal niemandOmegle.com is beter
Gedaan!quote:
JA!quote:
HAHAquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:04 schreef Drabit het volgende:
Vreemde: hi
Jij: Hey
Jij: Moet jij niet slapen om deze tijd?
Vreemde: ja ik kan niet slapen
Jij: Ahww, arme meid!
Vreemde: ben een man
Vreemde: jy
Jij: Ik ook
Geweldige gesprekken heb ik nu...quote:
quote:Jij: Hallo
Vreemde: Heey
Vreemde: Jm
Jij: heey jm
Jij: JM, wat een rare naam
Vreemde: J jij?
hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Geweldige gesprekken heb ik nu...
[..]
owquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Trollen op andere sites word niet zo gewaardeerd he
Denk dat die site zelf ook beheerd wordt vanuit een stage op de sociale werkplaatsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Trollen op andere sites word niet zo gewaardeerd he
This car is hydroooooooomaticquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
laten we gewoon met z'n allen Grease kijken
I`ve got shoes they`re multlyinggquote:
Gadver neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
deze vind ik nog wel een van de leukste...
Summer nights op #1!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gadver needie vond ik het kutst.
You`re the one that I want is het leuksten Greased Lightning natuurlijk.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:13 schreef JRRY het volgende:
1. You're the one that I want
2. Summer Nights
VErder ken ik ze niet
Oja. Die andere zijn wel leukerquote:
Trustenquote:
jup, vond 'em alleen niet zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Saturday Night Fever - John Travolta - Bee Gees
Grease is leuker ja. Wil sowieso die oldskool films weer eens terug zienquote:
Hermafrodiete necrofielquote:
Annie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grease is leuker ja. Wil sowieso die oldskool films weer eens terug zien
O.quote:
En the breakfast clubquote:
Nooit gezienquote:
Truste!quote:
Forum Opties | |
---|---|