Als je hem co-op wil spelen moet je het zeggenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef d4v1d het volgende:
Saints row the third is echt fucking vet.
Zit je in zo'n type auto die je oma had kunnen kopen een heel swat team / leger neer te schieten met een rocket launcher
Komt later, anders zal ik sowieso wel even mijn skype dm'en. maar ik wil eerst wat verder in de singeplayer komen :pquote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als je hem co-op wil spelen moet je het zeggen![]()
Heb het spel nog niet echt gespeeld
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Komt later, anders zal ik sowieso wel even mijn skype dm'en. maar ik wil eerst wat verder in de singeplayer komen :p
het was voor mij wat TE van kijk mij eens artistiek anders zijn met mijn stomvervelende jazzy loopjes die eigenlijk helemaal niet origineel zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Sos wat vond jij nu niet zo goed aan Jamie cullum?
Ohja, Iemand die hier naar north sea festival gaat ? zal wel niet
Hm ja, Ik vind het wel leuk klinken opzig, maar ik zou niet een heel album van hem achter elkaar spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
het was voor mij wat TE van kijk mij eens artistiek anders zijn met mijn stomvervelende jazzy loopjes die eigenlijk helemaal niet origineel zijn.
Zat te denken om zondag te gaan, maar Springsteen speelt dat weekeinde ook in Rome en op Rock Werchter. Lastig, lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Sos wat vond jij nu niet zo goed aan Jamie cullum?
Ohja, Iemand die hier naar north sea festival gaat ? zal wel niet
Zondag komt sting daar.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Zat te denken om zondag te gaan, maar Springsteen speelt dat weekeinde ook in Rome en op Rock Werchter. Lastig, lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |