SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat geruststellend.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Appje van mn zoon: mama ik ben een uurtje later thuis, we moeten even een paar meiden thuis brengen. Ze wonen in Dordrecht. En nee, ik ben niet verliefd, ik ga geen seks hebben en als ik dat wel doe dan veilig! Kus!
Daarom leen ik die van m'n zusje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet bang dat je camera kapot gaat?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil nu al samen een homemade filmpje maken?
Ja die gaat batsen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Appje van mn zoon: mama ik ben een uurtje later thuis, we moeten even een paar meiden thuis brengen. Ze wonen in Dordrecht. En nee, ik ben niet verliefd, ik ga geen seks hebben en als ik dat wel doe dan veilig! Kus!
Dat is waar, yolo enzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom leen ik die van m'n zusje.
[..]
Waarom niet?
Goed plan welquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die gaat batsen.
Way to go Huppelkind
Echt hequote:
Neuh, ik vertrouw hem en heen en weer naar Dordt is inderdaad een uurtjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die gaat batsen.
Way to go Huppelkind
Is de fles al leeg?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
Seks op de fiets, come on move your body! Ooooheeeeooooooh Eeeeehoooo!
Ze zijn met de autoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
Jij wacht het moment dat je kans maakt af?quote:
Heeft ze zo'n grote wijnkelder dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wacht het moment dat je kans maakt af?
Jij kan zo naar de Skihut.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:23 schreef Samzz het volgende:
quote:
Nee, joh. Twee glazen, daar is het bij geblevenquote:
Seks op de auto! Come on move your body! Oooooooheeeeeooooooo eeeeeehooooo!quote:
Kloptquote:
In de auto kan ook nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh. Twee glazen, daar is het bij gebleven.
[..]
Seks op de auto! Come on move your body! Oooooooheeeeeooooooo eeeeeehooooo!
[..]
Klopt.
Truequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet weten waar je kansen liggen he
Het bekt toch niet lekker. Ik houd het bij de fiets.quote:
Ik vind die lage dunk van jezelf best wel schattigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet weten waar je kansen liggen he
Hij gebruikt mijn fiets altijd. Die heeft een fietsmandjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het bekt toch niet lekker. Ik houd het bij de fiets.
Schattigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die lage dunk van jezelf best wel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |