SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve geen rotzooi
poepquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Niet zo kinderachtig doen Stinho.
Eerste die mij quote heeft de nieuwe TT.
Hoiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
homoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
EU IN DE MAANDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Eerste Feyenoorder die mij quote heeft de nieuwe TT.
Juuuuhuuuuuuwww GGM-eeeheeeeeemmmm. JUUUUHUUUUUUUWWWquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat 'joehoe' is me wat gay, maar vooruit.
Prachtige televisie.quote:
Is niet voor Android.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik kan de app van sierd de vos niet vinden in de play store![]()
![]()
Iemand een linkje
Alleen voor iphone nog denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Iemand een linkje
Mooi kunnen ze naar Ajax toequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
Ze vinden dat ze talent in huis hebben bij PSV.
Zoek eens op Koekoekquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Iemand een linkje
overtuigd toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
'we moeten gewoon pofpofpof'
Kijk, ik ben overtuigt.
overtuigtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
'we moeten gewoon pofpofpof'
Kijk, ik ben overtuigt.
Dat is een goeie ja, zit inderdaad al bij O17.quote:
Dat punt is nu bereikt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun hem zijn momentje joh. Zolang hij zich maar niet blijft opdringen.
Mag naar Ajax komenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is een goeie ja, zit inderdaad al bij O17.![]()
Mag binnenkort een contract tekenen, als hij dat wilt bij PSV.
doe is even normaal man!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godverdomme rot toch op met die gozer.
Neequote:
quote:
quote:
Ja ik las er wat over op ajaxnetwerk. Is alleen te makkelijk om woordgrappen over te makenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn, die storm met Dekker en Nouri is alweer gaan liggen.
http://www.encyclo.nl/begrip/broezenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef Evertjan het volgende:
wat is broezen kan het niet vinden in het VI woordenboek
twitter:henky007 twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 17:30:18Samen met @GlennPinas onderweg naar #Hilversum , mogen we met @WilfredGene en de rest praten over onze trots de #SCVeendam . Broez'n reageer retweet
Pofpofpof!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:36 schreef Pascalus het volgende:
twitter:henky007 twitterde op vrijdag 29-03-2013 om 17:30:18Samen met @GlennPinas onderweg naar #Hilversum , mogen we met @WilfredGene en de rest praten over onze trots de #SCVeendam . Broez'n reageer retweet
Is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:36 schreef Pascalus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_deurpakk_n.htmlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef Evertjan het volgende:
Zit nu te kijken, maar dat is helemaal geen karaoke.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:34 schreef Evertjan het volgende:
moet Wilfred niet optreden in die Hazes show op SMS6
Nait soezen moar broezen heet in Rotterdam geen woorden maar daden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef Evertjan het volgende:
Nee, ik durfde er niet over te beginnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:38 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Hebben we het al over die neger die naast henk zit gehad?
Broer van Nigel?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:38 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Hebben we het al over die neger die naast henk zit gehad?
Avondwinkel / benzinestationquote:
Ze boycotten Genee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zijn er weer geen vi-verslaggevers?
Zij willen niets meer met Wilfred te maken hebben...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ze willen nog steeds niks met die snelle vogel te maken hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Baasquote:
Sowieso, vrouwen moeten optyfen uit ons programma.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:36 schreef Ramboetan het volgende:
Wat doet die chagrijnige kamp-samantha in het publiek?
Escha niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen moeten optyfen uit ons programma.
Eschaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen moeten optyfen uit ons programma.
Heb je het vorige stuk gemist?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
Laatste kwartiertje kijken, straks de andere helft.
waardeloos, idd.quote:
Je vraagt het je af he.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
Hoe kunnen ze nou meer schorsen voor een rode kaart die je bij 2 gele kaarten krijgt?
Dan is 12 wedstrijden natuurlijk terecht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:44 schreef wolferl het volgende:
Ceedorf wilde niet ingooien, Genee moet wel even de juiste informatie doorgeven.
Zeedorf.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:44 schreef wolferl het volgende:
Ceedorf wilde niet ingooien, Genee moet wel even de juiste informatie doorgeven.
Mijhn idee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan maar fappen op die chick achter Johan.
Op wiequote:
Je tracht een soort tegenhanger voor RonDanja te worden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
Rinus Israel stond bekend om z'n harde spel en doodschoppen. In elke andere stad buiten Rotterdam wordt zo'n speler uitgekotst.
van RonDanja bedoel je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je tracht een soort tegenhanger voor RonDanja te worden?
Maak je geen zorgen.quote:
Omdat Feyenoorders. Die snappen er niks van.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom lachen ze daar aan tafel om mensen die elkaar doodsschoppen geven. Dat is natuurlijk niet normaal, en niet te tolereren.
Laat gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom lachen ze daar aan tafel om mensen die elkaar doodsschoppen geven. Dat is natuurlijk niet normaal, en niet te tolereren.
Er hangt een kantine-sfeer. Mannen onder elkaar. Ze vergeten de camera's.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
Toen heette dat nog hard, mannelijk voetbal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |