PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Z'n advocaat neemt nog contact met je opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is DS2 er nog?
En is alles weer goed?
Ik zie het proces met vertrouwen tegemoetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Z'n advocaat neemt nog contact met je op
Je wingers staan tegen je spits aan wat je ruimte enorm beperktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:51 schreef Nystiq het volgende:
Ik weet niet waarom, maar 4321 ligt me niet echt.
panishe stinkschete godverdommequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn scheten stinken zo godsgruwelijk
lekker jezus
Ik durf hier nu niet meer te posten omdat TS terug isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is DS2 er nog?
En is alles weer goed?
Nee maar even serieus, je weet toch dat ik ook niets aan die lag kan doen.Dus om dan boos te worden. Ik vind het vervelend dat je er zoveel last van had, maar die quit slaat gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik durf hier nu niet meer te posten omdat TS terug is
352 speelt wel lekker, alleen wordt t saai. En Neymar/Robben op LM/RM is kut.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je wingers staan tegen je spits aan wat je ruimte enorm beperktKutformatie
De wedstrijd was toch al gespeeld dus dan maken die 12 minuten die er nog te spelen waren ook niks meer uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, je weet toch dat ik ook niets aan die lag kan doen.Dus om dan boos te worden. Ik vind het vervelend dat je er zoveel last van had, maar die quit slaat gewoon nergens op.
Nou als je zo gaat redeneren is het hek van de damquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De wedstrijd was toch al gespeeld dus dan maken die 12 minuten die er nog te spelen waren ook niks meer uit.
Dat soort dingen heb ik ook weleens. Bullshit is datquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef vandermar het volgende:
Ik kreeg trouwens ook weer een lekker doelpunt tegen. Sta je 3-2 voor en dan krijg je dit in de 120e minuut.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/154568444
Ik druk als een panische jezus op de wegschiet knop en die verdediger stapt gewoon opzijGEWOON OPZIJ ZEG IK JE
Gelukkig won ik met penaly's
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:57 schreef vandermar het volgende:
Ik kreeg trouwens ook weer een lekker doelpunt tegen. Sta je 3-2 voor en dan krijg je dit in de 120e minuut.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/154568444
Ik druk als een panische jezus op de wegschiet knop en die verdediger stapt gewoon opzijGEWOON OPZIJ ZEG IK JE
Gelukkig won ik met penaly's
Godverquote:
Ja, hij heeft er wel de kop voorquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn scheten stinken zo godsgruwelijk
lekker jezus
Cross abusers hebben vaak ook een RM/RW en LM/LW met 90+ pace.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:07 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer komen mensen erachter dat cross abuse team OP is?
Llorente - Crouch
Klaar.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er wel de kop voor
Nee man, niet nodig. Pedro en IF Pablo Hernandez gebruiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Cross abusers hebben vaak ook een RM/RW en LM/LW met 90+ pace.
Ik denk morgen. Alleen Iwan laat zich niet zoveel zienquote:
Avonddienstje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer. Nog 5 minuutjes en dan ga ik weer inpakken
Daar kan hij natuurlijk ook niets aan doenquote:
Vind ik ook goedquote:
quote:
Pic's or it didn't happenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, morgen verhuizen. Maar al 2 uur verspeeld aan een dame op een datingsite
Ik zeg altijd al dat dat de kutste gun evah isquote:
Nee daarom misschien maar wachten. Hij heeft wel dat team gemaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kan hij natuurlijk ook niets aan doen
Of hij doet de volgende ronde mee met dat team?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee daarom misschien maar wachten. Hij heeft wel dat team gemaakt
Wat zijn wij allemaaal toch slimquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of hij doet de volgende ronde mee met dat team?
quote:
Ik die Italiaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef ThadCastle het volgende:
Wie van Cheat on me vinden jullie chill?
Tony? Die is wel een baas. Welke chick vind je wel ok?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik die ItaliaanDe rest zijn sukkels
Irisquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tony? Die is wel een baas. Welke chick vind je wel ok?
Qua innerlijk vind ik die waar die Tony de laatste aflevering bij zat wel tof, maar qua uiterlijk nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tony? Die is wel een baas. Welke chick vind je wel ok?
Succes dan!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, morgen verhuizen. Maar al 2 uur verspeeld aan een dame op een datingsite
Haar manier van praten vind ik gewoonquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze lesbo is he. Altijd willen wat je niet kan krijgen...
Ja, vanaf maandag ben ik al vrij. Maar ik werk nu 10x meer en vooral harder dan op mijn werkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Succes dan!
Vakantie opgenomen voor het verhuizen?
Mooie dame dus![]()
Ik kijk er veel maar dat is er niet 1 vanquote:
Beiden gezien helemaal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:47 schreef Reemi het volgende:
Kent/kijkt iemand hier The Newsroom?
Of Person of Interest
Ziet er mij te depri uit die 1equote:
Ja, maar het grappigste is nog dat op dit moment helemaal niemand goed zitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
Die huil actie van Stephanie, dat is wel een leipe actie haha
quote:
Slinger ik nu even de xbox aan hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar het grappigste is nog dat op dit moment helemaal niemand goed zitHoezo kijk jij geen VI trouwens
[..]
@Mathijs, doen ik eerst wel even tegen DS, en daarna tegen jou, kunnen we ook meer potjes doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil die laatste wedstrijd wel spelen
Ook goed, is toch na een helft afgelopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
@Mathijs, doen ik eerst wel even tegen DS, en daarna tegen jou, kunnen we ook meer potjes doen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook goed, is toch na een helft afgelopen.
Hou maar op want je probeert alleen maar te scorenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook goed, is toch na een helft afgelopen.
Goedkoop scoren over de rug van andere.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou maar op want je probeert alleen maar te scoren
dramatischquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol die VI van vanavond was echt bizar
Het sloeg nergens op iddquote:
Niks, die zwambal van Veendam was erquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:05 schreef ThadCastle het volgende:
Stephaniedat gesprek met Tony haha. Donder lekker op dan
En weer janken bij Jose. Wat een bazin haha
haha sweatpantsen tegen DSquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even Sweatpants aan doen dan start ik Fifa op DS
Omdat ik dat nu kijk. En niet door had dat VI was en geen zin had toen ik hier las dat jullie t keken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat nu pasen waarom kijk je geen VI
Rot op vent ik heb ook een grote neusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dat stel met die haakneuzen echt verschrikkelijk, en ze lijken echt tyfus veel op elkaar
Okquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat ik dat nu kijk. En niet door had dat VI was en geen zin had toen ik hier las dat jullie t keken.
Jood.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rot op vent ik heb ook een grote neus
Ik weet niet hoe ze heten dus daarom zeg ik dat, dan weet je wie ik bedoelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rot op vent ik heb ook een grote neus
Cheat on mequote:
CAM Ibarbo +10Kquote:
Niet op xbox want dan had je wel een van mij gekochtquote:
Dan ga je maar zelf lekker kaartjes kopenquote:
Lol wut?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
Koude oorlog II is bezig en wij zitten hier gewoon vrolijk over Ibarbo () te praten ... waar gaat het heen.
Normaal, ik heb alleen een bronze team.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad hoe staat het er nu voor?
En Mathijs, Fut of normaal?
Oki, host jij maar danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Normaal, ik heb alleen een bronze team.
Sinds wanneer betekent white collar fappen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik vroeg op bed, kan ik nog even flink wat White Collar kijken
Na de 2-2 ging het idd helemaal mijn kant op, daarvoor was het in evenwicht en had jij wat grotere kansen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik speelde gewoon ontzettend slecht. Mijn verdedigers misten de hele tijd de bal, je kreeg de hele tijd de bal mee en ik verloor elk duel. Ik kwam nog op 2-2 maar daarna gebeurde er iets waardoor niks meer lukte. Ik snap niet hoe dat kan want in de 1e helft en in het begin van de 2e helft ging het nog best goed.
Ik durf niks te zeggen ...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
Omdat andere mensen het niet willen, zeg ik het maar.
Goed gespeeld TimmyTurner!
Gewoon, lekker veel mooie mannen tog?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sinds wanneer betekent white collar fappen?
\Ja je moet mij invitenquote:
Neal is wel homo in het echtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon, lekker veel mooie mannen tog?
Hee bedankt hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
Omdat andere mensen het niet willen, zeg ik het maar.
Goed gespeeld TimmyTurner!
Altijd ga je white collar kijken en toch ben je er al ziek lang mee bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik vroeg op bed, kan ik nog even flink wat White Collar kijken
Ja dadelijk heb jij lag en ga je quitenquote:
Kloptquote:
Ik ragequit wel vaker hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dadelijk heb jij lag en ga je quiten
grappie
LW.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef Aldo-MC het volgende:
Vinden jullie Ribery meer een LM of een LW?
Doe maar, ga ik mooi met de match XP aan de haalquote:
Oh, ik kom al dicht bij waar ze nu zijn hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Altijd ga je white collar kijken en toch ben je er al ziek lang mee bezigVolgens mij heeft het woord inderdaad meerdere betekenissen bij jou zoals Kami zegt.
Doe dan rivalenwedstrijd voor dubbele XP jonge!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe maar, ga ik mooi met de match XP aan de haal
Je mag wel met Bayern spelen hoor
Doen wequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe dan rivalenwedstrijd voor dubbele XP jonge!
Heb ik geen probleem mee, maar oke dan QPRquote:
ahh ja 2 eps valt dan ook nog wel heel erg meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ik kom al dicht bij waar ze nu zijn hoorIk kijk 2 ep's minimaal per dag, vaak ook het maximum. Een heel tijd heb ik het niet gekekn though
Gewoon een team pakken wat jij tof vindtquote:
Oke, hierna doen we wel Real - Ado.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon een team pakken wat jij tof vindtBij Fut maakt het ook niet uit
Nee Real - PSV.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, hierna doen we wel Real - Ado.
Ik ook, even de muizen van me kabel afhalen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee Real - PSV.
Ik ruik de lag nu al
Dat doe ik, jij niet bij mijquote:
beter niet.quote:
Overtuigdquote:
quote:
Japquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Rinus Israel? Hij lijkt er wel veel op
Na de 2-0 welquote:
Ijzeren Rinusquote:
En willems achterop bij zijn dikke zusquote:
Mooie shirts manquote:
Haha, gay.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
Ik gaf hem batta en toen kreeg ik dit bericht
[ afbeelding ]
Dit soort mensen zouden er alleen maar moeten zijn
Pain Olympics?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:44 schreef Nystiq het volgende:
Ik heb net het ergste filmpje ooit gezien in mijn leven.
Maar geen een goal die daar echt heel erg door tot stand kwam. Ik zat er echt kut inquote:
Ja daarom drukte ik op Rematch wat jij declinedequote:
Neenquote:
Als BVB niet wint volgens mijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef vandermar het volgende:
Bayern is al bijna kampioenkan dat morgen niet al gebeuren?
Jawel, TT ben jij weer psv?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef vandermar het volgende:
Bayern is al bijna kampioenkan dat morgen niet al gebeuren?
Ik pak wel een ander team, maar ik speel nooit met iets anders dan PSVquote:
Bent en Kone in de spitsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:57 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Helemaal niemand als je Bent voor 1000 hebt.
Laat ik het dan anders stellen, ieder team dat met een IF Bale, Neymar, Ronaldo, Messi etc in het scherm stond heeft van mij verloren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Messi/Ronaldo zijn wel ziek, maar duurt nog lang tot TOTS.
En ik verlies altijd met beestenteams, en ik win met budget teams die alleen gebaseerd zijn op pace.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen, ieder team dat met een IF Bale, Neymar, Ronaldo, Messi etc in het scherm stond heeft van mij verloren.![]()
Op de een of andere manier heb ik nooit moeite tegen die topteams op papier met de beste stats, enkel die pure pace-teams van een paar k brengen mij in de problemen.
Beetjequote:
Same. Zodoende ben ik ook gezwicht voor het ge-pace.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik verlies altijd met beestenteams, en ik win met budget teams die alleen gebaseerd zijn op pace.
Klopt, gelijkspel was minstens verdiend geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
Beetje geflatteerd, maar wel leuk potje weer
Idd, viel me niet tegenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke is goed. Die Raul Garcia is wel prima speler zeg, lekker schot.
Wij vinden het leuker als jullie mee kunnen genietenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wij vinden het leuker als jullie mee kunnen genieten
Akkoord.quote:
Het lag gewoon aan jouquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt ongelooflijk, mijn internet is zo slecht. Nu valt het weer ineens tijdens de wedstrijd uit terwijl ik achtersta. Ik kan zo gewoon niet serieus spelen.
Eerder heel erg raar dan geniaalquote:
Niks tegen MR Technical Difficult ja!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eerder heel erg raar dan geniaal
Ik had er geen last van toen ik ging hosten maar ik speelde net een paar wedstrijden online en het was gewoon niet te doen.quote:
Subscribedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even lag fixen brb..
[..]
Niks tegen MR Technical Difficult ja!
Eindbaas is hijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niks tegen MR Technical Difficult ja!
Arjen Robben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
LEEEEEEEEOOOOOOOOOOO MESSSSSSSSSSSSIIIIIIII
Ja, sowieso je geld verdienen met Chatroulettequote:
quote:
o god is het weer zo ver?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
WTF ik kon het team van mijn tegenstander besturen.![]()
Hoeveel eigen doelpunten zijn er gemaakt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
Comedy Capers bij mij achterinquote:
Dan is je tegenstander geleaved. Domme bugquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
Hij gaf even daarna aan dat de tegenstander geleaved had ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is je tegenstander geleaved. Domme bug
Viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goed potje Mathijs, terecht gewonnen![]()
Die 3-1 was konko mooi man
Ik vond die piroutte wel mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Viel wel mee toch?
Zo scoor ik ze bij H2H best vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |