Volgens mij verwar je me met Norrage...?quote:Op zondag 7 april 2013 21:33 schreef Felagund het volgende:
En wat D02 zegt, het vorige album vond ik volgens mij niet zo heel bijzonder.
Nee, ik doelde op de post waar in je zei dat je het album gaat luisteren.quote:
Nee, maar met Last.fm is mijn Facebook zo te achterhalen. Terwijl ik vrij veel moeite doe dat juist onvindbaar te laten voor FOK!kersquote:Op zondag 7 april 2013 21:36 schreef Norrage het volgende:
Zit je daar over fok te roddelen ofzo?? Ik dacht, ik voeg je eens toe op last.fm
Hij is ook zo moeilijk te raden.quote:
Bij jou inderdaad wel wat ingewikkelderquote:
Je wilt geen real-life contact met onsquote:Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar met Last.fm is mijn Facebook zo te achterhalen. Terwijl ik vrij veel moeite doe dat juist onvindbaar te laten voor FOK!kers
Precies ditquote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Felagund het volgende:
Ik wil mijn Last.FM naam veranderen, maar dan ben ik al mijn scrobbles kwijt.
Op een paar FOK!kers na (waaronder mijn vriendin) houd ik het 'echte' leven en Tchock zo veel mogelijk gescheiden jaquote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je wilt geen real-life contact met ons![]()
Ja precies. Het is best leuk om te delen. Zeker omdat ik ondertussen wel 50 nuttige vrienden heb op last.fm. Dan staat er precies mooi bij alle artiesten wat iedereen al geluisterd heeft etc. Leer ik wel wat vanquote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies ditEn ik heb nu bijna 46.000 scrobbles dus dat zou redelijk zonde zijn. Terwijl ik mijn Last.fm graag zou delen want ik hou er ook iedere artiest die ik ooit gezien heb op bij
Ik heb ook nog nooit een fokker in het echt ontmoet behalve Ranja, en laatste emokid bij Yo La Tengoquote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een paar FOK!kers na (waaronder mijn vriendin) houd ik het 'echte' leven en Tchock zo veel mogelijk gescheiden ja
Tenzij je Koelants heetquote:Op zondag 7 april 2013 21:45 schreef Norrage het volgende:
Ik wil eigenlijk al jaren mijn naam Norrage veranderen (al heb ik geen idee waarin)...maar op Fok mag dat niet zonder alles te verliezen, en dat is inderdaad ook zo op last.fm
Ik gebruik Last.FM eigenlijk zelden voor vrienden en dergelijke. Alleen om zelf bij te houden wat ik luister, wallpapers te maken voor al mijn apparaten en mijn smaak te spammen naar andere mensen buiten last.fm.quote:Ja precies. Het is best leuk om te delen. Zeker omdat ik ondertussen wel 50 nuttige vrienden heb op last.fm. Dan staat er precies mooi bij alle artiesten wat iedereen al geluisterd heeft etc. Leer ik wel wat van
Toch zouden wij elkaar toch wel eens tegengekomen kunnen hebben. Overlapte net nietquote:Op zondag 7 april 2013 21:55 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Fokker ontmoet, ik hou het liefst zoveel mogelijk gescheiden, al zijn sommige gegevens wel te achterhalen als je goed zoekt.
Ik kwam je laatst op MuMe tegen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch zouden wij elkaar toch wel eens tegengekomen kunnen hebben. Overlapte net niet
Mij maakt het niet heel veel uit of het overlapt of niet. Maar ik heb niet heel veel mensen van fok op facebook ofzo. Maar goed, dat voegt ook niet heel veel toeWij hebben via dit forum wel genoeg contact
Ja daar word ik langzaamaan wat actiever.quote:
Ik wilde net zeggen, de vorige klonk niet heel volwassen (gewoon no nonsense surfrock). Ik zal de nieuwe ook eens luisteren.quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Radioheader het volgende:
Ik vind de nieuwe van Kurt Vile wel lekker, maar niet zo speciaal als die 2 cds hiervoor.
De nieuwe Wavves vind ik ook chill, weet niet of jullie die ook luisteren? Deze cd heeft echt een heel volwassen () geluid. Hoort af en toe wat weezerinvloeden, veel minder rauw (gladder) dan die andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |