Hij begint hier ook iets beter in te werken, wel hun beste werk in een jaar of 6. Aanstaande juni voor de vierde keer in Doornroosje in de lente: het is dat er nu 4 jaar heeft tussen gezeten, anders had ik er de klok op gelijk gezet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat nieuwe album van The Veils is eigenlijk best wel aardig. Een stuk beter dan Sun Gangs.
Er is een deel 2?! Die moet ik zienquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:49 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb Air Bud 1 & 2 paar jaar geleden voor een euro op dvd gekocht!
Dat moment in de eerste film dat ze die hond op het eiland achterlaten. Drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retrograde, Overgrown, Take a Fall For Me, Digital Lion en Voyeur vind ik al geweldig. De rest moet ik nog wat beter verkennen, track voor track zoals dat bij mij vaak gaat met nieuwe albumsquote:Op zondag 7 april 2013 15:14 schreef Norrage het volgende:
Ik moet zeggen, voorlopig bevalt de nieuwe James Blake mij veel meer dan de oude James Blake.
Fantastisch album die James Blake. Echt heel goed. Zo is "moderne" muziek nou echt bedoeld. Waarin samples, electronica, en stem en oorspronkelijke instrumenten samen worden gecombineerd tot een passend geheel. Heel goedquote:Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Retrograde, Overgrown, Take a Fall For Me, Digital Lion en Voyeur vind ik al geweldig. De rest moet ik nog wat beter verkennen, track voor track zoals dat bij mij vaak gaat met nieuwe albums
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik uiteraard welquote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef Norrage het volgende:
Waarom heb jij geen last.fm trouwens? Of heb je dat wel en is het niet gelinked op fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |