quote:
Hij zei dat er niks kon gebeuren? en we waren bevriebd dus waarom zou die mij in iets iligaals willen trekkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:42 schreef euphoria19 het volgende:
Denk je nou serieus dat dit legaal is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij zei dat er niks kon gebeuren? en we waren bevriebd dus waarom zou die mij in iets iligaals willen trekken
Omdat hij je vriendschap misbruikt om je op te lichten (wat je geld kost), of je misbruikt als "money mule", om gejat geld door te sluizen (wat je celstraf kost) ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij zei dat er niks kon gebeuren? en we waren bevriebd dus waarom zou die mij in iets iligaals willen trekken
Hmm ja heb het opgezocht op andere forums het schijnt dat je met een pinpas en legitimatie een lening bij de bank kan doen. toevallig vroeg hij daar ook om. Dat was alles wat nodig was om het geld over te makenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Omdat hij je vriendschap misbruikt om je op te lichten (wat je geld kost), of je misbruikt als "money mule", om gejat geld door te sluizen (wat je celstraf kost) ?
Serieus op deze troll ingaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Omdat hij je vriendschap misbruikt om je op te lichten (wat je geld kost), of je misbruikt als "money mule", om gejat geld door te sluizen (wat je celstraf kost) ?
Ik ben geen trollquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Serieus op deze troll ingaan
Dan ben je zo dom als het achtereind van een varken, sorry dat ik het zo grof uitdruk maar daar komt het dus wel op neer.quote:
Nee hoor, natuurlijk niet. Altijd zeer betrouwbare, met foto's ondersteunde topics. Kwaliteitsuserquote:
Bisonkit op de barkruk?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wel vreemd, ik ken niemand die 'door omstandigheden' ineens vast is komen te zitten. Wat zeg ik, ik ken niemand die vast zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |