SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fera op 29-03-2013 16:48:23 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Als je met de trein wil komen kunnen we samen eten en dan met mijn auto naar huis.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit er dus aan te denken om met de motor te komen. Al begin ik nu sterk te twijfelen
Ow bummer, misschien kan faxie iets voor je betekenen dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen slaapzak.Ik neem wel een fleecedeken mee en dan slaap ik wel op de grond. Ik denk toch niet dat slapen erg goed zal gaan.
Wat kan Fax betekenen dan? Ik mag in zijn auto pitten?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je met de trein wil komen kunnen we samen eten en dan met mijn auto naar huis.
[..]
Ow bummer, misschien kan faxie iets voor je betekenen dan?
Dronken rugby spelen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef Giertje het volgende:
en weer een nieuw topic zo maar es eten en dan richting de rugby om samen met een goeie vriendin van me flink te zuipen
Nou nou en het dan veel werk noemenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 80m2 en 2 verdiepingen. Houten vloeren overal.
Slapen is voor oude mensen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen slaapzak.Ik neem wel een fleecedeken mee en dan slaap ik wel op de grond. Ik denk toch niet dat slapen erg goed zal gaan.
ik speel het nietquote:
kampvuur in de woonkamerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slapen is voor oude mensen.
Ik ga jullie de hele nacht vermaken met ghost story's
Eigenlijk moeten we een kampvuur regelen.
Dat zou wel kunnen. Ik denk er nog even over naquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je met de trein wil komen kunnen we samen eten en dan met mijn auto naar huis.
Die houten vloer kunnen we wel als brandstof gebruiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slapen is voor oude mensen.
Ik ga jullie de hele nacht vermaken met ghost story's
Eigenlijk moeten we een kampvuur regelen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Die houten vloer kunnen we wel als brandstof gebruiken.
Ghost stories.![]()
Ik vind het wel vet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik speel het nietik kijk wel uit ik weet hoe hard het er aan toe gaat
kom jij ook?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vloer is toch van hout, dus planken genoeg.
Alleen als je het goed doet.quote:
het is ook vet vooral om te zien vrienden van me spelen het vandaar dat ik het kijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet.Maar ik denk niet dat het iets voor mij is.
Dan zeg je ja en gaan we samen ergens naartoequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, zeg jij nee en omgedraaid![]()
Waar wil je heen dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan zeg je ja en gaan we samen ergens naartoe
Ja, dat gaat echt wel ruig. Ik wil m'n gebit nog wel even behouden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is ook vet vooral om te zien vrienden van me spelen het vandaar dat ik het kijk
maar mijn god het gaat er hard aan toe
laatst een wedstrijd gezien reden de ambulances af en aan
Alsof je dat durft!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bluf dat je het mij laat proberen bij jou
Alsof jij dat aandurftquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt wel ruig. Ik wil m'n gebit nog wel even behouden.
[..]
Alsof je dat durft!
Durven wel. Maar willen niet.quote:
quote:
Action, 2 persoons is 12 euro ofzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
Trouwens, ik moet nog een luchtbed regelen
Ik doe dat bewust niet, omdat ik denk dat je mij niet aankuntquote:
daar heb je een bitje voor hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat gaat echt wel ruig. Ik wil m'n gebit nog wel even behouden.
[..]
Alsof je dat durft!
Je durft het niet omdat ik een vriend heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik doe dat bewust niet, omdat ik denk dat je mij niet aankunt
Wat schuift dat?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef Fera het volgende:
Mag ik bij iemand op z'n luchtbed? Kan er zelf geen meenemen.
quote:
Mijn warme lichaam?quote:
alles kan kapotquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Je durft het niet omdat ik een vriend heb.
Ik mocht nooit meedoen omdat ik een meisje was.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Das A-Team
Speelden jullie dat ook vroeger op het schoolplein?
[..]
Ik bied dit niet aan uit overwegingen die te maken hebben met een zeker instrument.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef Fera het volgende:
Mag ik bij iemand op z'n luchtbed? Kan er zelf geen meenemen.
Jep, ik was altijd Face.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Das A-Team
[..]
Klopt. Maar het is zo zonde.quote:
Als hij er een probleem mee heeft, moet 'ie maar meegaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bied dit niet aan uit overwegingen die te maken hebben met een zeker instrument.
Wat een stommerds.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht nooit meedoen omdat ik een meisje was.
Verbaast me niks!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jep, ik was altijd Face.
Niet vanwege het uiterlijk maar omdat ik dingen vaak wel geregeld kreeg.
quote:
quote:
Ik was altijd Murdochquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Das A-Team
[..]
Jij ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar weer dan.
Maar handen thuis he
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat je het van de meeste andere jongens verliest Aldo
Hij pakt gewoon zijn stick.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat je het van de meeste andere jongens verliest Aldo
Beiden natuurlijk!quote:
Hij doet toch aan hockey?quote:
ik heb er echt een stuk of 5 in de tas zitten ofzoquote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Aldo zijn pener iets minder groot is dan zijn stick. Wel iets dikker.quote:
Dat is een stickje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er echt een stuk of 5 in de tas zitten ofzo![]()
en 1 achter de rits
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Aldo zijn pener iets minder groot is dan zijn stick. Wel iets dikker.
Te veelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er echt een stuk of 5 in de tas zitten ofzo![]()
en 1 achter de rits
Nu wil ik een joint. Bedankt.quote:
Dat is nuttige informatiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Aldo zijn pener iets minder groot is dan zijn stick. Wel iets dikker.
Dat was jouw eerste gedachte?quote:
oew daar kom je met een goed ideequote:
quote:
Ik maakte er zelf een grapje van.quote:
Te lui.quote:
straks maar effe langs de shopquote:
Jij hebt liever een coladop?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nuttig wilt niet zeggen dat ik er blij mee ben.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die vijf kilo humor die eraf zijn doen je geen goed
pak de bus toen ik in een dorp woonde deden wij dat ook met zijn allen de bus in naar de shop en dan weer terugquote:
Ik jou ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb je liever helemaal niet
Waar?quote:
Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan wat regulars bij Lammie
Doeiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Batt 6%
Zouden op bezoek gaan bij schoonmoeder. maar nu in de auto naar huis, goed nieuws dus.
Dat was het Okthnxbye
Goede reisquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Batt 6%
Zouden op bezoek gaan bij schoonmoeder. maar nu in de auto naar huis, goed nieuws dus.
Dat was het Okthnxbye
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Batt 6%
Dat was het Okthnxbye
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Batt 6%
Dat was het Okthnxbye
Geen leuke schoonmoeder?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nu ik hier schoonmoeder lees. Ik kwam die heks gisteren nog tegen in de supermarkt, altijd gezellig
wat is er zo fundamenteel misgegaan tussen jou en je schoonmoeder?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nu ik hier schoonmoeder lees. Ik kwam die heks gisteren nog tegen in de supermarkt, altijd gezellig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Not intended.quote:
Nee, net als schoonpa. Ook zo'n griezel eerste klas.quote:
Dat mens schreeuwt altijd naar me, scheldt me altijd uit. De reden? Geen idee. Die mensen moeten ze laten opnemen. Die ouwe zuipt altijd en die moeder pfff.. daar kan niks goed bij zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is er zo fundamenteel misgegaan tussen jou en je schoonmoeder?
Zo veel relaties heb ik niet gehad die lang genoeg duurde om de schoonouders te ontmoeten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn schoonouders mochten mij nooit.
Terecht.
gezelligquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, net als schoonpa. Ook zo'n griezel eerste klas.
[..]
Dat mens schreeuwt altijd naar me, scheldt me altijd uit. De reden? Geen idee. Die mensen moeten ze laten opnemen. Die ouwe zuipt altijd en die moeder pfff.. daar kan niks goed bij zijn.
Geen contact mee dus, net als m'n vriend overigens...
Zat je daar zonder broek aan het kerstdinerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn schoonouders mochten mij nooit.
Terecht.
Oh jawel. Stuk beter nu ik/we geen contact meer met ze hebben. Alleen gaat ze me lopen irriteren als ik haar tegen kom. Klein kutkind dat het isquote:
Hehehe.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zat je daar zonder broek aan het kerstdiner
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Dat niet.
Bij de laatste bijvoorbeeld had ik kritiek op de ouders van mijn vriendin. Niet rechtsstreeks, maar tegen mijn vriendin. Doorverteld, kennelijk.
Of dat ik niet ieder gedeelte van het leven van mijn vriendin als ideaal zag en liever had dat ze bepaalde dingen niet deed of had gedaan. Vonden ze ook niet chill. Kennelijk was kritiek uit den boze.
Ook konden ze er niet tegen dat ik nadacht voordat ik wat zei kennelijk. Zij waren meer van het ongebreideld poep spuien.
Ik had een schoonfamilie die heel kortzichtig en bekrompen was. Nu ben ik dat helemaal niet, maar dat konden ze nooit hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Dat niet.
Bij de laatste bijvoorbeeld had ik kritiek op de ouders van mijn vriendin. Niet rechtsstreeks, maar tegen mijn vriendin. Doorverteld, kennelijk.
Of dat ik niet ieder gedeelte van het leven van mijn vriendin als ideaal zag en liever had dat ze bepaalde dingen niet deed of had gedaan. Vonden ze ook niet chill. Kennelijk was kritiek uit den boze.
Ook konden ze er niet tegen dat ik nadacht voordat ik wat zei kennelijk. Zij waren meer van het ongebreideld poep spuien.
Je bent liefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een schoonfamilie die heel kortzichtig en bekrompen was. Nu ben ik dat helemaal niet, maar dat konden ze nooit hebben.
We hadden het een keer over een reisje naar Polen, begon moederlief meteen te zeiken over hoe het daar is en hoe de mensen zijn. Ze heeft nooit een stap over de Duitse grens heengezet, maar ze wist wel precies hoe het er allemaal aan toe ging. Zuslief deed er nog een schepje bovenop en er was vervolgens geen redelijk argument meer tussen te krijgen.
Toen het uitging hoorde ik later dat moeder zei: "Ze paste niet binnen onze familie, maar ja, ze was toch wel lief".
Achj, ze noemde je nog liefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een schoonfamilie die heel kortzichtig en bekrompen was. Nu ben ik dat helemaal niet, maar dat konden ze nooit hebben.
We hadden het een keer over een reisje naar Polen, begon moederlief meteen te zeiken over hoe het daar is en hoe de mensen zijn. Ze heeft nooit een stap over de Duitse grens heengezet, maar ze wist wel precies hoe het er allemaal aan toe ging. Zuslief deed er nog een schepje bovenop en er was vervolgens geen redelijk argument meer tussen te krijgen.
Toen het uitging hoorde ik later dat moeder zei: "Ze paste niet binnen onze familie, maar ja, ze was toch wel lief".
Maar dat eerste maakt het dan weer zo zuur. Ik kon hartstikke goed met ze opschieten, dacht ik. Vooral met die pa, we hadden dezelfde humor.quote:
Dat bedoel ik maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, je bent niet de slimste, ik geef het toe
Wel jammer dan...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat eerste maakt het dan weer zo zuur. Ik kon hartstikke goed met ze opschieten, dacht ik. Vooral met die pa, we hadden dezelfde humor.
Ze zei trouwens: "Ze was wel lief voor je", tegen haar zoon. Dat komt misschien net wat anders over, bedenk ik me net.quote:
Oh, ik dacht dat zij je lief vondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zei trouwens: "Ze was wel lief voor je", tegen haar zoon. Dat komt misschien net wat anders over, bedenk ik me net.
Is toch prima danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zei trouwens: "Ze was wel lief voor je", tegen haar zoon. Dat komt misschien net wat anders over, bedenk ik me net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is toch prima danIk kan aan mijn moeder binnen vijf seconden zien of ze iemand moet of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En probeer nog maar eens van dat eerste oordeel af te te komen..![]()
Jij bent dus ook een lulquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kon wel goed opschieten met de stiefvader van mijn ex. Dat was wel raar, want iedereen vond hem een lul.
Ik kon wel met hem lachen.
Dat weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zij je lief vond
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kon wel goed opschieten met de stiefvader van mijn ex. Dat was wel raar, want iedereen vond hem een lul.
Ik kon wel met hem lachen.
Klopt. Dat hoor ik van iedereen.quote:
Broertjes zijn altijd tof.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.
Zijn broertje vond mij wel helemaal geweldig, die vertelde me altijd heel enthousiast van alles en nog wat.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dat hoor ik van iedereen.
Mensen slaan zelfs meets over als ik er ben.
Ik sla alleen de meet over als ik echt niet kan, of als jij geen broek aan hebt de hele avondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, er zijn wel 5 meets ofzo geweest waar mijn broek uit ging.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik sla alleen de meet over als ik echt niet kan, of als jij geen broek aan hebt de hele avond
Vaak wel. Zowel dat broertje als een ander broertje van een ex waren helemaal gek met mij. Eentje was zelfs volgens mij een beetje verliefd.quote:
Homofoob.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik sla alleen de meet over als ik echt niet kan, of als jij geen broek aan hebt de hele avond
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, er zijn wel 5 meets ofzo geweest waar mijn broek uit ging.
Waren stuk voor stuk goede meets.quote:
heb je daarna ook een lied gezongen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren stuk voor stuk goede meets.
Ik wil niet arrogant doen, maar ik denk wel dat het een met het ander te maken heeft.
Misschien moet ik dan ook maar iets uittrekken als de sfeer dood slaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren stuk voor stuk goede meets.
Ik wil niet arrogant doen, maar ik denk wel dat het een met het ander te maken heeft.
Er kwam niet altijd seks aan te pas.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je daarna ook een lied gezongen?
De meets waar wij beiden wat uitdeden waren zeker wel leuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook maar iets uittrekken als de sfeer dood slaat.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kwam niet altijd seks aan te pas.
Bijvoorbeeld die keer bij Roy dat ik bleef slapen. Misschien kwam er boven wel seks aan te pas, met Roy, en ik geloof Engel, Huppel en Mono. Dat weet ik niet zeker.
[..]
De meets waar wij beiden wat uitdeden waren zeker wel leuk.
Liefdequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon je puurheid bewaren voor de ware liefde toch?
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kwam niet altijd seks aan te pas.
Bijvoorbeeld die keer bij Roy dat ik bleef slapen. Misschien kwam er boven wel seks aan te pas, met Roy, en ik geloof Engel, Huppel en Mono. Dat weet ik niet zeker.
[..]
De meets waar wij beiden wat uitdeden waren zeker wel leuk.
Pure chocolade-eierenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon je puurheid bewaren voor de ware liefde toch?
Goed plan. Ik heb toch 0 libido.quote:
Nou, daar heb je het.quote:
Zeg, wat is deze dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan zeg je ja en gaan we samen ergens naartoe
Awwww. Hoe komt het?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan. Ik heb toch 0 libido.
[..]
Nou, daar heb je het.
Zeker op 1 van de meets waar mijn broek uit ging, vond er geen seks plaats.
Hij is kapotquote:
Wat heeft ie?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
Boh, mijn katje is weer terug van de dierenarts.
Tipsy?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
Het hoeft toch ook niet hetzelfde te zijn?quote:
Wat was er mis?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
Gaat het weer wat beter met het katje?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
Nu een beetje aan het bijkomen van de narcose. Hij moest een gebitsbehandeling.quote:
Aah germ en dat op zo een jonge leeftijd?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu een beetje aan het bijkomen van de narcose. Hij moest een gebitsbehandeling.
Dus nu maar even lief voor hem zijn. Hij mag morgen pas weer iets eten.
Veel beterschap aan je katje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zwakker gebit hoort een beetje bij het ras. Maar het zou nu weer helemaal schoon moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah germ en dat op zo een jonge leeftijd?
Dan eet ie ook mijn schoen niet opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan en morgen kan ie weer vreten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zwakker gebit hoort een beetje bij het ras. Maar het zou nu weer helemaal schoon moeten zijn.Paar tanden ontbraken en eentje is getrokken.
Dat was de kleine, sorry, die is vandaag juist extra speels. Heb ik zo'n voorgevoel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan eet ie ook mijn schoen niet op
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doen katten dat normaal wel?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn kitten heeft een fetisj voor Kaneel zijn schoenen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doen katten dat normaal wel?
Waar had hij last van dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik bij Myr was, had de kleine kat mijn zool gesloopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Doen katten dat normaal wel?
Verdommequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was de kleine, sorry, die is vandaag juist extra speels. Heb ik zo'n voorgevoel.
Ontstoken tandvlees, een ingroeiende tand en tandsteen. Stonk ook behoorlijk uit zijn bekkie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar had hij last van dan?
Beterschap in ieder geval.
Had je naderhand een halve zool?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vorige keer dat ik bij Myr was, had de kleine kat mijn zool gesloopt.
Ouch, dat lijkt me pijnlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontstoken tandvlees, een ingroeiende tand en tandsteen. Stonk ook behoorlijk uit zijn bekkie.
quote:
Ja. En het tandje dat ze hebben getrokken kregen we ook mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ouch, dat lijkt me pijnlijk.Kreeg je nog een kuur mee voor de ontsteking?
Leuk cadeautje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. En het tandje dat ze hebben getrokken kregen we ook mee.Dinsdag nog eens terug voor een controle.
It wasn't me.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik pak net een wit shirt uit de kast en doe hem aan.
Is erg strak voor mij, te lang, te smal. En een kraag die veel te veel cleavage laat zien. Ik neem aan dat dit een vrouwenshirt is. Hoe komt dit in mijn kast?
Het lijkt me ook niet de maat van andere dames die hier geslapen hebben. Ik sta perplex.quote:
Je ex?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet de maat van andere dames die hier geslapen hebben. Ik sta perplex.
Mijn ex was kleiner dan ik. No way dat die daar in past.quote:
Hoe ziet het eruit dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex was kleiner dan ik. No way dat die daar in past.
Die was ook een stuk smaller. Dan moet het een soepjurk hebben geleken.
Dan spookt het in jouw huis.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex was kleiner dan ik. No way dat die daar in past.
Die was ook een stuk smaller. Dan moet het een soepjurk hebben geleken.
En ze laten hun spullen liggen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan spookt het in jouw huis.
Ja, dat is hip tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn borsthaar is er in te zien.
Homo-mannenshirt. Of gewoon een grotere maat? Ik zou zo'n model shirt in ieder geval nooit dragen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn borsthaar is er in te zien.
Ik heb het nooit gekocht iig.quote:
Het zit keistrak verder.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Homo-mannenshirt. Of gewoon een grotere maat? Ik zou zo'n model shirt in ieder geval nooit dragen.
Lijkt toch een mannenshirt.quote:
Ik moest er ineens aan denken, vanavond maar even aanslingerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik van de week ook allemaal binnen gehaald.
Bazenfilms
Nee, juist nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hebt veel porn op je pc staan
- Alle Police Academy filmsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dafuq ben jij aan het binnenlepelen?
Ah nicequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
- Alle Police Academy films
- In The Land Of Women
- Collateral Damage
- Collateral
- Man On Fire
- The Next Three Days
- Dead Men's Shoes
- The Other Guys
- Four Brothers
- The World's Fastest Indian
- In Time
En dat allemaal in HD
Heb ik weer wat te kijken als ik zin heb om iets te kijkenquote:
Je bent je er van bewust dat police academy niet in HD is? Dus ze neppen je als ze dat beweren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
- Alle Police Academy films
- In The Land Of Women
- Collateral Damage
- Collateral
- Man On Fire
- The Next Three Days
- Dead Men's Shoes
- The Other Guys
- Four Brothers
- The World's Fastest Indian
- In Time
En dat allemaal in HD
Op mijn pc niet neequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook niet in je bowsergeschiedenis?
Dat weet ik. Dat uitgezonderd natuurlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat police academy niet in HD is? Dus ze neppen je als ze dat beweren.
Daar hadden we het niet over héquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en op je laptop? op je mobiel?
Porno?quote:
Als ik een auto had gehad, was ik langs gekomen. Ik heb nu geen zin om de motor te pakken, heb het veels te koudquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig filmpje kijken?
Ik verveel me de pleuris
wat voor film?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig filmpje kijken?
Ik verveel me de pleuris
Nou geen porno dus als jij komt kijkenquote:
Mietjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik een auto had gehad, was ik langs gekomen. Ik heb nu geen zin om de motor te pakken, heb het veels te koud
Wel thuisquote:
Ik heb het koud, blij dat ik binnen zit. Als ik een auto gehad had, dan was het 2x ~50m lopen geweest, dat had ik wel overleefdquote:
Dan maar een snoeiharde actiefilmquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou geen porno dus als jij komt kijken
Ik ga Captain America nog maar een keer kijken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan maar een snoeiharde actiefilmIs er in ieder geval 1 ding snoeihard
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga Captain America nog maar een keer kijken.![]()
@Vin: mietje
Je weet beterquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga Captain America nog maar een keer kijken.![]()
@Vin: mietje
Jaquote:
Die is pleitequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Gezellig koffie leuten met je moeder
Mietje![]()
![]()
1) omdat ik geen motorrijbewijs hebquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is pleite
Ik zit bij -3°C gewoon op de motorDat doe jij me niet na
Dat is over een afstand van nog geen 5kmquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) omdat ik geen motorrijbewijs heb
2) omdat ik geen motor heb
3) ik zit met -3 op een scooter zonder sjaal of handschoenen!
Nu jij weer!
Het is dat het zo lang duurt en ik de weg niet weet anders was ik nu op de scooter naar Apeldoorn geredenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is over een afstand van nog geen 5km
Niet over een afstand van 6-20x zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat het zo lang duurt en ik de weg niet weet anders was ik nu op de scooter naar Apeldoorn gereden![]()
En nu ga ik aan mn film beginnen
BlufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier![]()
![]()
Na ons app-gesprek van vanmiddag zou ik dat inderdaad niet doen.quote:
Begrijpelijk welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na ons app-gesprek van vanmiddag zou ik dat inderdaad niet doen.
Anders heus wel hoor
Gameboy. Sowieso.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Gameboy of Ereader voor in de trein en vliegtuig?
gameboy met pokemonquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Gameboy of Ereader voor in de trein en vliegtuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |