SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop (hihi) er niet achter (haha) te komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter (hihi) te komen
Als je daar nu eens mee begintquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:04 schreef Kreator het volgende:
Het is maar een bak koffie hè. Met een vreemde. Het is niet alsof we al naaktfoto's hebben uitgewisseld.
lekkerquote:
Ik baf niet. Ik wil ook niet gebaft worden.quote:
Bof jij even.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik baf niet. Ik wil ook niet gebaft worden.
Te weinig tijd voor Fok!.quote:
OH MY GOD IT'S ALIIIIIVE!!!quote:
De hele vijver is hier sinds vannacht geheel bevroren, en dat gebeurt niet zo snel i.v.m. de groottequote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel bizar dat het gewoon sneeuwt idd
Eindelijk je naam eer aan doen. Hengelo is een dorpquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehe. tja tis wel bizar.
Ik woon nog een paar weken in Hengelo en dan keer ik terug naar Almelo.
Dus al druk bezig met inpakken
Graas zequote:
nee eigenlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
We hebben er weer drie punten bij gesnoept
in een prive-sessie?quote:
je doet alles openbaar?quote:
moet ik je rug even inzepen?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, nu heb ik een privesessie douchen met mezelf
nee, heb geen voetbal.quote:
je kunt voor een 2e keer gaan.quote:
Oh zo, ja lam wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, heb geen voetbal.
maar 't is gewoon een kutdag. lamme dag voornamelijk
in bentelo?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oh zo, ja lam wel.
Beetje voetbal kijken en vanavond naar paasparty
Deurningen, iets dichterbijquote:
Lekkerquote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef Kreator het volgende:
Zo. Niks meer te doen, alle verplichtingen achter de rug.
Kermis... das lang geleden.quote:Op maandag 1 april 2013 15:41 schreef Cue_ het volgende:
Mij nicht is vandaag in enschedeWie weet beland ik nog op de kermis
Ik kom wel ff niet.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1952704/2/50#1
24760260]maandag 1 april 2013 16:57[/url] schreef Cue_ het volgende:mijn nicht heeft een date... hij neemt een vriend mee.. heb ik nu een blinddate?
Felliniquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:56 schreef Cue_ het volgende:
Leuke avond gehad. Die vriend probeerde me uiteindelijk wel te zoenen. Afgewezen
Daarna nog even lekker wezen dansen bij fillini's
Ik kom er enkel af en toe om te dansen, verder vind ik er weinig aan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
FelliniLeuke tent, slechts één keer even geweest
Welke dj draaide er?quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kom er enkel af en toe om te dansen, verder vind ik er weinig aan.
Uhm een jonge blonde met een petjequote:
Altijd leuk voor je ego.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:56 schreef Cue_ het volgende:
Leuke avond gehad. Die vriend probeerde me uiteindelijk wel te zoenen. Afgewezen
Zorg wel dat je vrijdag helemaal bent opgeladen he!quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:34 schreef Kreator het volgende:
Zeker. Prima vermaakt. Nu alleen wel verrot..
Groot feest.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zorg wel dat je vrijdag helemaal bent opgeladen he!
Heel goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 08:51 schreef Kreator het volgende:
Van de rest niks gehoord, dus ook geen afmeldingen..
Ik moet altijd heel goed nadenken hoe je ook alweer heet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:52 schreef Cue_ het volgende:
Staat ook gewoon in m'n agenda. "Housewarming Krea"
Blijf het grappig vinden dat je sommigen gewoon altijd bij de nick blijft noemen
Maar je weet het wel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:53 schreef Kreator het volgende:
Ik moet altijd heel goed nadenken hoe je ook alweer heet.
quote:je zal inderdaad een kabel moeten trekken.
Maar een enkele kabel trekken is makkelijker lang de buitenkant dan het hele huis door wat je niet wil of klaarblijkelijk niet kan. -Feit het kan altijd maar het is de wil om te doen-.
Ik lees en zie niet of nergens waar je internet aansluiting zit in de tekening maar vermoed ergens waar nu de zwarte punt staat dat daar je hal en meterkast erg dichtbij zit.
Ga met een kabel vanuit dat punt naar buiten en middels een electrapijp in de grond naar de hoek van het huis, als dat ook al niet meer kan dan houd gewoon alles op omdat je vraag komt in het gebied van "ik wil alles maar wil er niets voor doen"
En je kan uiteraard ook nog zeggen ik leg er een kabel extra bij en trek die door naar het kantoor en ga daar door de buitenmuur naar binnen en monteer af op een contactdoos.
Daar waar je een kruipruimte hebt kan je uiteraard ook onder de vloer door. Er zijn zoveel mogelijkheden om wel een kabel te trekken maar de meeste situaties komen neer op de zin die ik al zei "men wil er niks voor doen" en kaart het snel af op dat een kabel leggen niet kan, en die situatie komt bar weinig voor.
Voorbeeld.: mensen willen een aansluiting in alle hoeken van de kamer maar hebben natuurstenen vloeren -met plinten- in huis en daar willen ze geen kabels langs de plinten hebben. Dus het kan niet zegt men dan.
Fout, zolang je eronder een kruipruimte hebt kan het altijd door een gaatje door de vloer te boren en af te monteren met een contactdoos direct boven de plint. Toch denken de meeste mensen dat dat niet kan en waarom is mij een raadsel maar kwam het regelmatig tegen in het verleden.
Ook dat ik dan bij mensen kwam zoals jou vraag en vaak te horen kreeg dat er al meerderen mee bezig waren geweest -ook met wifi- en het niet echt lekker voor elkaar kregen kwa werking. Als ik bij die mensen weg ging was het altijd "had ik je maar eerder gebeld".
Binnen dit voorbeeld kwam het er maar te vaak op neer dat diegene die eraan werkte gewoon geen goede boormachine en boren had en dan komt er als snel uit dat het niet kan en dat nemen mensen/bewoners/klanten dan over.
In vroegere tijden -90'r jaren- kwam ik vaak in beeld als de grotere bedrijven PTT/KPN o.a. faalden en dingen niet geregeld konden krijgen met hun standaard productlijn. Zeker in het gebied van draadloze dekking op eigen terein en in gebouwen, ik had daar destijds een eigen oplossing voor bedacht en dat werkte eigenlijk altijd wel, maar het is erg buiten de doos denken en creatief zijn. En dat was toen mijn sterke kant.
Als Mozes niet naar de berg kan, breng dan de berg naar Mozes was en is een uitspraak die ik veelvuldig gebruikte. Maar veel mensen snappen de gedachte erachter niet.
Trut.quote:
te laat...quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Zo te zien zijn we met z'n tweeen Krea. Neuken dan maar?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:34 schreef Kreator het volgende:
Zeker. Prima vermaakt. Nu alleen wel verrot..
@Tukker:. Er zou hier een UTP tang liggen, maar dat is RJ11.
![]()
.
Maar ja, was best goed eigenlijk. Al heb ik niets paasachtigs gedaanquote:
tl;drquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:25 schreef Kreator het volgende:
Ik had op Tweakers een post gezet dat mijn WiFi het slecht deed. Kreeg ik dit:
[..]
Henquote:
Ik ben twee dagen dichter bij de dood.quote:
Weinig. Uit eten met schoonpa, daarna epic saufen met een mattie + zijn mattie. Bijna de Pimpelaar uitgeschopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ja, was best goed eigenlijk. Al heb ik niets paasachtigs gedaan
Vrijdag bij een vriend geweest en kroeg (al viel ik wel in slaap in de kroeg)
Zaterdag bankgehangen thuis
Zondagnacht in A'dam gedanst. Maar was niet super
Zondag ineens met nicht naar de kermis, filmpje gekeken en savonds nog gedanst. Wat voor de verandering wel lekker ging en leuk was![]()
En jij?
Wanneer?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh, ook nog even naar de kermis geweest voor 'wat lekkers'.
Ik was er gister ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Gisteren. Zo'n dikken slagroomgeval gekocht.Troep.
Ik was er rond 13:00 of zo.quote:
Ik pas om half 6 ongeveer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik was er rond 13:00 of zo.
Nou ja, ik heb liever wat hartigs.Zo'n berg slagroom op wat deeg... niet mijn ding.
M$quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik gooi een procedure in een SQL plussessie. Vervolgens krijg ik een "waarschuwing, procedure is aangemaakt met compilatiefouten"
ik type: show errors
krijg ik eruit "er zijn geen fouten"
De wat?!![]()
![]()
Mooi hequote:Op dinsdag 2 april 2013 10:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
M$Er is een onbekende fout in <onbekend>
Zoals een echte zolderautist betaamt!quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toen zat ik op mijn zolderkamer. Football Manager spelen.
Altijd lekker. Ik ga ook maar eens wat boeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh, en ik heb nog even een vakantie geboekt.Elf dagen Chersonissos.
All-inclusive.
Hiquote:
Tukquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hen!__________________________________________________________
Met welk team speel je? Ik sinds eergister met Scottish Third Division-club Stranraerquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toen zat ik op mijn zolderkamer. Football Manager spelen.
Ik las het net in dat andere topic.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met welk team speel je? Ik sinds eergister met Scottish Third Division-team Stranraer
Ik las het jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik las het net in dat andere topic.
FC Twente natuurlijk.Zit in de laatste helft van mijn 2e seizoen. Het gaat zeer goed! Champions League was wel wat te pittig.
Olympiakos kon ik makkelijk aan (2x 2-0 gewonnen), maar Barça was net iets te pittig.quote:
Leuk ende tof!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wil vrijdag ook komen.
Heeft zanger Dragan je overgehaald?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wil vrijdag ook komen.
Matig, doch verwacht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:46 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, scusiBen in Maastricht dit weekend.
Ik weet niet of mijn tong dat gaan trekken hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:46 schreef norich het volgende:
[..]
Nee, scusiBen in Maastricht dit weekend.
Nee, sterker nog, Dragan ga ik dan voor het eerst ontmoeten.quote:
Als je me je 06 stuurt, krijg je een WhatsApp met adres en tijd enzo.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn tong dat gaan trekken hoor.Heb mijn 'handen' al vol aan Cue en Nath denk ik...
Hihi malle man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ruler komt ook?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je me je 06 stuurt, krijg je een WhatsApp met adres en tijd enzo..
Moet ik van Ruler ook nog hebben trouwens.
Ja, ik dacht al. Uit Haaksbergen. Met een fiets.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, het was echt Ruler. Of Death en zo. Die gast...
Remko?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al. Uit Haaksbergen. Met een fiets.
Komt hij op de fiets? Respect!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al. Uit Haaksbergen. Met een fiets.
Ik had het over Haaksbergen, sukkel!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Remkoofdeath? Die bestaat heul niet, muts!
Wouter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Ruler uit Haaksbergen?
Wie weet ken ik hem al
Weet ik veel.. tis tig jaar geledenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, ik had het dus over Remko. Die eigenlijk Remco heet, dus daar faalde je ook al in.
quote:
m'n geboortedatum staat in de OPquote:
Enkel de datum.. niet jaartal zag ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n geboortedatum staat in de OP
jij was toch:
R....e B.....k
?
mijn jaartal staat in mijn profiel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel de datum.. niet jaartal zag ik.
jaWIE BEN JIJ!!!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn jaartal staat in mijn profiel.
en ik heb foto's in m'n fobo
we zijn samen (en nog anderen, oa remco) naar Hongarije geweest.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]nooit naar gekeken volgens mij
Wel een kop die een belletje doet ringelen.. maar nog te weinig
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef rulerofdeath het volgende:
we zijn samen (en nog anderen, oa remco) naar Hongarije geweest.
drink je zo veel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]dus toch.
Men, wat is mijn geheugen soms slecht
Doe eens nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef Kreator het volgende:
Slechte zaak, Cue. (we spellen het gewoon voluit hier)
Toch maar gewoon Cue.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef Kreator het volgende:
Slechte zaak, Cue.. (we spellen het gewoon voluit hier)
Vanuit school, op m'n 15e, met de hele klas, waar ik geen zin in had, en hem volgens mij niet 1x gesproken heb.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef Kreator het volgende:
Ouch...samen naar Hongarije en dan vergeten..
dat zou wel goed kunnen ja. volgens mij heb ik jou nooit zoveel gesproken op school.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanuit school, op m'n 15e, met de hele klas, waar ik geen zin in had, en hem volgens mij niet 1x gesproken heb.
Remco wel
Klopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef rulerofdeath het volgende:
dat zou wel goed kunnen ja. volgens mij heb ik jou nooit zoveel gesproken op school.
Met de fiets zo te lezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik was wel van plan om vrijdag te komen.
nog even kijken hoe.
Teun was toen bij San ook met de fietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Komt hij op de fiets? Respect!Mogen jij en die lambal van een Teun een voorbeeld aan nemen.
Vooral Teun die niet eens die 5 minuten vanuit Goor wil fietsen.
tjah, das wel een kuteind fietsen hequote:
Hij woont bij/in t centrum. Dat is nog wel te doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, das wel een kuteind fietsen he
Ja. Net zo gek...quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Teun was toen bij San ook met de fiets
van jou?quote:
heb jij geen bank?quote:
Volgens mij was dat in de zomer? Dan is dat nog wel te doen... en wellicht nog leuk ook met je dronken harses.quote:
ik neem wel een luchtbedje meequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake.
(en nee.. ook niet of ik bed heb)
als je goed dikke bent, dan heb je nu ook niks in de gaten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de zomer? Dan is dat nog wel te doen... en wellicht nog leuk ook met je dronken harses.
dat maakt het ontbijt wel goedquote:
dus als ik eieren mee neem, ga jij bakken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die je zelf mag gaan halen dan. Kans is klein dat ik wat ontbijtwaardigs in huis heb
Ik kan enkel hardgekookte eieren maken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:51 schreef rulerofdeath het volgende:
dus als ik eieren mee neem, ga jij bakken?
hardgekookte eieren zijn ook primaquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan enkel hardgekookte eieren maken.
Zachtgekookt ook wel, maar mijn koker kan niet beiden tegelijk
Pan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan enkel hardgekookte eieren maken.
Zachtgekookt ook wel, maar mijn koker kan niet beiden tegelijk
Brad Pitt, Vin Diesel en Leonardo di Caprio komen ook. Ze zoeken nog een slaapplaats. Ik zal ze wel bij mij op zolder leggen dan...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij.. bij mij blijft niemand pitten.
Dus krea, haal wat eieren in huis voor Ruler.. of geef even aan dat ie ze zelf mee moet nemen![]()
Topquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Kreator het volgende:
Brad Pitt, Vin Diesel en Leonardo di Caprio komen ook. Ze zoeken nog een slaapplaats. Ik zal ze wel bij mij op zolder leggen dan...
Ligt eraan wie het vraagt. feitelijk: jij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat zou verder lopen/waggelen/kruipen zijn vanaf jouw huis Krea, mijn huis of die van Cue_?
Een metertje of 400 van zijn huis. Volgens mijn timmermansoog...quote:
Waarom woon jij dan feitelijk verderquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Een metertje of 400 van zijn huis. Volgens mijn timmermansoog...
Jij woont toch op DePpenboks?
Het was een (gefaalde) garp.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom woon jij dan feitelijk verderMaargoed..
Bijna
Is de frituurketel operationeel a.s. vrijdag? Dan scoor ik nog even wat mooie oranje dozen met hapjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het vraagt. feitelijk: jij.
Frituur is klaar. Lounge-set ook, als het niet te koud is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is de frituurketel operationeel a.s. vrijdag? Dan scoor ik nog even wat mooie oranje dozen met hapjes.
Nice.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Frituur is klaar. Lounge-set ook, als het niet te koud is.
Je mag ook bij de studentes van hiernaast, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Vlammetjes it is...
Teun en ik kunnen dus buiten onze roes uitslapen?
Dat wordt standje vulkaanuitbarsting, anders heb ik het al snel te koudquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Vlammetjes it is...
Teun en ik kunnen dus buiten onze roes uitslapen?
Goed idee man! Normale mensen steken de vuurkorf aan voor wat warmte, wij zetten gewoon de frituurketel op 220 graden! Elk uur een mandje vol bitterballen er in.... ttsssssssss... lekker hoor!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wordt standje vulkaanuitbarsting, anders heb ik het al snel te koud
Ik kan het nooit zo goed vinden met studentes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag ook bij de studentes van hiernaast, heb ik begrepen.
Heeft geen effect blijkbaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Terwijl ie toch echt een dag korter is.
Gewoon die terrastegels van je oude woning stapelen en hopsa... Teun en ik liggen er warmpjes bij!quote:
Nopquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef ACT-F het volgende:
Zijn de logbestanden van de internetfilter te groot geworden?
Al 12 jaar op je zolderkamerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik besefte me net dat ik alweer 9 jaar met dit account op Fok! zitHeb hiervoor nog een jaartje of twee á drie twee andere accounts gehad dus ik zit alweer een goeie 11 á 12 jaar op Fok!
We waren nog onschuldigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |