daar kom je maar op een manier achter. door ze allemaal grondig te onderzoeken. succes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is er enige reden om aan te nemen dat deze minder belabberd zijn dan de vorige?
Daarom, Bush geeft met zijn duivelsgebaar aan dat hij onder controle staat van Cheney. Waarom denk je dat Cheney ooit eens een maatje van hem in het gezicht schoot tijdens een potje jagen? Juist. Die had zonder toestemming van C. zijn mond voorbij gelispeld natuurlijk. Verder heb je gelijk dat Rutte en Wilders pionnen zijn, die worden iedere week ontvangen op Paleis Noordeinde waar ze instructies krijgen van Beatrix de Bilderberger.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nog
[..]
maar bush is niet het brein. hij is een van de vele pionen. die zogenaamt het land regeren. in nederland hebben we ook van die pionnen. mark rutte , geert wilders enz.
het je ook bronnen over dat bush het brein is lijkt me erg on waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Daarom, Bush geeft met zijn duivelsgebaar aan dat hij onder controle staat van Cheney. Waarom denk je dat Cheney ooit eens een maatje van hem in het gezicht schoot tijdens een potje jagen? Juist. Die had zonder toestemming van C. zijn mond voorbij gelispeld natuurlijk. Verder heb je gelijk dat Rutte en Wilders pionnen zijn, die worden iedere week ontvangen op Paleis Noordeinde waar ze instructies krijgen van Beatrix de Bilderberger.
Dat hoor je zo af en toe in de wandelgangen. Bush is een meesterlijke toneelspeler, hij doet zich dan wel voor als een domme cowboy maar ondertussen heeft hij een IQ vergelijkbaar met Einstein.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
het je ook bronnen over dat bush het brein is lijkt me erg on waarschijnlijk.
Slim, wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat hoor je zo af en toe in de wandelgangen. Bush is een meesterlijke toneelspeler, hij doet zich dan wel voor als een domme cowboy maar ondertussen heeft hij een IQ vergelijkbaar met Einstein.
maar ik denk dat er nog mensen boven bush zitten in de illuminti en vrijmetselarij wereld.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat hoor je zo af en toe in de wandelgangen. Bush is een meesterlijke toneelspeler, hij doet zich dan wel voor als een domme cowboy maar ondertussen heeft hij een IQ vergelijkbaar met Einstein.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien is dat ook de tactiek van TS!
ik vind jouw een trollquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien is dat ook de tactiek van TS!
Cheney dus, en Cheney beantwoordt op zijn beurt aan de Jezuïeten. De nieuwe paus is ook een jezuïet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar ik denk dat er nog mensen boven bush zitten in de illuminti en vrijmetselarij wereld.
de jezuieten zitten ongeveer aan de top van de illuminti en vrijmetselaar. was cheney ook lid van een club. of zo een lobyclub.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Cheney dus, en Cheney beantwoordt op zijn beurt aan de Jezuïeten. De nieuwe paus is ook een jezuïet.
Uiteindelijk komt het neer op de dertien bloedlijnen die vanaf de oudheid stuivertje wisselen, het schijnt dat de Nederlandse familie van Duyn één van die dertien bloedlijnen is. André van Duin schijnt een nazaat te zijn, hij leidt met zijn grappen de aandacht af van de hardwerkende burger die ondertussen bestolen wordt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
de jezuieten zitten ongeveer aan de top van de illuminti en vrijmetselaar. was cheney ook lid van een club. of zo een lobyclub.
oke heb je van anass gehoordt. schijnt dat hij door de elite is vermoordt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het neer op de dertien bloedlijnen die vanaf de oudheid stuivertje wisselen, het schijnt dat de Nederlandse familie van Duyn één van die dertien bloedlijnen is. André van Duin schijnt een nazaat te zijn, hij leidt met zijn grappen de aandacht af van de hardwerkende burger die ondertussen bestolen wordt.
Ja, Anass is een slachtoffer van Demmink geweest en is daarom kaltgestellt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
oke heb je van anass gehoordt. schijnt dat hij door de elite is vermoordt.
Marianne Vaatstra ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef tribalwars het volgende:
oke heb je van anass gehoordt. schijnt dat hij door de elite is vermoordt.
Tot nu toe was dat allemaal verspilde tijd, zeker gezien je er zelf verder geen weerwoord over had.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
daar kom je maar op een manier achter. door ze allemaal grondig te onderzoeken. succes.
Dat komt omdat je een geïndoctrineerd schaapje bent.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:01 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nooit zoiets gezegd over global warming
ik ben een koequote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een geïndoctrineerd schaapje bent.
Ze hebben je flink te pakken gehad zie ik. Arm ding.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
ik ben een koe
geen schaap
en nee ik ben ook niet geïndoctrineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |