abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:59:56 #101
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124651843
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
IPadressen liggen overal maar voor het grijpen, TS!
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
IPadressen liggen overal maar voor het grijpen, TS!
wat bedoel je daar mee.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_124651890
Niets om je druk over te maken als je je niet laat leiden door angst!
Ja doei.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:01:18 #103
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_124651896
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dan is het maar te laat. ik laat mij niet leiden door angst.
Ok gr gr.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:02:44 #104
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124651953
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Niets om je druk over te maken als je je niet laat leiden door angst!
inderdaad. zou jij ook moeten doen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_124652004
En waar precies denk jij te lezen dat ik ergens bang voor ben?
Ja doei.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:04:32 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124652021
Ik ben ervan overtuigd dat TS geen troll is. Dat maakt het wel treuriger.
Weten je ouders van je obsessie met illuminati en natuurtovernarij, jarige Tribal?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:04:33 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124652023
quote:
Faal 1: lokaal klimaat vs wereldwijd klimaat.

quote:
En faal 2: Daar doen ze hetzelfde als jij doet. Ze roepen gewoon dat ze niet lang kunnen blijven hangen, zonder ook maar iets van een onderbouwing te geven waarom dat niet zou kunnen.

Probeer het nog eens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:04:54 #108
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124652037
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
En waar precies denk jij te lezen dat ik ergens bang voor ben?
niet om druk over te maken je laat je niet leiden door angst
pi_124652127
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet om druk over te maken je laat je niet leiden door angst
Goeie, heus.
Ja doei.
pi_124652149

trouwens.
Ja doei.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:10:28 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124652220
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

trouwens.
Elke dag weer, hè!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:15:28 #112
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_124652374
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Faal 1: lokaal klimaat vs wereldwijd klimaat.

[..]

En faal 2: Daar doen ze hetzelfde als jij doet. Ze roepen gewoon dat ze niet lang kunnen blijven hangen, zonder ook maar iets van een onderbouwing te geven waarom dat niet zou kunnen.

Probeer het nog eens.
http://www.argusoog.org/c(...)ijs-over-chemtrails/
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M6&s=M88&l=NL
http://www.hansnetten.com(...)aatverandering.html/
pi_124652398
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet heel objectief, die bronnen, hè? Maargoed, welke nieuwsbron is nu objectief, als je zo 'kritisch' in het leven staat.
Ja doei.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 17:37:21 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124653128
quote:
Uit die bron:
"Wat wordt hier nu in aangetoond ?

het gaat hier om veel meer dan gewone uitlaatgassen, al wordt hier ook bewezen dat de emissies van bepaalde militaire tankertoestellen zwaar boven de toegelaten normen gaan.
deze strepen zijn niet de onschuldige mooie vliegtuigstrepen of natuurlijke ’cirrus-bewolking’ waarover onze weermannen, meteorologen, klimatologen … spreken.
ze bevatten zware metalen zoals vooral aluminium en barium en heel wat chemische en virologische substantiën die ZEER SCHADELIJK. zijn voor mens, dier en natuur. De dramatische gevolgen zijn te zien!
dit fenomeen is al jaren lang en wereldwijd aan de gang.
dit komt vooral uit van het Amerikaanse leger, die voor de uitvoering beroep doet op bondgenoten zoals de Navo. Voor ons land zijn dat vooral de militaire vliegtuigen met als basis Chièvres (nabij Doornik) en Gailenkirchen (net over de Duitse grens).
ook burgerluchtvaart is betrokken : vooral de low cost maatschappijen zoals Ryan Air.
als verklaring geeft men : militair-strategische doeleinden, chemische en biologische experimenten – nota bene OP EIGEN BEVOLKING !!! - en de bestrijding van de zogenaamde ‘global warming’ ( een van de grootste leugens ooit ! )
voor de toekomst wil men dit opdrijven : zo spreekt men er openlijk over per jaar 20.000.000.000 kilogram aluminium in de atmosfeer sproeien !
dit dossier is duidelijk TOP SECRET. Niemand in het milieu durft te spreken omdat men vreest zichzelf en zijn gezin in ernstige problemen te brengen. In maffia-middens noemt men zoiets OMERTA."

Zo te zien niets over de natuurkunde van condensatie. Verder staan er wat absurde dingen tussen. Dat getal voor de hoeveelheid aluminium bijvoorbeeld. Om dit in context te plaatsen, dat is ongeveer de helft van de wereldproductie.

quote:
Deze heeft het over modificatie van het klimaat. Ook al geen bewijs omtrent contrails die niet kunnen.

quote:
En waarom haal je deze bron precies aan? :D Hij helpt je standpunt nou niet bepaald.
En weer een paar troll punten extra! *O*
Onikaan ni ov dovah
pi_124654135
Tribalwars, je zegt zelf dat de temperaturen aan het dalen zijn. In mijn ogen (en vast nog heel wat andere ogen) is dat een klimaatverandering. Dus dan is het een feit dat het klimaat aan het veranderen is.
Wat precies het klimaat zo veranderd is niet duidelijk. CO2 is een factor maar methaangas ook en zo zijn er vast nog wel meer. De belangrijkste vraag is dan ook: wat kunnen wij als mens er aan doen. Op zeer lange termijn weinig. Het klimaat veranderd sowieso wel. Op korte termijn kunnen wij iig zuiniger aan doen met onze bronnen. En tuurlijk springen er allerlei bedrijven op het milieu in. Er zijn genoeg mensen die een xx% extra over hebben voor een product om het "Milieuneutraal" te maken. Zo zijn er ook mensen die meer over hebben voor 2GB data bundel bij hun telefoon.
pi_124654796
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij doet z'n best.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:27:19 #117
396386 sturmpie
for night & nature
pi_124654892
de opwarming van de aarde is het gevolg van bevolkingsgroei
meer mensen maken meer warmte doordat men verwarming gebruikt dus warmt de aarde op :)
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:30:57 #118
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_124655004
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Uit die bron:
"Wat wordt hier nu in aangetoond ?

het gaat hier om veel meer dan gewone uitlaatgassen, al wordt hier ook bewezen dat de emissies van bepaalde militaire tankertoestellen zwaar boven de toegelaten normen gaan.
deze strepen zijn niet de onschuldige mooie vliegtuigstrepen of natuurlijke ’cirrus-bewolking’ waarover onze weermannen, meteorologen, klimatologen … spreken.
ze bevatten zware metalen zoals vooral aluminium en barium en heel wat chemische en virologische substantiën die ZEER SCHADELIJK. zijn voor mens, dier en natuur. De dramatische gevolgen zijn te zien!
dit fenomeen is al jaren lang en wereldwijd aan de gang.
dit komt vooral uit van het Amerikaanse leger, die voor de uitvoering beroep doet op bondgenoten zoals de Navo. Voor ons land zijn dat vooral de militaire vliegtuigen met als basis Chièvres (nabij Doornik) en Gailenkirchen (net over de Duitse grens).
ook burgerluchtvaart is betrokken : vooral de low cost maatschappijen zoals Ryan Air.
als verklaring geeft men : militair-strategische doeleinden, chemische en biologische experimenten – nota bene OP EIGEN BEVOLKING !!! - en de bestrijding van de zogenaamde ‘global warming’ ( een van de grootste leugens ooit ! )
voor de toekomst wil men dit opdrijven : zo spreekt men er openlijk over per jaar 20.000.000.000 kilogram aluminium in de atmosfeer sproeien !
dit dossier is duidelijk TOP SECRET. Niemand in het milieu durft te spreken omdat men vreest zichzelf en zijn gezin in ernstige problemen te brengen. In maffia-middens noemt men zoiets OMERTA."

Zo te zien niets over de natuurkunde van condensatie. Verder staan er wat absurde dingen tussen. Dat getal voor de hoeveelheid aluminium bijvoorbeeld. Om dit in context te plaatsen, dat is ongeveer de helft van de wereldproductie.
Wat zou er eigenlijk in het hoofd van de schrijver van dat stukje zijn omgegaan ? Hij leest iets over dat 'men' 20 miljoen ton aluminium per jaar over ons wil uitsproeien en toen dacht-ie van: "Woah, dat is vet veel jonguh! De schoften. Dit kan niet anders dan waar zijn. OPEN JE OGEn11!!!". Daarnaast wordt er volgens de schrijver openlijk gesproken over het sproeien van 20 miljard kilogram aan aluminium p/j en tegelijkertijd is die informatie TOP SECRET. Dat is de werkwijze van de Hollywoodschurk die in zijn ultrageheime bunker zijn TOP SECRET plannetjes voor wereldoverheersing wereldkundig maakt alvorens die tot uitvoering te brengen. Verder is global warming een van de grootste leugens ooit, maar was Dick Cheney (volgens complotters het brein achter 9/11) die mening min of meer ook toegedaan. Hoe zit dat nu precies?
pi_124655055
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:05 schreef Pendora het volgende:
Tribalwars, je zegt zelf dat de temperaturen aan het dalen zijn. In mijn ogen (en vast nog heel wat andere ogen) is dat een klimaatverandering. Dus dan is het een feit dat het klimaat aan het veranderen is.
Wat precies het klimaat zo veranderd is niet duidelijk. CO2 is een factor maar methaangas ook en zo zijn er vast nog wel meer. De belangrijkste vraag is dan ook: wat kunnen wij als mens er aan doen. Op zeer lange termijn weinig. Het klimaat veranderd sowieso wel. Op korte termijn kunnen wij iig zuiniger aan doen met onze bronnen. En tuurlijk springen er allerlei bedrijven op het milieu in. Er zijn genoeg mensen die een xx% extra over hebben voor een product om het "Milieuneutraal" te maken. Zo zijn er ook mensen die meer over hebben voor 2GB data bundel bij hun telefoon.
Waterdamp is een enorm sterk broeikasgas wat mensen vaak over het hoofd zien, waarschijnlijk omdat we water zo normaal vinden en doorgaans niet associëren met warmte.
pi_124655081
Tribalwars, ik vind dat je goed je best doet hoor ^O^
pi_124655086
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:27 schreef sturmpie het volgende:
de opwarming van de aarde is het gevolg van bevolkingsgroei
meer mensen maken meer warmte doordat men verwarming gebruikt dus warmt de aarde op :)
Vergelijk het met een gezellige kringverjaardag waar steeds meer mensen bij komen: dan wordt het ook warm in de kamer als je de ramen niet openzet.... Hence: gat in ozonlaag!
Ja doei.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:34:36 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124655117
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vergelijk het met een gezellige kringverjaardag waar steeds meer mensen bij komen: dan wordt het ook warm in de kamer als je de ramen niet openzet.... Hence: gat in ozonlaag!
Doet me denken aan Lambiekjes "windmolens zorgen voor opwarming van het klimaat' topic :')
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 29 maart 2013 @ 18:34:57 #123
396386 sturmpie
for night & nature
pi_124655126
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hoe maak je dat gat dicht ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_124655142
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doet me denken aan Lambiekjes "windmolens zorgen voor opwarming van het klimaat' topic :')
Hoe kan dat nou? Dat is stom van lambiekje... Dat zijn toch gewoon een stel ventilatoren en ventilatoren zet je alleen aan áls het te warm is om wat verkoeling te krijgen? :o
Ja doei.
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 18:50:40 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_124655642
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat TS geen troll is. Dat maakt het wel treuriger.
Weten je ouders van je obsessie met illuminati en natuurtovernarij, jarige Tribal?
TS is een jongen van 17 die zijn eerste stappen in de wondere wereld van de Illuminati zet.
Laten we hem met geduld bejegenen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')