waar werk je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Anders houdt t internet er ineens mee op op t werk
ik kan wel iets anders met je kersjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
pliesie, pliesie, pliessss.with a cherry on top?
hehequote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik lees weer veelsteveel over je priveleven in het andere topic.
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor het youtube uurtje van -Engel-?
zekersssssquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Hamast het volgende:
Ik was gister zo goed met de dames, bizar, nog nooit meegemaakt.![]()
Ego +1.
Die is wel lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zekersssss
YT wilt dat ik de volgende kies >>>>
dus die ga ik maar luisteren
not bad, not bad at all
Wat voor MI'squote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:04 schreef -Engel- het volgende:
ik vind Chris. altijd wel lekker klinken, maar i.s.m. Pitbull..... mwah.....
daarin tegen is onderstaand nummer echt wel iets voor haarWaarom krijg ik nu MI's
ik dacht o.a. aan het paaldansverhaal enzoquote:
Tot zover ik nu de constructie van mijn huis door heb ... kunnen ze geklemd worden tussen de balk van het dak en de vloer.... mits iets tussen balk, paal en vloerquote:En ik had trouwens nog navraag gedaan. Die palen klemmen ze, zit muurvast.
Zij zei dat zelfs ik er in volle vaart in kon springen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik dacht o.a. aan het paaldansverhaal enzoverder niet hoor nee echt niet
[..]
Tot zover ik nu de constructie van mijn huis door heb ... kunnen ze geklemd worden tussen de balk van het dak en de vloer.... mits iets tussen balk, paal en vloer
Muurvast <<<< zal ik een YTtje zoeken met een ander resultaat
Dat wil ik zienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij zei dat zelfs ik er in volle vaart in kon springen.
Dus dan kun jij dat zeker.
Ik ga je daar aan houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een paal hebt dan kom ik er wil in springen.
Moet t een nieuwe zijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:24 schreef dawg het volgende:
weet iemand nog een goede film? liefst snelle actie maar niet over the top a la die nieuwe batman-shit enzo.
nee, dat was safe. maar ik vind stratham echt niks.quote:
toch maar niet. anders word ik nog chagrijnig.quote:Unfortunately the filmmakers felt the need to create a "hero" of the piece -- unlike the source book, which simply tells what happened. They chose Henry Paulson (William Hurt), ex-Goldman Sachs CEO turned Treasury Secretary.
nee... wie wat waar..... uhm ja ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... wie wat waar..... uhm ja ...als het maar lekker was, anders zou het zonde zijn dat je de film gemist hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... wie wat waar..... uhm ja ...Vooruit maar weer dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah.... dan kijk ik t gewoon nog een keerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:59 schreef dawg het volgende:
[..]
als het maar lekker was, anders zou het zonde zijn dat je de film gemist hebt.
Het heeft me een keer of 5 gekost totdat ik King Arthur goed gezien had.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah.... dan kijk ik t gewoon nog een keer
Gisteravond met 3 chicks gezoend, waarvan 2 in dezelfde groep hoorden/vriendinnen waren. Dus daar kwam gezeik van, althans ze vonden mij een player op een gegeven moment. En nog een chick die een vriend had had ik bijna in m'n pocket, maar toen kwam er een andere chick waar ik al mee had gezoend. Toen gingen ze even overleggen over mij. En toen maar weer die ene opnieuw geregeld. En met haar weg gegaan en beetje zitten vozen in een steegje.quote:
Wat jij wilt!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef -Engel- het volgende:
Zo.... zal ik soep eten en dan morgen de pizza.... of vandaag de pizza en morgen de soep..... keuzes keuzes
Je post om even over 1u een player verhaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:47 schreef Hamast het volgende:
[..]
Wat jij wilt!
Maar gister zei je 'vertel' en dan vertel ik maar laat je niks meer horen.
Haha waarom zou ik liegen...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je post om even over 1u een player verhaal![]()
Mijn logische reactie daarop is eigenlijk het volgende >>> Pics or it didn't happend![]()
Maar goed ..
Niet gaan huileeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Ga je die chickies nog zien of had je zoiets van zoent K... dat gevoos was t ook niet en dus next?
Je zal je nog verbazenquote:
Wat een bagger .... hoe regel je nu het vervolg?quote:Weet geen eens meer hoe ze heten..Heb ook geen nummers.
Dr kwamen vriendinnen toen ik in die steeg stond en toen gingen ze weg. Hahaha.
Hoef geen vervolg, vond het leuk om even met d'r te spelen maar verder geen interesse.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zal je nog verbazen
[..]
Wat een bagger .... hoe regel je nu het vervolg?
pffff.....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:57 schreef Hamast het volgende:
Hoef geen vervolg, vond het leuk om even met d'r te spelen maar verder geen interesse.
Had met die ene andere chick nog wel wat gewild maar ik werd door die groep van haar geen kans meer geboden omdat ze me een player vonden. Gewoon jaloers.
Dat je de glazen ingooit van degene die je blijkbaar wel interessant vind, maar gaat lopen vozen voor de lol met een anderquote:
Ja die had ik al verkloot, door ook met dr vriendin te zoenen voor dr neus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat je de glazen ingooit van degene die je blijkbaar wel interessant vind, maar gaat lopen vozen voor de lol met een anderDat volg ik gewoon niet
o wacht die had je al verkloot he.... dus dan maakt t ook niks meer uit toch nog wat gehad....
Ja duidelijk. Je bent een lul 1e klas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:32 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja die had ik al verkloot, door ook met dr vriendin te zoenen voor dr neus.Maar het één en ander lag wat gecompliceerder nog maar dat vertel ik liever niet ivm anonimiteit.
En toen daarna nog nummer 3 gepakt en daarmee ben ik gaan vozen in een steegje. Snap je het nu nog?
Waarom..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Je bent een lul 1e klas.
Valt wel mee. Ik was gewoon aangeschoten, zij vallen voor mijn avances daar kan ik niks aan doen.quote:
Dit. Mijn god, pathetic.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja duidelijk. Je bent een lul 1e klas.
Ja als je aangeschoten was dan valt het inderdaad wel meequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik was gewoon aangeschoten, zij vallen voor mijn avances daar kan ik niks aan doen.
Ik wist ook niet dat die 2 vriendinnen waren daar kwam ik later pas achter.
Nope.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:40 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nooit met meer dan 1 jongen op een avond gezoend?
Wat doet het ertoe wat andere meiden doen? Ik vind het best wel triest gedrag. Maar blijkbaar heb je de bevestiging nodig of zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:41 schreef Hamast het volgende:
[..]
Doen de meeste meiden dat dan niet? Of ben jij uniek? haha.
Daar hebben ze de dm voor uitgevondenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:32 schreef Hamast het volgende:
Ja die had ik al verkloot, door ook met dr vriendin te zoenen voor dr neus.Maar het één en ander lag wat gecompliceerder nog maar dat vertel ik liever niet ivm anonimiteit.
Ja ik welquote:En toen daarna nog nummer 3 gepakt en daarmee ben ik gaan vozen in een steegje. Snap je het nu nog?
Haha maar wie weet zoenen wij ook nog een keer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe wat andere meiden doen? Ik vind het best wel triest gedrag. Maar blijkbaar heb je de bevestiging nodig of zo.
Als Pinksteren en Pasen op een dag vallen wellicht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:43 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha maar wie weet zoenen wij ook nog een keer.
Daar zou ik wel bij willen zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:43 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha maar wie weet zoenen wij ook nog een keer.
Je hebt geen idee wie ik ben dus..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Pinksteren en Pasen op een dag vallen wellicht.
Zou wel heel ironisch zijn. Of ga je nu nooit meer met iemand zoenen uit angst dat ik het ben?quote:
Anders ik wel.quote:
Wie heeft het over angst?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Hamast het volgende:
[..]
Zou wel heel ironisch zijn. Of ga je nu nooit meer met iemand zoenen uit angst dat ik het ben?
Dat slaat echt kont......quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Hamast het volgende:
[..]
Zou wel heel ironisch zijn. Of ga je nu nooit meer met iemand zoenen uit angst dat ik het ben?
Wtfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Hamast het volgende:
[..]
Maar kennelijk ben ik Satan volgens Samzz dus ja.
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Hamast het volgende:
[..]
Maar kennelijk ben ik Satan volgens Samzz dus ja.
Haha jij bent echt mooi.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf. Jij bent echt een mongool, he. Angst, Satan, mijn god, waar lees jij die dingen
...
Ze ziet er wel goed uit, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha jij bent echt mooi.Ik loop je maar een beetje te voeren hoor, ben je een keer gekwetst door een jongen ofzo dat je zo overgevoelig reageert?
Hmmm... Nee, jij lult poep.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha jij bent echt mooi.Ik loop je maar een beetje te voeren hoor, ben je een keer gekwetst door een jongen ofzo dat je zo overgevoelig reageert?
Cool hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van een niet bestaande satan.. naar jouw god
wie is jouw god?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van een niet bestaande satan.. naar jouw god
Als je maar niet denkt dat ik met je ga zoenenquote:
We'll see.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik met je ga zoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is net wakker joh.quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:48 schreef Evie het volgende:
Ik ga nu maar lekker slapen.. gezellig met alle mensen op deze aardbol vanwie ik opaan kan.. mezelf
* aai over Evie d'r bolletje geeftquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef Evie het volgende:
Dank je. Zal vast niet lukken. Net als al het andere vandaag.
Werkt niet.. ben meer in staat om je arm er dan af te bijten dan om er rustig van te wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* aai over Evie d'r bolletje geeft [ afbeelding ]
Doe je trui aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Werkt niet.. ben meer in staat om je arm er dan af te bijten dan om er rustig van te worden
Nou nou agressieveling.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Werkt niet.. ben meer in staat om je arm er dan af te bijten dan om er rustig van te worden
Ik sta al genoeg in vlam... Beetje aan het wachten op de explosie nog.quote:
Nee want dan moet ik die gaan zoeken tussen al mn kleding op mn bank. Die er nog lekker weken gaat blijven liggen, omdat sommige mensen zo stom zijn dat ze niet even van te voren kunnen laten weten dat je voor niks op ze rekent.quote:
Koop een boksbal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik sta al genoeg in vlam... Beetje aan het wachten op de explosie nog.
[..]
Nee want dan moet ik die gaan zoeken tussen al mn kleding op mn bank. Die er nog lekker weken gaat blijven liggen, omdat sommige mensen zo stom zijn dat ze niet even van te voren kunnen laten weten dat je voor niks op ze rekent.
Nee die trap ik atm in een half uur kapot.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koop een boksbal.
Je zal zien dat het oplucht.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee die trap ik atm in een half uur kapot.
Welterusten!
quote:
Die krijgt ze vast wel als ze met zo'n pesthumeur in slaap valt.quote:
Ow, nou als ik er maar niet in voorkom dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat gaat dus niet.. Ik ga lekker haatdromen hebben waarin mensen gruwelijk verbranden enzo
Ook goed, jouw feestjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat gaat dus niet.. Ik ga lekker haatdromen hebben waarin mensen gruwelijk verbranden enzo
Ik krijg er een beetje dit idee bij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
Ow, nou als ik er maar niet in voorkom dan.
Ik kan niet zo tegen die hitte.
Hihihihiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje dit idee bij.
Jupquote:
Nee jij niet hoor.. Je mag wel meedoen met mensen neerschietenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, nou als ik er maar niet in voorkom dan.
Ik kan niet zo tegen die hitte.
Ik eerder deze:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje dit idee bij.
Dat is toch ook wel een klassieker hoor.quote:
Wel met paintballgun dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef Evie het volgende:
Nee jij niet hoor.. Je mag wel meedoen met mensen neerschieten
Make me happy more more!!quote:
Nee... dat zou de lol eruit halen...quote:
Ik wist wel dat je die scene zou waarderen. Kun je al die zombies vervangen voor mensen die je niet zo lief vindt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Make me happy more more!!
[..]
Nee... dat zou de lol eruit halen...
Brak als een malle en geen honger. Wel geprobeerd te eten maar heel snel het 'vol' gevoel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas, hoe is het?
Beetje bijgekomen?
Alleen 4 bammetjes op vandaag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Brak als een malle en geen honger. Wel geprobeerd te eten maar heel snel het 'vol' gevoel.
Jij dan?
Jij bent ook niet heel lekker vandaag?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen 4 bammetjes op vandaag.
Beetje films en series kijken vandaag.
Wel aardig verder. Maar voel me te kut om naar optreden van een vriend te gaan.
Al tijden niet. Voelde me gister ook suboptimaal, maar wilde wel even langskomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent ook niet heel lekker vandaag?
Klote man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al tijden niet. Voelde me gister ook suboptimaal, maar wilde wel even langskomen.
Hoop het wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote man.
Hopelijk ga je wel de goede kant weer op.
Goede filmquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop het wel.
Trouwens ooit Chasing Amy gezien?
Films van Kevin Smith raken mij altijd persoonlijk. Soms ook pijnlijk.quote:
Nope, die heb ik niet gezien. Wat is het voor iets?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop het wel.
Trouwens ooit Chasing Amy gezien?
Een film over een gecompliceerde liefdessituatie, gelardeerd met grappige situaties. Het mooiste van Kevin Smith films is echter de personages. Die zijn altijd zo heerlijk gewoon. Daarnaast zijn de films vaak doorregen met nerd-dingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, die heb ik niet gezien. Wat is het voor iets?
hm, keertje kijken dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een film over een gecompliceerde liefdessituatie, gelardeerd met grappige situaties. Het mooiste van Kevin Smith films is echter de personages. Die zijn altijd zo heerlijk gewoon. Daarnaast zijn de films vaak doorregen met nerd-dingen.
Ik niet, maar gisteren welquote:Op zondag 31 maart 2013 04:03 schreef habitue het volgende:
He verdomme, datingtopic weg. Voelde me er net een beetje thuis.![]()
Kom ik jullie wel lastig vallen!![]()
Dus, wie heeft er vannacht nog meer niet geneukt?
Je houd niet van vies?quote:Op zondag 31 maart 2013 04:15 schreef habitue het volgende:
Jouw username icm met sex geeft mij nare visioenen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een film over een gecompliceerde liefdessituatie, gelardeerd met grappige situaties. Het mooiste van Kevin Smith films is echter de personages. Die zijn altijd zo heerlijk gewoon. Daarnaast zijn de films vaak doorregen met nerd-dingen.
Ik doe niet aan neuken.quote:Op zondag 31 maart 2013 04:03 schreef habitue het volgende:
He verdomme, datingtopic weg. Voelde me er net een beetje thuis.![]()
Kom ik jullie wel lastig vallen!![]()
Dus, wie heeft er vannacht nog meer niet geneukt?
Kevin Smith fan?quote:
Jay en silent bob fanquote:Op zondag 31 maart 2013 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan neuken.
[..]
Kevin Smith fan?
Dat heb ik gister en eergister gekeken, Comic Book Men. Best een leuke serie.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:06 schreef Izzit het volgende:
Een goedemorgen.
Kevin Smith films vind ik ook te gek. Net als zijn Q & A's. Ben nu Comic Book Men aan het kijken. Een soort van real life serie over de winkel Jay & Bob's Secret Stash. Best vermakelijk.
Hey -Engel-quote:
Beetje kort, maar oke welquote:
Wat had je voor lunch?quote:Ik heb een heerlijke lange wandeling gemaakt en heerlijk gelunched
Kip van de BBQ, de eerste dit jaarquote:Op zondag 31 maart 2013 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beetje kort, maar oke wel
[..]
Wat had je voor lunch?
Zonder botquote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef Barbusse het volgende:
Kip van de BBQ, de eerste dit jaarMet heerlijke salade
![]()
Hehehe volgens mij nu niet hoor, maar ik moet zeggen ik ben nu nog niet buiten geweestquote:En ik werd vanochtend wakker en zag een whatsapp van m'n zus "Vrolijk pasen, het sneeuwt hier!![]()
![]()
![]()
"
Hier is sneeuw gevallen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zonder botZo lekker
![]()
jumjum
[..]
Hehehe volgens mij nu niet hoor, maar ik moet zeggen ik ben nu nog niet buiten geweesten hoewel ik een film wil zien, heb ik geen zin om naar buiten te gaan om er te komen
dus ik denk dat ik 1 van de 2 dvd's ga kijken die ik bij de Film Oz heb gekregen
Was zekerquote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zonder botZo lekker
![]()
jumjum
[..]
Hehehe volgens mij nu niet hoor, maar ik moet zeggen ik ben nu nog niet buiten geweesten hoewel ik een film wil zien, heb ik geen zin om naar buiten te gaan om er te komen
dus ik denk dat ik 1 van de 2 dvd's ga kijken die ik bij de Film Oz heb gekregen
Hier niet.quote:
The advengers geloof ik en John Carter.... laatste denk ik maar.... die vreet mijn dvdspeler welquote:
John Carter was best leuk, lang niet zo slecht als dat men zegt. Geniet ervanquote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
The advengers geloof ik en John Carter.... laatste denk ik maar.... die vreet mijn dvdspeler wel
Die is niet leukquote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
The advengers geloof ik en John Carter.... laatste denk ik maar.... die vreet mijn dvdspeler wel
Ik heb geen bier....quote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
John Carter was best leuk, lang niet zo slecht als dat men zegt. Geniet ervanIk trek even een biertje open
Bepaal ik zelf..... zolang ik te lui ben om de kou te trotseren etc ga ik niet naar de bios en moet ik het doen met wat ik hebquote:
Dat is waarquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen bier....
[..]
Bepaal ik zelf..... zolang ik te lui ben om de kou te trotseren etc ga ik niet naar de bios en moet ik het doen met wat ik heb
Ja lekkerquote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse geeft biertje aan -Engel- Royco ook eentje?
tnxquote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse geeft biertje aan -Engel- Royco ook eentje?
A neequote:
Rozigquote:
En dat lukt niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A nee
Niet dat ik spreuken etc niet leuk vind, maar dan moet ik weer een tegeltje ophangen enzo
Vast wel,quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat lukt niet?
Daar heb je een man voor nodig?
Die vind ik grappigquote:Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef Barbusse het volgende:
Boven je bed natuurlijk!![]()
"Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens, want digitale klok!"
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander
Is niet te lui om te werken.
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander
Is niet te lui om te werken.
of Kebabquote:Op zondag 31 maart 2013 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zodra het kalf verdronken is
Maakt men er soep van.
Hoi WT, long time no see.... hoe gaat ie met jou?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Donders, wat heb ik daar nu trek in.
Ja, het gaat wel okay hier! Morgen helaas vrij, maar dinsdag mag ik er weer lekker tegenaan! En daar dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi WT, long time no see.... hoe gaat ie met jou?
Jazeker, dat staat nogsteeds!quote:En we gaan toch nog steeds een keer bij jou bier enzo doen toch?
Prima .... gister was een goed feestjequote:Op zondag 31 maart 2013 17:33 schreef Watertornado het volgende:
Ja, het gaat wel okay hier! Morgen helaas vrij, maar dinsdag mag ik er weer lekker tegenaan! En daar dan?
Dan gaan we dat met zonniger weer doenquote:Jazeker, dat staat nogsteeds!
Inclusief zomertijdcorrectie?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prima .... gister was een goed feestjeik was pas 5:30 thuis
Ja, dat schiet ook niet op hier.quote:[..]
Dan gaan we dat met zonniger weer doen![]()
lekker op t terras bieren, goed eten en gezelligheid
Jaquote:
Uhuh..... maar de vliegtickets zijn op het moment niet in de actiequote:Ja, dat schiet ook niet op hier.
Beter gaan we naar Malta.
Gast...quote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet over de 23
en niet onder de 18
zo dan
Ik noem iedereen gast, gast.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- kijkt in blouse
Nee ... Dame
en we hadden het over temperatuur en niet over leeftijd
Gast....quote:Op zondag 31 maart 2013 20:29 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ik noem iedereen gast, gast.![]()
Weet ik, maar 23 is nou niet bepaald warm.
Je tanden al kapot gebeten op bevroren eieren?quote:
Het is hier geen nationale feestdag. Ik zit in dezelfde tijdzone hoorquote:Op maandag 1 april 2013 08:55 schreef Murdera het volgende:
haha nee.10 seconden terug juist pas mijn eerste paaseitje gegeten
Moet jij werken?![]()
Oh wacht, het is natuurlijk een hele andere tijd daar
Dan ben ik weer helemaal op de hoogtequote:Op maandag 1 april 2013 08:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hier geen nationale feestdag. Ik zit in dezelfde tijdzone hoor
Dus tijd voor koffiequote:Op maandag 1 april 2013 08:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ben ik weer helemaal op de hoogte
cappuchino met een hartje in het schuimquote:
Oja?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:07 schreef PeuRac het volgende:
Mn buurvrouwen liepen me te pesten vanochtend
Ik heb erg lekkere Braziliaanse buurmeisjes, een stelletje, en die hadden keiharde sex vanochtendquote:
aaaahquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb erg lekkere Braziliaanse buurmeisjes, een stelletje, en die hadden keiharde sex vanochtend
Dus het is nog steeds winter daar, of is het hooikoortsseizoen weer begonnen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:42 schreef Samzz het volgende:
Verstopte neus, dichte keel en prikkende en tranende ogen, jeeej.
Ik heb geen hooikoorts, dus ik denk dat eerste.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het is nog steeds winter daar, of is het hooikoortsseizoen weer begonnen?
Arme jijquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen hooikoorts, dus ik denk dat eerste.
De ochtend verloopt zonovergoten, met nagenoeg geen bewolking. Er staat een frisse noordoostenwind en de temperatuur ligt in de vroege ochtend dicht bij het vriespunt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het is nog steeds winter daar, of is het hooikoortsseizoen weer begonnen?
Die is zo slecht dat ze die er uit gelaten hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vroeg me af waar de woensdag gebleven was..
de wat..quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:09 schreef ook_gek het volgende:
Die is zo slecht dat ze die er uit gelaten hebben
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vroeg me af waar de woensdag gebleven was..
In aprilquote:
Dank je, ga nu naar een andere dokter, dus hoop dat die het serieuzer neemt.quote:
Je hebt er wel pech meequote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef PeuRac het volgende:
En doktersbezoek 4 gehad in 2 weken, morgen weer een keer. En voor elke klacht die verdwijnt, komen er anderen terug
Nee, morgen voorlopige nieuwe diagnose, op basis daarvan komt een voorlopig behandelplan (wat ook kan zijn dat er nog gewacht moet worden) en einde van de week hopelijk definitieve diagnose, of doorverwijzing naar de specialist/ziekenhuis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt er wel pech mee. Nog geen diagnose, zeker?
Het is ijs koudquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:00 schreef Samzz het volgende:
De zon is heerlijk vandaag. Maar er staat uiteraard weer zo'n smerige wind.
Ja, dat snap ik. Niet weten wat er mis is is zo vermoeiend...quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, morgen voorlopige nieuwe diagnose, op basis daarvan komt een voorlopig behandelplan (wat ook kan zijn dat er nog gewacht moet worden) en einde van de week hopelijk definitieve diagnose, of doorverwijzing naar de specialist/ziekenhuis.
Ik had echt 10x liever wat gebroken of gewoon een paar dagen dodelijk ziek geweest. Dit is echt waardeloos.
Als het windstil is, is het echt wel lekker, hoor.quote:
Irritant is dat, niet weten wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, morgen voorlopige nieuwe diagnose, op basis daarvan komt een voorlopig behandelplan (wat ook kan zijn dat er nog gewacht moet worden) en einde van de week hopelijk definitieve diagnose, of doorverwijzing naar de specialist/ziekenhuis.
Ik had echt 10x liever wat gebroken of gewoon een paar dagen dodelijk ziek geweest. Dit is echt waardeloos.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:00 schreef Samzz het volgende:
De zon is heerlijk vandaag. Maar er staat uiteraard weer zo'n smerige wind.
Dat zeker! Gisteren heerlijk op terras uit de wind vol in de zon gezeten!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Niet weten wat er mis is is zo vermoeiend...
[..]
Als het windstil is, is het echt wel lekker, hoor.
Ik geniet van het laatste streepje licht.quote:
Hoe is het met j Peu?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geniet van het laatste streepje licht.
Super, twee antibiotica kuren en ruim twee weken verder en nog steeds ziekquote:
Beterschap manquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Super, twee antibiotica kuren en ruim twee weken verder en nog steeds ziek
Morgen op bezoek bij een nieuwe dokter.
Klote man, hopelijk kan je nieuwe arts iets voor je betekenen want deze onzekerheid is echt kut.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Super, twee antibiotica kuren en ruim twee weken verder en nog steeds ziek
Morgen op bezoek bij een nieuwe dokter.
thanksquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote man, hopelijk kan je nieuwe arts iets voor je betekenen want deze onzekerheid is echt kut.
Ik ben drukquote:
Ghehe nou ok min of meer.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Respect voor deze OP,
Kree, alles goed?
Hoe staat het met je squats?
Ik heb geen idee wat een dongle is maar het zal vast te maken hebben met dat je beperkt kan internetten. Verder gewoon blijven hunten Kree, wees hongerig (roarquote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ghehe nou ok min of meer.
Ben nog weer lekker bezig met solliciteren enzo.
Maar ok op relatiegebied blijft t lekker vrijgezel nog.
Denk niet eens dat ik het heel erg vindt ook nu op t moment.
Maar het blijft wel in m'n gedachte zitten want zou het veel leuker vinden met zn tweeën.
Lees het trouwens niet meer bij hoor hier de laatste tijd en dat komt door twee dingen.
eerste is heb een dongle voor internet dus moet er zuinig mee zijn.
tweede (hahaha en dat is niet heel lullig bedoeld) maar vond t minder leuk zo in dit topic, op de momenten na dan.
En hoe gaat t met u
Kwam wel een heel leuk kassa meisje tegen (meerdere keren dezelfdequote:Op donderdag 4 april 2013 11:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een dongle is maar het zal vast te maken hebben met dat je beperkt kan internetten. Verder gewoon blijven hunten Kree, wees hongerig (roar). Sowieso dit topic bijlezen, er gebeurd toch bijna niks
![]()
Met mij gaat het soepeltjes, scriptie loopt lekker, relatie loopt lekker (al 9 maand en nog geen baby). Verder loopt de sportschool lekker en ben ik me wat meer gaan focussen op functionele kracht in plaats van brute kracht.
Er gaan geruchten dat ze in een depressie is geraakt sinds dat jij haar niet meer zo hard aan het begeren bent.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef kree het volgende:
Tis dat ik nu ff kijk, maar hoe dood kan dit topic zijn zeg.
Haha helemaal afgestorven sinds ik er de laatste keer was volgens mij.
Hoe is het met MFN??
Hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 12:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze in een depressie is geraakt sinds dat jij haar niet meer zo hard aan het begeren bent.
jammer want je had een goede kans als je je best had gedaanquote:Op donderdag 4 april 2013 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
Haha
Tja wat moet ik daar nou op zeggen, heb dr nooit echt gezien als "date" materiaal
Hehehe ojee gooi zo de stok in het hondenhok nu zo. lol
Mits je had gesquatquote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
jammer want je had een goede kans als je je best had gedaan
Haha zegt ie, nee denk t toch niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had al eerder een goeie kans met hmmms hoe heet ze, dingetje.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinosappel?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had al eerder een goeie kans met hmmms hoe heet ze, dingetje.
Wat ik zelf verpeste, nouja ze heeft me nog wat goeie tips gegeven, daarna nooit meer wat gehoord en heb dr ook niet meer gezien zo op fok
Joysa?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had al eerder een goeie kans met hmmms hoe heet ze, dingetje.
Wat ik zelf verpeste, nouja ze heeft me nog wat goeie tips gegeven, daarna nooit meer wat gehoord en heb dr ook niet meer gezien zo op fok
Evie?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:30 schreef kree het volgende:
haha nee
Jemig lekker creatief jullie
T was niet zo lang dat ze hier was, zal wel ff pm nazoeken want kan echt niet op de naam komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |