abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124642145
Ik heb een vraag,

ik heb de nieuwste itunes versie en een ipad, ik wil mijn ipad update naar versie 5.1.1 maar tijdens de update geeft itunes aan dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is, ik heb een schijf C en D (Computer). Schijf C is inderdaad bijna vol maar mijn schijf D heeft nog genoeg ruimte. Hoe kan ik zorgen dat itunes schijf D voor die update gebruikt? ik heb al voorkeuren - gevanceerd- Locatie map itunes media veranderd naar Schijf D maar dit hielp niet.

Kan iemand mij asjeblieft helpen??
pi_124642215
Dan moet je volgens mij iTunes hebben geïnstalleerd op de D schijf. Beter idee is dus om gewoon wat te verwijderen van je C schijf of te verplaatsen naar D.
pi_124642267
Ik durf geen dingen van schijf C te verwijderen omdat het niet mijn laptop is haha.
pi_124642270
http://apple.stackexchang(...)ws-computer-to-run-t

junction "%appdata%\apple computer\itunes\ipad software updates" "D:\ipad\ipad software updates"
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_124642350
Windows temporary directory. ?
wat is dat precies?
pi_124642427
You can change the path to this temporary folder by changing the value of the TEMP environment variable. You'll have to restart iTunes after changing the variable to have it take effect.
dat moet ik blijkbaar doen, weet alleen niet wat het inhoud
pi_124645896
Waarom update je niet gewoon via de iPad zelf? Als deze over iOS 5 of hoger beschikt, kun je dit gewoon onder de algemene instellingen doen.
pi_124647923
ja maar dat beschikt mijn ipad niet, hierdoor kan ik ook niks meer met mn apps doen want die vereisen een hogere ios.
pi_124648527
Als je je internetcache leegt, is de kans aanwezig dat je net voldoende ruimte op je C schijf hebt voor de update. Je weet hoe?

Of installeer Ccleaner o.i.d. Kan weinig kwaad om die eens te draaien.
http://www.piriform.com/ccleaner/download
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_124649344
Moody super bedankt!! dat is gelukt, nu bij het maken van de reserve kopie krijg ik ineens dit in beeld:

''Tijdens het maken an een reservekopie van deze ipad(-5000) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze ipad?
Als u doorgaat gaat al het matriaal op deze ipad verloren.''

Het blelangrijkste is dat mijn agenda en mail blijven zoals ze nu zijn, blijft dit dan zo?
pi_124649525
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:57 schreef tamara1994 het volgende:
Moody super bedankt!! dat is gelukt, nu bij het maken van de reserve kopie krijg ik ineens dit in beeld:

''Tijdens het maken an een reservekopie van deze ipad(-5000) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze ipad?
Als u doorgaat gaat al het matriaal op deze ipad verloren.''

Het blelangrijkste is dat mijn agenda en mail blijven zoals ze nu zijn, blijft dit dan zo?
Als je eerst een reservekopie maakt (zie iTunes) en daarna update, zet iTunes de kopie er daarna weer netjes overheen :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_124649933
heb de reserve kopie gemaakt alleen er staat onder reservekopie alleen lokale reservekopien coderen. Niks over terugeztten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')