abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124638512
Blegh,

Van de week een eerste date gehad met een meisje, was erg gezellig en uiteindelijk ook nog een en ander gebeurt. Afgesproken een tweede date te plannen.

Natuurlijk was ik van tevoren stront zenuwachtig, en dat voelde alles behalve fijn. Maar nu, terwijl de date echt wel geslaagd was (alhoewel het wel IETS soepeler had mogen verlopen) word ik ineens super onzeker.

De week voor de date veel contact gehad ook overdag, en nu ineens loopt het vast. Ze reageert ineens pas aan t eind van de dag, niet meer tussendoor.

Nu vraag ik me echt af wat ik nu weer mis gedaan heb, want hoewel het contact er wel is, de date best leuk was en zeker leuk genoeg voor een vervolg ben ik bang dat ik weer eens keihard de deksel op de neus krijg straks. En dat kan ik niet gebruiken.

Hoe stel ik mezelf hierin op, waarom word ik nog onzekerder dan voor de date en wat moet ik hier van denken? Moet ze me toch niet?

Bedankt ;(
pi_124638583
Wanneer is de vervolgdate?
pi_124638671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer is de vervolgdate?
Nog geen concrete datum afgesproken.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:03:51 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_124638676
Ze speelt heel subtiel een spelletje. En jij bent verliefd. Go with the flow, niet te veel nadenken, blijf speels.

Succes.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:05:56 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_124638721
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:57 schreef cl00n het volgende:
Ze reageert ineens pas aan t eind van de dag, niet meer tussendoor.
Je weet zeker dat ze het niet gewoon druk heeft o.i.d.?
pi_124638801
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef cl00n het volgende:

[..]

Nog geen concrete datum afgesproken.
Dat ze nu minder snel reageert dan voorheen kan betekenen dat ze minder interesse heeft, maar aan de andere kant zijn er wel dingen gebeurd... dus lijkt het alsof ze het leuk heeft gehad. Wij kunnen niet in haar hoofd kijken, dus ik zou zeggen hou lekker ongedwongen contact en prik een nieuwe datum.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:11:29 #7
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_124638856
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

dus ik zou zeggen hou lekker ongedwongen contact en prik een nieuwe datum.
En als ze dat probeert af te houden weet je wel genoeg, zou ik zeggen.
pi_124638863
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 10:57 schreef cl00n het volgende:
Blegh,

Van de week een eerste date gehad met een meisje, was erg gezellig en uiteindelijk ook nog een en ander gebeurt. Afgesproken een tweede date te plannen.

Natuurlijk was ik van tevoren stront zenuwachtig, en dat voelde alles behalve fijn. Maar nu, terwijl de date echt wel geslaagd was (alhoewel het wel IETS soepeler had mogen verlopen) word ik ineens super onzeker.

De week voor de date veel contact gehad ook overdag, en nu ineens loopt het vast. Ze reageert ineens pas aan t eind van de dag, niet meer tussendoor.

Nu vraag ik me echt af wat ik nu weer mis gedaan heb, want hoewel het contact er wel is, de date best leuk was en zeker leuk genoeg voor een vervolg ben ik bang dat ik weer eens keihard de deksel op de neus krijg straks. En dat kan ik niet gebruiken.

Hoe stel ik mezelf hierin op, waarom word ik nog onzekerder dan voor de date en wat moet ik hier van denken? Moet ze me toch niet?

Bedankt ;(
1e wat ik zou doen is gaan afleren dat dit onzekere gevoel wordt veroorzaakt door deze situatie; wat je onzeker maakt is de manier waarop je met jezelf omgaat.

Welke deksel ben je bang om op je neus te krijgen? Dat zij zegt ''geen interesse'' en jij dat vervolgens op jezelf betrekt en jezelf omlaag haalt? Je negatief over jezelf gaat zijn? Dat is wat pijn doet.

Wat voor reactie hoop te je krijgen? Een positieve? Zodat je gevoelens van minderwaardigheid even gedempt worden? Dat haar positieve oordeel jouw negatieve zelfoordelen doen verdwijnen? Dat je niet hoeft te kijken naar de dingen waardoor je negatief over jezelf bent geworden?

Doe jezelf aub een plezier, richt je blik op jezelf, ga met jezelf aan de slag en zorg dat je goed en stevig in het leven staat, dan komt een leuke passende relatie (die dan gebaseerd is op gelijkwaardigheid en niet op angst en afhankelijkheid) vanzelf :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:13:00 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124638893
Vrouwen spelen spelletjes. En vaak verliezen ze dan.
pi_124638919
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Ze speelt heel subtiel een spelletje. En jij bent verliefd. Go with the flow, niet te veel nadenken, blijf speels.

Succes.
Nou niet helemaal verliefd, het voelt meer alsof mijn ego zo zwak is dat ie afwijzing niet aankan :P
pi_124638930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef CherryOnTop het volgende:
het
Nouja ze is wel druk, maar voor de date kon ze wel tussendoor reageren en nu ineens niet meer.
pi_124638938
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat ze nu minder snel reageert dan voorheen kan betekenen dat ze minder interesse heeft, maar aan de andere kant zijn er wel dingen gebeurd... dus lijkt het alsof ze het leuk heeft gehad. Wij kunnen niet in haar hoofd kijken, dus ik zou zeggen hou lekker ongedwongen contact en prik een nieuwe datum.
True
pi_124638950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:11 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

En als ze dat probeert af te houden weet je wel genoeg, zou ik zeggen.
Ik wilde ook niet al te opdringerig overkomen en het eerst eens even op mijzelf laten neerdalen. Na het weekend doe ik wel even een belletje.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:15:42 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_124638971
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:14 schreef cl00n het volgende:

[..]

Nou niet helemaal verliefd, het voelt meer alsof mijn ego zo zwak is dat ie afwijzing niet aankan :P
Dan moet je haar niet al te serieus nemen. ;) Blijf flirterig en lacherig. Niet meteen flippen als ze niet zo snel reageert als jij hoopte.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:15:46 #15
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_124638976
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:15 schreef cl00n het volgende:

[..]

Ik wilde ook niet al te opdringerig overkomen en het eerst eens even op mijzelf laten neerdalen. Na het weekend doe ik wel even een belletje.
^O^ Goed idee.
pi_124638979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:11 schreef Canillas het volgende:

[..]

1e wat ik zou doen is gaan afleren dat dit onzekere gevoel wordt veroorzaakt door deze situatie; wat je onzeker maakt is de manier waarop je met jezelf omgaat.

Welke deksel ben je bang om op je neus te krijgen? Dat zij zegt ''geen interesse'' en jij dat vervolgens op jezelf betrekt en jezelf omlaag haalt? Je negatief over jezelf gaat zijn? Dat is wat pijn doet.

Wat voor reactie hoop te je krijgen? Een positieve? Zodat je gevoelens van minderwaardigheid even gedempt worden? Dat haar positieve oordeel jouw negatieve zelfoordelen doen verdwijnen? Dat je niet hoeft te kijken naar de dingen waardoor je negatief over jezelf bent geworden?

Doe jezelf aub een plezier, richt je blik op jezelf, ga met jezelf aan de slag en zorg dat je goed en stevig in het leven staat, dan komt een leuke passende relatie (die dan gebaseerd is op gelijkwaardigheid en niet op angst en afhankelijkheid) vanzelf :)
Hier sla je een spijker op zn kop. Ik WEET dat ik me niet druk moet maken, en ik ben op weg hier aan te werken. Al draagt het niet bij dat die gevoelens er dus nu wel zijn. Hoe werk ik aan die minderwaardigheidsgevoelens dan?
pi_124639009
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Ze speelt heel subtiel een spelletje.
Wat is dat irritant he, vrouwen met hun spelletjes. Wees gewoon eens direct en to the point, ik heb helemaal geen zin in al dat gedoe.
pi_124639084
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:13 schreef Yi-Long het volgende:
Vrouwen spelen spelletjes. En vaak verliezen ze dan.
Wat is het doel van dit spelletje dan in godsnaam? Het komt op mij puur over alsof ze niet genoeg interesse meer heeft. En dat is toch kut na een afspraakje waar je dus klaarblijkelijk tekort bent geschoten.

Directe klap op mn ego als ik een afwijzing krijg.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:20:33 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_124639085
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wat is dat irritant he, vrouwen met hun spelletjes. Wees gewoon eens direct en to the point, ik heb helemaal geen zin in al dat gedoe.
Echt hè. :') Af en toe speels zijn is wel leuk, als het maar overduidelijk is dat het gewoon geacteerd is. Als het echt bedoeld is om onzekerheid op te wekken bij de ander, is het gewoon triest.
pi_124639107
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:15 schreef cl00n het volgende:
Hier sla je een spijker op zn kop. Ik WEET dat ik me niet druk moet maken, en ik ben op weg hier aan te werken. Al draagt het niet bij dat die gevoelens er dus nu wel zijn. Hoe werk ik aan die minderwaardigheidsgevoelens dan?
Je produceert die gevoelens zelf door je te identificeren met negatieve gedachten (wat niet meer dan geconditioneerd gerommel in je hoofd is) over jezelf. Ze zijn er zolang ze er zijn; vinden dat ook je minderwaardigheidsgevoelens er niet mogen zijn is een verlengde van dit soort zelfkastijding.

Wat je er tegenover kan zetten is oprechte waardering voor jezelf en je bestaan, dankbaarheid creëren voor dat je er bent zoals je bent. Dat jij jij bent. Negatief zijn over iets waar je oprecht dankbaar voor bent bestaat niet en ergens niet dankbaar voor zijn is alleen mogelijk door negatieve gedachten/oordelen erover te hebben.

Vraag jezelf af; hoe praat ik, iemand die negatief is over zichzelf, tegen zichzelf? En daarna; hoe praat iemand die zichzelf accepteert, die vind dat ie er mag zijn zoals ie is, tegen zichzelf? Hoe gaat zo'n iemand met zichzelf om? Hoeveel begrip, geduld en compassie geef jij jezelf? Hoeveel begrip, geduld en compassie geeft zo'n iemand zichzelf? Zet dat op papier en ga het toepassen ;)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_124639133
Niet te veel verwachten verder, zoekt ze uberhaupt nog contact of is het meer eenrichtingsverkeer van jouw kant? In ieder geval niet wanhopig lopen stalken op whatsapp, wacht gewoon even rustig af.

Bellen kun je doen dit weekend, al zit niet iedereen op een telefoontje te wachten, maar je krijgt in ieder geval een idee waar je aan toe bent.
٩๏̯͡๏)۶
pi_124639172
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:20 schreef cl00n het volgende:
Wat is het doel van dit spelletje dan in godsnaam? Het komt op mij puur over alsof ze niet genoeg interesse meer heeft. En dat is toch kut na een afspraakje waar je dus klaarblijkelijk tekort bent geschoten.

Belangrijk voor jou (en alle anderen die doen alsof ze dit soort innerlijke negativiteit van anderen krijgen) jij krijgt van de mensen waar je een relatie mee aan gaat precies terug hoe je jezelf ziet; jij ziet jezelf niet als goed genoeg dus je zoekt mensen en situaties op die dat bevestigen zodat je bij jezelf uit blijft komen totdat je aan de slag gaat met wat werkelijk telt; hoe jij met jezelf omgaat.
pi_124639175
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Niet te veel verwachten verder, zoekt ze uberhaupt nog contact of is het meer eenrichtingsverkeer van jouw kant? In ieder geval niet wanhopig lopen stalken op whatsapp, wacht gewoon even rustig af.

Bellen kun je doen dit weekend, al zit niet iedereen op een telefoontje te wachten, maar je krijgt in ieder geval een idee waar je aan toe bent.
Er is nog contact heen en weer hoor, alleen wat minder frequent dan voorheen. Wilde wat zeggen wat ik niet ga doen want wie weet leest er iemand mee en dan kan ik het helemaal shaken met mn kansloze onzekerheid altijd.
pi_124639248
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Echt hè. :') Af en toe speels zijn is wel leuk, als het maar overduidelijk is dat het gewoon geacteerd is. Als het echt bedoeld is om onzekerheid op te wekken bij de ander, is het gewoon triest.
Precies, dat constante gedoe en dat je de hele tijd het gevoel hebt op eieren te lopen met elk bericht wat je stuurt. Als ze zo bezig gaan dan verbreek ik het contact gewoon, geen zin in. Een vrouw moet maar duidelijk zijn. En dat zijn sommigen ook wel gelukkig, als zij je interessant genoeg vinden en merken dat ze je verliezen door de spelletjes.

Maarja, misschien is dat de reden dat ik alweer anderhalf jaar single ben :') .
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:32:57 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124639419
Alsof mannen nooit zoiets doen. :')

Dat het contact na de eerste date minder wordt is logisch, voor de eerste date is alles SUUUPERSPANNEND en als je eenmaal elkaar echt hebt gesproken (en/of een wipje gemacht) is de allerspannendste spanning er wel af.

No stress, ga lekker leuke dingen doen en je krijgt vanzelf wel een smsje. Of niet, en dan versier je toch lekker iemand anders. Weet je wel hoeveel leuke vrouwen er op aarde zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124639493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:32 schreef Silenus het volgende:
Alsof mannen nooit zoiets doen. :')

Dat het contact na de eerste date minder wordt is logisch, voor de eerste date is alles SUUUPERSPANNEND en als je eenmaal elkaar echt hebt gesproken (en/of een wipje gemacht) is de allerspannendste spanning er wel af.

No stress, ga lekker leuke dingen doen en je krijgt vanzelf wel een smsje. Of niet, en dan versier je toch lekker iemand anders. Weet je wel hoeveel leuke vrouwen er op aarde zijn.
Je hebt helemaal gelijk.

Maar in dit soort gevallen krijg ik dus de ongelooflijke drang om anderen te gaan daten, terwijl ik weet dat t bullshit is en alles kaput kan machen. Maar rondlopen met dat kutgevoel is ook helemaaaal niets. Bah.
pi_124639562
Want eigenlijk is er helemaal niets aan de hand. Als ik de kaarten op tafel leg en ze objectief bekijk zou ik zeggen: tof, gaat leuk worden.

Het is niet dat het alleen van mijn kant komt, het gaat om en om alleen wel minder frequent. Nu moet ik zorgen dat ik mn cool houd (al heb ik die niet) en gewoon nog een keertje wat afspreken. Dus ik heb tools nodig om hier niet de hele dag mee bezig te zijn en gewoon op zn beloop te laten. Stiekem vond ik het contact zelf namelijk een beetje te intensief voorheen.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 11:42:24 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124639715
Nou prima toch? Ik snap wel wat je bedoelt hoor, je wil gewoon van haar de woorden IK VIND JE LEUK (of iets wat daarop lijkt) zodat jij ook rustig kunt slapen.

Maar helaas werkt dat nou eenmaal niet zo en is dit iets waar je even doorheen zult moeten. Als je elke minuut aan haar denkt maak je jezelf helemaal gek. En dus nu ook niet elke 5 minuten op je telefoon kijken of je al een smsje hebt gekregen want voor je het weet ga je uit zelfbescherming straks nog roepen dat ze toch maar een domme doos is.

Probeer wel een beetje terloops die datum voor date 2 vast te knallen, dan ben je iig daarvan af. En elke dag de hele dat contact houdt nooit iemand vol, dat heeft niks te maken met of je elkaar superleuk vindt, quasi-leuk, beetje leuk of eigenlijk totaal niet leuk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124639932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:42 schreef Silenus het volgende:
Nou prima toch? Ik snap wel wat je bedoelt hoor, je wil gewoon van haar de woorden IK VIND JE LEUK (of iets wat daarop lijkt) zodat jij ook rustig kunt slapen.

Maar helaas werkt dat nou eenmaal niet zo en is dit iets waar je even doorheen zult moeten. Als je elke minuut aan haar denkt maak je jezelf helemaal gek. En dus nu ook niet elke 5 minuten op je telefoon kijken of je al een smsje hebt gekregen want voor je het weet ga je uit zelfbescherming straks nog roepen dat ze toch maar een domme doos is.

Probeer wel een beetje terloops die datum voor date 2 vast te knallen, dan ben je iig daarvan af. En elke dag de hele dat contact houdt nooit iemand vol, dat heeft niks te maken met of je elkaar superleuk vindt, quasi-leuk, beetje leuk of eigenlijk totaal niet leuk.
Eigenlijk wel :P En inderdaad gisteren begonnen zich gedachten te vormen over: alle vrouwen zijn ***h****n enzo. Ik laat het dit weekend gewoon op zn beloop, af en toe een berichtje en doe maandag een belletje. & stick to the plan.
pi_124645613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef cl00n het volgende:
Eigenlijk wel :P En inderdaad gisteren begonnen zich gedachten te vormen over: alle vrouwen zijn ***h****n enzo. Ik laat het dit weekend gewoon op zn beloop, af en toe een berichtje en doe maandag een belletje. & stick to the plan.
Als je dit nou beseft, dat je kennelijk zo in elkaar zit dat je zo reageert, wat bezielt je dan contact te willen met of aandacht willen van een meisje? Klinkt nogal disturbed namelijk dit.
pi_124645755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:19 schreef Canillas het volgende:

[..]

Als je dit nou beseft, dat je kennelijk zo in elkaar zit dat je zo reageert, wat bezielt je dan contact te willen met of aandacht willen van een meisje? Klinkt nogal disturbed namelijk dit.
Nou omdat ik het contact zelf wel aangenaam vind, maar ik er zelf zo onzeker van wordt als het eenmaal afgelopen is dat dit soort gedachten me helpen het los te laten. Is dat zo vreemd?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:51:54 #32
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_124646819
Tsja, verminderd contact na zo een date maakt je vreselijk onzeker, dus ga je om dat te compenseren meer contact zoeken, zo veel vaak zelfs dat ze zich dood schrikt en juist daarop af knapt.

Vraag haar gewoon (morgen of zo) of ze zin heeft om nog eens af te spreken, als je dat nog niet gedaan hebt. En reageer niet voordat zij dat doet. Reageert ze niet, dan heb jij ook je antwoord. Dit is overigens wel een van de redenen waarom ik indirect contact HAAT. Beter had je haar gewoon een dag na de date opgebeld om te vragen of ze nog eens wilde afspreken :) dan wist je meteen waar je aan toe was. Zo iets is even 5 minuutjes eng maar het is beter dan je nu zo lang lopen opvreten van binnen,.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:13:06 #33
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_124647585
Gewoon zomaar een gedachte. Je geeft zelf aan dat je niet te opdringerig probeert over te komen. Misschien doet zij hetzelfde?
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_124648255
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:23 schreef cl00n het volgende:
Nou omdat ik het contact zelf wel aangenaam vind, maar ik er zelf zo onzeker van wordt als het eenmaal afgelopen is dat dit soort gedachten me helpen het los te laten. Is dat zo vreemd?
Je word niet onzeker van het contact, je word onzeker door hoe jij met jezelf omgaat. Daarbij lijkt mij in gedachten schelden op vrouwen 'om het los te laten' omdat jij ergens 'onzeker van word' me wel vreemd ja, het lijkt me niet echt wenselijk in ieder geval.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:40:32 #35
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124648668
Ha, herkenbaar wat TS schrijft. Gewoon je hoofd koel houden; ga wat afleiding zoeken.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:53:24 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_124649166
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 11:20 schreef cl00n het volgende:

[..]

Sommige vrouwen willen niet meteen laten blijken dat ze een jongen leuk vinden, want dan zijn ze bang dat het ze kwetsbaar maakt of dat er misbruik van ze gemaakt wordt of ze willen het lekker spannend houden of hard-to-get spelen of whatever.

Gelukkig zei mijn vriendin destijds al heel snel dat ze me leuk vond en dat was wederzijds, oftewel geen domme spelletjes maar gewoon openheid, en tot nog toe (12 jaar later) werkt dat redelijk goed...

Ik heb sowieso nooit zo'n zin in vrouwen die de ene dag compleet anders zijn dan de andere dag, omdat ze rollen proberen te spelen, ipv gewoon zichzelf zijn en aangeven wat ze willen en niet willen.
pi_124649876
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef Frag_adder het volgende:
Tsja, verminderd contact na zo een date maakt je vreselijk onzeker, dus ga je om dat te compenseren meer contact zoeken, zo veel vaak zelfs dat ze zich dood schrikt en juist daarop af knapt.

Vraag haar gewoon (morgen of zo) of ze zin heeft om nog eens af te spreken, als je dat nog niet gedaan hebt. En reageer niet voordat zij dat doet. Reageert ze niet, dan heb jij ook je antwoord. Dit is overigens wel een van de redenen waarom ik indirect contact HAAT. Beter had je haar gewoon een dag na de date opgebeld om te vragen of ze nog eens wilde afspreken :) dan wist je meteen waar je aan toe was. Zo iets is even 5 minuutjes eng maar het is beter dan je nu zo lang lopen opvreten van binnen,.
Ik heb het haar op de date zelf gevraagd, en dat wilde ze wel toen. Maar om dan meteen mijn agenda ernaast te leggen, ik neem van de week wel even contact op dit weekend gaat niet.
pi_124649979
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Sommige vrouwen willen niet meteen laten blijken dat ze een jongen leuk vinden, want dan zijn ze bang dat het ze kwetsbaar maakt of dat er misbruik van ze gemaakt wordt of ze willen het lekker spannend houden of hard-to-get spelen of whatever.

Gelukkig zei mijn vriendin destijds al heel snel dat ze me leuk vond en dat was wederzijds, oftewel geen domme spelletjes maar gewoon openheid, en tot nog toe (12 jaar later) werkt dat redelijk goed...

Ik heb sowieso nooit zo'n zin in vrouwen die de ene dag compleet anders zijn dan de andere dag, omdat ze rollen proberen te spelen, ipv gewoon zichzelf zijn en aangeven wat ze willen en niet willen.
Precies, ik zou het ook volledig kunnen accepteren als ik (desnoods een sms) bericht krijg van: HoI! Ja sorry, het wordt niets, we gaan hier niet mee door. Zou wel jammer zijn maargoed. Maar dat gespeel van: wachten, later smsen en op het moment dat je zoiets hebt van: ja daag, laat maar dan, dan dat berichtje krijgen en de hele circus weer opnieuw beginnen daar word ik altijd zo moe en onzeker van.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:13:20 #39
256666 leeell
I know you're lonely
pi_124650038
Meer alpha kweken ectoboy
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_124650060
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:13 schreef leeell het volgende:
Meer alpha kweken ectoboy
Ik heb een neppe alpha swag die afvalt als ik alleen ben. ;(
pi_124650541
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:13 schreef Vortix het volgende:
Gewoon zomaar een gedachte. Je geeft zelf aan dat je niet te opdringerig probeert over te komen. Misschien doet zij hetzelfde?
daar dacht ik ook aan.. als jullie inderdaad wederzijds wat minder contact hebben kan zij wel eens precies hetzelfde voelen als jij je nu voelt.. "wat denkt hij nou, waarom hoor ik ineens minder van hem, zou ik een date voorstellen of zou het al duidelijk moeten zijn dat hij me niet wil... ect "

dat hebben vrouwen namelijk ook gewoon :Y het zijn lang niet altijd spelletjes, eerder wederzijdse onzekerheden :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_124651048
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

daar dacht ik ook aan.. als jullie inderdaad wederzijds wat minder contact hebben kan zij wel eens precies hetzelfde voelen als jij je nu voelt.. "wat denkt hij nou, waarom hoor ik ineens minder van hem, zou ik een date voorstellen of zou het al duidelijk moeten zijn dat hij me niet wil... ect "

dat hebben vrouwen namelijk ook gewoon :Y het zijn lang niet altijd spelletjes, eerder wederzijdse onzekerheden :)
Ik heb de laatste zet gedaan, nu is het aan haar om ook een zet te doen. Nu was het maar een pion, maar als zij nou ook een pion zet dan vind ik dat prima en sla ik maandag haar koningin met mijn kookloper.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 21:38:46 #43
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_124664011
Wat een bullshit.
Als een vrouw weinig interesse toont, toont ze gewoon weinig interesse of ze is onzeker/angstig.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 21:46:44 #44
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_124664429
Ze moet je niet... simpel.. ik ken die irritante wijven wel... niks of minder latenw eten = geen interesse.

Vraag het haar gewoon.. of ze nog interesse heeft.. is haar antwoord vaag.. kappen met die shit
pi_132879088
Ik vond een nieuw topic niet echt nodig omdat TS bijna alles beschrijft hoe ik me ook voel.
Alleen is het bij mij zo:

Paar weken geleden iemand ontmoet op internet, paar weken wat op en neer gestuurd, paar berichtjes per dag. 2 weken geleden afgesproken. Super leuke eerste date gehad.(incl.seks vanuit haarzelf) Ze stuurde meteen een bericht ,leuk ,snel weer afspreken,etc. Ik dit bevestigd dat ik dat ook zo vond. De dagen erna begon ze bijna iedere keer het gesprek op whatsapp. Normaal zeiden we savonds pas wat, nu appte ze me al smorgens.
Week erna 2de date.(bios,ze begon met mijn hand vasthouden,erna nodigde ze me uit tot haar studentenkamer,weer uiteindelijk geëindigd in seks). Na het einde elkaar gedag geknuffeld en kus gegeven. Ze vertelde weer ''tot snel!''. Echter op whatsapp nog geen bericht gekregen. Nu stuur ik haar dus een bericht ''vond het weer leuk met je''. Ze reageerde met: ''ik ook,snel weer een vervolg :)''.
Echter sinds de 2de date begint ze geen gesprekken meer op whatsapp. Als ik dan begin reageert ze wel,en dan stelt ze ook weer wedervragen en komt het gesprek er wel. Net zoals bij de eerste en tweede date stelde ik toennet weer voor om een datum te prikken voor de 3de date. Eerst zei ze dat ze het de hele week druk had met school,ik zei dat ik het begreep aangezien ze iets moest maken. (Ik dacht al: dit gaat niks meer worden,dit is weer zo'n smoes ). Erna komt ze toch met wat voorstellen,dat ze dinsdag,woensdag en donderdagavond wel zou kunnen. Dus,3de date is nu gepland. :')

Echter,ik voel me gewoon onzeker over de situatie. Vooral omdat ze geen gesprek meer begint na de 2de date.
Vandaag ook weer hele dag niks gehoord, totdat ik het gesprek begin. De 3 dates heb ik allemaal zelf voorgesteld,anders kwam er niks van. Het is allemaal zo tegenstrijdig.

Het liefste zou ik de komende date vragen wat haar bedoeling is tussen ons. Want die onzekerheid is killing. Maar waarschijnlijk kom ik dan weer wanhopig over ofzo ,niet? aangezien het pas na 3 dates is ;(
  maandag 4 november 2013 @ 10:49:08 #46
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132882724
Tja die veranderingen in gedrag, iedereen heeft er mee te maken denk ik wel. Alleen kunnen de oorzaken verschillen. Het kan ook zo zijn dat de spanning er al af is en het contact / date meer vanzelfsprekend is wat juist een goed teken is terwijl je het misschien opvat als afstandelijkheid.

Verder zijn zulke gesprekken via enkel geschreven chat ook niet ideaal, omdat je niet weet in wat voor situatie de ander zit. Als zij tussen haar vrienden zit reageert ze meestal op een andere manier dan wanneer ze in dr eentje in bed tv ligt te kijken. Bellen is dan ook vaak beter als zaken je niet duidelijk zijn.
Grijp ze!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')