Mooi, let's rock & roll.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:27 schreef sonnyspek het volgende:
http://english.yonhapnews(...)130330000500315.HTML
Wtf? Dit waren ze toch al? Ben benieuwd...
quote:North Korea's leader Kim Jong-un has ordered missile units to prepare to strike US mainland as a British tour operator was warned that the "outbreak of war probably only hours away".
Trolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:53 schreef PierreBetfair het volgende:
Economisch zijn ze dat al, militair binnenkort ook.
Als ze maar de juiste mensen achter de knopjes hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Trol
Amerika heeft de laatste decennia een groter defensiebudget gehanteerd dan de achtervolgende 10 andere naties bij elkaar.
Ben je werkelijk onder de indruk dat daar geen technologie uit voortgekomen is die veel meer impact zal hebben dan een Tsarbommetje ?![]()
Ze zijn toch al jaren in oorlog? Alleen er gebeurd al jaren niks meer dan dreigementenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:50 schreef DeParo het volgende:
SEOUL, March 29 (Yonhap) -- North Korea announced Saturday that it has entered a state of war against South Korea.
In a special statement, the North said it will deal with every inter-Korean issue in a wartime manner.
http://english.yonhapnews(...)130330000500315.HTML
Zo zo.
Uhu... maar goed, westers (europeaans) gezind blijven ze toch welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:55 schreef DeParo het volgende:
Als ze maar de juiste mensen achter de knopjes hebben .
Noord-Korea heeft recent de wapenstilstand opgezegd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:57 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ze zijn toch al jaren in oorlog? Alleen er gebeurd al jaren niks meer dan dreigementen
Uiteraard, hopelijk, maar als er debielen achter de knopjes zitten blijf je een probleem houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:58 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Uhu... maar goed, westers (europeaans) gezind blijven ze toch wel
Weet ik, elke dag roept n. Korea dat het nu echt gaat gebeuren. Hoe harder ze het roepen hoe ongeloofwaardiger het is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft recent de wapenstilstand opgezegd.
Noem jij hun grote leider een leugenaar soms?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Weet ik, elke dag roept n. Korea dat het nu echt gaat gebeuren. Hoe harder ze het roepen hoe ongeloofwaardiger het is.
Ik zou er niet te trots op zijn. 10 tallen miljarden uitgeven aan defensie, en een handjevol baarden met een IQ van 70 vliegt probleemloos het hart van de VS doormidden. Een stelletje prutsers zijn het die Amerikanen, in Irak schoten ze zelfs op opblaastanks. Plastic tanks beschietenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef AbsurdHero het volgende:
Trol
Amerika heeft de laatste decennia een groter defensiebudget gehanteerd dan de achtervolgende 10 andere naties bij elkaar.
Ben je werkelijk onder de indruk dat daar geen technologie uit voortgekomen is die veel meer impact zal hebben dan een Tsarbommetje ?![]()
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Noem jij hun grote leider een leugenaar soms?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik zou niet durven
[ afbeelding ]
Ik zie niet in hoe jij met deze babbelpraat mijn argumenten weerlegt. Maar goed, de jaloezie spreekt boekdelen. Wat ben je, commie, moslim, hippie ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:11 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik zou er niet te trots op zijn. 10 tallen miljarden uitgeven aan defensie, en een handjevol baarden met een IQ van 70 vliegt probleemloos het hart van de VS doormidden. Een stelletje prutsers zijn het die Amerikanen, in Irak schoten ze zelfs op opblaastanks. Plastic tanks beschieten
Hij heeft wel gelijk dat ze in Irak en Afghanistan behoorlijk gefaald hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:20 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe jij met deze babbelpraat mijn argumenten weerlegt. Maar goed, de jaloezie spreekt boekdelen. Wat ben je, commie, moslim, hippie ?
In het gezette doel; jazeker. Maar dat doet niets af aan de militaire macht, kunde en kennis die ze bezitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:21 schreef DeParo het volgende:
Hij heeft wel gelijk dat ze in Irak en Afghanistan behoorlijk gefaald hebben .
Eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:43 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
In het gezette doel; jazeker. Maar dat doet niets af aan de militaire macht, kunde en kennis die ze bezitten.
Een land bezet houden onder de ogen van de wereldgemeenschap (dat jankt bij elk dozijn doden) is heel wat anders dan een land slopen of een land bezetten zonder door de VN bepaalde restricties.
Het bestaat een wereld cvan verschil tussen een pauper-legertje als dat van Irak en een immens groot en goed getraind leger van N-Korea dat tevens over nucleaire wapens beschikt. Zo'n tegenstander is totaal nieuw voor de VS. Kernbommen onderscheppen, ik wens ze veel succes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:43 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
In het gezette doel; jazeker. Maar dat doet niets af aan de militaire macht, kunde en kennis die ze bezitten.
Een land bezet houden onder de ogen van de wereldgemeenschap (dat jankt bij elk dozijn doden) is heel wat anders dan een land slopen of een land bezetten zonder door de VN bepaalde restricties.
Die zijn al ontploft voordat ze überhaupt gelanceerd zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het bestaat een wereld cvan verschil tussen een pauper-legertje als dat van Irak en een immens groot en goed getraind leger van N-Korea dat tevens over nucleaire wapens beschikt. Zo'n tegenstander is totaal nieuw voor de VS. Kernbommen onderscheppen, ik wens ze veel succes.
Het is in elke zin compleet irrelevant hoe goed getrained dat leger isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:53 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het bestaat een wereld cvan verschil tussen een pauper-legertje als dat van Irak en een immens groot en goed getraind leger van N-Korea dat tevens over nucleaire wapens beschikt. Zo'n tegenstander is totaal nieuw voor de VS. Kernbommen onderscheppen, ik wens ze veel succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |