nu de rest van korea nogquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Shit, de Koreaanse staatszender is dood.
http://www.kcna.kp/goHome.do?lang=eng
De site is nu http://www.kcna.co.jp/index-e.htmquote:
Zeer gunstig voor Kim. Alles lijkt volgens plan te verlopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Shit, de Koreaanse staatszender is dood.
http://www.kcna.kp/goHome.do?lang=eng
Wat is zeer gunstig, dat ze een nieuwe site hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:38 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Zeer gunstig voor Kim. Alles lijkt volgens plan te verlopen.
Buitenlandse geschiedenisboeken zijn dan ook totaal irrelevant voor Kim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:20 schreef HaerdenC het volgende:
Als Kimmy niet snel wat echte indruk maakt buiten grote mond hebben gaat hij de geschiedenis boeken in als een groot mietje met een grote bek
zou erg dom zijn voor Noord Korea zelfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:02 schreef DeParo het volgende:
Noord-Korea heeft vandaag gedreigd het industrieterrein waar zowel Zuid- als Noord-Koreanen werken te willen sluiten, als dat gebeurd, dat vind ik iets zorgwekkender eigenlijk.
Zo dreigen doet minder pijn wellicht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zou erg dom zijn voor Noord Korea zelf
Soort zelfvernietiging
En deze man weet het allemaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Radio Rijnmond zojuist in de auto.
Lijkt erop dat ze met de voorbereiding bezig zijn om tegen het ochtendglore een atoombom op Seoul te kletteren. Chaos veroorzaken aan de oostkant en via het westen een lading kernbommen de stad binnen rijden. Wat een genie.
Nou!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Zojuist was de minister van defensie van de USA even aan het woord. Nog nooit iemand zo hypernerveus zien reageren. De schrik zit er goed in daar.
Alleen PiereBetfair zuigt af en toe wat dingen uit z'n duim. De rest wacht geduldig op echt nieuws wat niet komen gaatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
Waar horen en zien jullie al die dingen, op obscure blogjes ofzo?
Echt, op alle geloofwaardige mainstream media is niks te vinden over dit soort bagger.
Precies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Alleen PiereBetfair zuigt af en toe wat dingen uit z'n duim. De rest wacht geduldig op echt nieuws wat niet komen gaat
kwart voor tien heb ik gehoordquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Precies.
Stel er komt een aanval, zal die dan denken jullie overdag of s'avonds zijn?
Ik las iets over explosiegeluiden, stroomstoringen, kernwapens in Seoul of wat dan ook?quote:
Nederlandse tijd? In Korea is het 8uur later dus dan is kwart voor 10 al voorbijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kwart voor tien heb ik gehoord
Ja die gozer zuigt alles uit zijn duim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik las iets over explosiegeluiden, stroomstoringen, kernwapens in Seoul of wat dan ook?
Wanneer de grote leider het wil, tijd bestaat niet: de grote leider is de tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Precies.
Stel er komt een aanval, zal die dan denken jullie overdag of s'avonds zijn?
Radio Rijnmond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik las iets over explosiegeluiden, stroomstoringen, kernwapens in Seoul of wat dan ook?
?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kwart voor tien heb ik gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |