PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik ook. Al snap ik nog steeds niet dat die lelijke Elche away kits zo veel coins opbrengen; ik vind ze foeilelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begin de dag met redelijke bronze en silver packs![]()
als je er niets aan hebt ? waarom zoek je dan de prijzen op ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom coaches als Del Bosque en Low zo duur zijn? Je hebt er toch niks aan?
3% Contracts and 2% Team talks + de naam.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom coaches als Del Bosque en Low zo duur zijn? Je hebt er toch niks aan?
Ik zat met contracts op 48% ofzo. Dus ik zocht nog een goedkope erbij, zodat ik mooi 50% had. Toen zag ik die prijzen voor Low en Del Bosquequote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je er niets aan hebt ? waarom zoek je dan de prijzen op ?
Heb je de P. Campinas kits ook wel eens gekregen? Die kits zijn duur op de Xbox, bijna 5kquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Al snap ik nog steeds niet dat die lelijke Elche away kits zo veel coins opbrengen; ik vind ze foeilelijk
Weinig shiney's, wel dure non-shiney's. Ik heb die kit in het begin wel eens weggegooid, maar nu leveren ze inderdaad op PS3 ook de aardig wat k's opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je de P. Campinas kits ook wel eens gekregen? Die kits zijn duur op de Xbox, bijna 5kIk had 4 packs achter elkaar een shiny speler en niet eens zulke slechte.
Ook veel bekende non-shiny spelers? Ik had Vilhena als enige tot nu toe. De shiny spelers waren o.a. Salomon en Marrone beide in 4-1-2-1-2. Die andere 2 die ik kreeg zijn rond de 500 waard.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weinig shiney's, wel dure non-shiney's. Ik heb die kit in het begin wel eens weggegooid, maar nu leveren ze inderdaad op PS3 ook de aardig wat k's op
Hierom:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bekendste is Warnock in 41212. Verder wat onbekenden (althans, voor mij)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook veel bekende non-shiny spelers? Ik had Vilhena als enige tot nu toe. De shiny spelers waren o.a. Salomon en Marrone beide in 4-1-2-1-2. Die andere 2 die ik kreeg zijn rond de 500 waard.
Zullen wel meer chemistry punten pakken lijkt me.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar wat stelt die rating verder voor dan?
In goud dan. Maar goed, aangezien mijn teams bijna allemaal al op 99% chem zitten, zie ik geen noodzaak om ze te kopen. En dat wilde ik even bevestigd zien, dus dankquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen wel meer chemistry punten pakken lijkt me.
Plus Del Bosque is de beste Spaanse coach, en Low de enige gouden Duitse coach.
ik ben er bijna door heen nog 2quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn koorts en hoofdpijn zijn alweer weg
Nee, jij hebt de primeurquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bronze Nations Cup
Requirements:
All Bronze players
AND
Minimum 3 different nations in the starting 11
Online Reward
First Win: 1 Bronze Players Premium Pack & 3000 Coins
Future Wins: 3000 Coins
Offline Reward
First Win: 1 Bronze Players Pack & 1500 Coins
Future Wins: 1500 Coins
Starts: March 29 at 6pm GMT (11am PDT)
Ends: April 12 at 6pm BST (11am PDT)
Was dit al bekend?
Misschien moet ik die maar eens proberen te winnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bronze Nations Cup
Requirements:
All Bronze players
AND
Online Reward
Offline Reward
Was dit al bekend?
Zoals ik het zie alleen bronzequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, jij hebt de primeurBronzen spelers ook op de bank, of wordt het een wisselfeest in de eerste minuut?
Eindelijk mijn bronzes verkopenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bronze Nations Cup
Requirements:
All Bronze players
AND
Online Reward
Offline Reward
Was dit al bekend?
Ik denk dat dat wel meevalt. Zoveel keus en zo weinig requirementsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
bronze dat zal bronze brazilianen dumpen dus![]()
p.s. ergens nog betrouwbare info te vinden over de waarde van kits? toch de club maar eens opruimen.
Ik moet nog zien of er veel bronzes verkocht kunnen worden. Er zijn er echt gigantisch veel op de markt. Maar 3 nationaliteiten, dat betekent wel dat hopelijk de Brazilianen/Engelsen/Fransen van de hand kunnenquote:
En niet een reward waar de broek wat strakker van gaat zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Zoveel keus en zo weinig requirements
Laten we het hopen want ik wel mijn opgespaarde bronzes een keer dumpen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of er veel bronzes verkocht kunnen worden. Er zijn er echt gigantisch veel op de markt. Maar 3 nationaliteiten, dat betekent wel dat hopelijk de Brazilianen/Engelsen/Fransen van de hand kunnen
Nee, gewoon leuk voor erbij idd, als je al een bronze team hebt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En niet een reward waar de broek wat strakker van gaat zitten.
Het gaat niet gebeuren. Er is nu namelijk ook geen beginnen aan voor mensen die er iets aan willen verdienen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we het hopen want ik wel mijn opgespaarde bronzes een keer dumpen.
Als je een specifieke nationaliteit of competitie hebt, dan is de markt veel beperkter. Nu moet je minimaal 3 nationaliteiten kiezen. Hybrids zijn zeer eenvoudig, omdat bronzes vaak in hun eigen nationale competitie zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het gaat niet gebeuren. Er is nu namelijk ook geen beginnen aan voor mensen die er iets aan willen verdienen.
Bij die Ieren begint het bij alle mensen die Ieren voor 200/250 gaan inkopen, en dat zorgt voor een kettingreactie. En de prijs van het toernooi was ook nog 5x hoger plus een gold pack
Veel succes als je nu alle bronzes voor 200 wilt gaan inkopen
Je kan ook een vol team uit 1 competitie maken natuurlijk, want er zijn in elke competitie wel een aantal goede buitenlanders.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je een specifieke nationaliteit of competitie hebt, dan is de markt veel beperkter. Nu moet je minimaal 3 nationaliteiten kiezen. Hybrids zijn zeer eenvoudig, omdat bronzes vaak in hun eigen nationale competitie zitten.
UP Wellsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan ook een vol team uit 1 competitie maken natuurlijk, want er zijn in elke competitie wel een aantal goede buitenlanders.
Als je er geld mee wilt verdienen moet je de beste buitenlanders uit de Npower leagues gaan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel, dat is lastiger dan met die Ierenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan ook een vol team uit 1 competitie maken natuurlijk, want er zijn in elke competitie wel een aantal goede buitenlanders.
Als je er geld mee wilt verdienen moet je de beste buitenlanders uit de Npower leagues gaan halen
Ja, maar ik dacht dat ik dat ook wel al duidelijk had gemaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oftewel, dat is lastiger dan met die Ieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Walking Dead:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik gaf ook de conclusie op de conclusie, zodat de discussie gesloten was.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat ik dat ook wel al duidelijk had gemaakt
16k 433 ?quote:
433 is 3k toch? Dan scheelt het niet veelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staat 1 LF versie op voor 12.5k, als je die LW maakt en 4-3-3 ben je goedkoper uit
Kijk gewoon naar de contracten. Eentje met heel veel contracten voor weinig verschil met eentje met 7 contracten. Het verschil betaalt zich dan uit in wedstrijden die je er mee kan spelen. Bovendien verkoopt ie ook weer makkelijkerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
433 is 3k toch? Dan scheelt het niet veel
Ik wist niet dat 4-3-3 tegenwoordig duurder is dan 4-4-2quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
433 is 3k toch? Dan scheelt het niet veel
Hele jaar volgens mij alquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 4-3-3 tegenwoordig duurder is dan 4-4-2
Ik kijk eigenlijk nooit naar contracten,maar dat kwam omdat ik van pack openen vroeger mijn hele consumables pile vol had staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar de contracten. Eentje met heel veel contracten voor weinig verschil met eentje met 7 contracten. Het verschil betaalt zich dan uit in wedstrijden die je er mee kan spelen. Bovendien verkoopt ie ook weer makkelijker
Fitness is belangrijker dan contracten iddquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik merk eigenlijk nooit dat mensen voor spelers met veel contracten meer betalen. Eerlijk gezegd kijk ik daar vaak ook niet naar als ik spelers erop zetSoms hebben ze lage fitness en dan worden ze niet verkocht.
Niet echt super gevaarlijke ziektes volgens mijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:07 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten wij ook een klamboe verplicht hebben over 5 jaar!
Op Curacao stikte het van die pokke beesten,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:07 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten wij ook een klamboe verplicht hebben over 5 jaar!
Ben je Sarcastisch ofwatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt super gevaarlijke ziektes volgens mij
Op hersenontstekeningna dan natuurlijk![]()
jezus zoveel knuffelsquote:Donderdag gingen in de diergaarde de eerste Olli's over de toonbank. Dat leidde tot een echte hype. Alle 9000 beschikbare Olli's waren in twee uur tijd weg. Directeur Mark Damen van Blijdorp had zich voorbereid op een grote toeloop van Olli-fans, maar "dat het zo druk zou worden, hadden we niet voorzien."
Zwaar weer
Afgelopen nacht is vanuit Shanghai een vliegtuig geland met tweeduizend Olli's aan boord, die vanaf vandaag in de verkoop gaan. Per schip zullen volgende week tienduizenden knuffelbeesten aankomen. Damen: "Die dobberen nu nog tussen Shanghai en Rotterdam."
Ja ik had verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ben je Sarcastisch ofwat?
Zie edit nu pas
En ik maar 15quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:17 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH
Dat deze randdebiel 3000 subs heeft
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:11 schreef leoon. het volgende:
Wie LM?
[ afbeelding ]
NIF Bale? (IF's echt duur), IF José Enrique of N'zogbia?![]()
Hebben jullie misschien betere opties? Hazard al een keer op LM gehad, was niks. Beter LW die.
Panishquote:
IF Klosequote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:38 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd. Zal wel weer kut spelen. Tot nu toe speelt een engels ginger team van nog geen 15.000 het beste.
Omzetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
jezus zoveel knuffels
9000 * ¤ 20,- = ¤ 180.000 verdiend in een paar uurtjes.
Ogbonna > Barzagliquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog verbeteringen? behalve de IF's
Waarschijnlijk zo gekocht ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom die attributes kaarten op de middenvelders?
Moest me consumables leegmaken en had die overquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom die attributes kaarten op de middenvelders?
Dit is 'm dus in 'real life'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Panish![]()
Godverdomme mijn controller is vettigOok echt zo je video beginnen
Geen engelsequote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor nationaliteit moeten ze hebben?
Lekker binnenkomen ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:04 schreef Thorb het volgende:
Goedemiddag
[..]
Krijg nog geld van je toch?
Ronaldinho IF is van 70k naar 250k gegaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef StijnDa het volgende:
Wow wat is IF Gotze ontzettend duur gewordenRuim 300k.
Was niet al te lang geleden nog minder dan 200.
Daar schrok ik net ook van.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldinho IF is van 70k naar 250k gegaan
Ja FifaRalle heeft hem in een youtube filmpje en Nepethez een review over hemquote:
/carequote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldinho IF is van 70k naar 250k gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |