Dat zijn open source programma's voor al.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:28 schreef MrUnchained het volgende:
Wie heeft er al een algoritme gebouwd om op de verschillende handelsplatformen te arbitreren? Dat moet met dat lag effect toch behoorlijk winstgevend kunnen zijn.
Slapend rijk wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
Steeds als ik wakker wordt is het idd aardig gestegen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:32 schreef piepeloi55 het volgende:
Wie durft al een lening of extra hypotheek aan te gaan om te beleggen in deze money making machine?
had je een jaar geleden moeten doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:32 schreef piepeloi55 het volgende:
Wie durft al een lening of extra hypotheek aan te gaan om te beleggen in deze money making machine?
Ga je volgend jaar ook zeggen...quote:
niemand weet het. Maar had je toen voor 20k gekocht tegen 10 euro per coin wat toen best wel lang de gebruikelijke prijs was lijkt me veiliger dan nu met 20k instappen als er zo een snelle stijging heeft plaats gevonden.quote:
Als je was ingestapt met 20K op 1 euro per coin had je nu bijna 1,5 miljoen gehad ongerealiseerd. Een jaar later is het 10 euro per coin, weer jaar later (binnenkort) 100. Trek maar door die lijn!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:48 schreef Matty___ het volgende:
niemand weet het. Maar had je toen voor 20k gekocht tegen 10 euro per coin wat toen best wel lang de gebruikelijke prijs was lijkt me veiliger dan nu met 20k instappen als er zo een snelle stijging heeft plaats gevonden.
Ik wacht nog ff af.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:54 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Als je was ingestapt met 20K op 1 euro per coin had je nu bijna 1,5 miljoen gehad ongerealiseerd. Een jaar later is het 10 euro per coin, weer jaar later (binnenkort) 100. Trek maar door die lijn!!!
Je bent een dief van je portomonnee als je het niet doet!!
ja de bomen tot de hemel...over 5 jaar zijn ze min 3000 waardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:54 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Als je was ingestapt met 20K op 1 euro per coin had je nu bijna 1,5 miljoen gehad ongerealiseerd. Een jaar later is het 10 euro per coin, weer jaar later (binnenkort) 100. Trek maar door die lijn!!!
Gastquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:54 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Kan...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:01 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ja de bomen tot de hemel...over 5 jaar zijn ze min 3000 waard
Als BTC het internationale betalingsverkeer gaat vervangen of een serieuze concurrent ervan word dan is 3000 nog iets te weinig denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:01 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ja de bomen tot de hemel...over 5 jaar zijn ze min 3000 waard
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Als BTC het internationale betalingsverkeer gaat vervangen of een serieuze concurrent ervan word dan is 3000 nog iets te weinig denk ik.
Buy Buy Buy!!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Wel grappig overigens dat elke bubble zich vormt tot een soort van religie. Ik geniet hiervan, ga door jongens pomp die koers op. Epic!
Buy buy buy!!
als jij me ff 20k leent. als het stijgt krijg je 20k terug, daalt het krijg je nixquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Als BTC het internationale betalingsverkeer gaat vervangen of een serieuze concurrent ervan word dan is 3000 nog iets te weinig denk ik.
Buy Buy Buy!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop