Dat wil hij niet, hij zegt dat ik het moet doen, of beter weg kan gaan anders.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:22 schreef Monopoly het volgende:
Naar de dokter gaan, of de dokter laten komen!
Waarom zou hij dat niet willen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:25 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, hij zegt dat ik het moet doen, of beter weg kan gaan anders.
Hij gaat nu proberen in een heet bad te zitten zegt hij maar of dat werkt.
Ja zeg wat een eigenwijze lul zeg maar tegen hem niks te willen hup hup direct naar de dokter morgen/straks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:25 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet, hij zegt dat ik het moet doen, of beter weg kan gaan anders.
Hij gaat nu proberen in een heet bad te zitten zegt hij maar of dat werkt.
Hoi dokter.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoi dokter.
Mijn rechterbal is verdwenen.
Wij geven geen neuk maar sommige mensen vinden dat wellicht chanant.
Nou, het voornaamste probleem is dat niemand mag weten wat er is gebeurd, geen afschrift, niets, maar ze komen er ook wel achter als zijn bal sterft, ik durf niets te doen en ik kan niemand in de buurt waarschuwen en als de dokter komt ziet heel de buurt het.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet willen?
Iemand met medische achtergrond/ervaring is veel beter dan iemand die dat niet heeft.
Ik raad het echt aan om medische hulp te halen of er heen te gaan. Je weet nooit wat hier van kan komen...
Jullie zijn aan het vreemd gaan dus ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:33 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Nou, het voornaamste probleem is dat niemand mag weten wat er is gebeurd, geen afschrift, niets, maar ze komen er ook wel achter als zijn bal sterft, ik durf niets te doen en ik kan niemand in de buurt waarschuwen en als de dokter komt ziet heel de buurt het.
Dat lukte niet, nou ja natuurlijk niet heel hard, want breng je schade mee aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:29 schreef Mim0un het volgende:
Flinke stoot tegenaan en het is weer goed.
Blijkbaar is het een karmabal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jullie zijn aan het vreemd gaan dus ?
Sorry hoor, maar je zet "sociale status" boven gezondheid ?
[ afbeelding ]
Hij, van mij mag iedereen het weten maar dat is het probleem in ieder geval niet, ik kan hem toch niet dwingen dat zo iedereen er achter komt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:34 schreef Monopoly het volgende:
niemand in de buurt waarschuwen en als de dokter komt ziet heel de buurt het.
Jullie zijn aan het vreemd gaan dus ?
Sorry hoor, maar je zet "sociale status" boven gezondheid ?
quote:
Ik ben niet aan het trollen, echt niet, maar hij zegt dat je daar afschriften ofzo aan overhoudt. Daarnaast slapen zijn kinderen hier ook in het huis.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TS, ik hoop echt dat je aan het trollen bent. Zo niet, bel gewoon de huisarts op en laat hem komen zonder dat hij het weet.
Waarom vind hij het zo "raar" als heel de buurt weet dat je een dokter laat komen midden in de nacht?
Nee hoor, hij kan er gewoon voor kiezen om rond te hobbelen met een bal in zijn buik. Het is zijn feestje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:35 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Hij, van mij mag iedereen het weten maar dat is het probleem in ieder geval niet, ik kan hem toch niet dwingen dat zo iedereen er achter komt.
Dus de pijn gaat dan weg na een tijdje??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kan er gewoon voor kiezen om rond te hobbelen met een bal in zijn buik. Het is zijn feestje.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:38 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Dus de pijn gaat dan weg na een tijdje??
quote:
Wel goed je ballen vasthouden!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit te proesten van het lachen hierzo hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |