Dat zei ik ook tegen mijzelfquote:
Alvast gequote voor de recherche.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie wordt er ook gek van?
Omdat zulke dames ook nagenoeg ongrijpbaar, wordt je er alleen maar geiler van.
Ik zag vandaag een marokkaanse dame in de stad met zo'n strakke moderne hoofddoek. Ze had een slanke bovenlichaam, maar daaronder van die ongelooflijke brede heupen, dikke billen en stevige benen.
Ik werd gek, ik wilde haar gewoon in de paskamer nemen
Deze was perfect, geloof mij maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:13 schreef wenfer2 het volgende:
Marokkaanse dames hebben meestal een vrij schrale bilpartij.
Ik heb het er voor over bij deze damequote:Op vrijdag 29 maart 2013 03:11 schreef balkanboy het volgende:
Niet staren naar haar.
Stel dat broer/vader/oom/neef in de buurt is, krijg je de hele familie achter je aan.
Snap ik, maar dan zul je toch helaas zich moeten bekeren tot de Islam.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 03:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over bij deze dame
Overdrijven is ook een vak. Je hebt wel een heel eentonig beeld van moslims. Degene die überhaupt een baard laten staan, zijn ver en ver in de minderheid. De media heeft jouw duidelijk beïnvloed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 03:32 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan zul je toch helaas zich moeten bekeren tot de Islam.
Met als gevolg daarvan, eindig je zo:
[ afbeelding ]
Is het dan niet tijd voor een eckt Braziliaans billentopic?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:48 schreef spierbal het volgende:
bij mjj vaaf hetzelfde probleem. maar dan brastiliaans
Hij heeft het denk ik niet alleen over de baard, ook het eventuele risico op tunnelvisie. En dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 03:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Je hebt wel een heel eentonig beeld van moslims. Degene die überhaupt een baard laten staan, zijn ver en ver in de minderheid. De media heeft jouw duidelijk beïnvloed.
Ach, laat hem dromen. Misschien kan hij wat rukjes geven aan zijn lantaarnpaal om zijn botergeile bui te minderen. Zijn enige doel is het meisje neuken en dan haar weer weg doen. Pauper dat deze TS is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 03:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hij heeft het denk ik niet alleen over de baard, ook het eventuele risico op tunnelvisie. En dat zou zonde zijn.
Ik troll maar wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 03:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Je hebt wel een heel eentonig beeld van moslims. Degene die überhaupt een baard laten staan, zijn ver en ver in de minderheid. De media heeft jouw duidelijk beïnvloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |